Новини міста (5076)

21.01.2022 в 17:43
Коментарів немає

21 січня відбулася нарада при міському голові Олегу СТОГНІЮ за участю Народного депутата України Ігоря МОЛОТКА, депутатів Сумської обласної ради Дмитра КІРЮХІНА та Тетяни СИЗОН, керуючого справами виконкома Наталії МОСКАЛЕНКО, депутатів Роменської міської ради Валерія МИЦИКА та Євгенія ЛУЗАНА, представників проєктної організації.

На даній зустрічі обговорювалися нагальні питання сьогодення, зокрема розвитку вулично-дорожньої інфраструктури, реконструкції соціально-значущих об’єктів та інші важливі напрямки для покращення життя мешканців нашого краю.

По закінченню обговорення учасники підкреслили важливість даної зустрічі та окреслили кроки подальшої співпраці.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

21.01.2022 в 16:04
Коментарів немає

Сьогодні до нашої громади завітали почесні гості: Народний депутат України Ігор МОЛОТОК, депутати Сумської обласної ради Тетяна Сизон та Дмитро КІРЮХІН із сучасними подарунками для навчальних закладів.

Освіта – є важливим напрямком в житті кожного з нас. Тому питання оснащення технічними засобами наших закладів освіти є надважливим.

Вручення мультимедійного обладнання для Бобрицького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, Роменського ліцею № 1 ім. П.І. Калнишевського, Роменської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 6 пройшло у теплій домашній обстановці.

Під час виступу міський голова Олег СТОГНІЙ зазначив, що таке сучасне обладнання суттєво збільшує варіативність навчальних засобів, допомагає більш продуктивно використовувати час на уроках і досягати кращих результатів у навчанні; подякував за оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти громади.

«Не секрет, що в останні роки велика увага приділяється саме НУШ (Нова українська школа), тобто початковій ланці освіти. Натомість середні та старші класи, коли частіше за все відбувається свідомий вибір професії учнями, довгий час залишаються без допомоги. Саме тому, ще наприкінці минулого року, коли мені вдалось залучити 10 млн. грн на розвиток освіти Сумщини, проаналізувавши запити батьків та педагогів, разом з Департаментом освіти та науки Сумської ОДА цю допомогу було вирішено направити на підсилення саме середньої та старшої шкіл.», – наголосив народний обранець Ігор МОЛОТОК.

Після вручення мультимедійних комплексів керівництво громади та освітніх закладів, педагогічні колективи, учні, батьки продовжили відверте спілкування.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

21.01.2022 в 15:56
Коментарів немає

21 січня 2022 року відбулося розширене засідання Ради підприємців при міському голові.

Голова ради підприємців Андрій ПЕРЕЗВА порушив питання щодо великих сум в платіжках за тепло для об’єктів бізнесу. Головний спеціаліст відділу розвитку території Олександр ЖАБІНСЬКИЙ надав роз’яснення щодо складових тарифу за теплопостачання та вимог законодавства в питанні відключення об’єктів від централізованої мережі теплопостачання.

Представники теплопостачальних підприємств міста повідомили, що єдиним способом зекономити кошти – ставити лічильник на весь багатоквартирний будинок, в якому розміщені об’єкти торгівлі.

За результатами обговорення вирішили звернутись до Роменської міської ради та народного депутата Максима ГУЗЕНКА щодо надання дозволу на відключення від мережі теплопостачання або встановлення лічильників на окремі об’єкти, які знаходяться багатоквартирних будинках.

На нараді виступила начальник відділу розвитку підприємництва та споживчого ринку Валентина ХРИСТІЙ щодо запровадження державного регулювання на соціально-значимі продукти, дотримання протиепідемічних заходів на об’єктах загального користування та прийняття порядку щодо отримання суб’єктами малого підприємництва часткової компенсації сплачених відсотків за кредитами отриманими в банківських установах. Також було надано інформацію про наявність вільних приміщень комунальної власності, які можуть бути використані для заняття підприємницькою діяльністю.

За повідомленням управління економічного розвитку

21.01.2022 в 08:37
Коментарів немає

Відтепер відвідувачі ЦНАПу м. Ромни зможуть впливати на якість послуг. Для цього потрібно засканувати QR-коди та перейти за посиланням, лишити відповіді про свої враження від візиту до Центру.

У ЦНАПі, який знаходиться на території громади, представники компанії ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» розмістили друковані матеріали, що містять гіпертекстові посилання та QR-коди на форми опитувальники (анкети) з питаннями щодо оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг.

Ще у серпні Уряд ухвалив постанову № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг», якою затвердив Порядок проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг та оприлюднення інформації про результати моніторингу якості надання адміністративних послуг та передбачено завдання до 30 грудня 2021 року провести пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення.

20.01.2022 в 15:36
Коментарів немає

З 14-16 січня 2022 року в м. Миколаївка Донецької області відбувся Всеукраїнський турнір з дзюдо серед дівчат 2005 – 2007, 2008 – 2009, 2010 – 2011, 2012 – 2013 р.н. У турнірі взяли участь близько 500 учасників. Нашу громаду представляли вихованки Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного. Завдяки вдалим виступам дівчатам вдалося вибороти у своїх вагових та вікових категоріях, ставши переможцями та призерами змагань, а саме:

І місце – Карина Канаковська 40 кг (Герасимівський ЗЗСО), Маргарита Мірошніченко 44 кг (ліцей № 4), Марія Васюта 52 кг (ЗОШ № 11), Владислава Рєзнік 28 кг (ліцей № 4), Анастасія Савченко 44 кг (ЗОШ № 11);

ІІ місце – Ірина Охріменко 44 кг (ліцей № 2);

ІІІ місце – Олена Охріменко 52 кг (ліцей № 2), Мілена Кухарь 44 кг (ліцей № 4), Вікторія Гриценко 63 кг (ліцей № 4).

По закінченню турніру переможці та призери змагань були нагороджені медалями та грамотами федерації дзюдо Донецької області.

Команду до змагань підготували тренери-викладачі Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного Олександр та Дмитро БОГУШІ.

За повідомленням Роменської дитячо-юнацької спортивної школи ім. В. Гречаного

20.01.2022 в 11:31
Коментарів немає

Із 1 січня 2022 року стартувала кампанія декларування доходів громадянами за 2021 рік.

Загальне декларування доходів громадян – давня практика, поширена в усьому світі. Це необхідна умова для підвищення рівня податкової культури фінансової освіти в суспільстві.

Одним із головних суспільних завдань органів влади є належне фінансування соціальних видатків та розвиток інфраструктури міст, сіл, селищ. Виконання цього важливого завдання неможливе без досягнення високого рівня добровільного виконання обов’язку щодо сплати податків суб’єктами господарської діяльності та громадянами.

Зацікавленість лідерів громад та активна позиція керівників держадміністрацій щодо спільного пошуку додаткових резервів наповнення бюджетів – запорука успішності чергової кампанії декларування і, як наслідок, своєчасне й у повному обсязі наповнення державного та місцевих бюджетів.

Надавати якісні та доступні послуги на місцях, розвивати території – важливі та необхідні умови гідного життя людей. Від наповнення місцевих бюджетів залежить реалізація важливих для кожного жителя Сумщини проєктів економічного та соціального розвитку території.

Крім того, з 21 липня 2021 року набрали чинності окремі норми Закону України від 15 червня 2021 року, згідно з якими внесено зміни до Податкового кодексу України в частині проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, яке відбуватиметься з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року.

Особи, які задекларують активи, придбані за доходи без сплати податків, за умови сплати одноразового збору з одноразового добровільного декларування, звільняються від кримінальної, адміністративної та фінансової відповідальності за несплату податків.

За повідомленням Головного управління ДПС в Сумській області

20.01.2022 в 10:38
Коментарів немає
Телефонне шахрайство – це найпоширеніший вид шахрайства. І дуже часто від нього страждають люди поважного віку.
Зловмисник входить в довіру до клієнта банку та домагається, щоб потенційна жертва переказала йому гроші або передала дані своєї картки. Сценаріїв такого шахрайства є десятки. Приводимо найпопулярніші із них:
✔️Сценарій «Мамо, я в поліції або у лікарні»:
Дзвінок серед ночі від співробітника поліції або лікаря із повідомленням, що ваша дитина потрапила в халепу і потрібно перерахувати гроші на певний рахунок.
Що робити?
● Покладіть слухавку та спочатку зателефонуйте своїй дитині. Вона, найімовірніше, спокійно спить вдома.
● Якщо не можете додзвонитися дитині – не поспішайте перераховувати кошти. Попросіть дати слухавку вашій дитині та поговорити з нею. Або скажіть, що можете підвезти гроші до відділку поліції/лікарні, де нібито перебуває ваша дитина.
● Повідомте своїм батькам та бабусі із дідусем про шахрайську схему із “нічним тривожним дзвінком” та попросіть в такій ситуації спочатку зателефонувати вам.
✔️Сценарій «Ваша картка заблокована»:
У цьому сценарії шахраї представляються співробітниками банку або Нацбанку та повідомляють, що ваша картка заблокована або буде заблокованою. Для того, щоб «розблокувати» її, потрібно повідомити реквізити (термін дії картки, три цифри на звороті картки, SMS-паролі від банку або мобільного оператора) або перейти за вказаним посиланням.
Що робити?
● Завершіть розмову – це 100% шахрай.
● Не повідомляйте жодних персональних даних. Справжній співробітник банку ніколи не запитає конфіденційні дані картки, тому що це – порушення закону.
● Пам’ятайте, що співробітники Нацбанку ніколи та за жодних обставин не телефонують клієнтам банків.
✔️Сценарій «Державна допомога»:
Шахрай представляється телефоном співробітником державної установи (будь-якої іншої організації чи компанії) й повідомляє, що на вашу карту будуть перераховані гроші. Для їхнього отримання потрібно повідомити реквізити вашої картки (номер картки, термін дії, та три цифри на звороті картки, SMS-паролі від банку чи мобільного оператора).
Що робити?
● Завершіть розмову – це 100% шахрай.
● У жодному випадку телефоном чи особисто не повідомляйте нікому термін дії картки та три цифри на звороті картки, для здійснення платежу достатньо лише 16 цифр номеру картки.
✔️Сценарій “Продавець-покупець”:
Шахрай представляється покупцем товару, який ви продаєте в мережі Інтернет. Після розмови вам обіцяють перерахувати передоплату (або повну вартість товару). Потім вам дзвонить або сам шахрай, або його спільник, який видає себе за співробітника банку. У телефонній розмові він намагається переконати вас повідомити реквізити картки (термін дії картки, три цифри на звороті картки, SMS-паролі від банку або мобільного оператора).
Що робити?
● Завершіть розмову – це 100% шахрай!
● Не повідомляйте жодних персональних даних. Для перерахунку грошей на картку достатньо назвати лише номер картки – це 16 цифр, які вказані на лицьовій стороні вашої картки. Намагайтесь більшість операцій із продажем та купівлею проводити накладним платежем.
✔️Сценарій «Ви виграли автомобіль, квартиру, мільйон тощо»:
Жертві надходить SMS-повідомлення щодо виграшу, більше деталей пропонується дізнатися на сайті або за телефоном.
Особа передзвонює за вказаним номером, де їй пояснюють: щоб отримати свій приз, необхідно сплатити податок у розмірі 1% від його вартості. Для переконливості шахраї можуть створити сайт, на якому є вся інформація щодо «акції» та відгуки попередніх переможців.
Що робити?
● Завершіть розмову – це 100% шахрай.
● Не повідомляйте жодних персональних даних.
● Пам’ятайте! Податки не перераховує отримувач виграшу (вони утримуються з суми виграшу через її зменшення на суму податків).
УВАГА!!!
У жодному разі не повідомляйте ваші персональні дані:
– ПІН-код;
– термін дії картки;
– три цифри на звороті картки;
– пароль до онлайн-банкінгу;
– паролі, що надходять в SMS від банку або мобільного оператора.
У будь-якій незрозумілій ситуації телефонуйте до свого банку за номером, що вказаний на звороті картки.
Не забувайте перед покупкою або розрахунком перевіряти сайти у сервісі “Стоп”.
Більш детальніше за посиланням: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/
20.01.2022 в 08:06
Коментарів немає

На черговому засіданні виконавчого комітету Роменської міської ради 19 січня 2022 року згідно порядку денного прийнято 9 рішень, що стосувалися захисту прав дітей, забезпечення прав повнолітніх недієздатних осіб, які потребують опіки, цивільного захисту тощо.

У тому числі заслухано стан виконання першочергових заходів щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, затверджених рішенням виконавчого комітету міської ради від 15.12.2021 № 245, доповідала начальник загального відділу Леся СТОЯН. Так, протягом 2021 року до Виконавчого комітету Роменської міської ради надійшло всього 1977 звернень, що на 50 % більше у порівнянні з попереднім роком (1320 звернень). 

За місцем проживання у 2021 році від мешканців міста надійшло 1505 звернень, мешканців сільських населених пунктів громади – 443, мешканців інших громад – 34. Тобто, зростання кількості звернень у порівнянні з минулим роком відбулося за рахунок активності міського населення – на 14 %, приєднання сільських рад – на 33,6 %.

У зверненнях порушено всього 2063 питання, з них вирішено позитивно 870, надано обґрунтовані роз’яснення стосовно 1049 порушених питань, частина питань перебувають на контролі, не підлягали розгляду або ж звернення спрямовувалися за належністю.

Громадяни у зверненнях найбільше порушували питання, що стосувалися сфери соціального захисту населення (40,5 %), житлово-комунального господарства (29,3 %), земельних відносин (11,0 %).

У 2021 році надійшло 224 звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування, виплачено матеріальної допомоги на суму 803500 грн. Від учасників антитерористичної операції надійшло 147 звернень щодо надання одноразової матеріальної допомоги, виплачено одноразову матеріальну допомогу на суму 577111 грн.

Міський голова Олег СТОГНІЙ наголосив, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування; він особисто тримає на контролі стан вирішення порушених заявниками питань.

З прийнятими виконавчим комітетом рішеннями в подальшому можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.

 За повідомленням загального відділу

19.01.2022 в 16:15
Коментарів немає
  1. Про створений е-лікарняний працівнику необхідно повідомити свого роботодавця будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). Якщо застрахованій особі видали паперовий листок непрацездатності, його потрібно передати до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка.

Детальніше про алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654.

Можливі помилки при формуванні е-лікарняних і їх вирішення:  http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978101.

  1. Е-лікарняний або паперовий листок передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Електронний документ роздруковувати не обов’язково. Строк розгляду документів і прийняття рішення – 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах – восьмий день з дати відкриття). А для паперових лікарняних – 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника.
  2. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації).

Як роботодавцю подати заяву-розрахунок за е-лікарняним: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977997.

Як подати заяву-розрахунок, якщо в е-лікарняному є незначні помилки в ПІБ: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979565.

Як подати заяву-розрахунок роботодавцю за сумісництвом: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979548.

  1. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (необхідно назвати свій ідентифікаційний код).
  2. Знаючи дату отримання Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування свого лікарняного листка в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.
  3. Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація відобразиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів.
  4. Роботодавець виплачує допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду.

У 2021 році за лікарняними звернулось понад 80 тисяч працівників Сумщини. Загалом торік управління виконавчої дирекції Фонду прийняло на оплату лікарняні, видані понад 80 тисяч працівників – на 14,2% більше, ніж упродовж 2020 року.

В цілому в державі за допомогами по тимчасовій непрацездатності в разі лікування захворювань, травм, догляду за хворими рідними, проходження самоізоляції від COVID-19 тощо протягом 2021 року до Фонду звернулись на пів мільйона більше українців.

Загалом у минулому році Фонд прийняв на оплату лікарняні, видані понад трьом мільйонам працівників. Це на 22,7% більше, ніж упродовж 2020 року.

За повідомленням Роменського відділення управління виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України у Сумській області

19.01.2022 в 14:45
Коментарів немає

Кабмін ухвалив постанову, яка розширює дію програми єПідтримка на лікарські засоби. Так, з 24 січня українці, старші 60 років, зможуть витратити 1000 гривень, отримані у межах програми єПідтримка за вакцинацію від COVID-19, на придбання ліків в аптеках.

«Уряд надав можливість людям віком від 60 років спрямувати кошти за отримання базового курсу щеплень від коронавірусної хвороби на придбання ліків. Саме ця вікова категорія є групою ризику та має супутні хронічні захворювання, які потребують придбання додаткових лікарських засобів. Тепер їх можна придбати за рахунок коштів єПідтримки», – зазначив міністр охорони здоров’я Віктор ЛЯШКО.

Українці віком 60+ зможуть придбати за кошти програми єПідтримка ліки в аптечних закладах та інтернет-аптеках. Купити можна буде будь-які лікарські засоби, дозволені для застосування в Україні, як за рецептом лікаря, так і без нього. 

За інформацією Міністерства економіки України, банки перевірятимуть вік людини у момент проведення платежу. Коли саме вона оформила картку – неважливо, головне, щоб на момент купівлі ліків їй вже виповнилося 60 років. 

За кошти програми можна буде придбати виключно лікарські засоби, а не будь-які товари, що реалізуються в аптеці. Наприклад, не можна буде купити препарати недоведеної ефективності, такі як дієтичні добавки, а також косметичні засоби чи медичні прилади, як-от апарати для вимірювання тиску, інгалятори тощо.

За матеріалами: https://moz.gov.ua/article/news/liki-za-programoju-epidtrimka-mozhna-bude-pridbati-z-24-sichnja

19.01.2022 в 13:56
Коментарів немає

Від початку реформи електронних листків непрацездатності трудівники Сумської області понад 150 тисяч разів скористались новою послугою. Водночас, згідно з  даними Національної служби здоров’я України на Сумщині було створено більше 190 тисяч медичних висновків про тимчасову непрацездатність, на підставі яких для працевлаштованих українців формуються е-лікарняні. 

Загалом в Україні від початку реформи електронних листків непрацездатності українці понад 4,5 млн разів скористались новою послугою. Таку цифру повідомляють у Пенсійному фонді України. Водночас, згідно даних МОЗ, в електронній системі охорони здоров’я було створено більше 6 млн медичних висновків про тимчасову непрацездатність, на підставі яких для працевлаштованих українців формуються е-лікарняні. 

Зауважимо, реформа спростила процес оформлення лікарняних. Більше не потрібно збирати підписи і печатки на бланку, передавати документ роботодавцю чи навіть знов іти до лікарні за заміною документу, якщо при оформленні лікарняного була допущена помилка. 

Тепер неточності при створенні лікарняних трапляються рідше, адже лікар самостійно не вносить інформацію про пацієнта. Усі необхідні дані підтягуються автоматично. Водночас, у випадку, якщо при укладенні декларації із сімейним лікарем було допущено помилку в ПІБ, яка продублювалась у лікарняному (наприклад, пропущено букву), Фонд соціального страхування України прийме такий е-лікарняний на оплату без необхідності здійснювати заміну, аби незначні помилки не призводили до уповільнення виплат допомог.

Що робити, якщо у вашому е-лікарняному є незначна помилка в ПІБ: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979565.

Дізнатись, коли оплатять е-лікарняний, можна онлайн – інформація про стан фінансування лікарняних і декретних допомог щоденно оновлюється тут https://t.me/socialfund. Дата фінансування прямо залежить від дати, коли роботодавцем було подано заяву-розрахунок за відповідним е-лікарняним.

За повідомленням Роменського відділення управління виконавчої

дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області

19.01.2022 в 11:57
Коментарів немає

Наша рідна Роменщина – це стародавній край зі своєю великою історією та традиціями, пам’ятками архітектури, визначними діячами. Земля, яка багата не лише на героїчну історію, талановитих та працьовитих людей, а й знаменита своїми спортсменами.

Вагомими досягненнями на міжнародній арені прославив Сергій ГАВРАСЬ Роменщину та Україну. За світовими рейтинговими показниками 2021 року наш земляк, багаторазовий чемпіон Світу та Європи у метанні списа, серед ветеранів у віковій категорії 60-64 посів ІІІ місце. Також він неодноразово виборював титул чемпіона Світу з даного виду спорту.

Бажаємо йому й надалі досягати нових звершень у спорті як на теренах України, так і далеко за її межами, прославляючи нашу громаду.

За повідомленням відділу молоді та спорту

19.01.2022 в 11:43
Коментарів немає

Відповідно до Договору між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про Українсько-Польську Раду обміну молоддю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року № 1017, та Порядку здійснення Українсько-Польських обмінів молоддю та проведення заходів відповідно до Договору між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про Українсько-Польську Раду обміну молоддю, затвердженого наказом Мінмолодьспорту від 04 липня 2016 року № 2643, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 11 липня 2016 року за № 937/29067 (із змінами), Міністерство молоді та спорту оголошує прийом заявок на участь у конкурсі проєктів у рамках здійснення Українсько-Польських обмінів молоддю у 2022 році.

На проведення конкурсу проєктів цього року у Державному бюджеті України передбачено 7 млн грн.

Хто може подавати заявку на участь у конкурсі?

Неприбуткові організації, які працюють з молоддю, зокрема:

  • інститути громадянського суспільства;
  • заклади освіти;
  • комунальні установи, які працюють з молоддю.

Юридичні особи, зареєстровані в Україні подають заявки на участь у конкурсі до Міністерства молоді та спорту України, керуючись інформацією, розміщеною на офіційному сайті Мінмолодьспорту.

Організації, які подають заявки на участь у конкурсі до Мінмолодьспорту, повинні мати партнерську організацію з Польщі та надати відомості про неї при подачі документів.

Подача документів на участь у конкурсі:

Пакет документів на участь у конкурсі має бути поданий до Мінмолодьспорту до 16:00 (за київським часом) 28 лютого 2022 року у друкованій формі (у 2-х примірниках) на офіційному бланку організації на адресу: м. Київ, вул. Еспланадна, 42 к. 418, та електронній формі (kultmolodi@ukr.net).

Пакет документів має містити:

  • заявку ( .doc , 253.95 Кб ) (оригінал та копія у паперовому вигляді та на електронну адресу);
  • детальний розрахунок ( .doc , 75.26 Кб ) витрат;
  • копії установчих документів;
  • заяву організації-партнера ( .docx , 15.38 Кб ).

Інститути громадянського суспільства, заклади, установи можуть подавати на конкурс лише одну заявку. Заявки, подані на конкурс, не повертаються.

Заявка на участь у конкурсі має бути подана за підписом керівника юридичної особи, або іншої особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, дані про яких оприлюднено в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України.

Пріоритети конкурсу 2022 року:

  • відкривання спільного минулого і культурної спадщини;
  • підтримка активної громадянської позиції та підвищення рівня компетентності молоді для її участі та інтеграції у суспільне життя, в тому числі шляхом популяризації підприємництва та волонтерства;
  • поглиблення співпраці та обмін досвідом між молодіжними працівниками, молодіжними центрами та молодіжними організаціями у сфері технічної і галузевої освіти з урахуванням впровадження цифрових технологій;
  • зміцнення ініціатив молоді з територіальних громад України та сільських місцевостей і малих міст Республіки Польща з урахуванням викликів сучасного світу;
  • зміцнення міжкультурного діалогу шляхом створення умов для відкритості і взаємоповаги серед молоді.

Проєкти, подані на конкурс повинні відповідати одному із зазначених пріоритетів.

Проєкти можуть реалізовуватися на територіях України та Республіки Польща незалежно від місця подання заявки та залежно від обраної форми проєкту:

  • молодіжний обмін: Республіка Польща або Україна;
  • молодіжні зустрічі (конференції, тренінги, фестивалі тощо): Республіка Польща і Україна (можливість реалізації проєктів в обох країнах);
  • інформаційно-просвітницькі проєкти (інформаційні заходи, розповсюдження кращого досвіду через публікації тощо): Республіка Польща і Україна (можливість реалізації проєктів в обох країнах).

Умови реалізації проєктів:

  • один проєкт може тривати не менше 5 та не більше 10 днів, не враховуючи дні приїзду і від’їзду учасників підготовчого етапу та підготовчого візиту реалізації проєкту;
  • участь у проєктах можуть брати особи віком від 14 до 35 років та особи, що працюють із молоддю;
  • кількість учасників проєкту повинна становити 10-40 осіб, у тому числі супроводжуючі чи керівники групи;
  • кількість учасників проєкту з України та Польщі має бути рівною;
  • підготовчий візит може тривати 2-3 робочих дні, участь у якому беруть не більше 6 учасників;

Детальні умови участі у конкурсі та перелік документів ви знайдете за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0937-16#Text

Хто та коли прийме рішення про переможців конкурсу?

Склад Української частини Українсько-Польської Ради обміну молоддю затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 червня 2020 р. № 763 (зі змінами).

Рішення про переможців конкурсу буде прийнято Українсько-Польською Радою обміну молоддю до 05 травня 2022 року та розміщено на офіційному вебпорталі Мінмолодьспорту https://mms.gov.ua/

Організації-переможці реалізують проєкти до 11 листопада 2022 року.

 За повідомленням управління економічного розвитку Роменської міської ради

19.01.2022 в 09:43
Коментарів немає

У грудні 2021 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Про внесення змін до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».

Дане рішення прийняте з метою підвищення адресності надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» саме тим групам населення, які найбільше потребують допомоги у здійсненні догляду за дітьми, зокрема за дітьми з інвалідністю та раціонального використання бюджетного фінансування.

Послуга «муніципальна няня» надаватиметься для забезпечення догляду за:

  • двома і більше дітьми віком до трьох років;
  • дитиною віком до трьох років, якщо один із батьків (опікунів) дитини є особою з інвалідністю І чи ІІ групи;
  • дитиною до трьох років, яка потребує додаткового догляду (дитина з інвалідністю до трьох років, дитина до трьох років, хвора на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, дитина до трьох років, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність. Також скасовано обмеження щодо кількості дітей, за якими муніципальна няня може здійснювати догляд, оскільки послуга «муніципальна няня» буде надаватися виключно тим групам населення,  які найбільше потребують допомоги у догляді за дітьми.

Компенсація послуги «муніципальна няня» виплачується в розмірі прожиткового мінімуму на дітей віком до шести років, установленого на 1 січня 2022 року (2100 грн.) за кожну дитину, яку доглядає муніципальна няня, але не більше вартості послуги «муніципальна няня» сплаченої заявником послуги «муніципальна няня». У разі догляду за дитиною, яка потребує додаткового догляду, компенсація послуги «муніципальна няня» виплачується у двох розмірах прожиткового мінімуму на дітей віком до шести років, але не більше вартості послуги «муніципальна няня» сплаченої заявником послуги «муніципальна няня».

За більш детальною інформацією звертайтеся до управління соціального захисту населення Роменської міської ради  за телефонами «гарячої лінії» 5 11 19, 098 252 04 29.

 За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради