Новини міста (4895)

30.11.2021 в 17:27
Коментарів немає

Конкурс відбувається з метою виявлення юних талантів Роменської міської територіальної громади, залучення їх до активної участі в літературно-мистецькому житті громади.

На конкурс подаються поетичні, літературні та музичні твори різнобічної тематики, дітьми та молоддю віком до 18 років з 01 листопада по 20 грудня 2021 року до Роменської бібліотеки імені Йосипа Дудки, за адресою: м. Ромни , вул. Гетьмана Мазепи,51, телефон для довідок 3-24-77, електронна пошта Romny_library@ ukr.net.

Положення про літературно-мистецький конкурс для дітей та молоді імені Йосипа Дудки «Собори душ»

За повідомленням відділу культури Роменської міської ради

30.11.2021 в 17:18
Коментарів немає

В Головному управлінні ДПС в Сумській області нагадують платникам податків, що ДПС запроваджено низку електронних сервісів засобами «Електронного кабінету».

Скористатися сервісом можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді  не виходячи з дому.  За допомогою Електронного кабінету платник отримує всю необхідну інформацію, що міститься в базах даних контролюючих органів.

Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.

Електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини (https://cabinet.tax.gov.ua/) надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними.

Для можливості користування приватною частиною «Електронного кабінету» платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

В приватній частині цілий спектр послуг:

-подання звітності;

-подання заяв та запитів;

-перегляд облікових даних платника;

-отримання довідки про відсутність заборгованості;

-листування з контролюючим органом;

-реєстрація податкових накладних;

-реєстрація РРО та КОРО;

-iнформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА ПДВ та СЕА реалiзацiї пального;

-стан розрахунків з бюджетом та інші електронні сервіси.

Сервіси Електронного кабінету платника надають можливість скоротити час і витрати на подання звітності,  мінімізувати помилки при заповненні декларації. Це спілкування та листування платників з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення часу на отримання необхідних довідок.

За повідомленням Головного управління ДПС в Сумській області

30.11.2021 в 16:55
Коментарів немає

30 листопада під головуванням очільника громади Олега СТОГНІЯ відбулася щотижнева оперативна нарада за участю заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому та керівників структурних підрозділів, установ та організацій.

Згідно порядку денного до розгляду були представлені питання:

  • про виконання плану заходів на 2021 рік щодо реалізації в Роменській міській територіальній громаді Національної стратегії розвитку системи фізкультурно-спортивної реабілітації ветеранів війни та членів їх сімей, сімей загиблих;
  • про виконання заходів щодо увічнення пам’яті захисників України на період до 2025 року;
  • про проведену роботу робочою групою з питань виявлення та недопущення фактів самовільного спалювання сухого листя, побутового сміття, залишків рослинності на подвір’ях.

Заслухали оперативну інформацію про поточну ситуацію у громаді, пов’язану із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19:

  • головний лікар КНП «ЦПМСД міста Ромни» РМР Світлана ШВАЙКА повідомила, що незважаючи на зниження кількісті захворівших на 24% у порівнянні з попереднім тижнем, ситуація із захворюваністю залишається напруженою; за минулий тиждень зафіксовано 101 випадок; спостерігається рівень зниження вакцинації  на 18%;
  •  за інформацією заступника головного лікаря КНП «Роменська центральна районна лікарня» РМР Ніни СКОРИК, на сьогоднішній день у лікарні перебуває 57 хворих; всього протягом минулого місяця на лікуванні перебувало 210 осіб, померло – 50 (із них лише 6 були вакциновані); новий штам коронавірусу «Омікрон» ще не зафіксований у нас, але дуже швидко розповсюджується світом та є в декілька десятків разів заразніший.

Обговорено також питання вивезення твердих побутових відходів. Наразі виникла проблема з вивезенням сміття із майданчиків через захаращення їх гіллям. Олег СТОГНІЙ наголосив керівникам управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради та комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради на необхідності проводити роз’яснювальну роботу серед мешканців міста щодо дотримання правил благоустрою (особливо на вулицях, де постійно утворюються стихійні сміттєзвалища: Маяковського, 6,7,8 провулки Маяковського, Западинська, Полтавська, Троїцька, Учительська).

Окрім того очільник громади надав доручення до кінця  року вжити заходів щодо укладення договорів на вивезення твердих побутових відходів із власниками магазинів міста, залучивши до цієї роботи голову ради підприємців, депутатів міської ради.

Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до ст. 35-1 Закону України «Про відходи» поводження з побутовими відходами здійснюється відповідно до державних норм, стандартів і правил. Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснюють оплату таких послуг та забезпечують роздільне збирання твердих побутових відходів.

Укладення договору на надання житлово-комунальних послуг є обов’язком споживача, відмова споживача послуг від укладення договору в такому разі суперечить вимогам ч.3 ст.6, ст. ст. 627, 630 Цивільного Кодексу України, ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та ст. 35-1 Закону України «Про відходи».

Відсутність договору на вивіз побутових відходів може бути розцінено як адміністративне правопорушення передбачене ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів», яке тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керівники управлінь, відділів, служб стисло доповіли про ситуацію на підпорядкованих ділянках роботи, озвучили найнагальніші проблеми.

За повідомленням загального відділу

30.11.2021 в 15:58
Коментарів немає

Організація роботи  з розгляду звернень та особистого прийому громадян є одним із важливих напрямків діяльності органів місцевого самоврядування, спрямований на захист конституційних прав і свобод людини і громадянина, зміцнення законності та правопорядку. Особистий прийом міським головою Олегом СТОГНІЄМ проводиться двічі на місяць у другий та четвертий вівторок.

Цього вівторка під час прийому до очільника громади звернулося 20 мешканців громади, було порушено 12 питань щодо ремонту будинку, опалення, встановлення земельних меж, відновлення технічної документації будинку, прибирання сміття та зачистки території після пожежі, підключення ліфта в будинку, встановлення знаку заборони для паркування машин біля будинку та іншого.

За результатами прийому усі озвучені питання та пропозиції взято на контроль міським головою та спрямовано на виконання заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів з метою їхнього вирішення.

Наступний прийом відбудеться 14 грудня 2021 року. Консультації громадян щодо прийомів, їх попередній запис на прийом міським головою проводиться щоденно в робочі дні з 08.00 до 17.00 у кабінеті 4 та за телефонами: роб. 5-32-86, моб. 096/874-93-39.

За повідомленням загального відділу

30.11.2021 в 15:17
Коментарів немає

Здавалося творити добро й робити добрі справи та вчинки простіше простого. Адже це не вимагає від людини жодних не природних зусиль, необхідно лише слідувати за велінням свого серця.

З метою нагадування людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до людей з особливими потребами 3 грудня у світі відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. Цей день є особливим для вихованців та батьків Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко. Кожного року ми збираємося усі разом аби поділитися частинкою свого серця, зігрітися теплом, подарувати радість, сімейний затишок та яскраві емоції один одному.

30 листопада 2021 року у Роменському центрі комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко з дотриманням протиепідемічних заходів відбувся захід до Міжнародного дня людей з інвалідністю. Цей день є ще одною згадкою про значущість кожного у житті тих, хто потребує нашої допомоги, уваги, любові та тепла.

Були і почесні гості: Василь МАРЮХА, заступник міського голови; Володимир МЕЛЬНИК, начальник відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради; Олена ШАПОВАЛОВА, заступник начальника відділу освіти Роменської міської ради; Олександра ВАСЮТА, директор Комунального закладу «Роменський центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю імені Івана Кавалерідзе»; Ніна ЯРОШЕНКО, представник Релігійної організації «Українська Церква Християн Віри Євангельської «Ковчег Спасіння» в м. Ромни, керівник гуртка «Основи християнської етики» та постійний волонтер Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко.

Члени учнівського парламенту (Комісія милосердя) Роменського ліцею №1 ім. П.І. Калнишевського, які взяли участь у обласній доброчинній акції «Янголи милосердя!» подарували для наших діточок багато цікавих подарунків.

Члени дитячої дорадчої ради Комунального закладу «Роменський центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю імені Івана Кавалерідзе» разом із Наталією СУПРУН, методистом Центру позашкільної освіти, Світланою ПРИВІДІОН, керівником гуртків «Природа рідного краю», «Юні українознавці» та «Юні ліснівніки» Центру позашкільної освіти, Тетяною ВІВЧАРЮК, керівником гуртка «Паперокласика» Центру позашкільної освіти, Оленою СЕЛЕЗНЬОВОЮ, культорганізатором Центру позашкільної освіти, підготували та провели для наших вихованців майстер – клас з виготовлення листівки «Янгол доброти!». Слід зауважити що через п’ять хвилин між дітьми не відчувалося ніякої різниці – вони разом виготовляли листівки, посміхалися, спілкувалися та були у захваті від робочого процесу. І зовсім не важливо, що хтось ще не досить впевнено стоїть на ногах, а чиїсь неслухняні ручки не готові до виготовлення листівки. Все можна подолати, якщо поруч є друзі, готові прийти на допомогу. Потім педагоги Центру позашкільної освіти подарували розважальну ігрову програму для наших вихованців. А ще, вихованці Центру декламували вірші, співали пісеньки, показували таночки, що вкотре підтверджує що наші діточки є такими як усі, членами нашого суспільства та мають право на повноцінне життя, їм потрібно лише допомагати та підтримувати, завжди коли потрібна наша допомога.

В кінці заходу усі учасники отримали чудові подаруночки заради гарного настрою та добрих посмішок, за сприяння відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради; Міського центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, Комунального закладу «Роменський центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю імені Івана Кавалерідзе» та нашої постійної благодійниці Алли КОТЬКО, яка виготовляє домашні тортики, солодощі та різноманітні смаколики.

Інвалідність – не вирок, це тільки привід замислитися над життям, переосмислити його цінності й навчитися жити по-новому – із сенсом для себе і користю для суспільства. Тому звертаємося до кожного: не забуваймо про людей, позбавлених повноцінного здоров’я, оточімо їх увагою і турботою, аби вони відчули, що насправді необхідні суспільству.

Щиро дякуємо усім хто долучився до заходу, за ваші добрі серця. Бажаємо Вам добра, затишку та завжди гарного настрою!

Працівники Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко бажають нашим вихованцям та їх батькам міцного здоров’я, родинного затишку, щастя та витримки у всіх життєвих випробуваннях!!!

За повідомленням Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко

30.11.2021 в 15:12
Коментарів немає

За повідомленням депутата Сумської обласної ради Бориса Пересадька інформуємо, що ним проводиться прийом громадян у громадській приймальні Політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» у місті Ромни по вул. Соборній, 35 (другий поверх, кімната № 21).

Дні прийому:    перший вівторок місяця – з 12.00 до 14.00;

                             третя середа місяця – 3 11.00 – 13.00.

Попередній запис за телефоном 095-695-03-94.

30.11.2021 в 14:09
Коментарів немає

Щороку разом із світовою спільнотою Україна відзначає день людей з інвалідністю. Разом з нами живуть люди, фізичні можливості яких обмежені. Це ті, хто з певних причин не може повноцінно забезпечувати себе, доглядати за собою. Інвалідність може бути вродженою і набутою в результаті травм, інфекцій, тощо.

До Міжнародного дня людей з інвалідністю Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Роменської міської ради організовано забезпечення 147 осіб з інвалідністю, що перебувають на обслуговуванні в установі продуктовими наборами.

Наша увага та милосердя, толерантність кожного з нас допоможуть спростити життя людей з обмеженими можливостями, створити майбутнє, де б люди не були виключені з соціуму з-за проблем зі здоров’ям.

За повідомленням територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Роменської міської ради

30.11.2021 в 13:45
Коментарів немає

У мальовничому селі Біловод Роменської міської територіальної громади знаходиться дитяча музична школа.

Будівля закладу вже багато років потребувала зовнішнього ремонту. У цьому році завдяки міському голові Олегу СТОГНІЮ, керуючому справами виконавчого комітету Наталії МОСКАЛЕНКО, начальнику відділу культури Тетяні БАЛЯБІ, старості Біловодського старостинського округу Володимиру САЄНКО та підприємцям і небайдужим людям села: ТОВ «Агрохімтрейд» (директор Андрій ЗГУРОВ, головний інженер Олександр ФЕДОРЕЦЬ), Сергій БАТИЧКО, Микола ГУСЄВ, Олександр КРИВЕЦЬ, Олександр НАЗАРЕНКО, В’ячеслав ПРОКОПЕЦЬ, Олександр СИДОРЕНКО – естетичний вигляд будівлі значно поліпшився.

Спільними силами було виконано роботи по фарбуванню фасаду закладу. Також придбані та встановлені нові пластикові вхідні двері, так як старі почали псуватись і перебували в поганому стані; через щілини до приміщення потрапляло холодне повітря та вода під час опадів. При зміні погодних умов, двері важко відчинялися, а після заміни в приміщенні музичної школи стало значно тепліше та затишніше. Через відсутність навісу над вхідними дверима дощ, злива та сніг постійно руйнували сходи. А це невід’ємна і важлива частина фасаду школи, що відповідає за безпеку та комфорт. Тому, також був придбаний та встановлений навіс, який тепер захищає від бурульок, які можуть зірватися з карнизу даху.

Колектив Біловодської дитячої музичної школи висловлює щиру подяку за підтримку та допомогу зробити приміщення закладу затишним, привітним та гостинним. Сподіваємось на подальшу тісну співпрацю. Завдяки спільним зусиллям, ми створюємо безпечні затишні умови для перебування юних талантів у музичному закладі. Дякуємо за плідну роботу!

За повідомленням директора Біловодської дитячої музичної школи

30.11.2021 в 08:26
Коментарів немає

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» передбачено, що заявник самостійно обирає технічний та інший засіб реабілітації (модель та виробника) для забезпечення індивідуальних потреб з урахуванням медичних показань.

До технічних та інших засобів реабілітації, якими забезпечуються особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та інші окремі категорії населення через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення належать:

  • протезно-ортопедичні вироби, в тому числі ортопедичне взуття;
  • спеціальні засоби для самообслуговування та догляду;
  • засоби для пересування;
  • допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому;
  • меблі та оснащення;
  • спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією.

Особи з інвалідністю та діти з інвалідністю забезпечуються відповідними технічними та іншими засобами реабілітації в порядку черговості згідно з індивідуальною програмою реабілітації.

Жінки, дівчата після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, забезпечуються протезами молочних залоз, післяопераційними протезами, ліфами для їх кріплення, (купальником), компресійними рукавами.

Особи похилого віку забезпечуються протезами верхніх та нижніх кінцівок, спеціальними засобами для самообслуговування та догляду, які є обов’язковими для застосування у разі забезпечення такими протезами.

Медичні показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, а також для виплати компенсації визначають для:

  • осіб з інвалідністю – медико-соціальні експертні комісії (далі – МСЕК) з оформленням індивідуальної програми;
  • дітей з інвалідністю – лікарсько-консультативні комісії лікувально-профілактичних закладів (далі – ЛКК);

Особам з інвалідністю по слуху, законним представникам дітей з інвалідністю по слуху віком від семи років виплачується компенсація за придбання мобільного телефона (з функцією відеоспілкування). Підставою для виплати компенсації особам з інвалідністю по слуху та дітям з інвалідністю по слуху за мобільний телефон (з функцією відеоспілкування) є висновок відповідно МСЕК або ЛКК, що підтверджує інвалідність по слуху, та фіскальний чек, що підтверджує придбання товару.

Ліжками з ручним регулюванням або з електричним приводом та протипролежневими матрацами забезпечуються особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та постраждалі внаслідок антитерористичної операції з числа постійно лежачих, що підтверджується відповідним записом в індивідуальній програмі чи висновком ЛКК, рішенням ВЛК.

Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та інші особи забезпечуються технічними та іншими засобами реабілітації в порядку черговості.

Першочергово забезпечуються технічними та іншими засобами реабілітації та отримують компенсацію діти з інвалідністю, наступними – позачергово – постраждалі внаслідок антитерористичної операції, жінки, дівчата після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії, з порушеннями розвитку молочних залоз, особи з інвалідністю у разі первинного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

У разі коли особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники своєчасно не звернулися із заявою про заміну технічного та іншого засобу реабілітації, строк експлуатації якого закінчився, такий засіб за пропущений період не видається.

Для взяття на облік особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники подають в центр надання адміністративних послуг заяву про взяття на облік за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Разом із заявою про взяття на облік пред’являються такі документи особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи:

  • паспорт громадянина України, (далі – документ, що посвідчує особу), або свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);
  • висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновок ЛКК) – у разі коли особа вперше звертається до органів соціального захисту населення або змінюється група і причина інвалідності;
  • індивідуальна програма (для особи з інвалідністю та дитини з інвалідністю) або висновок ЛКК, що містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • рішення ВЛК чи висновок ЛКК (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції, яким не встановлено інвалідність);
  • довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 14 років, та осіб, документи, що посвідчують особу, яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб);
  • посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги.

Управління соціального захисту населення Роменської міської ради здійснює видачу направлень на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та інформує осіб про підприємства, до яких вони можуть звернутися з питання забезпечення даними виробами. Перелік підприємств, які виготовляють та постачають засоби пересування та реабілітації, визначається Міністерством соціальної політики України.

За більш детальною інформацією можна звернутися до Управління соціального захисту населення Роменської міської ради за адресою: б. Шевченка, 8, 2 поверх, кабінет № 7, або за телефонами: 5-31-44, 068-958-94-08.

За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради

29.11.2021 в 17:15
Коментарів немає

Щорічно в останні дні листопада проводяться семінарські заняття з питань річної звітності закладів культури Роменської міської територіальної громади. Цього року у зв’язку з епідеміологічною ситуацією семінар був проведений у два етапи 25 та 26 листопада.

Відкривала семінари начальник Відділу культури Тетяна БАЛЯБА. Подякувавши присутнім за активну, віддану працю, попри складні реалії сьогодення, вона виокремила одне із завдань галузі – забезпечення закладів культури гідною матеріально-технічною базою, звітувала про вдалий результат плідної роботи Відділу культури, чим мотивувала клубних працівників до подальшої результативної співпраці .

Заступник начальника Відділу культури Яна Мутлаг, звернула увагу на організаційні питання та відповідальне ставлення працівників культури до своїх посадових обов’язків.

Темою семінару була підготовка до здачі річної статистичної звітності за 2021 рік. Доповідачі Світлана Супрун – в.о. директора КЗ «Центр розвитку культури та туризму» РМР та Світлана Рекленко – провідний методист закладу, розповіли про нововведення в оформленні звітної документації, акцентували увагу на впровадженні нових, креативних форм роботи у закладах культури в сільській місцевості.

Завідувач відділу з пам’яткоохоронної роботи та туризму Артем Литвиненко ознайомив присутніх з напрямками роботи свого відділу, наголосив на необхідності пошуку і відродження нематеріальної і матеріальної культурної спадщини громади та розвиток туристичної галузі в цілому. Керівником художнім Павлом Лавриком було підготовлено матеріали( сценарії, підбірки фонової музики, пісенний репертуар, фони для презентацій) для результативної культурно- дозвіллєвої діяльності у клубних закладах.

За повідомленням відділу культури Роменської міської ради

29.11.2021 в 16:37
Коментарів немає

Родина – яке близьке та зрозуміле для нас слово. Ми з дитинства відчуваємо материнську ніжність та тепло, батьківську допомогу та мудре слово. Коли дитина оточена любов’ю, відчуває сердечне тепло і турботу батьків, на світ дивиться радісними очима – у неї щасливе дитинство. Та є малюки, які позбавлені цього почуття і зростають без атмосфери любові, родинного затишку. І кожна така дитина чекає, що одного дня добрі, лагідні люди заберуть її у свою сім’ю.

На даний час на території Роменської міської територіальної громади функціонує 3 дитячі будинки сімейного типу, в яких проживає і виховується 21 дитина, та 7 прийомних сімей, в яких проживає та виховується 17 прийомних дітей з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під соціальним супроводження працівників Роменського міського центру соціальних служб.

Також протягом поточного року проводилася соціальна робота ще з однією сім’єю – кандидатами у прийомні батьки. Результат – дана сім’я  пройшла навчання в Сумському обласному центрі соціальних служб. Кандидати в прийомні батьки отримали довідки та рекомендації.

Якщо Ваше серце наповнює любов до дітей та Ви бажаєте наповнити свій дім дитячим щебетом, маєте бажання взяти на виховання та спільне проживання дитину-сироту або ж дитину, позбавлену батьківського піклування, дарувати їй свою батьківську любов та турботу, створити прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу за детальнішою інформацією звертайтеся до Роменського міського центру соціальних служб за адресою: м. Ромни, Б-р Шевченка, 8, каб. 40 тел.: 5-32-85.

За повідомленням Роменського міського центру соціальних служб

29.11.2021 в 14:45
Коментарів немає

В Україні триває масштабна кампанія «Місяць цифрової грамотності».

Ініціатива реалізується проєктом Міністерства цифрової трансформації України «Дія.Цифрова освіта» – національною платформою з цифрової грамотності.

У рамках цього проєкту пропонується ознайомитися з платформою «Дія. Цифрова освіта» та переглянути хоча б один освітній серіал, або ж пройти тест Цифрограм (національний тест на цифрову грамотність) https://osvita.diia.gov.ua/digigram, що дасть можливість будь-якому громадянину перевірити свій рівень цифрових знань та отримати відповідний електронний сертифікат.

Рекомендовані освітні серіали: 

Приєднуйтесь до національного тестування! Користуйтеся сучасними сервісами нового покоління!

29.11.2021 в 13:57
Коментарів немає

Сумський рибоохоронний патруль повідомляє, що з 1 грудня 2021 року по 30 червня 2022 року в області триватиме заборона на вилов річкових раків на період їх спарювання, винощування ікри та першої линьки.

Заборону встановлено з метою забезпечення охорони цього виду водних біоресурсів під час їх природного відтворення і збільшення запасів у водоймах Сумської області. Враховуючи рекомендації Інституту рибного господарства Національної академії аграрних наук України в Управлінні Державного агентства меліорації та рибного господарства у Сумській області виданий наказ від 23 листопада 2021 року № 158.

Повідомляємо, що лов раків в заборонений період є порушенням природоохоронного законодавства, в результаті якого передбачена адміністративна відповідальність (штраф до 680 грн). Крім того, порушнику доведеться сплатити збитки у розмірі 3 332 грн за кожного незаконно виловленого рака.

Після закінчення заборони залишаються певні обмеження на вилов цих біоресурсів. Так, одній особі за добу дозволяється впіймати не більше 30 екз. раків на загальних водоймах та не більше 50 екз. на водоймах, де впроваджене платне рибальство. Крім цього, забороняється вилов цих річкових мешканців у темну пору доби (пізніше години від заходу сонця та раніше години до його сходу) із застосуванням підсвічування. Також в Правилах любительського і спортивного рибальства прописано мінімальний розмір рака, дозволений до вилову – не менше, ніж 10 см.

Сумський рибоохоронний патруль закликає громадян бути відповідальними та дотримуватись вимог чинного природоохоронного законодавства. Якщо Ви помітили порушення Правил рибальства або Порядку придбання чи збуту водних біоресурсів просимо невідкладно повідомляти на «гарячу лінію» Управління: (096) 838-25-70 або (0542) 77-90-13.

Довідково

Річкові раки живуть від 15 до 20 років. Статевозрілими вони стають на третьому році життя, при досягненні довжини 7-8 см. Спарювання відбувається при температурі води нижче 10°C. Плідність раків залежить від їхнього віку й розміру. У середньому одна самка рака може принести потомство в 300-400 екз. Через два-три тижні після запліднення самка відкладає ікру під черевце для подальшого виношування, яке триває близько семи місяців. Зазвичай, вихід молоді відбувається у кінці травня – на початку червня, коли температура води досягає 21-23°C.

29.11.2021 в 11:52
Коментарів немає

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю» будь-які підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов’язані виділяти та створювати робочі місця, в тому числі спеціальні для працевлаштування осіб з інвалідністю, створювати умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації та забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством.

Норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю складає у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо на підприємстві працює від 8 до 25 осіб,- у кількості одного робочого місця.

 Відповідно до діючого законодавства у сфері працевлаштування для осіб з інвалідністю особлива увага приділяється таким правам та соціально-економічним гарантіям:

– у випадку, якщо особу з інвалідністю направлено на роботу за рекомендаціями медико-соціальної експертної комісії (далі-МСЕК), то випробувальний строк при прийнятті на роботу йому не встановлюється;

– не допускається залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та робіт у нічний час без їх згоди;

– на прохання особи з інвалідністю може бути встановлено неповний робочий день або неповний робочий тиждень та створені пільгові умови праці;

– надання щорічної основної відпустки повної тривалості у перший рік роботи на підприємстві до настання 6 – місячного строку безперервної роботи на прохання працівника;

– надання щорічної основної відпустки у зручний для працівника час;

– право на розірвання строкового трудового договору на вимогу працівника в разі хвороби по інвалідності, які перешкоджають виконанню роботи за договором;

– відмова в укладенні трудового договору не допускається, якщо за висновком МСЕК стан здоров’я працівника не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, та не загрожує здоров’ю та безпеці праці інших осіб або продовження трудової діяльності чи зміна її характеру й обсягу не загрожує погіршенню здоров’я самої особи з інвалідністю.

За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради

29.11.2021 в 09:33
Коментарів немає

        Понад 65 відсотків осіб, які постраждали внаслідок нещасного випадку під час виконання посадових обов’язків за підсумками ІІІ кварталів 2021 року, є працівниками галузі охорони здоров’я Сумщини. Більшість з них постраждали через гостре професійне захворювання на COVID-19.

        Загалом упродовж 9 місяців 2021 року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області зареєструвало 126 потерпілих від нещасних випадків – гострих професійних захворювань на виробництві, на яких складено акти за формою Н-1/П (підтверджено зв’язок із виробництвом).

        З них 82 особи є працівниками закладів охорони здоров’я, з яких 75 – постраждали внаслідок інфікування коронавірусом SARS-CoV-2.

        Серед постраждалих внаслідок нещасних випадків усіх видів за цей період найбільше медичних сестер і братів – 29 осіб. Також серед найбільш небезпечних професій сімейні лікарі (9 постраждалих), молодші медичні сестри та брати з догляду за хворими (9), молодші медичні сестри і брати (7) та лукарі-інфекціоністи (6).

        Нагадаємо, випадки захворювання працівників закладів охорони здоров’я на COVID-19 внаслідок виконання посадових обов’язків є гострими професійними захворюваннями та вважаються нещасними випадками на виробництві.

        У разі настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання ФССУ здійснює для потерпілих такі виплати:

        1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

        2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

        3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

        4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

        5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

        6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням.

        Крім того, у разі настання страхового випадку за кошти Фонду здійснюється надання медичних і соціальних послуг. Зокрема, фінансується лікування всіх прямих наслідків страхового випадку до відновлення здоров’я або упродовж усього життя потерпілого у разі визначеної в цьому потреби, проходження курсу оперативної реабілітації на базі санаторно-курортних закладів, проведення досліджень, здійснення оперативних втручань, ендопротезування, протезування, забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення тощо.

За повідомленням Роменського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області