Новини міста (5215)

22.07.2024 в 16:00
Коментарів немає

У рамках реалізації проєкту “Гуманітарна просвітницька діяльність для захисту та посилення в районах повернення та сільських районах поблизу лінії фронту в Україні”, що впроваджується за підтримки Українського гуманітарного фонду (UHF), була підписана грантова угода між Благодійною організацією “Благодійний фонд “Право на захист”, Роменською міською радою в особі очільник громади Олега СТОГНІЯ та Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) РМР.

Ця подія є результатом перемоги проєктної заявки Терцентру СО (НСП) РМР “Швацькі послуги для вразливих категорій населення” на отримання грантових коштів у сумі 121 тис. грн в межах пілотної проєктної активності грантодавця “Мінігранти для громад з метою підтримки ВПО та постраждалих від агресії”.

Це перший крок до реалізації проєкту, що спрямований на забезпечення матеріально-технічної бази задля створення швацького гуртка для мешканців громади, що опинились в складних життєвих обставинах, на базі Простору соціальної адаптації, а також розширення можливостей швацьких послуг для вразливих категорій осіб шляхом використання сучасної швейно-вишивальної техніки.

Дякуємо нашим партнерам за підтримку і допомогу у сфері надання соціальних послуг, які під час війни особливо важливі!

За повідомленням Територіального центру соціального обслуговування РМР

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

22.07.2024 в 15:38
Коментарів немає

У зв’язку з віяловими відключеннями системи електропостачання,  високою температурою у навколишньому середовищі створюється  негативний вплив на виробництво та/або обіг харчових продуктів, насамперед, порушується температурний режим  зберігання харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурного режиму, що сприяє розмноженню мікроорганізмів та формуванню токсинів. Зростаюча кількість повідомлень про харчові отруєння  пов’язано з вживанням харчової продукції, щодо якої порушувався температурний режим зберігання.

З метою профілактики гострих кишкових інфекцій Роменське районне управління  Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області звертає вашу увагу на дотримання слідуючих правил:

– звертайте увагу на температуру зберігання харчового продукту в закладі роздрібної торгівлі;
– ретельно мийте руки з милом перед вживанням їжі та її приготуванням;
– не купуйте продукти харчування у сумнівних місцях, де їхня якість і свіжість не перевіряється, а самі продавці працюють без медичних оглядів;
– перед вживанням молока та молочних продуктів, які були куплені на фермерських ринках, обов’язково повинні пройти термічну обробку;
– не допускайте споживання продуктів сумнівної якості та із закінченим терміном зберігання;
– для пиття і приготування їжі використовуйте лише питну воду у пляшках або воду з централізованих джерел водопостачання, а при децентралізованому водопостачанні (криниці) воду перед вживанням кип’ятіть;
– ретельно мийте овочі і фрукти проточною водою, для споживання дітьми – обдайте окропом;
– при виявленні симптомів хвороби не займайтеся самолікуванням, а негайно зверніться за допомогою до медзакладу. Будь-яке отруєння не проходить безслідно. Бережіть своє здоров’я і здоров’я близьких, а особливо дітей.

За повідомленням Роменського районного управління  

Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

22.07.2024 в 13:44
Коментарів немає

Інформуємо, що Міністерство економіки України за фінансової підтримки WNISEF та KSE Foundation, спільно з АТ «Ощадбанк» презентували програму «СТВОРЮЙ» для підтримки малого і середнього бізнесу українок у сфері виробництва і переробки (ремонту устаткування, поліграфічної діяльності, виробництва одягу, меблів, харчових продуктів, фармацевтичних препаратів, комп’ютерів, оптики), на яку буде спрямовано 1 млн. доларів.

Програма «СТВОРЮЙ» є важливим елементом урядової політики «Зроблено в Україні», а також державної стратегії з забезпечення гендерної рівності. Ініціатива спрямована на розвиток і масштабування національного виробництва та підвищення бізнесової активності українок. Мета програми – стимулювати зростання економіки шляхом надання ресурсів та фінансової підтримки для реалізації жінками своїх бізнес-планів.

Взяти участь у програмі можуть жінки-підприємиці, оформлені як ФОП, або ТОВ, де у власності жінки понад 50%. Виробництво має бути діючим і розташованим на території України та на момент подачі заявки функціонувати не менше одного року.

Індивідуальний грант становитиме 15 тис. доларів, його можна витратити на придбання обладнання та техніки і частково (разом не більше 30% суми гранту) на програмне забезпечення та навчання.

Умовою отримання гранту є відсутність заборгованості перед бюджетом, рішень суду про притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію, справи про банкрутство, припинення господарської діяльності.

Дедлайн подання заявок на отримання гранту – 31 липня 2024 року.

Для участі у грантовій програмі потрібно заповнити аплікаційну форму https://cutt.ly/Xew4vTRJ.

За повідомленням Управління економічного розвитку РМР

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

22.07.2024 в 11:41
Коментарів немає

У ході Конференції відновлення України у Берліні Європейський Союз підписав перші гарантійні угоди на суму 1,4 млрд євро в рамках інвестиційного компонента програми Ukraine Facility. Нові інструменти фокусуються на покритті потреб української економіки, фінансуванні інфраструктури, муніципального розвитку, відновленні енергетичної системи, підтримці приватного сектору, зокрема МСП та постраждалих від війни груп населення.

Фінансова підтримка представлена 3 інструментами: надання гарантій для проєктів з недостатньою заставою при кредитуванні – 990 млн євро, змішаний механізм кредитів і грантів для здешевлення капіталу для бізнесу – 357 млн євро, технічна допомога для надання консультацій бізнесу щодо підготовки заявок, доопрацювання проєктів – 48 млн євро (додається).

Програма доступна для державного та приватного сектору, які працюють у галузях енергетики, транспорту, ІТ, промисловості, агропродовольчому секторі. Діятимуть і окремі адаптивні програми для малих та середніх підприємств.

Міністерство економіки України за підтримки Київської Школи Економіки здійснює збір інвестиційних проєктів у ключових сферах економіки з метою виявлення найбільш пропрацьованих та перспективних проєктів для можливого їх представлення на міжнародних конференціях з питань відновлення України широкому колу міжнародних партнерів: потенційним інвесторам, міжнародним фінансовим організаціям, комерційним банкам та міжнародним компаніям.

Інвестиційні проєкти подаються шляхом заповнення форми за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfS9WnHFnn4WwTgSEF1Bor4lpVf6yc -VuZuY81rMvpKIBFW3A/viewform.

Також інформуємо і про програму DeveloPPP, орієнтовану на компанії, які хочуть інвестувати в країни, що розвиваються чи такі, що перебувають у стадії 2 становлення, і розширювати свою операційну діяльність на місцевому рівні.

Передумовою фінансування є достатні фінансові ресурси та кадровий потенціал, які відповідають ідеї проєкту. Для цього компанія повинна мати:

– не менше восьми працівників;

– річний оборот не менше 800 000 євро;

– принаймні два аудовані річні фінансові звіти;

– позитивний чистий прибуток, а також достатній власний капітал і ліквідність для забезпечення внеску компанії.

У рамках програми відповідні проєкти отримують технічну та фінансову підтримку до 2 млн євро. Передумовою для отримання фінансування є довгострокова зацікавленість бізнесу в країні та переваги сталого розвитку для місцевого населення, зокрема:

  • покращення екологічних та соціальних стандартів у ланцюгах поставок;

– створення робочих місць та покращення умов праці; сприяння жінкам і маргіналізованим групам у кар’єрі та підприємництві;

– заходи, які сприяють пом’якшенню зміни клімату або адаптації до наслідків зміни клімату;

– заходи щодо захисту природного середовища, наприклад, за допомогою екологічних методів вирощування, економії води у виробничих процесах та переробки відходів;

– забезпечення доступу до медичних послуг.

Конкурс ідей DeveloPPP Classic проводиться двічі на рік і відкритий протягом шести тижнів до дат закриття 31 березня та 30 вересня. Конкурс нових ідей починається з 15 серпня, заявки надсилаються через платформу додатків DeveloPPP (https://oap.developpp.de/).

За повідомленням Управління економічного розвитку РМР

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

21.07.2024 в 13:14
Коментарів немає

Переоцінити значимість роботи підприємств критичної інфраструктури сьогодні важко. Тим паче – на прикордонні. Сумська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» («ГАЗМЕРЕЖІ») –  одна з компаній, яка тримає енергетичну стабільність сумського регіону. І єдина компанія на Сумщині, яка має ліцензію на розподіл газу населенню, бюджетним установам і організаціям та іншим споживачам області.

Фахівці Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» щодня оцінюють реальний стан газорозподільних мереж. Лише після цього роблять висновки про можливість їх безперебійної та безаварійної роботи. Простими словами: якщо у вас цілу добу з конфорки йшов газ – значить напередодні представник територіального найближчого до вас управління експлуатації газового господарства над цим добре попрацював.

В умовах воєнного стану можливість Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» здійснювати постійний моніторинг технічного стану газопроводів, забезпечувати їх належну експлуатацію, гарантувати своєчасні виїзди за аварійними викликами, оперативно ліквідувати витоки газу, здійснювати локалізацію аварійних ситуацій, посилений нагляд за станом газорозподільної системи на території ліцензованої діяльності задля забезпечення їх цілісності та функціональності прямо впливає на стан обороноздатності Сумської області. А відтак, саме Оператор ГРМ несе відповідальність за безперебійну та безпечну доставку газу газовими мережами всім споживачам області.

Що стоїть за лозунгом «безперебійне, безаварійне газопостачання»?

Безперебійне – це про стабільність, а безаварійне – про безпеку. Сама робота з забезпечення якісного обслуговування газових мереж триває безперервно.  Тим паче останні два роки для газовиків на прикордонні тісно пов’язані з небезпечними наслідками обстрілів, результатами яких є витоки газу.

Стаття 3 Конституції України проголошує: «Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю». Отже, життя – найбільша цінність, якою володіє людина.

Лише за минулий тиждень, наприклад, у прикордонному Глухові аварійно-диспетчерська служба Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» виявила та усунула 24 витоки газу, а служба контролю за виробництвом провела комплексне приладове обстеження майже чотирьох кілометрів надземних газопроводів.

Загалом із початку року аварійно-диспетчерська служба Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» здійснила 21 123 виїзди на виклики. Із них підтверджені аварійні ситуації (витоки газу, пошкодження ГРМ, вибухи, отруєння в газифікованих приміщеннях, припинення газопостачання) фахівці відпрацювали в 19 683 випадках.  98 разів аварійна газова виїжджала на пожежі. І вже 159 разів цього року газовики відновлювали механічне пошкодження газопроводу внаслідок бойових дій.

Чому «кожна гривня рятує опалювальний сезон»?

Незважаючи ні на що, газорозподільна компанія вживає всіх заходів, аби споживачі мали природний газ в домівках. Оплатити послугу з розподілу газу сьогодні тотожно здійсненню ремонтів, модернізації газорозподільної мережі, закупівлі необхідних комплектуючих для роботи аварійно-диспетчерської служби.

Газорозподільна система як живий організм, потребує постійної діагностики. Лише завдяки комплексно-приладному обстеженню можна не лише визначити стан газових мереж: виявити пошкодження, витоки газу та вчасно їх ліквідувати, але й виявити несанкціоноване втручання в роботу газорозподільної системи, несанкціонований відбір  природного газу, тощо. А тому, від скрупульозності виконання своєї роботи та професійних навиків залежить безаварійне та безперебійне газопостачання. Технічний огляд та технічне обстеження, оцінка технічного стану об’єктів систем газопостачання, визначення можливості подальшої експлуатації газопроводів, здійснення запобіжних заходів для безаварійної експлуатації об’єктів систем газопостачання, а також забезпечення промислової, пожежної та техногенної безпеки й охорони довкілля на цих об’єктах є прямим обов’язком Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ».

Безаварійність газопостачання залежить не лише від тих заходів, яких комплексно та регулярно вживають працівники технічних служб, а й від відповідального ставлення до вимог правил безпеки систем газопостачання власне споживачів.

Газ не може рухатися трубою самостійно. Він пересувається завдяки поступовому зниженню тиску: від високого до низького. Це поступове зниження тиску забезпечує газорегулююче обладнання: найчастіше –  газорегуляторні пункти, які виглядають як жовті шафи. Обладнання всередині цих пристроїв має бути налаштоване так, щоб газові прилади в оселі працювали коректно. І все це потребує не лише грошових вкладень з боку Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ», але й людського ресурсу, тобто участі в процесі спеціалістів.

Сумська філія «ГАЗМЕРЕЖІ» наголошує та просить споживачів відповідально ставитися до сплати за надані послуги розподілу природного газу, а головне – не наражати себе та оточення на небезпеку.

Також газовики нагадують: борг за розподіл газу перед АТ «Сумигаз» треба сплачувати обов’язково, але робити це – за реквізитами АТ «Сумигаз»:

Оператор газорозподільної системи АТ «Сумигаз» 

код ЄДРПОУ: 03352432
ІПН: 033524318196
МФО: 337568

За повідомленням АТ “Сумигаз”

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

19.07.2024 в 10:33
Коментарів немає

Соціальні послуги– це дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають.

Основні цілі соціальних послуг:

– профілактика складних життєвих обставин;

– подолання складних життєвих обставин;

– мінімізація негативних наслідків складних життєвих обставин.

Соціальні послуги мешканцям Роменської міської територіальної громади надаються двома комунальними закладами, які внесені до Реєстру надавачів соціальних послуг, а саме:

  1. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Роменської міської ради, який надає десять базових соціальних послуг відповідно до Положення про Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг): догляд вдома; соціальна адаптація; натуральна допомога; представництво інтересів; інформування; екстрене (кризове) втручання; переклад жестовою мовою; консультування; соціальна профілактика; соціальний супровід сімей / осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах.

До основних соціальних груп, які отримують соціальні послуги у Територіальному центрі СО(НСП) РМР, належать громадяни похилого віку; особи з інвалідністю; особи з частковою або повною втратою рухової активності, пам’яті; особи з невиліковними хворобами, що потребують тривалого лікування (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як чотири місяці); особи, які перебувають у складних життєвих обставинах у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, а також у зв’язку зі шкодою, завданою бойовими діями, тимчасовою окупацією (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), малозабезпеченістю; внутрішньо переміщені особи.

У Територіальному центрі СО(НСП) РМР функціонують такі структурні підрозділи:  відділення соціальної допомоги вдома; відділення денного перебування; відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги; а також діють наступні інноваційні сервіси: «Простір соціальної адаптації», «Мобільна соціальна служба»,  «Пункт прокату засобів реабілітації».

У залежності від виду соціальної послуги, статусу отримувача та розміру середньомісячного сукупного доходу особи/сімʼї соціальні послуги можуть надаватись на платній, безоплатній основі чи зі встановленням диференційованої плати.

  1. Роменський міський центр соціальних служб, який надає десять базових соціальних послуг відповідно до Положення про Роменський міський центр соціальних служб: інформування; консультування; представництво інтересів; соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах; соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування; соціальна профілактика; кризового/екстренного втручання; медіація(посередництво); соціальна інтеграція випускників інтернатних закладів (установ); соціальна адаптація. Ці послуги надаються на безоплатній основі.

Основною соціальною групою, на яку спрямована робота Роменського міського центру соціальних служб, є особи/сімʼї, що опинилися в складних життєвих обставинах.

Соціальні послуги надаються відповідно до державних стандартів, забезпечуючи дотримання засад безбар’єрності, безперервності, послідовності та різноманітності, щоб задовольнити потреби різних вразливих груп мешканців і мешканок територіальної громади.

Для отримання соціальних послуг необхідно звернутися із заявою до таких структур: 1) відділ з координації надання соціальних послуг Управління соціального захисту населення Роменської міської ради, розташований за адресою: м. Ромни, бульв. Шевченка, буд. 8, каб. 24, е-mail: soc21@dszn.sm.gov.ua;

2) Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Роменської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Ромни, бульв. Шевченка, буд. 8, 2-й поверх, тел. (05448) 5-41-82;

3) Роменський міський центр соціальних служб, розташований за адресою: м. Ромни, бульв. Шевченка, будинок 8, 3-й поверх, каб. 40, тел. (05448) 5-32-85, 0631259280.

 За повідомленням Управління соціального захисту населення Роменської міської ради         

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

19.07.2024 в 09:20
Коментарів немає

Днями в рамках виконання Меморандуму про співпрацю між Громадською організацією «Подільська агенція регіонального розвитку» та Роменською міською територіальною громадою відбулася робоча зустріч міського голови Олега СТОГНІЯ, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Лілії ГОРОДЕЦЬКОЇ з представником Громадської організації «Подільська агенція регіонального розвитку» Олегом ЛЕВЧЕНКОМ.

Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» реалізовує проєкт «Security Compact», що впроваджується в межах грантового конкурсу «Посилення громадської участі в процесах раннього відновлення на звільнених територіях», який адмініструється ІСАР Єднання за підтримки Фонду «Партнерство за сильну Україну», що фінансується країнами партнерами.

У рамках проєкту «Security Compact» виконавчий комітет Роменської міської ради отримав від громадської організації «Подільська агенція регіонального розвитку» комплект першого реагування у вигляді тривожного антивандального кейсу, що включає:

1. Аптечка Індивідуальна першої допомоги IFAK.

2. Захисний кейс 420х310х160 мм.

3. Вогнегасник ВП-5 (3).

4. Інверторний бензиновий генератор RAISE RZE1250i 1,2 кВт.

5. Зарядна станція Bluetti EB55 (537 Вт год/700 Вт.).

Нагадуємо, що метою проєкту є посилення стійкості громад до впливу окупації та військових дій шляхом підсилення безпекових елементів громади і її представників та підтримка процесів довготривалої безпеки.

У рамках виконання Меморандуму про співпрацю між Громадською організацією «Подільська агенція регіонального розвитку» та Роменською міською територіальною громадою буде підготовлений «План безпеки для громади».

Дякуємо громадській організації «Подільська агенція регіонального розвитку» за підтримку на шляху до стійкості нашої громади!

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

19.07.2024 в 09:06
Коментарів немає

Продовження видобування на Анастасівському  нафтогазоконденсатному родовищі корисних копалин – вуглеводнів (нафта, газ природний, газ, розчинений у нафті, конденсат,супутні- етан, пропан, бутани). Повернення супутньо-пластових вод(СПВ) Анастасівського родовища у підземні поглинаючі горизонти. Плановою діяльністю передбачається для запровадження повернення (СПВ) застосовувати свердловини 67, 93, 150, 151, 153 Анастасівського родовища.

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (ПАТ “УКРНАФТА”)

За повідомленням відділу містобудування та архітектури

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada

 

19.07.2024 в 08:45
Коментарів немає

Товариство з обмеженою відповідальністю «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» має намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря стаціонарними джерелами для виробничого майданчика, який розташований за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б.

Ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ – 37078234.

Юридична та поштова адреса: Україна, 42020, Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б; контактний номер телефону: +380504426837, електронна пошта: a.mironenko@mhp.com.ua.

Фактична адреса проммайданчика: 42020, Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б.

Мета отримання дозволу на викиди: надання права експлуатувати діючий об’єкт, з якого надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші.

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» для виробничого майданчика ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА», який розташований за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б  з метою відновленням використання складу паливо-мастильних матеріалів зі встановленим резервуарним парком та організованим місцем видачі пального отримано Висновок з оцінки впливу на довкілля №99-6963/1 від 03.06.2024 р.

Основним видом діяльності на території виробничого майданчика ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» являється ремонт і обслуговування сільськогосподарської та автотехніки підприємства та забезпечення її паливо-мастильними матеріалами.

Річний обіг нафтопродуктів складає: бензин – 80 м3, дизельне пальне – 1500 м3.

На виробничому майданчику розміщене таке обладнання та споруди, що являються джерелами утворення забруднюючих речовин: 5 твердопаливних котлів, опалювальна груба; заточувальний верстат, 2 пости електрозварювання та пост газового різання; акумуляторна; дизельгенератор потужністю 30 кВт та бензогенератор ФОРТЕ FG6500E з потужністю електродвигуна 6,53 к.с. на випадок аварійного відключення енергопостачання; стоянка для зберігання автотехніки; кухонна плита для обжарювання продуктів харчування, резервуарний парк для зберігання бензину та дизельного пального, до складу якого входить 1 наземний  горизонтальний сталевий резервуар об’ємом 20 м3 для бензину та  3 наземні горизонтальні сталеві резервуари об’ємом по 60 м3 для дизельного пального; паливо-роздавальні колонки  типу «NOVA-1КЕД-100-0,25-1-А-1-01В» для дизельного пального та  «NOVA-1КЕД-50-0,25-1-А-1-01В» для бензину і насосна станція з електронасосом типу «GESPASA CG-150», яка призначена для швидкісної заправки техніки.

Кожен резервуар обладнаний дихальним клапаном.

На майданчику розміщується 24 стаціонарних джерела викиду (з них 14 – організованих джерел та 10 – неорганізованих).

Річна кількість викидів забруднюючих речовин становить 161,137 т, у тому числі парникові гази (144,444 т): вуглеводні насичені C12-C19 (розчинник РПК-26511 та ін.) у перерахунку на сумарний органічний вуглець – 0,6071 т/рік, суміш насичених вуглеводнів С28 і суміш насичених і ненасичених вуглеводнів С14  – 0,025 т/рік, бензин (нафтовий, малосірчистий, в перерахунку на вуглець) – 0,206 т/рік, залізо та його сполуки (у перерахунку на залізо) – 0,008 т/рік, манган та його сполуки (у перерахунку на діоксид мангану) – 0,00128 т/рік, алюмінію оксид – 0,000007 т/рік, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом – 0,3041 т/рік, сажа – 0,00008 т/рік, оксиди азоту (оксид та діоксид азоту) у перерахунку на діоксид азоту – 0,712 т/рік, діоксид сірки (діоксид та триоксид) у перерахунку на діоксид сірки – 0,00043 т/рік, сульфатна кислота (H2SO4)(cірчана кислота) – 0,002 т/рік, оксид вуглецю – 14,6779 т/рік, уайт-спірит – 0,1, акролеїн – 0,0000014 т/рік, фтор та його сполуки в перерахунку на фтор – 0,00056 т/рік, фтористий водень – 0,00008 т/рік, ангідрид вольфрамовий – 0,00001 т/рік, магнію оксид – 0,0000064 т/рік, кремнію діоксид аморфний – 0,0014 т/рік, титану діоксид – 0,0004 т/рік, вуглецю діоксид – 144,432 т/рік, азоту (1) оксид (N2O) – 0,00526 т/рік, метан – 0,00667 т/рік, неметанові леткі органічні сполуки – 0,0407 т/рік. Викиди забруднюючих речовин знаходяться в межах гранично-допустимих норм.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», даний об’єкт належить до другої групи по ступеню впливу на забруднення атмосферного повітря. Виробничий майданчик не має виробництва чи технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися найкращі доступні технології та методи керування.

На об’єкті підприємства не планується впровадження заходів щодо скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, тому що на даний час не має перевищень встановлених нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин.

Пропозиції щодо дозволених обсягів викидів відповідають чинному законодавству. Для забруднюючих речовин в організованих викидах стаціонарних джерел, масова концентрація яких обмежується згідно з наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 року «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел», встановлюються нормативи граничнодопустимих викидів. Для речовин, на які не встановлюються нормативи граничнодопустимих викидів, встановлюються розрахункові величини масової витрати.

Зауваження та пропозиції громадських організацій та окремих громадян щодо наміру отримання Дозволу можна надсилати протягом 30 календарних днів, з дня опублікування цього повідомлення, до Сумської обласної державної (військової) адміністрації: 40000, м. Суми, майдан Незалежності, 2; ел. адреса: zvern@sm.gov.ua, тел. (0542)66-33-77, 066-823-08-37.

Скан-копія газети с. Пустовійтівка

За повідомленням відділу містобудування та архітектури

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada

19.07.2024 в 08:16
Коментарів немає

Сьогодні до Роменської громади повернулися вихованці дитячого будинку сімейного типу РОТЕНКО, які два тижні відпочивали у таборі «Артек-Буковель» в Івано-Франківській області.

Програма відпочинку була насичена різноманітними активностями, серед яких: арттерапія, походи, спілкування, та інші заходи. Всі дітки отримали позитивні враження та незабутні спогади.

Висловлюємо вдячність Фундації Олени ЗЕЛЕНСЬКОЇ, начальнику служби у справах дітей Сумської обласної державної адміністрації Юрію КАЛІНОВСЬКОМУ за підтримку і допомогу у вирішенні питання оздоровлення дітей.

Радіємо, що діти змогли відволіктися від тривожних буднів, завести нові знайомства та надихнутися неймовірними краєвидами. Маленькі українці попри все заслуговують мати щасливе дитинство!

За повідомленням Служби у справах дітей РМР

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

18.07.2024 в 15:44
Коментарів немає

Попереджаємо, що у найближчі 2 години з утриманням до кінця доби 18.07.2024 по Сумській області очікуються грози, місцями град (діаметр 6-19 мм), шквали 15-20 м/с (I рівень небезпечності, жовтий).

За повідомленням Сумського ЦГМ

18.07.2024 в 11:07
Коментарів немає

На черговому засіданні виконавчого комітету Роменської міської ради розглянуто 16 питань порядку денного.

Призначено тимчасовими виконавцями пасажирських перевезень терміном на три місяці:

з 01.08.2024 автомобільного перевізника – Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» за приміськими автобусними маршрутами загального користування «Ромни – Калинівка із заїздом у Горове» та «Ромни – Гаврилівка»;

з 01.09.2024 автомобільного перевізника – Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» за міським автобусним маршрутом загального користування   № 9 «Лучки – пл. Засульська» із заїздом у село Борозенка;

з 01.09.2024 автомобільного перевізника – фізичну особу-підприємця Самченка Вячеслава Миколайовича за міськими автобусними маршрутами загального користування № 2 «Вокзал – Вантаждільниця» із заїздом до села Бобрик, № 6 «вул. Каті Зеленко – пл. Засульська»;

з 01.09.2024 автомобільного перевізника – фізичну особу-підприємця Ляшенко Юлію Григорівну за міськими автобусними маршрутами загального користування № 10 «вул. Берегова – вул. Космонавтів (СБК)», № 14 «Коледж КНЕУ  – ШБУ-13».

Виконавчим комітетом затверджено фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради на 2025 рік, який передбачає чистий дохід від реалізації продукції – 179405,6 тис. грн. в т.ч.:

175905,6 тис. грн – за рахунок коштів за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ;

3500,0 тис. грн – надходження від надання платних послуг (у т.ч. на договірних умовах).

Відповідно до Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268, статусу дитини, яка постраждала в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надано 227 особам.

Решта прийнятих рішень стосувалися соціального захисту, фінансової та житлової політики, комунального господарства, організаційних питань діяльності виконкому тощо. З усіма прийнятими рішеннями в подальшому можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.

За повідомленням загального відділу

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

18.07.2024 в 08:59
Коментарів немає

Проєкт «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства України» запускає четвертий щорічний конкурс історій «Громадянське суспільство, бізнес та влада – кращі практики співпраці».

У конкурсі можуть взяти участь представники влади, громадянського суспільства та бізнесу, які прагнуть поділитися досвідом втілення проєкту/ініціативи за участі трьох секторів.

Мета конкурсу – популяризувати успішну тристоронню співпрацю між секторами та результати такої спільної роботи, необхідні для розвитку суспільства відповідальних громадян і незалежної, сильної та демократичної України.

За його результатами створять і поширять ресурсами організаторів Збірник історій про кращі спільні проєкти організацій громадянського суспільства, бізнесу та органів влади.

Історії увійдуть у Збірник за категоріями: допомога військовим, гуманітарна допомога та реабілітація, соціальні проєкти, відновлення, створення просторів, освіта, інформаційні кампанії та конкурси, культура та ін.

Щоб історія потрапила до Збірника, вона має відповідати чотирьом критеріям:

  • в ініціативі/проєкті взяли участь представники трьох секторів: громадянського суспільства, бізнесу та влади;
  • ініціатива/проєкт відбувалась упродовж 2024-го та/або 2023 року;
  • інформація про втілену ініціативу/проєкт доступна у відкритих джерелах;
  • ініціатива/проєкт має вимірюваний результат.

Розказати про власну історію можна до 5 серпня включно, заповнивши реєстраційну форму: https://forms.gle/NNweG2Hgcn2EQDw79.

Конкурс реалізується спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України, Секретаріатом Кабміну, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Національною соціальною сервісною службою України та Глобальним договором ООН в Україні.

За повідомленням ДМС та ЕР СОДА

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

17.07.2024 в 15:54
Коментарів немає

Зважаючи на складну ситуацію в енергосистемі України, заклики енергетиків до економії електроенергії населенням, попередження фахівців про наближення зими з тривалими відключеннями електроенергії, Інститутом муніципального менеджменту прийнято рішення про проведення 01 серпня 2024 року семінару-практикуму для фахівців сфери управління багатоквартирними будинками на тему: «Як забезпечити належне управління багатоквартирними будинками в умовах тривалих відключень електроенергії та забронювати військовозобов’язаних працівників управляючих компаній?».

В рамках проведення даного заходу планується розглянути низку питань, зокрема:

– Як забезпечити належне функціонування систем та мереж багатоквартирного будинку в умовах відключень електричної енергії?

– Основні категорії багатоквартирних будинків за рівнем споживання електричної енергії – Що відбувається в багатоквартирних будинках різних категорій при відключенні електричної енергії?

– Які комунальні послуги можуть надходити до багатоквартирного будинку під час відсутності електричної енергії?

– Який механізм роботи внутрішньо будинкових систем холодного, гарячого водопостачання та зливової каналізації під час відсутності електричної енергії? – Які складові житлової послуги можна надавати під час відсутності електричної енергії та як спланувати їх належне надання?

– Додаткове обладнання для багатоквартирного будинку: доцільність встановлення, безпека експлуатації тощо.

– Які заходи необхідно вжити для того, щоб в багатоквартирному будинку забезпечити різні варіанти роботи існуючого обладнання та інженерних систем?

– Ефективність від встановлення різних видів додаткового обладнання в багатоквартирному будинку

– Безпечні місця для встановлення генератора та/або іншого обладнання для забезпечення багатоквартирного будинку необхідною кількістю кВт.

– Методика визначення потужності необхідного додаткового обладнання для конкретного багатоквартирного будинку

– Можливі джерела фінансування закупівлі додаткового обладнання для багатоквартирного будинку

 – Як підготувати багатоквартирний будинок до опалювального сезону з постійними і довготривалими відключеннями електричної енергії?

– Як підготувати окрему квартиру в багатоквартирному будинку до тривалих вимкнень електричної енергії і забезпечити індивідуальні потреби співвласників? Крім цього, останнім часом на адресу Інституту муніципального менеджменту надходять чисельні звернення від управителів багатоквартирних будинків стосовно надання роз’яснень чи зобов’язані управителі БКБ, голови ОСББ/ЖБК вручати повістки військовозобов’язаним співвласникам багатоквартирних будинків та як забронювати штатних працівників. Отже, в ході другої частини семінару планується розглянути наступні питання:

– Спрощення процедури бронювання штатних працівників управляючих компаній різних форм власності

– Зміни в критеріях визначення підприємств критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період

 – Зміни в процедурі бронювання відповідно до Постанови КМУ № 650 від 05.06.2024 р.

– Як забронювати працівників – алгоритм дій для управителів – Військові повістки: правила вручення, права та обов’язки призовника та керівників підприємств

– Що робити керівнику підприємства/ОСББ, якщо на його адресу надійшли повістки для працівників?

– Надходження запиту на ім’я керівника підприємства/ОСББ щодо надання інформації про осіб призивного віку: як діяти?

– Чи зобов’язані управителі багатоквартирних будинків, голови правлінь ОСББ/ЖБК вручати повістки співвласникам БКБ?

Таким чином, під час проведення запланованого заходу наші фахівці детально розкриють вищевказані питання, закцентують увагу учасників на найважливіших моментах, поділяться практичними порадами щодо застосування важливих рішень у практичній діяльності управителів БКБ та ОСББ/ЖБК.

Будемо раді зустрічі з Вами на семінарі, а також просимо сприяти участі в даному заході фахівців сфери управління багатоквартирними будинками Вашого населеного пункту.

Детальна інформація щодо вартості семінару та тематики надається в додатку до листа. 

Програма Завантажити

Зареєструватися для участі в семінарі можна, заповнивши Аплікаційну форму або за телефоном (093) 392-16-22

За повідомленням Інституту Муніципального Менеджменту

17.07.2024 в 12:01
Коментарів немає
 

Інформаційні матеріали створені в рамках проекту “Адвокація запровадження послуги з облаштування безбар’єрного житла” та є інтелектуальною власністю ГО “ГРУПА АКТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ”

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису