Новини міста (1301)

22.03.2021 в 14:01
Коментарів немає

У зв’язку з плановими ремонтними роботами на водозаборі (повірка електролічильників та заміна трансформаторів току), 24 березня з 10-00 до 17-00 буде відключено водопостачання по місту Ромни.

Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

За повідомленням КП “Міськводоканал”

22.03.2021 в 12:34
Коментарів немає

Усі міста з їхньою високою концентрацією населення стикаються з проблемою утворення великої кількості промислових та побутових відходів. Позбутись твердого сміття можна трьома способами: закопувати, спалювати чи утилізувати. На жаль, дотепер ми надавали перевагу першим двом. Однак сміттєвий полігон займає багато місця і є переповненим, а спалювання забруднює повітря.

Останні місяці міська влада вела пошуки шляхів вирішення даної проблеми. Одним із можливих рішень може стати будівництво заводу з переробки відходів, який приймає й переробляє весь обсяг відходів громади, в тому числі ті, що біологічно розкладаються.

Сьогодні відбулася попередня онлайн-зустріч міського голови Олега СТОГНІЯ, секретаря міської ради В’ячеслава ГУБАРЯ, керуючої справами виконкому Наталії МОСКАЛЕНКО та заступника міського голови Вячеслава ОВРАМЦЯ з експертами ТОВ «Німецько-Українське Підприємство Браун Індастріал Технолоджі», під час якої обговорили перспективи співпраці. У результаті було прийнято рішення щодо прибуття представників компанії на засідання сесії міської ради 24.03.2021 з метою представлення місцевим депутатам інвестиційної пропозиції по можливому будівництву заводу з переробки відходів територіальної громади.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

22.03.2021 в 11:19
Коментарів немає

15-19 березня 2021 року тривав позаплановий інституційний аудит Роменського ЗЗСО І-ІІ ст. № 8 (директор Тетяна ПРОКОПЕНКО), який проводила Державна служба якості освіти у Сумській області. Мета інституційного аудиту – оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти та вироблення рекомендацій щодо: підвищення якості освітньої діяльності та вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти; приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства. Сама процедура аудиту включає підготовчий етап, роботу експертів і складання документації за результатами аудиту.

Робота експертів у закладі тривала 5 робочих днів. У перший день роботи експерти ознайомилися з опитувальним аркушем для попереднього оцінювання (самооцінювання) діяльності закладу освіти, який заповнюється директором. Олег ТОКАРЕНКО, заступник начальника відділу інституційного аудиту, та Ігор КОРНІЄНКО, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту, провели онлайн-інтерв’ю з директором школи, заступником директора, практичним психологом, представниками учнівського колективу.

Протягом тижня освітні експерти Світлана ТИМОШЕНКО, учитель фізики, астрономії Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів та Людмила ГЛАЗЬКО, учитель математики Рогинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відвідали 20 навчальних занять. Також проведено анкетування учнів, батьків та педагогічних працівників та узагальнено їх результати.

Освітні експерти – це досвідчені педагоги, які пройшли спеціальне навчання та підготовлені до оцінювання школи за критеріями інституційного аудиту. Усі експерти мають педагогічну освіту та працюють у школі не менше 5 років.

За результатами перевірки експертна група складе ряд документів: акт перевірки, розпорядження про усунення порушень законодавства (у разі наявності), аналітичну довідку, звіт про проведення інституційного аудиту, висновок, рекомендації.

Додатково:

Як експертна група збирає інформацію в закладі?

Працюючи в закладі, освітні експерти:

– проводять спостереження за освітнім середовищем;

– оглядають навчальні кабінети, спортзал, актову залу та інші приміщення школи;

– спостерігають за поведінкою та спілкуванням учнів між собою та з вчителями поза уроками;

– оцінюють, наскільки діти почуваються вільно та безпечно;

– вибірково відвідують заняття та спостерігають за роботою вчителя з учнями, при цьому освітні експерти не втручаються в освітній процес, не роблять зауважень та не дають порад учителю;

– проводять інтерв’ю з директором та його заступниками;

– анкетують учителів, учнів, та їхніх батьків: важливою частиною аудиту школи є дослідження думки учасників освітнього процесу;

– вивчають документацію школи.

За повідомленням відділу освіти

22.03.2021 в 08:42
Коментарів немає

З метою розширення обсягу знань та досвіду підприємствами малого та середнього бізнесу Сумської області для здійснення діяльності у сфері експорту, що допоможе у виході на іноземні ринки пропонуємо ознайомитись з 5 кейс-стаді у Consultant’s Digest #4 в рамках освітньої програми Train the Trainers!

Четвертий випуск Consultant’s Digest #4 – це мікс корисної інформації та цікавих історій співпраці з українськими компаніями для виходу на зовнішній ринок чи інтенсифікації експорту на вже опанованому.

В цьому дайджесті розкриваються наступні тематики:

  • Організація логістики в експорті. Що потрібно знати в першу чергу?
  • Що таке ланцюг постачання
  • INCOTERMS: їх особливості та необхідність застосування
  • Можливості для більш конкурентного експорту товарів: угоди про вільну торгівлю, тарифи та правила походження товарів
  • Виставки та торгові місії як інструмент просування своєї продукції
  • Кейс-стаді: збільшення кількості споживачів та задоволеності середньостатистичного американського споживача бренду YakFiano
  • Кейс-стаді: експорт панчіх та шкарпеток ТМ МІСЮРЕНКО до Франції
  • Кейс-стаді: персоніфікація покупця та адаптація продукту до вимог цільового ринку
  • Кейс-стаді: можливості українського фешн-бренду SUZIE на ринку Німеччини
  • Кейс-стаді: зацікавленість – ваш PR-агент.

Consultant’s Digest – це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.

Для отримання більш детальної інформації проходьте за посиланням https://www.facebook.com/exportpromotionoffice/posts/2823056551345095.

 За повідомленням управління економічного розвитку Роменської міської ради

21.03.2021 в 16:58
Коментарів немає
Питання?
  • Відповідь 1 50%, 2 голоси
    2 голоси 50%
    2 голоси - 50% від всіх голосів
  • Відповідь 3 50%, 2 голоси
    2 голоси 50%
    2 голоси - 50% від всіх голосів
  • Відповіть 2 0%, 0 голосів
    0 голосів
    0 голосів - 0% від всіх голосів
Всього взяло участь у голосуванні: 4
24.03.2021
Тільки зареєстровані користувачі можуть проголосувати. УВІЙДІТЬ АБО ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ щоб проголосувати.
21.03.2021 в 06:00
Коментарів немає

ШАНОВНІ ЗЕМЛЯКИ, ПРАЦІВНИКИ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА І ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ, ВЕТЕРАНИ ГАЛУЗІ!

Сердечно вітаю вас із професійним святом. Цей день – вияв уваги та поваги до людей, які своєю непростою щоденною працею забезпечують затишок і комфорт мешканцям громади, щодня докладають багато зусиль, щоб ми бачили чисті та охайні вулиці, двори та під’їзди. Ваша нелегка робота – як повітря. Поки вона виконується – її не помічають, та кожен мінімальний збій у цій системі відразу викликає шквал емоцій у споживачів.

Сьогодення вимагає від комунальників працювати у непростих умовах. Але я впевнений, професіоналізм та відповідальність, що притаманні працівникам галузі, допоможуть відповідати вимогам часу та забезпечувати підвищення якості та надійності надання житлово-комунальних послуг.

Стрімко розвивається у нашій громаді й галузь побутового обслуговування населення, зростає кількість послуг, підвищується якість їх надання. Представники цієї сфери роблять своїх земляків красивими, доглянутими, а їх життя – комфортнішим.

З нагоди професійного свята бажаю вам та вашим родинам добра, здоров’я, достатку, фінансової стабільності, миру та злагоди. Керівникам витримки та згуртованості в колективах, і щоб у відносинах із споживачами завжди панувала атмосфера партнерства та взаєморозуміння.

Щиро дякую вам за нелегку працю, за відданість обраній професії.

З повагою, міський голова Олег СТОГНІЙ

19.03.2021 в 13:26
Коментарів немає

Житлова субсидія призначається у розмірі різниці між вартістю житлово-комунальних послуг в межах соціальної норми житла, соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і розміром обов’язкової частини платежу, визначеної для домогосподарства.

Зазначаємо, що наразі субсидію на оплату житлово-комунальних послуг отримує близько 7 тисяч   домогосподарств, середній розмір субсидії становив:

  • у грудні 2020 року – 2089 гривні;
  • у січні 2021 року – 2400 гривні;
  • у лютому 2021 року – 1432 гривні.

Зменшення середнього розміру субсидії у лютому пов’язане з проведенням перерахунку за січень через зменшення цін на природний газ для населення у лютому та за січень 2021 року.

Тобто при розрахунку розміру субсидії для громадян, які використовують природний газ, за січень було враховано інформацію про ціну на природний газ на рівні 9,90 гривень за куб. метр.

При цьому, у лютому постачальники газу поінформували про зменшення ціни за січень, тому у лютому здійснили розрахунок розміру пільг і субсидій з урахуванням ціни на рівні 6,99 грн за куб. метр і менше, а також провели перерахунок сум пільг та субсидій за січень 2021 року.

За повідомленням управління соціального захисту населення

19.03.2021 в 12:00
Коментарів немає

21 березня 2021 року – День працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення.

Роменська міська територіальна громада напередодні цього професійного свята вшанувала кращих представників галузі за їхні трудові досягнення та вагомий внесок у забезпечення життєдіяльності мешканців.

Під час урочистостей, що проходили 19 березня у міському Будинку культури, працівників галузі вітали голова громади Олег СТОГНІЙ, депутат Сумської обласної ради Дмитро КІРЮХІН, голова Роменської районної ради Іван ЯРЕМЕНКО та депутат Роменської міської ради, голова постійної комісії з питань розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури Яків ЗУБАН.

Міський голова висловив комунальникам щиру вдячність за їхню нелегку повсякденну ношу – забезпечення комфортних умов для проживання людей, побажав їм та їхнім родинам доброго здоров’я, щастя, рясних матеріальних статків, наснаги, душевного тепла, миру та злагоди.

До вітальних слів долучилися й почесні гості. Більше 20 працівників сфер житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення були нагороджені за сумлінну працю, високий професіоналізм грамотами Виконавчого комітету Роменської міської ради та Роменської районної ради.

Музичні вітання присутнім подарували солісти Роменського міського Будинку культури: Надія ЛЕОНТІЄВА, Володимир СТОЛЯРЕНКО, Павло ЛАВРИК, Тетяна ЛИТВИНЕНКО та дует акордионістів Роменської дитячої музичної школи Ігор та Софія ЗАВГОРОДНІ.

19.03.2021 в 10:33
Коментарів немає

19 березня 2021 року у приміщенні міської ради відбулася робоча зустріч з помічником Народного депутата Ігоря МОЛОТКА, головою фракції «За майбутнє» Сумської обласної ради Тетяною СИЗОН, депутатом Сумської обласної ради ПП «За майбутнє» Юлією ПОДРЄЗ та старостою Виконавчого комітету Роменської міської ради Сергієм ПОДРЄЗОМ.

Голова громади Олег СТОГНІЙ та староста Сергій ПОДРЄЗ підняли перед делегацією ряд нагальних питань територіальної громади.

Під час зустрічі обговорювалися питання розширення співробітництва між Сумською обласною радою та Роменською міською територіальною громадою на основі поглиблення регулярних контактів між депутатами для вирішення першочергових завдань жителів громади. Зокрема, ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення, закупівля автобусів та недопущення нецільового використання коштів.

Загалом зустріч пройшла конструктивно і по діловому. Міський голова висловив надію на співпрацю та допомогу у вирішенні питань для якісного функціонування громади. Лідери ПП «За майбутнє», в свою чергу, пообіцяли змінити життя громади на краще.

18.03.2021 в 11:49
Коментарів немає

Відповідно до розпорядження  міського голови «Про утворення міжвідомчої робочої групи з питань виявлення, припинення та розслідування  злочинів щодо нелегальної діяльності  автозаправних пунктів на території  м. Ромни» від  20.01.2020 № 7-ОД, з метою боротьби із нелегальним обігом та роздрібною торгівлею пальним на території громади, а також належної координації відповідних заходів, у виконавчому комітеті Роменської міської ради діє телефон «гарячої лінії» – 5 32 75.

Всі звернення, що стосуються нелегальної діяльності автозаправних пунктів та території громади, будуть в обов’язковому порядку розглянуті та опрацьовані.

За повідомленням відділу обліку і розподілу житла