Управлінням адміністративних послуг постійно ведеться активна робота по запровадженню надання через ЦНАП м. Ромни максимальної кількості адмінпослуг. На початку нашої роботи їх було 120. Потім перелік збільшився до 230.
З метою надання адмінпослуг нової якості, покращення доступності таких послуг для населення та забезпечення подальшого розвитку сфери адмінпослуг був розроблений новий перелік з близько 500 послуг.
Сьогодні сесією міської ради було прийнято відповідне рішення. До оновленого переліку входять адміністративні послуги по таким напрямкам:
- Паспортні послуги
- Реєстрація місця проживання
- Містобудування та архітектура
- Підприємницька діяльність
- Квартирний облік
- Земельні питання
- Реєстрація майна
- Послуги ДРАЦС
- Пенсійні послуги
- Реєстрація громадських організацій, профспілок та політичних партій
- Послуги сервісного центру МВС
- Соціальні послуги
- Інше
Значно збільшилася кількість суб’єктів надання адміністративних послуг. У новому переліку з’явилися такі суб’єкти надання адміністративних послуг:
- Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської ОДА
- Департамент агропромислового розвитку Сумської ОДА
- Департамент економічного розвитку Сумської ОДА
- Управління культури Сумської ОДА
- Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо)
- Державна інспекція архітектури та містобудування України
- Управління патрульної поліції в Сумській області
- Управління державного агентства меліорації та рибного господарства у Сумській області
- Сумський обласний центр зайнятості
- Роменське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Сумській області
- Відділ обслуговування громадян № 3 (сервісний центр) Головного управління пенсійного фонду України в Сумській області
З’явилися і нові послуги, надавачами яких є управління та відділи Виконавчого комітету Роменської міської ради:
- Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
- Відділ з контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення
- Відділ з питань НС та ЦЗН
- Відділ організаційного та комп’ютерного забезпечення
- Загальний відділ
Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.
З переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг ви можете ознайомитись на офіційному сайті Центру за адресою: http://cnap-romny.gov.ua/ або за телефонами: (05448) 5 33 00; робочий +38(098)783 48 66.
За повідомленням управління адміністративних послуг