Новини міста (5994)

09.09.2022 в 14:25
Коментарів немає

З метою належного забезпечення пасажирських перевезень мешканців Роменської міської територіальної громади у період воєнного стану із 12.09.2022 року на міському автобусному маршруті загального користування №6 «вул.Каті Зеленко – пл.Засульська»  запроваджується додатковий рейс у діючому  графіку руху, а саме:

час відправлення       –   від зупинки «площа Засульська»  – о  14-30;

                                         –   від зупинки «вул. Каті Зеленко» – о 15-00.

За повідомленням Управління економічного розвитку Роменської міської ради

09.09.2022 в 13:04
Коментарів немає

Виконавчий комітет Роменської міської ради повідомляє, що ПРООН оголосило грантовий конкурс на підтримку впровадження ініціатив, спрямованих на захист навколишнього середовища.

Дедлайн – 2 жовтня  2022 року. Максимальна сума підтримки – 25 тис. дол.

З вимогами та деталями про конкурс Ви можете ознайомитися за посиланням:

https://www.undp.org/uk/ukraine/pidtrymka-vprovadzhennya-initsiatyv-spryamovanykh-na-zakhyst-navkolyshnoho-seredovyshcha?fbclid=IwAR0CImwIRyMt6Kaqc-b-FmNrRmpWWwI95HPqsoqRZyHe9M3QkY7oBIh7Owc

За повідомлення управління економічного розвитку РМР

09.09.2022 в 12:53
Коментарів немає

9 вересня відбулась робоча нарада при міському голові Олегу СТОГНІЮ, керуючому справами виконкому Наталії МОСКАЛЕНКО зі старостами старостинських округів, представниками Центру надання адміністративних послуг м. Ромни з питання оновлення порядку надсилання документів, що стосуються оформлення заповітів і спадщини.

Керівник ЦНАПу Павліна ОГАНЕСЯН і головний спеціаліст Центру Віктор ДЕРЕНКО надали роз’яснення щодо формування нотаріальних документів. Також старостам довели до відома про процедуру створення та проведення перевірки нотаріального документа з QR-кодом, яка покращить та пришвидшить надання послуги.

За результатами сканування QR-коду на електронному пристрої заінтересованої особи за допомогою мобільного додатка Порталу Дія відображається інформація щодо відсутності або наявності в Системі е-нотаріату нотаріального документа та таких відомостей про нього:

1) номер, за яким нотаріальна дія зареєстрована в реєстрі для реєстрації нотаріальних дій;

2) тип нотаріального документа;

3) дата вчинення нотаріальної дії;

4) прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) нотаріуса, яким вчинено нотаріальну дію;

5) номер свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю.

Електронна копія нотаріального документа з QR-кодом надається за запитом заінтересованої особи засобами мобільного додатка Порталу Дія (Дія) за наявності згоди на це хоча б однієї особи, щодо якої вчинено нотаріальну дію та якій присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків, з накладеним віддаленим кваліфікованим електронним підписом Дія Підпис (Дія ID).

Чинність нотаріального документа з QR-кодом не може бути заперечена виключно через те, що особою, щодо якої вчинено нотаріальну дію, не надано згоди на отримання заінтересованою особою електронної копії нотаріального документа з QR-кодом.

Під час наради було надано інформацію, керуючим справами виконкому Наталією МОСКАЛЕНКО щодо особливостей оформлення довіреностей. А також наголошено про надання права подати заяву на внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (до окремого peєcтpу Державного реєстру) та отримати документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Дуже важливо правильно скласти довіреність, тому на випадок, якщо виникають питання або потрібна консультація можна звернутися до пам’яток, які було

роздано старостам старостинських округів або зателефонувати до Роменської ДПУ.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

09.09.2022 в 10:37
Коментарів немає

Виконавчим комітетом припинено з 14.09.2022 дію тимчасового договору на здійснення пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування від 21.07.2022 № 3 за маршрутом № 9 «Лучки – пл. Засульська» із заїздом у село Борозенка, укладеного з автомобільним перевізником, фізичною особою-підприємцем Вінніченком Валерієм Васильовичем. Натомість за даним маршрутом з 15.09.2022 призначено тимчасовим виконавцем пасажирських перевезень терміном на три місяці автомобільного перевізника, комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради».

Згідно з рішенням виконавчого комітету, з 01.10.2022 автомобільний перевізник, фізична особа-підприємець Вінніченко Валерій Васильович продовжує тимчасово здійснювати пасажирські перевезення за міським автобусним маршрутом загального користування № 8 «пл. Засульська – вул. Терновецька (Дачі)» із заїздом у село Житнє.

Відповідно до Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 753 (зі змінами), запроваджено трудову повинність у вигляді суспільно корисної роботи в умовах воєнного стану на території Роменської міської територіальної громади. Залучатимуться до суспільно корисних робіт працездатні особи, у тому числі особи що не підлягають призову на військову службу, які за віком і станом здоров’я не мають обмежень до роботи в умовах воєнного стану (крім працездатних осіб, що залучені до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і заброньовані за підприємствами у період воєнного стану з метою виконання робіт, що мають оборонний характер, а також осіб, залучених до здійснення заходів національного спротиву), а саме:

  • зареєстровані безробітні та інші незайняті особи, зокрема внутрішньо переміщені;
  • працівники функціонуючих в умовах воєнного стану підприємств (за погодженням з їх керівниками), що не залучені до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) та не зараховані до складу об’єктивних формувань цивільного захисту, – у порядку переведення (за потреби);
  • особи, зайняті в особистому селянському господарстві (за потреби);
  • студенти вищих, учні та слухачі професійно-технічних навчальних закладів (за потреби);
  • особи, які забезпечують себе роботою самостійно (за потреби).

З усіма прийнятими рішеннями надалі можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.

За повідомленням загального відділу

09.09.2022 в 09:54
Коментарів немає

 Воєнний стан кардинально вплинув на всі сфери життя українців, включно з трудовою діяльністю. Коротко і доступно про те, що Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (№ 2136) змінив для роботодавців і працівників України, які працюють за трудовим договором.

Як укласти трудовий договір?

Роботодавці й працівники самі вирішують, чи укладати договір у письмовій формі. На період воєнного стану допускаються строкові договори з новими працівниками, зокрема для заміни тимчасово відсутніх працівників, які в евакуації, відпустці чи втратили працездатність.

Для кого може бути випробувальний термін?

Можна встановлювати випробувальний термін для всіх працівників, у тому числі для неповнолітніх, осіб з інвалідністю, вагітних жінок, одиноких матерів із дітьми до 14 років або дитиною з інвалідністю, внутрішньо переміщених та інших осіб, яких раніше це не стосувалося.

Чи можуть працівники піти в щорічну оплачувану відпустку?

Так, але роботодавець може обмежити тривалість відпустки за поточний робочий рік 24 календарними днями. Роботодавець може відмовити у наданні невикористаних відпусток за попередні роки.

Також закон дозволяє відмовити у відпустці працівникам на об’єктах критичної інфраструктури. Виняток – відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до трьох років.

Водночас працівник може попросити про неоплачувану відпустку на будь-який строк – проти 15 днів на рік у мирний час. Роботодавець зобов’язаний надати працівникові, який виїхав за кордон або набув статусу ВПО, на його вимогу, відпустку без оплати до 90 днів.

За повідомленням відділу з контролю за додержанням законодавства

про працю та зайнятість населення

08.09.2022 в 16:14
Коментарів немає

На виконання Закону України від 02 вересня 2014 року №1668-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги» та пункту 2-1 розділу VII «Прикінцеві положення» Закону України від 05 липня 2012 року №5073-VI «Про благодійну діяльність та благодійні організації» був розроблений Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції, який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.10.2014  №1089 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.11.2014 за №1471/26248 (далі – Порядок), який набув чинності з 05.12.2014 після опублікування в журналі «Офіційний вісник України».

Основною метою Порядку є забезпечення формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції (далі – Реєстр). Згідно з п. 1.3 розд. I Порядку №1089 Державна податкова служба (далі – ДПС) створює та адмініструє Реєстр волонтерів в електронній формі та його оприлюднення на офіційному веб-порталі ДПС.

Для включення до Реєстру волонтерів благодійник – фізична особа подає заяву за формою №1-РВ з позначкою «Включення до реєстру» та документи: копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку у паспорті) та довідку з банку за формою №4-РВ  із зазначенням реквізитів рахунку, відкритого на ім’я такого волонтера, що призначений для здійснення благодійної діяльності.

 Зазначені документи можуть бути подані особисто, поштою або через уповноважену особу (далі – представник) за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої нотаріально, на проведення відповідних дій (після пред’явлення повертається) та її копії. Фізична особа – благодійник особисто подає документи до будь-якого органу ДПС, поштою або через представника документи подаються до органу ДПС за основним місцем обліку фізичної особи – благодійника.

У разі подання документів поштою підпис фізичної особи – благодійника на Заяві за формою №1-РВ та копія довідки про відкриття/закриття рахунка фізичною особою, що призначений для здійснення благодійної діяльності, мають бути завірені нотаріально.

Дані заяви мають відповідати даним Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), паспортного документа та доданим до заяви документам.

 Датою включення фізичної особи – благодійника до Реєстру волонтерів є дата внесення відповідного запису до Реєстру волонтерів.

Орган ДПС повідомляє фізичну особу – благодійника про результати розгляду заяви у порядку, визначеному статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу. У разі включення фізичної особи – благодійника до Реєстру у листі зазначаються відповідні дані, наведені у пункті 1.3 розділу I цього Порядку, а у разі повернення документів на доопрацювання вказується причина повернення.

За матеріалами Державної податкової служби в Сумській області

08.09.2022 в 14:00
Коментарів немає

Міжнародний день грамотності – свято, що відзначаються 8 вересня в системі Організації Об’єднаних Націй та символізує досягнення всього людства. Адже грамотність – це один із критеріїв, який відрізняє прогресивне суспільство від примітивного.

Дослідження показують, що на сьогоднішній день у світі близько 860 мільйонів дорослих людей неграмотні. Також відомо, що 100 мільйонів дітей у всьому світі не навчаються в школі. Але найсумніше, що навіть ті представники цивілізованих країн, які відносяться до числа грамотних, не відповідають цьому званню. Боротьба з неписьменністю як і раніше залишається завданням величезного масштабу і складності.

Вміння читати – лише мала частина вміння бути грамотною людиною, а ось здатність використовувати прочитане, отримуючи користь для себе, оточуючих вас людей, близьких і сім’ї – це більш вагома частина вміння бути грамотним .

Роменська бібліотека імені Йосипа Дудки завжди прагне залучати до читання і дітей, і дорослих. Працівники намагаються привернути увагу кожного до нових та цікавих книг, створюють затишні, безпечні простори. Кожен відвідувач має доступ до будь-якої інформації, адже головне сьогодні – бути розумним!

Бібліотека втілює в життя головне правило – «Грамотність  – запорука успіху кожної людини».

За матеріалами Роменської бібліотеки ім. Йосипа Дудки

08.09.2022 в 10:00
Коментарів немає

У Роменській громаді одурюють шахраї, які надсилають підприємцям фейкові листи від Роменської міської ради за підробленим підписом міського голови Олега СТОГНІЯ та просять грошової допомоги для Збройних Сил України.

Аферисти настільки знахабніли, що не бояться навіть телефонувати підприємцям, представляючись зокрема заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Владислава СУХОДОЛЬСЬКОГО, Василя МАРЮХИ та керуючого справами виконкому Наталії МОСКАЛЕНКО й просять їх якнайшвидше спрямувати кошти на благодійність.

«Шановні підприємці міста! Якщо ви отримали лист, в якому до вас від мого імені звертаються з проханням надати благодійну грошову або іншу допомогу, негайно звертайтесь до правоохоронних органів. Якщо дійсно потрібна допомога, я спочатку особисто зустрічаюся з керівником підприємства, і лише після попереднього узгодження всіх питань, на його ім’я надсилаємо офіційні листи від міської ради»! – повідомляє Олег СТОГНІЙ.

Бережіть себе, пильнуйте персональні дані, звертайтеся за інформацією лише до перевірених джерел  та дбайте про близьких.

За повідомленям Виконавчого комітету Роменської міської ради

07.09.2022 в 15:32
Коментарів немає

Громадська організація STEM is FEM за підтримки програми USAID «Мріємо та діємо» запускає відбір на освітній онлайн модуль з урбаністики.

Тож, почнемо із того, що таке, власне, «урбаністика»? Люди із різних прошарків населення трактують цей термін дещо по-різному. Загалом, «урбаністика» –  це всі царини знання, які здатні якомога повніше охопити такий складний, багатовимірний об’єкт, як місто. Початково ж урбаністика – це наука про міста, про взаємозв’язки економіки, демографії, соціального складу населення із забудованими просторами. Тобто один із розділів економічної географії.

З 2 по 30 вересня включно триває відбірковий конкурс на участь в безкоштовному онлайн-курсі «Урбаністика». Курс доступний для українок віком 15-22 роки.

Зареєструватися та ознайомитися з більш детальною інформацією, а також виконати відбіркове завдання можна за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1K_yNOo_-7-kjaeNuIkZHsxt4ZrftGxXc4cP3WkHJkxo/edit?usp=sharing

Цей проєкт дозволить врахувати голоси дівчат і жінок при плануванні сучасних українських міст. До того ж, він мотивуватиме юне покоління залишатися в Україні та вкладатися в її розвиток. Це особливо важливо в такий турбулентний час.

Отож, саме зараз віхи історії знову спонукають молодь брати відповідальність за майбутнє України в свої руки, за життя та добробут майбутніх поколінь, змінюватись самим і змінювати все навколо. Настав той час коли варто та треба реалізувати «Заповіт» Т.Г. Шевченка, й нарешті перерости з народу в націю. Саме це є найважливішим викликом для нашої молоді, який вона реалізує в найближчий час.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

07.09.2022 в 12:00
Коментарів немає

АТ “Сумиобленерго” повідомляє про тимчасову перерву в електропостачанні, через виконання ремонтних робіт на повітряній лінії електропередачі, згідно графіка:

Дата Час припинення та відновлення електропостачання Населений пункт

Вулиця

 (бульвар, площа, провулок)

09.09.2022  з 09:00 по 16:00  с.Малі Бубни

вулиця Шевченка 1,10,12,12/1,13,14,16,17,1Я/1,2,21,

22,24,3,32,5,7А,8,9

10.09.2022  з 09:00 по 16:00  с.Довгополівка

вулиця 40-річчя Перемоги 1,10,11,12,13,14,15,17,19,

1А,2Б,2Б/1,4,5,6,7,8,9;
вулиця 8-Березня 1,3,5;
вулиця Вишнева 1,11,12,13,14,15,16,17,2,3,4,5,6,7,8,9;
вулиця Миру 1,10,2,3,4,5,6,8;
вулиця Молодіжна 10,12,14,16,18,2,20,4,6,8;
вулиця Садова 2,3,6,8;
вулиця Центральна 10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,2,20,

21,22,23,24,25,26,27,28,29,3,30,30А,31,32,33,34,35,36,

37,38,39,4,40,41,42,43,45,46,47,49,5,50,51,52,55,57,6,

63,65,67,69,71,73,75,77,7А,8,83,9;
вулиця Шевченка 1,10,11,12,19,2,23,4,5,7

10.09.2022 з 09:00 по 16:00  с.Ненадіївка

вулиця Роменська 10,12,13,14,16,17,18,18А,18Б,19,20,

21,22,24,25,27,29,3,4,40,6,7,8,9

10.09.2022 з 09:00 по 16:00  с.Салогубівка

вулиця Долинська 12;
вулиця Зарічна 1,10,11,12,14,15,15А,16,17,18,19,20,21,

22,24,25А,27,28,29,3,30,31,32,33,39,4,5,5А,6,6А,7,7А,

8,8А,9;
вулиця Заярна 15;
вулиця Лісова 1,10,12,17,20,24,27,28,3,32,7,8,9

09.09.2022  з 09:00 по  15:00 с.Бобрик

вулиця Київська 39,64,66,68;
вулиця Сінокопа 1,10,11,12,14,15,16,17,18,19,2,20,

21,3,6,7,8,9;
вулиця Шкільна 3А,4

АТ “Сумиобленерго” приносить вибачення за тимчасові незручності.

07.09.2022 в 08:52
Коментарів немає

Саме в цей день 1992 року Указом Президента України був створений розвідувальний орган на базі Міністерства оборони – воєнну розвідку. Але свято запровадили лише 2007 року. Тоді 1 червня очільником Міністерства оборони був підписаний Наказ, згідно з яким на 7 вересня встановили офіційне професійне свято всіх тих, хто працює у воєнній розвідці. Нині цей день – особливий. Адже люди цієї професії роблять все можливе, щоб в усіх українців було майбутнє на рідній землі.

Хто ж такі воєнні розвідники? Дуже важливо не плутати воєнну та військову розвідку, адже це два різних поняття. Дана служба проходить під грифом “Цілком таємно”. Тому українцям стають відомі безпрецендентні подвиги працівників лише з часом. Сьогодні воєнна розвідка дуже важлива. Саме завдяки їй забезпечується захист національних інтересів та безпеки держави.

Працівники часто наражають свої життя на небезпеку, але від успіху їхньої діяльності залежить дуже багато. Розвідка на полі бою – це очі та вуха командира та штабу. Від неї залежить успіх виконання бойової операції. Саме вона дозволяє чути і бачити противника.

Щиро вітаємо всіх, хто пов’язав своє життя та діяльність з вирішенням цих непростих завдань. Незламної волі в подоланні труднощів військової служби та перемоги над агресором!

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

06.09.2022 в 15:30
Коментарів немає

10 років тому, 6 вересня, був прийнятий закон, що визначає правові засади у сфері надання адміністративних послуг – «Про адміністративні послуги».

З того часу розпочалося формування Центру надання адміністративних послуг як структури, покликаної значно спростити шлях громадян до державних послуг.

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни офіційно розпочав свою роботу у 2017 році. На початку послуг нараховувалось 120. І вже на сьогоднішній день Центр пропонує відвідувачам 445 послуг.

До переліку входять адміністративні послуги за такими напрямками:

  • паспортні послуги;
  • реєстрація місця проживання;
  • містобудування та архітектура;
  • підприємницька діяльність;
  • квартирний облік;
  • земельні питання;
  • реєстрація майна;
  • послуги ДРАЦС;
  • пенсійні послуги;
  • реєстрація громадських організацій, профспілок та політичних партій;
  • послуги сервісного центру МВС;
  • соціальні послуги тощо.

Пріоритетом нашої роботи є надання комплексних адміністративних послуг та розширення їх переліку повсякчас.

Дякуємо відвідувачам, що користуєтесь нашими послугами, а суб’єктам надання адміністративних послуг за плідну співпрацю у покращенні якості надання адміністративних послуг!

Наші спеціалісти завжди динамічні та професійні, адже робота вимагає одночасно швидкості, якості та простоти. Пишаємось нашими фахівцями та з нагоди професійного свята вітаємо чудовий колектив адміністраторів ЦНАП м. Ромни! Бажаємо не зупинятися на досягнутому, відповідати найвищим стандартам у роботі та успішно розвиватися! Добра вам, злагоди, щастя, міцного здоров’я, творчої наснаги й професійного зростання!

Шановні колеги, друзі, усі ті, хто в цей нелегкий час працює на ниві надання адміністративних послуг! Ми впевнені, що тільки наполеглива праця приведе Україну до процвітання, а її народ – до щасливого життя! Бажаємо всім нам мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

За повідомленням центру адміністративних послуг

 

06.09.2022 в 15:00
Коментарів немає

Через зростання кількості виявлених випадків захворювання та важливістю підготовки до нового епідемічного сезону, хочемо ознайомити громаду  із даними про захворюваність на COVID-19 та кампанію з вакцинації.

За період з 29.08 по 4.09 в Україні:

  • зафіксовано 16 155 нових підтверджених випадків коронавірусної хвороби COVID-19 (з них дітей – 2024, медпрацівників – 377);
  • 50 055 людей вакциновано проти COVID-19. За звітний тиждень, з усіх проведених щеплень 30,8% становлять перші дози, 8,2% – другі дози, 57,6% – перші бустерні дози, 3,4% другі бустерні дози.

Також за минулий тиждень:

  • госпіталізовано – 3 868 осіб,
  • летальних випадків – 44,
  • одужало – 7 964 особи.

За весь час пандемії в Україні:

  • захворіло – 5 072 533 особи,
  • одужало – 4 935 472 особи,
  • летальних випадків – 108 885,
  • проведено тестувань (методом ПЛР та експрес) – 31 663 994.

Від початку вакцинальної кампанії щеплено 16 038 746 людей, з них дві дози отримали 15 295 160 людей, першу бустерну дозу – 2 009 824 людини, другу бустерну дозу – 16 795 людей.

Важливо, що близько 744 тис. осіб не отримали другу дозу, а близько 13,3 млн – першу бустерну дозу.

Саме тому нагадуємо про необхідність захистити себе перед традиційним зростанням кількості випадків захворювання.

За матеріалами Міністерства охорони здоров’я

06.09.2022 в 10:20
Коментарів немає

06 вересня 2012 року Верховною Радою України було ухвалено Закон України «Про адміністративні послуги», який визначив правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних і юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Сьогодні Роменський ЦНАП – це сучасна мережа, яка забезпечує надання адміністративних послуг не лише роменчанам, але й усім мешканцям нашої громади. З кожним роком кількість послуг, які можна отримати через ЦНАП, невпинно зростає, на даний момент налічує близько 445.

Тож, з нагоди 10-ї річниці міський голова Олег СТОГНІЙ привітав з професійним святом та нагородив адміністраторів Центру надання адміністративних послуг м. Ромни Грамотами виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області за сумлінну працю, високий професіоналізм, відповідальність та наполегливість, вагомий внесок у розвиток сфери. Адже саме завдяки професійному та неупередженому виконанню своїх обов’язків адміністраторами ЦНАПу збільшується ступень довіри громадян до влади.

Звернувшись до працівників ЦНАПу, очільник громади зауважив, що сьогодні вони стоять на передовій якісних змін у місцевому самоврядуванні. Також побажав особистого щастя, невичерпної енергії і наснаги у всіх добрих справах.

 Хай у Вашому домі завжди панують мир і злагода, у серці – доброта, а у справах – мудрість та виваженість.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

 

06.09.2022 в 09:00
Коментарів немає

АТ “Сумиобленерго” повідомляє про тимчасову перерву в електропостачанні, через виконання ремонтних робіт на повітряній лінії електропередачі, згідно графіка:

Дата Час припинення та відновлення електропостачання Населений пункт

Вулиця

(бульвар, площа, провулок)

07.09.2022

з 09:00 по 16:00

с.Правдюки

вулиця Клубна 13,15,17,18,19,1А,20,21,22,23,24,25,26,28,

3,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,42,43,45,9;
вулиця Соснова 10,19,23,25,8;
вулиця Українська 10,12,14,16,17,18,19,2,23,25,27,29,31,32,

33,35,37,4,41,45,49,51,6,8;
провулок 1 Й Клубної 1,2,4,5,7;
провулок 1 Й Соснової 2,3;
провулок 2 Й Клубної 10,11,6,8

07.09.2022

з 09:00 по  16:00

с.Пустовійтівка вулиця 40-річчя Перемоги 1;
вулиця Центральна 71,73,77,79,81,83,85,87,89,91,93,95,97
08.09.2022 з 09:00 по  16:00 с.Правдюки

вулиця Клубна 13,15,17,18,19,1А,20,21,22,23,24,25,26,28,3,30,

31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,42,43,45,9;
вулиця Соснова 10,19,23,25,8;
вулиця Українська 10,12,14,16,17,18,19,2,23,25,27,29,31,

32,33,35,37,4,41,45,49,51,6,8;
провулок 1 Й Клубної 1,2,4,5,7;
провулок 1 Й Соснової 2,3;
провулок 2 Й Клубної 10,11,6,8

АТ “Сумиобленерго” приносить вибачення за тимчасові незручності.