Новини міста (850)

03.08.2020 в 09:21
Коментарів немає

Уряд Швеції та Програма розвитку ООН (ПРООН) оголошують конкурс партнерських соціально-економічних проєктів для протидії та зменшення впливу пандемії COVID-19 на території Україні

  1. МЕТА

До участі запрошуються громадські організації, що у партнерстві з бізнесом та/або владою об’єдналися з метою реалізації економічних і соціальних проєктів для протидії та полегшення наслідків пандемії коронавірусу на території України.

Конкурс відбувається в рамках реалізації спільного проєкту Уряду Швеції та ПРООН в Україні «Посилене партнерство для сталого розвитку».

Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки Уряду Швеції (SIDA).

Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладається на ПРООН.

 

  1. КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ

До участі у конкурсі заохочуються неурядові та благодійні організації у партнерстві з бізнесом та/або владою, заявки яких направлені на пожвавлення та активізацію економічних ініціатив, що сприятимуть протидії та полегшенню наслідків пандемії коронавірусу та території України.

Пріоритет буде надаватись ініціативам, які націлені на розширення економічних прав і можливостей жінок та задоволення потреб найбільш вразливого та постраждалого населення з обмеженими можливостями, людей похилого віку, сільського населення.

Активності запропоновані для імплементації, як частина проєктних пропозицій, можуть включати, але не обмежуватися визначенням соціально-економічних потреб регіону, інноваційні рішення у сфері соціально-економічного розвитку, освіти, працевлаштування, охорони здоров’я, міського проектування та залучення громад, які сприяють підтримці, розвитку або диверсифікації підприємницьких ініціатив для населення під час і після пандемії COVID-19.

Заохочуватиметься тісна співпраця чи партнерство із соціальними службами, медичними закладами, бізнес-структурами, запропонованими в межах проєктів конкурсу. Такі проєкти не повинні включати витрати на закупівлю продуктів чи медикаментів, проте певний бюджет може бути закладений на покриття витрат, пов’язаних із транспортуванням та інших логістичних витрат.

Усі проєктні заходи мають здійснюватися у суворій відповідності до діючих на момент виконання проєкту правил карантину, усвідомлюючи всю відповідальність за їх порушення.

Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

Територія проведення конкурсу – 22 області України: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська,  Київська, Львівська, Миколаївська,  Одеська, Полтавська,  Рівненська,  Сумська, Тернопільська, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська, Харківська, Херсонська,  Хмельницька.

 

  1. ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТІВ

Очікується, що тривалість запропонованих проєктів не має перевищувати шість місяців.

 

  1. РОЗМІР ФІНАНСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Заявники, від імені утвореного партнерства,  мають підтвердити співфінансування у розмірі 50% від загального бюджету проєкту. Сума наданого гранту буде варіюватися від 600 000,00 грн. до 800 000,00 грн.

Відповідно до грантової угоди, організації-грантоотримувачу буде надано авансовий платіж у розмірі 80% на заплановану діяльність.

Фінальний транш у розмірі 20% буде надіслано організації-грантоотримувачу після звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.

 

  1. КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ НА ОТРИМАННЯ ГРАНТІВ

Проєкти будуть оцінюватися за наступними критеріями:

  • Передбачати заходи у відповідь на кризу COVID-19 та сприяти соціально-економічному відновленню місцевих громад;
  • Належати до одного із пріоритетних напрямків: охорона здоров’я, навчання, підтримка малого та середнього підприємництва, забезпечення робочих місць, міське проєктування з урахуванням вікових та гендерних особливостей населення, залучення громад (приділяючи особливу увагу вразливій групі населення) до реагування на кризу та відновлення;
  • Містити інноваційні рішення, придатні для повторення і відтворення, метою яких є поліпшення соціально-економічної ситуації на місцевому рівні;
  • Мати чітко визначену цільову аудиторію, на яку буде направлено діяльність за проєктом;
  • Мати чіткі цілі, яких можна досягти за допомогою наданих ресурсів та у визначений термін;
  • Мати чіткі та вимірювані результати, пов’язані з пом’якшенням соціально-економічних наслідків пандемії COVID-19.

 

  1. ВИТРАТИ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

6.1. Прийнятні витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

– необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;

-відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»);

Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:

  • праці персоналу організації та залучених експертів (не більше, ніж 15% від загального бюджету проєкту);
  • товарів, обладнання та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
  • комунікаційних та інформаційних послуг;
  • консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
  • друкарських, типографських і копіювальних послуг;
  • витратних матеріалів і канцелярських товарів;
  • транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльність.

6.2. Неприйнятними є витрати, пов’язані із:

 

  • підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;
  • сплатою боргів;
  • відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;
  • міжнародними відрядженнями;
  • орендою офісу та сплатою комунальних послуг.

В межах цього конкурсу не будуть підтримані пропозиції, які передбачають придбання харчових пакетів, одноразових акцій, скупчення людей, закупівлю ліків та/чи медикаментів, проте проєктні заходи можуть включати онлайн-заходи для надання допомоги у вирішенні соціально-економічних проблем на місцевому рівні під час та після карантинного періоду.

В межах цього конкурсу не підтримуватимуться заявки, що передбачають закупівлю товарів медичного призначення та засобів особистої гігієни (наприклад, медичні маски та антисептики), а також високовартісних товарів, включно із обладнанням. Винятком є закупівля у невеликій кількості засобів захисту для персоналу партнерства, що впроваджуватиме проєкт.

 

  1. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Подання проєктних пропозицій включає:

  1. Заповнення онлайн-форми (аплікаційний пакет) – https://bit.ly/2VfSrsE
  2. Підготовку та подання аплікаційного пакету (у відповідності із вказаним нижче переліком документів).

Перелік документів, які має містити аплікаційний пакет:

  1. Онлайн форма-резюме проєкту, розташована за посиланням вказаним вище, яка містить основну інформацію про організацію та проєктну пропозицію, з можливістю завантаження наступних необхідних файлів: аплікаційна форма, фінансова пропозиція, декларація про партнерство;
  2. Аплікаційна форма (Форма C-3, заповнена у форматі MS Word, в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (у форматі *.docx/*.doc);
  3. Фінансова пропозиція (Форма С-3, запропонований бюджет у форматі MS Excel);
  4. Декларація про партнерство (Форма С-2, відсканова у форматі *.PDF або *.JPG;
  5. Лист-заявка, підписаний уповноваженим представником (Форма С-1, формат *.PDF);
  6. Гарантійний лист про співфінансування проєкту.

Організації, які подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн-форму, а також завантажити повний пакет документів в кінці форми. Заявку потрібно надіслати на електронну адресу: grants.ua@undp.org , вказавши тему листа: Заявка на конкурс «Посилене партнерство для сталого розвитку» (2020-2021). Партнерство може подати більше однієї заявки, але лише одна заявка від партнерства із найвищим балом буде підтримуватися в рамках проєкту.

Аплікаційний пакет повинен бути надісланий в одному архівному файлі (*.rar). Розмір файлу не повинен перевищувати 15 МБ.

Отримані проєктні пропозиції будуть оцінені відповідно вимогам конкурсу. Пропозиції, які відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд конкурсної комісії.

 

ВАЖЛИВО!

Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.

Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.

Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.

Причини прийняття на розгляд/відхилення пропозиції не розголошуються.

 

  1. ТЕРМІНИ ПОДАННЯ ЗАЯВОК

Кінцевий термін подання заявок: 11 вересня 2020 року, до кінця доби.

 

Управління економічного розвитку Роменської міської ради

03.08.2020 в 08:57
Коментарів немає

Обговорення питання присвоєння Роменському центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю ім’я Наталії Осауленко

Відповідно до рішення комісії при Виконавчому комітеті Роменської міської ради з найменування (перейменування) вулиць, провулків, площ, бульварів міста, присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій, проводиться громадське обговорення  щодо присвоєння Роменському центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю ім’я Наталії Осауленко.

Усі бажаючі протягом місяця з 03.08. – 03.09.2020 року  можуть надавати пропозиції та зауваження щодо присвоєння назви Роменському центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю ім’я Наталії Осауленко: б-р. Шевченка, 2., к. 19 або на електронну адресу vp@romny-vk.gov.ua 

Контактна особа: головний спеціаліст відділу з питань внутрішньої політики Купко Ольга Сергіївна, тел. (05448) 5-32-78.

Результати проведення громадського обговорення будуть оприлюднені на офіційному сайті міста, сторінка https://romny-vk.gov.ua/ в розділі «Громадські обговорення»- “Публічні консультації з громадськістю”

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

30.07.2020 в 16:00
Коментарів немає

Урядом прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проєкту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» у 2020–2021 роках»

Зазначений проєкт передбачає: запровадити цільову грошову компенсаційну виплату замість натуральної допомоги «пакунок малюка» у розмірі – 5 тисяч гривень; забезпечити із залученням АТ «Комерційний банк «ПриватБанк» відкриття громадянам, у яких народилась дитина, рахунку із спеціальним режимом використання та видати їм спеціальну соціальну картку; встановити, що батьки дитини можуть звернутися за компенсацією протягом 12 місяців з дати народження дитини та самостійно протягом року витратити кошти грошової компенсації виключно для придбання дитині одягу, взуття, засобів гігієни та догляду, текстилю, іграшок, засобів гігієни для породіль; залучити до реалізації пілотного проекту на договірних засадах заклади роздрібної торгівлі для продажу батькам визначених дитячих товарів та товарів для породіль за спеціальною соціальної карткою.

 Довідково. Фактично «пакунок малюка» будуть видавати у тих областях, де вони є в наявності, а потім, відповідно до прийнятої постанови за таким алгоритмом: батьки новонароджених звертаються до АТ «КБ «ПриватБанк» для відкриття рахунку; надалі – до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення батьками подається заява з необхідними документами.

Батьки мають право протягом року самостійно використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів у закладах торгівлі, які долучились до публічного договору про реалізацію пілотного проекту.

За матеріалами Сумської обласної державної адміністрації

За матеріалами Урядового порталу: https://www.kmu.gov.ua/news/minsocpolitiki-rozpochinaye-realizaciyu-pilotnogo-proektu-po-monetizaciyi-odnorazovoyi-naturalnoyi-dopomogi-pakunok-malyuka

 

29.07.2020 в 15:49
Коментарів немає

29 липня 2020 року відбулось засідання Ради підприємців при міському голові. На засіданні заслухано інформацію представника Роменського міськрайонного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області про основні рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів під час карантину. Рада підприємців розглянула звернення ряду підприємців магазинів стаціонарної торгівлі на території КП «Ільїнський ярмарок» та обговорила кандидатуру для нагородження до Дня підприємця. Прийнято відповідні рішення та надано рекомендації.

 

Управління економічного розвитку

 

29.07.2020 в 15:47
Коментарів немає

Заврешено поточний середній ремонт (на окремих ділянках) по вул. Полтавській.
Підрядною організацією ДП “ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ” ПАТ “ОБЛШЛЯХРЕМБУД” розпочато поточний середній ремонт автомобільної дороги по І провулку Свободи.

29.07.2020 в 15:44
Коментарів немає

За ініціативи міського голови та за підтримки депутатів міської ради з міського бюджету виділено кошти на поточний ремонт фасаду будівлі Роменської дитячої музичної школи.
Планується провести забивання тріщин у цегляних стінах; фарбування фасаду; улаштування жолобів настінних, навішування водостічних труб, колін, відливів та лійок з готових елементів.

29.07.2020 в 08:23
Коментарів немає

Із 1 червня 2020 року організації громадянського суспільства (ОГС) можуть подавати заявки на отримання міні-грантів для проведення подій, що популяризують новітні технології. Продемонструвати, наскільки цікавим є цифровий світ, та надихнути дітей і молодь на його вивчення – головна мета європейської ініціативи Meet and Code, яка впроваджується в Україні Ресурсним центром ГУРТ за фінансової підтримки SAP. Дедлайн – 1 вересня 2020 року.

Подавати заявки потрібно в електронному вигляді за посиланням: https://meet-and-code.org/ua/uk/registration-info Розмір кожного окремого міні-гранту – 8000 гривень. Кожна організація може подати декілька заявок і отримати до 3-х міні-грантів або 24000 гривень.

Важливо! У 2020 році на грантову підтримку зможуть претендуватимуть винятково події, заплановані в онлайн-форматі. Нагадуємо, ОГС можуть отримати 50% знижку на сервіси Zoom, а також скористатися онлайн рішеннями, які пропонують Google та Microsoft.

Цього року часові межі проведення заходів розширені до двох місяців – події мають відбутися між 1 вересня та 31 жовтня 2020 року.

Критерії відбору поданих заявок:

  • кожна подія має стосуватися теми технологій або кодування. Незалежно від формату – хакатон, семінар, лекція, конкурс, ніч кодування, курси робототехніки тощо – подія має зосереджуватися на програмуванні та/або цифрових технологіях
  • кожну подію мусить відвідати щонайменше 10 дітей та/або молодих людей віком від 8 до 24 років
  • заходи, проведені в межах ініціативи Meet and Code, повинні бути безоплатними для учасників

Усім ОГС-аплікантам перед поданням заявки потрібно зареєструватися на порталі TechSoup Україна. Для реєстрації на сайті Meet and Code слід використати ключ доступу який надається на порталі TechSoup в обліковому записі організації.

Організаціям, які реєструвалися на сайті Meet and Code у 2018 році або раніше, але не мають облікового запису на порталі TechSoup Україна, потрібно створити новий обліковий запис.

Нагороди Meet and Code

Цього року Meet and Code вже втретє нагородить найкращі події та продемонструє їхні результати широкій аудиторії. Нагороди вручатимуть у п’яти категоріях:

  • Girls do IT! (Дівчата програмують)
  • Diversity (Різноманіття)
  • Code for the planet (Кодуй для планети)
  • Сommunity (Громада)
  • Code for Europe (Кодуй для Європи)

У процесі подання заявки ви обираєте категорію, яка відповідає вашій події. Заходи, що не відповідають вказаним категоріям, залишаються прийнятними для отримання гранту. Журі відбере фіналістів і переможців у кожній категорії.

Організації, що посядуть перші місця у категоріях та загальному голосуванні на загальноєвропейському конкурсі, отримають винагороду в розмірі 2000 євро.

Хто впроваджує ініціативу Meet and Code

Ініціатива Meet and Code розроблена Haus des Stiftens gGmb та проводиться за фінансування корпорації SAP, яка надає підтримку та забезпечує ресурсами неприбуткові організації. В Україні Meet and Code реалізується Ресурсним центром ГУРТ, що є партнером Глобальної мережі TechSoup.

ГУРТ – інноваційний акселератор суспільних перетворень, що понад 25 років прискорює суспільні трансформації в Україні завдяки ефективному впровадженню інноваційних проектів та обслуговуванню агентів змін, розвиваючи їхній потенціал та максимізуючи вплив. З 2016 року Ресурсний центр ГУРТ у партнерстві з TechSoup реалізовує Програму технологічної підтримки НПО України (TechSoup Україна), яка пропонує неприбутковим організаціям програмне забезпечення відомих ІТ-компаній на пільгових умовах.

Управління економічного розвитку Роменської міської ради

28.07.2020 в 07:50
Коментарів немає

В Академії праці, соціальних відносин і туризму (м.Київ) в рамках проекту “Вір у себе”  є можливість для людей з інвалідністю отримати вищу освіту за спеціальністю “Соціальна робота” за кошти Фонду соціального захисту інвалідів за спеціалізаціями:

 

  • Соціально-психологічне консультування (бакалаврат, магістратура)
  • Соціальна профілактика та реабілітація (бакалаврат)
  • Менеджмент соціального проекту (бакалаврат)
  • Управління соціальним проектом (магістратура)
  • Медіація та управління конфліктами (магістратура)

 

У 2020 році ця можливість пропонується вже вп’яте! За роки реалізації проекту понад 100 осіб з інвалідністю з різних куточків України стали студентами та навчаються безкоштовно, а деякі вже успішно завершили навчання й отримали омріяні дипломи державного зразка. Доступні денна та заочна форми навчання.

Відгуки учасників проекту можна переглянути за посиланням: https://www.socosvita.kiev.ua/node/2385

Для участі у проекті потрібно зареєструватися за посиланням:  https://forms.gle/HLDfjQzmZxnnh76C9

Якщо ви вже маєте вищу освіту (диплом магістра чи спеціаліста) ви також можете брати участь у проекті й отримувати нову актуальну професію!

Соціальний працівник – це ініціатор і провідник соціальних змін, який допомагає людині, сім’ям і спільнотам набути максимальної незалежності, захистити свої права, подолати життєві труднощі, зумовлені різними особистими та соціальними обставинами.

Чому саме зараз варто отримати вищу освіту з СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ?

  • В Україні наразі багато людей, які потребують соціально-психологічної допомоги, тому соціальний працівник завжди знайде місце роботи.
  • Соціальні проблеми в Україні не можна вирішити швидко, тому потреба в соціальних працівниках буде постійно зростати.
  • Соціальна робота – престижна і поширена практика в багатьох країнах світу, тому після отримання диплома соціального працівника нескладно знайти роботу за кордоном.
  • Соціальна робота – цікава і багатогранна професійна діяльність, яка сприяє розвитку найкращих людських якостей, допомагає краще розуміти себе самого, людські стосунки і життя як воно є.

Де можуть працювати такі спеціалісти?

  • Спеціалісти органів державного та місцевого управління з соціальних питань
  • Спеціалісти державних соціальних служб, соціально-психологічних служб загальноосвітніх та вищих навчальних закладів
  • Інспектори центрів зайнятості та працевлаштування, фахівці кадрових агенцій
  • Фахівці центрів соціальної профілактики, соціальної реабілітації, соціального обслуговування
  • Фахівці служби посередництва і примирення, центрів медіації та юридичних кампаній
  • Менеджери проектів та керівники громадських організацій, що працюють у сфері соціального захисту
  • Експерти та консультанти з питань соціальної політики політичних партій та профспілкових організацій
  • Менеджери з персоналу, психологи і консультанти з соціальних питань на підприємствах, тренери, інспектори відділів кадрів державних та приватних підприємств
  • Тренери консалтингових компаній, співробітники науково-дослідних інститутів, дослідницьких центрів, викладачі вищих навчальних закладів

 Контактна особа: Гуляєва Людмила, тел.050-411-48-12, glp2002@ukr.net

 

Управління економічного розвитку Роменської міської ради

28.07.2020 в 07:38
Коментарів немає

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджету для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції» (в останній редакції від 20.05.2020, далі – Порядок) передбачена спеціальна бюджетна дотація за наявні бджолосім’ї (далі – дотація за бджолосім’ї).

Згідно з цим Порядком дотація за бджолосім’ї надається на безповоротній основі фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 гривень за бджолосім’ю. У разі наявності більше ніж 300 бджолосімей максимальний розмір дотації ставить 60000 гривень одному отримувачу.

Для отримання дотації за бджолосім’ї фізичні особи та суб’єкти господарювання, які є власниками бджолосімей, подають за місцезнаходженням пасіки до Роменської міської ради (далі – орган місцевого самоврядування) до 1 жовтня поточного року такі документи:

копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;

копію рішення про державну реєстрацію потужності;

копію довідки про відкриття поточного рахунка, виданої банком (суб’єкти господарювання);

копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);

копію паспорта громадянина України (фізичні особи);

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі (суб’єкти господарювання);

копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);

довідку, видану органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів (фізичні особи та фізичні особи – підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства).

Роменська міська рада до 10 жовтня складає відомість фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї (далі – відомості на отримання дотації за бджолосім’ї), за формою, встановленою Мінекономіки, та подає її Департаменту агропромислового розвитку Сумської облдержадміністрації.

Підставою для внесення до відомості на отримання дотації за бджолосім’ї є реєстрація потужності фізичної особи або суб’єкта господарювання, які є власниками бджолосімей, у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.

Державна реєстрація потужностей пасіки здійснюється безоплатно в Роменському міськрайонному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (начальник О.В. Ковальчук, тел. 5-12-23, електронна пошта  upravromny@ukr.net, адреса: м. Ромни, вул. Пушкіна, 24).

Департаменту агропромислового розвитку Сумської облдержадміністрації подає до Мінекономіки зведену відомість про нарахування сум дотацій за бджолосім’ї за встановленою ним формою.

Мінекономіки протягом десяти робочих днів узагальнює подані зведені відомості та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня пропорційно нарахованим сумам дотації за бджолосім’ї в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.

На підставі рішення Мінекономіки про розподіл бюджетних коштів розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня здійснюють через банки розподіл бюджетних коштів між фізичними особами та суб’єктами господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація за бджолосім’ї, пропорційно нарахованим сумам та подають його органам Казначейства разом із платіжними дорученнями та/або переліком фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація, що містять інформацію, необхідну для перерахування коштів на рахунки, відкриті в банках.

 

Проте, необхідно зазначити, що на даний час за роз’ясненням Департаменту агропромислового розвитку Сумської облдержадміністрації законодавчо не врегульований порядок реєстрації пасік міськими радами, не затверджена форма довідки про реєстрацію пасіки та форма відомості суб’єктів господарювання, які матимуть право на дотацію за бджолосім’ї. Тому очікуємо офіційного оприлюднення цієї інформації на сайтах Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та Департаменту агропромислового розвитку Сумської ОДА.

Після того, як ці питання буде остаточно врегульовано, на підставі поданих документів Виконавчим комітетом Роменської міської ради буде сформовано відомість на отримання відповідної дотації та подано до Сумської облдержадміністрації.

Управління економічного розвитку

27.07.2020 в 14:19
Коментарів немає

За останні роки напрацювано значний досвід щодо організації перших етапів діяльності органів місцевого самоврядування  об’єднаної територіальної громади. Та не зважаючи на це, дуже особливі виклики постають перед громадами в перші дні або місяці роботи. Їм необхідно виконувати свої зобов’язання згідно з законом, організувати першу та другу сесії ради ОТГ, запускати роботу апарату (а саме проводити переведення персоналу, передачу майна, інших активів та зобов’язань). Саме тому очільник міста Сергій Салатун ініціював проведення наради з керівниками структурних підрозділів на якій обговорили алгоритм дій під час щодо організації діяльності ОТГ.

Очільник міста Сергій Салатун зазначив, що територія сільських рад це вже і є територією ОТГ, а отже усі ми повинні спільними зусиллями, як працівники виконавчого комітету міської ради так і працівники сільських рад долучитися до спільної роботи,  вивчити мережу закладів культури, освіти, охорони здоров’я,  штатні розписи, майно, яке знаходиться на балансі сільських рад. Доведеться також почати вирішувати питання, з якими раніше не доводилося стикатися. Серед таких, зокрема, будуть питання щодо об’єктів інфраструктури, у тому числі утримання та ремонту доріг та вулиць усередині населених пунктів сільських рад на усій території ОТГ.

Міський голова надав керівникам структурних підрозділів доручення щодо подальших дій при формуванні Роменської ОТГ.