Новини міста (6035)

18.06.2025 в 08:48
Коментарів немає

Є випадки, коли українці готують бізнес-план, подають його до Державної служби зайнятості, проходять необхідну співбесіду, отримують рішення про надання їм гранту і за час отримання цієї послуги, змушені змінити місце проживання. Як наслідок – адреса, зазначена у щойно підписаному договорі, виявляється застарілою та такою, що більше не відповідає дійсності.

Проте, це не проблема, адже Служба зайнятості у першу чергу дбає про інтереси своїх клієнтів та розробляє свої послуги з врахуванням всіх можливих надзвичайних ситуацій.

Для того, щоб перевезти своє грантове підприємство в інше місто, необхідно подати всього два документи:

1. Заяву про зміну міста реалізації бізнесу на адресу Державного центру зайнятості: 17@es.dcz.gov.ua.

2. Довідку 20-ОПП, тобто повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність.

Окрім цього, потрібно уточнити у банку інформацію щодо власного рахунку, визначеного для отримання гранту.

Таким чином ви просто змінюєте свій центр зайнятості, податкову інспекцію та спокійно продовжуєте займатися підприємницькою діяльністю.

Детальніше про програму Власна справа /грант: https://www.dcz.gov.ua/people/micro

Хочете дізнатися більше? Контакти Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості: 097 227 84 12, 044 244 94 20
Адреса: м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

18.06.2025 в 08:20
Коментарів немає

ДПС затверджено Перелік платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства станом на травень 2025 року, який буде оприлюднено 19.06.2025 на вебпорталі ДПС у розділі «Платники з Переліку» https://tpd.tax.gov.ua/registry .

До Переліку включено 9 673 платники податків.

Із загальної кількості платників, які увійшли до Переліку, 4 532, або майже 47 % перебувають у Переліку з листопада 2024 року.

До Переліку увійшли:

8 915 юридичних осіб, у тому числі:

– 5 041 – юридичних осіб на загальній системі оподаткування;

– 222 – резидентів Дія Сіті;

– 2 502 – юридичних осіб – платників єдиного податку ІІІ групи;

– 1 150 – юридичних осіб – платників єдиного податку IV групи.

758 ФОП, у тому числі:

– 89 – ФОП на загальній системі оподаткування

– 669 – ФОП платників єдиного податку ІІІ групи

До реалізації проекту залучено понад 644комплаєнс-менеджери.

На вебпорталі ДПС у розділі «Територія високого рівня податкової довіри» https://tpd.tax.gov.ua/analytics оприлюднено середньогалузеві показники критеріїв по кожному виду економічної діяльності, розраховані станом на травень 2025 року.

Платникам податків, які відповідають одній із шести систем оподаткування, в Електронному кабінеті у розділі «Критерії добровільного дотримання законодавства» розміщено показники відповідності критеріям та вимогам для включення платника до Переліку.

Платникам, які включені до Переліку, в Електронний кабінет направлено інформаційні повідомлення про включення до Переліку та про закріплення комплаєнс-менеджерів.

У разі, якщо платник бажає відмовитись від оприлюднення своїх даних на вебпорталі ДПС, він може подати повідомлення про відмову в оприлюдненні цих даних в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Повідомлення про відмову в оприлюдненні даних про платника податків за формою J1325401 (для юридичних осіб) та F1325401 (для фізичних осіб) розміщені на вебпорталі ДПС за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.

ДПС з початку року здійснено ретельний аналіз пропозиції платників щодо критеріїв для включення до Переліку, які були надані під час зустрічей з керівництвом ДПС у територіальних органах ДПС, листами, направленими керівництву Держави та Уряду, а також практичних результатів формування Переліку.

Напрацьовані пропозиції щодо внесення змін до Податкового кодексу України були направлені Міністерству фінансів України для подальшого розгляду та опрацювання в частині формування податкової політики.

Довідково.

Перелік затверджено на виконання вимог Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства». https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/zakoni-ukraini/79051.html

Особливості податкового адміністрування для платників податків, які включені до Переліку, визначено підпунктом 69.41.3 підпункту 69.41 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Особливості взаємодії платника податків з комплаєнс-менеджером визначено наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».

https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/79181.html

Інформація про платників, які протягом 5 робочих днів після отримання від ДПС інформаційного повідомлення про включення до Переліку подали відповідне повідомлення, не буде оприлюднена на вебпорталі ДПС.

У разі подання платником податків повідомлення про відмову в оприлюдненні даних після оприлюднення Переліку інформація про такого платника вилучається з оприлюдненого Переліку протягом 5 робочих днів після отримання повідомлення про відмову в оприлюдненні даних від платника.

Відмова платника від оприлюднення даних про включення його до Переліку не тягне за собою виключення платника Переліку.

За повідомленням сектору інформаційної

взаємодії ГУ ДПС у Сумській області

18.06.2025 в 06:00
Коментарів немає

Шановні дільничні офіцери поліції!

Щиро вітаю вас із професійним святом — Днем дільничного офіцера поліції України! Це свято людей, які щодня перебувають на передовій спілкування з громадянами, оберігають спокій у місті, вчасно реагують на проблеми та виступають надійною опорою для мешканців.

Бути дільничним — це бути поруч, знати людей і допомагати їм не лише згідно з законом, а й по-людськи. Саме ви першими стикаєтесь із життєвими труднощами громадян, часто — у ситуаціях, що потребують не лише рішучості, а й витримки, такту, довіри.

Бажаю вам міцного здоров’я, професійної витримки, підтримки колег і розуміння від громади. Нехай у ваших родинах завжди панує добробут і тепло, а кожен робочий день приносить усвідомлення важливості та потрібності вашої справи.

Дякую за вашу службу, принциповість, чесність і відданість справі. Нехай повага і вдячність людей будуть найкращою нагородою за вашу щоденну працю на благо громади та держави.

З повагою – міський голова Олег СТОГНІЙ

17.06.2025 в 17:23
Коментарів немає

Головне управління ДПС у Сумській області інформує, що для зміни паролю особистого ключа користувачу необхідно виконати наступні дії:

1. На сайті Надавача (https://ca.tax.gov.ua/) завантажити “засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1″.

2. У вкладці програми «Особистий ключ» обрати «Змінити пароль захисту особистого ключа».

3. У новому вікні необхідно вказати поточний пароль, нижче вказати (зазначити) новий пароль та ще раз його повторити. Далі натиснути кнопку «Змінити».

Варто зазначити, що пароль до особистого ключа змінюється лише для того кваліфікованого електронного підпису чи печатки, шлях до якого Ви вказували.  

За наявності копій електронного ключа враховуйте, що пароль до них залишиться попередній. 

За повідомленням сектору інформаційної

взаємодії ГУ ДПС у Сумській області

17.06.2025 в 17:15
Коментарів немає

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує про дієвий канал комунікації для бізнесу – консультаційний центр з питань реєстрації податкових накладних. Цей центр не перший місяць успішно працює і вже зарекомендував себе як ефективний інструмент для вирішення питань, пов’язаних з реєстрацією податкових накладних.

У разі виникнення питань щодо реєстрації податкових накладних, заповнення таблиці даних платника ПДВ або інших питань, просимо звертатися за телефонами:

+38 095 0459877; 

+38 099 501 26 99;

+38 096 679 13 68 (виключно ФОПи)

(0542) 68 51 85; 

(0542) 68 50 70;

(0542) 68 52 97; 

(0542) 68 51 31.

Консультаційний центр Головного управління ДПС у Сумській області — це ваш надійний помічник у профільних питаннях реєстрації податкових накладних. Ми надаємо вичерпну інформаційну підтримку, гарантуючи швидке реагування та ефективну координацію саме у цих питаннях.

Режим роботи консультаційного центру:

понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;

п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;

перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;

вихідні дні – субота та неділя.

За повідомленням сектору інформаційної

взаємодії ГУ ДПС у Сумській області

17.06.2025 в 17:06
Коментарів немає

У своєму офіційному Telegram-каналі Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко розповів деталі процесу репатріації. Глава МВС зазначив, що після кожного повернення тіл розпочинається кропітка робота: розтин, ретельний огляд слідчим, проведення ДНК-експертиз, перевірка кожної деталі.

“Цей процес і так складний та тривалий. А росія ще й навмисно ускладнює нам процес ідентифікації. Тіла повертаються у вкрай понівеченому стані, частини тіл – в різних мішках. Є випадки, коли рештки однієї людини повертають навіть під час різних етапів репатріації. До того ж під час останніх репатріацій нам передали й тіла російських військових – змішані з тілами українців. На жаль, це факт. Це могло бути зроблено росіянами навмисно, щоб збільшити кількість переданих тіл та завантажити роботою наших експертів, доповнюючи все це цинічним інформаційним тиском. А може й бути звичним для них недбалим ставленням до власних людей. У будь-якому разі ці тіла ми теж ідентифіковуємо”, – додав Міністр.

Ігор Клименко наголосив, що кожна експертиза проводиться ретельно, фахівці підготовлені, лабораторії оснащені, процеси відпрацьовані.

“Ми розуміємо біль і очікування родин. Максимально прискорюємо процес ідентифікації. Та з кожною великою репатріацією робити це стає складніше, і можливо – саме це є метою росії. Ми не маємо права на помилку. Для нас це не статистика. Це – люди, і кожен з них заслуговує на гідне ставлення”, – зазначив Ігор Клименко.

За повідомленням Департаменту комунікації МВС України

17.06.2025 в 14:55
Коментарів немає

Нещодавно у місті Івано-Франківську відбувся Чемпіонат України з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2010–2011 р. н., у якому взяли участь 693 легкоатлети з 23 регіонів України.

Вихованки Комунального закладу «Роменська дитячо-юнацька спортивна школа імені Віктора Гречаного» продемонстрували високий рівень підготовки та посіли призові місця у своїх дисциплінах:

– Анастасія БІЛАШЕНКО – 2 місце (100 м, Комунальний заклад «Роменський ліцей № 4 Роменської міської ради Сумської області імені Героя України Тетяни Маркус»);

– Поліна РЕВЕРА – 9 місце (100 м з бар’єрами, Роменський ліцей № 1 імені П.І. Калнишевського Роменської міської ради Сумської області).

Вітаємо дівчат з гідними результатами! Підготував спортсменок до змагань тренер-викладач Роменської ДЮСШ імені Віктора Гречаного — Олександр ЛІСНЕНКО.

Бажаємо їм не зупинятися на досягнутому та впевнено крокувати до нових спортивних вершин! Щиро дякуємо Збройним силам України за можливість брати участь у змаганнях!

За повідомленням  Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

17.06.2025 в 14:12
Коментарів немає

Головне управління ДПС у Сумській області інформує платників податків про зручну можливість дистанційного запису до Центрів обслуговування платників (ЦОП) через сервіс «Електронна черга».

Для попереднього запису та вибору потрібної адміністративної послуги платники можуть звернутися до Контакт-центру ДПС.

Тож, платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкових органів Сумщини, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та,  не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі, визначити зручні дату і час візиту.

Запрошуємо платників податків користуватися даним сервісом, адже це полегшить процес отримання потрібної послуги без тривалого очікування в черзі.

Звертаємо увагу, що все більше суб’єктів господарювання обирають електронний формат спілкування з податковою службою за допомогою податкових сервісів. Розвиток електронних сервісів податкової реалізовано в «Електронному кабінеті» (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільному застосунку «Моя податкова» (https://tax.gov.ua/mobilniy-zastosunok-moya-podatkova/).  

За повідомленням сектору інформаційної

взаємодії ГУ ДПС у Сумській області

17.06.2025 в 12:57
Коментарів немає

15 червня 2025 року у місті Львів завершився Чемпіонат України з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2008 року народження та молодших. У змаганнях взяли участь 606 спортсменів із 22 регіонів України.

Протягом трьох днів учасники боролися за путівки на XVIII Європейський юнацький олімпійський фестиваль (20–26 липня 2025 року, м. Скоп’є, Північна Македонія) та Чемпіонат Асоціації балканських легкоатлетичних федерацій.

Вихованки Комунального закладу «Роменська дитячо-юнацька спортивна школа імені Віктора Гречаного» Роменської міської ради Сумської області виявили справжній спортивний характер і стали призерками чемпіонату у своїх дисциплінах. Анастасія ЧЕРНИШОВА виборола срібло у метанні списа (Броварське вище училище фізичної культури), а Наталія ТИЩЕНКО здобула бронзу на дистанції 800 м (Роменська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 7 Роменської міської ради Сумської області).

Вітаємо дівчат та їхніх наставників — тренерів-викладачів Валентину та Миколу САВИЦЬКИХ — із заслуженим успіхом!

Нехай ці досягнення стануть мотивацією для подальших перемог!
Щиро дякуємо Збройним силам України!

За повідомленням  Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

17.06.2025 в 12:23
Коментарів немає

На черговому засіданні виконавчого комітету Роменської міської ради розглянуто 24 питання порядку денного та прийнято ряд рішень, важливих для життєдіяльності громади.

Прийняте рішення про передачу ПП «Наш Дім» придбаного за рахунок місцевого бюджету покрівельного матеріалу – Пластобіт ЕКП 4.0 сл. в кількості 480 кв. м (48 рулонів). Виконання робіт підприємством оформлюватиметься відповідними актами на кожен будинок окремо за участю представника Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради.

З метою забезпечення ефективного функціонування каналізаційної системи на прибудинкових територіях житлового фонду та підтримки безпеки на дорогах і тротуарах рішення виконкому розподілені між ПП «Житло-Сервіс» та ПП «Наш Дім» придбані за кошти міського бюджету люки пластмасові легкі №1 (чорні) в кількості 13 штук, люки важкі каналізаційні полімерпіщані С250 (чорні) в кількості 5 штук та цемент ПЦ-500 Д-10 по 25 кілограм (мішок) в кількості 18 штук згідно з потребою цих підприємств.

Затверджене рішення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, від 17.06.2025 № 13 (додається) про надання компенсації на відновлення пошкодженого об’єкту одній особі.

Для забезпечення виконання рішення міської ради від 12.06.2025 «Про внесення змін до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Роменської міської територіальної громади на 2023-2025 роки» КП «Міськводоканал» РМР» визначене одержувачем бюджетних коштів на 2025 рік за заходом «Нове будівництво каналізаційного самопливного колектора від вул. Залізнична, 127 Г до вул. Дудіна, 45 Г в місті Ромни Сумської області (виготовлення проектно-кошторисної документації)» в сумі 540,00 тис. грн.

Відповідно до Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268, статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надано 95 особам.

Решта прийнятих рішень стосувалися соціального захисту, житлової політики, житлово-комунального господарства, освіти, внутрішньоорганізаційних питань.

З усіма прийнятими рішеннями в подальшому можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.

За повідомленням загального відділу

17.06.2025 в 11:05
Коментарів немає

Війна, яка триває на нашій рідній землі – це не просто збройний конфлікт. Це боротьба народу за право бути вільним, жити за своїми законами, говорити своєю мовою, пам’ятати свою історію. Це війна не лише за території – це війна за майбутнє України!

Сьогодні Роменська громада у невимовній скорботі провела в останню путь Воїна – Сергія Михайловича РУБЕЛЯ.

Цього дня скорботна мить об’єднала в жалобі родину, друзів, керівництво громади, духовенство, побратимів та небайдужих громадян, які прийшли віддати останню шану Герою. На Алеї Слави під час церемонії прощання з Воїном – Захисником, присутні поклали квіти та схилили голови на знак глибокої поваги.

«Шановна Роменська громадо, дорога сумуюча родино! Ця війна вчить нас цінувати кожен ранок, кожну посмішку дитини, кожну тиху ніч без повітряної тривоги. Наші Захисники – це сучасні лицарі, ті, хто віддає найдорожче – життя, заради нашого миру та майбутнього. Серед них – наш земляк, мужній Воїн Сергій Михайлович РУБЕЛЬ, який назавжди залишиться в строю для України! Ціною власного здоров’я та життя він боронив наші мирні дні й тихі ночі. Вклоняємося Герою за те, що мужньо захищав від ворога свою країну і кожного з нас. Пам’ять про Сергія житиме в наших серцях як символ мужності, самопожертви та незламності українського духу. Вічна слава Герою!» – звернувся до присутніх на прощанні очільник громади Олег СТОГНІЙ.

Наш Захисник Сергій Михайлович РУБЕЛЬ народився 28 липня 1974 року в м. Ромни.  Все своє життя прожив в нашому місті, він всім серцем любив свою маленьку батьківщину – нашу Роменщину.

Навчався у Роменській школі №1. Потім здобув освіту за спеціальністю газоелектрозварювальник у Роменському ПТУ №14.

Після навчання проходив строкову службу в одній із частин внутрішніх військ в м. Дніпро.

Сергій був дуже працьовитою людиною, обожнював свою спеціальність, був майстром своєї справи. Він працював на різних підприємствах: «АГРОТЕХСЕРВІС», ПАТ «Сумиобленерго», ПП “Промстрой”. Останнім місцем роботи Сергія була компанія “Autostrada”.

Найулюбленішим заняттям у вільний час нашого Воїна була риболовля в колі близьких друзів. Ніякий відпочинок у світі не замінив би йому тихий спокійний вечір з вудкою біля озера.

Сергій РУБЕЛЬ був учасником АТО, добровольцем захищав Україну на Сході у лавах 79-ої окремої десантно-штурмової Таврійської бригади (79 ОДШБр). Проявивши себе як справжні Воїн, мав нагороди за участь в АТО. Після 1,5 років служби на Сході повернувся до цивільного життя у рідне місто Ромни.

Коли підлий ворог поставив собі завдання знищити нашу державу під час повномасштабного вторгнення – Сергій з перших днів добровольцем взяв до рук зброю та пішов боронити країну у складі 152-го окремого батальйону територіальної оборони.

Наш Захисник приймав участь у боях на Харківщині, Сумщині та Донеччині. Він зробив вагомий внесок в захист своєї рідної землі.

Під час боїв неодноразово був поранений, після лікування в госпіталі знову повертався до служби та продовжував стримувати ворога.

За зразкову службу мав декілька нагород: «За поранення», «За жертву крові в боях за волю України». У 2024 році Сергій Михайлович відзначений Почесною грамотою голови Сумської обласної державної адміністрації за зразкове виконання службових обов’язків, проявлений патріотизм та мужність під час протистояння російському агресору. Сергій мав авторитет серед побратимів, до його порад дослухалися військові.

Сергій РУБЕЛЬ мріяв про вільне життя під мирним українським небом. Чоловік мав плани на життя, завжди хотів бути поруч з дітьми та онуками.

Але війна внесла свої корективи…

У перші дні червня цього року Сергій РУБЕЛЬ був на лікуванні у рідному м. Ромни. Чоловік майже нічого не розповідав рідним про війну. Завжди був стриманий та виважений.

13 червня 2025 року вірний військовій присязі старший стрілець-оператор 1 стрілецького відділення 152-го окремого батальйону територіальної оборони старший солдат Сергій Михайлович РУБЕЛЬ помер в реанімаційному відділенні.

Воїну назавжди 50…

Пішов із життя відважний Герой, який залишив після себе тільки найяскравіші спогади, як добра та світла людина, вірний товариш, гарний батько та дбайливий дідусь.

У нього залишились син, донька та двоє онуків, які будуть за ним дуже сумувати…

Жодні слова не здатні зменшити гіркоту втрати, жодні співчуття не загоять сердечних ран. У скорботі схиляємо голови перед величчю подвигу нашого Захисника. Усією громадою розділяємо невимовний біль родини, сумуємо разом із вами та висловлюємо щирі слова підтримки в цю тяжку годину.

Пам’ять про Героя житиме вічно – у серцях, у молитвах, у мирному небі, за яке він віддав життя…

Низький уклін, глибока шана й вічна пам’ять нашому Воїну – РУБЕЛЮ Сергію Михайловичу!

За повідомленням відділу внутрішньої політики

17.06.2025 в 10:15
Коментарів немає

На оперативній нараді при міському начальник Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олена ГРЕБЕНЮК доповідала про стан виконання розпорядження міського голови від 13.09.2022 № 89-ОД «Про створення комісії з обстеження підвальних приміщень та захисних споруд цивільного захисту у Роменській міській територіальній громаді».  Так, комісією обстежено 129 об’єктів, внесених до фонду захисних споруд. Встановлено відсутність доступу до 9 укриттів, розташованих в об’єктах державної або приватної власності, деякі з яких мають окрім цього незадовільний технічний та санітарний стан. Розпорядження залишене на контролі, так як робота комісії продовжується. Також Олена ГРЕБЕНЮК прозвітувала про стан виконання розпорядження міського голови від 30.06.2025 № 59-ОД «Про утворення робочої групи з найменування (перейменування) зупинок громадського транспорту Роменської міської ради». Робочою групою проведений моніторинг наявних зупинок громадського транспорту та зроблено висновок про необхідність впорядкування розміщення деяких з них. Це розпорядження також залишене на контролі.

Заслухано звіти присутніх керівників підприємств, установ та структурних підрозділів Виконавчого комітету Роменської міської ради з поточних питань – забезпечується життєдіяльність громади за всіма напрямками. Так, за інформацією директора КП «Міськводоканал» РМР» Віктора ГОЛУБА послуги з водопостачання та водовідведення надаються безперервно. Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Валерій БОНДАРЕНКО доповів, що із старостатами налагоджений постійний оперативний обмін інформацією щодо поточної ситуації. В.о. начальника відділу містобудування та архітектури Євген ОРЛОВ поінформував про заходи із облаштування доступності пішохідних переходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Очільник громади Олег СТОГНІЙ наголосив на необхідності проведення роботи з дітьми та батьками щодо заходів безпеки при під час випускних вечорів. Начальнику Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області Ірина ІВНИЦЬКА запевнила, що відповідна робота вже проведена з керівниками закладів освіти.

Також Олег СТОГНІЙ зазначив керівникам соціальних служб, що звернення Захисників та Захисниць нашої Батьківщини повинні розглядатися своєчасно та результативно. Ми завжди повинні пам’ятати про жертви цих людей та дякувати їм за те, що вони роблять.

За повідомленням загального відділу

17.06.2025 в 10:13
Коментарів немає

Прагнучи значно покращити інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів та єдиного внеску, Державна податкова служба України впровадила зручний сервіс «Е-повідомлення».

Платники податків, користувачі електронного кабінету, мають можливість в розділі «Вхідні/вихідні документи» / «Вхідні» / «Повідомлення» отримувати електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів та миттєво здійснювати направлення до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми, заяву про перерахування коштів в електронному форматі.

В інформаційному повідомленні про помилкову сплату платежів за формою J/F14900 зазначаються реквізити платіжної інструкції, а саме код територіального органу ДПС, код територіальної громади, код та назва платежу, дата, номер та сума платіжної інструкції, бюджетний або небюджетний рахунок ІВАN.

Поряд з цим, посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є керівником підприємства, установи, організації, самозайнятою особою чи фізичною особою – платником податків також мають можливість отримувати додаткове повідомлення шляхом приєднання до сервісу «Info ТАХ».

Хочемо звернути увагу платників податків Сумщини, що автоматичні електронні повідомлення про помилково сплачені платежі надсилаються податковою системою (ІКС ДПС) щодня о 9:00 годині в робочі дні, окрім понеділка. Ці повідомлення стосуються транзакцій, здійснених за попередній банківський день.

За повідомленням сектору інформаційної

взаємодії ГУ ДПС у Сумській області

17.06.2025 в 09:34
Коментарів немає

З метою сприяння збору емпіричних даних у межах науково-дослідницького проєкту для формування обґрунтованих висновків щодо вдосконалення соціальної політики в умовах війни та післявоєнного відновлення, планується реалізувати онлайн-опитування цільових груп.

Опитування охоплює питання якості, доступності, довіри та ефективності соціальних послуг, впливу соціальної політики на рівень згуртованості громад, а також готовності органів влади до адаптації в умовах системної кризи.

Посилання на форми для опитування:

для експертів (представників органів місцевого самоврядування, військових адміністрацій, ЦНАПів, соціальних служб, освітніх установ): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd459pWYw3rVSzmauCqC5gSefcd_UlxurjOoBc_mkOcaEb1LQ/viewform ;

для родин (військовослужбовці, внутрішньо переміщені особи, батьки, опікуни, багатодітні сім’ї, родини загиблих тощо): https://forms.gle/LbBqpun4MMwdz8js9 ;

для громадян (оцінка доступності соціальних послуг, рівня довіри до державних і місцевих інституцій, зворотний зв’язок щодо ефективності соціальної політики: https://forms.gle/mKA1sEAxtMn8L74n6 .

Отримані дані будуть використані виключно в наукових цілях для підвищення ефективності державної соціальної політики.

За повідомленням Управління соціального захисту населення РМР  

17.06.2025 в 08:15
Коментарів немає

Департамент захисту довкілля та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації повідомляє, що ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «УКРНАФТА» Департаментом видано висновок з оцінки впливу на довкілля від 12.06.2025 Nº 116-8739/1 «Повернення супутньо-пластових вод (СПВ) в підземний поглинаючий горизонт тріасу під час продовження видобування корисних копалин (вуглеводнів) в межах Анастасівського нафтогазоконденсатного родовища» (реєстраційний номер справи 8739 у Єдиному державному реєстрі з оцінки впливу на довкілля на Єдиній екологічній платформі «ЕкоСистема»).

Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон), з метою своєчасного, адекватного та ефективного інформування громадськості, інформація про висновок з оцінки впливу на довкілля оприлюднюється на офіційних вебсайтах та дошках оголошень органів місцевого самоврядування територіальних громад, що можуть зазнати впливу планованої діяльності.

За повідомленням Департаменту захисту довкілля та природних ресурсів Сумської обласної державної адміністрації