Новини міста (5424)

12.02.2020 в 14:45
Коментарів немає

11 лютого 2020 року  БО «Фонд родини Нечитайло» оголошує про старт програми грантів для неприбуткових установ та організацій (зареєстрованих як благодійні організації, громадські об’єднання тощо), діяльність яких пов’язана з тематикою конкурсу, та суб’єктів підприємництва (зареєстрованих як підприємства, господарські товариства, фізичні особи – підприємці тощо), які працюють як соціальне підприємство.

В рамках трирічної грантової програми Фонд пропонує: фінансову підтримку основної діяльності (на впровадження послуг, нового продукту) у вигляді гранту на суму від 300 до 700 тис. грн., а також нефінансову підтримку, яка може включати: консультації експертів та менторство, стажування та навчання за обраною тематикою, оцінювання соціального ефекту проєкту (оцінка impact-складової), промоцію та ін.

Прийом концепцій проєктів починається з 11 лютого 2020 р., та буде тривати по 2 березня 2020 р. Розгляд повних проєктних пропозицій: до 29 березня 2020 р.

Пріоритетні напрями підтримки:

Раннє втручання для попередження інвалідності дітей, зменшення ступеня тяжкості інвалідності та попередження інституалізації дітей (скринінг порушень розвитку, комплексна допомога та супровід фахівців).

Соціальна та трудова реабілітація людей з інвалідністю (творчі майстерні, створення робочих місць, навчання, дозвілля тощо).

Усунення обмежень життєдіяльності осіб з інвалідністю (розвиток транспортних послуг для маломобільних груп, полегшення доступу до технологій, освіти, підвищення доступності середовища тощо).

Організація догляду для осіб з інвалідністю (організація денного перебування, послуга підтриманого проживання тощо).

Розвиток реабілітаційних послуг та заходів (впровадження інноваційних практик та послуг з комплексної реабілітації, ефективність яких доведено).

Можливі статті фінансування:

  • обладнання та витратні матеріали;
  • розробка та виготовлення (надання) соціальних продуктів, послуг;
  • розробка програмного забезпечення, яке відповідає меті програми;
  • консультаційні послуги, необхідні для реалізації проєкту;
  • ремонтні роботи (в частині закупівлі будівельних матеріалів);
  • навчання.

 Фонд не підтримує наступні витрати:

  • заробітна платня, оренда приміщення та оплата комунальних послуг;
  • витрати на відрядження;
  • пряма гуманітарна та матеріальна допомога;
  • витрати на надання медичної допомоги окремим особам.

Грантова програма «Жити на рівних» прагне стати гнучкою і зручною платформою для розвитку соціального підприємства в Україні в інтересах людей з інвалідністю та їх близького кола.

Концепції проєктів приймаються в електронному форматі на адресу se@nechytailo.fund  до 2 березня 2020 р. Детальна інформація –http://inclusion.tilda.ws/

 

12.02.2020 в 13:38
Коментарів немає
Вітаємо учня 2-А класу СЗОШ №2 Іллю Демянчука учасника Національного фіналу Міжнародного конкурсу з усного математичного рахунку Прангліміне-2020!
Впродовж січня 2020 року відбулись обласні фінали змагань з усного рахунку Прангліміне-2020.
Загалом у обласних фіналах взяли участь 416 осіб. За результатами змагань визначилось 66 переможців за 6 віковими категоріями.
Ілля Демянчук був запрошений на Національний фінал змагань. У змаганнях Національного фіналу взяли участь 116 учасників з різних областей України.
Міжнародний фінал змагань відбудеться у Вентспілсі, Латвія, 2 травня 2020 року, де візьмуть участь 28 учасників з України.
Ілля вже другий рік поспіль гідно представляє місто Ромни та Сумську область на обласному та національному етапах змагань!
Ми бажаємо Іллі не зупинятися на досягнутих результатах і у наступному році стати учасником всеукраїнської команди для участі у Міжнародному фіналі змагань з усного рахунку Прангліміне!
Дякуємо батькам та учителю Світлані Анатоліївні Спичак за підтримку обдаровоної особистості та розвиток математичної компетентності дитини!
Запрошуємо вчителів математики, вчителів початкових класів, батьків до співпраці з МІКСІКЕ В УКРАІНІ! https://miksike.net.ua/
12.02.2020 в 10:25
Коментарів немає
7 – 9 лютого 2020 року у Львові відбулася Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна конференція на тему «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий клімат – духовний гуманізм».
Місто Ромни на конференції представляла найчисельніша команда освітян: начальник відділу освіти, керівники закладів загальної середньої освіти та їх заступники, всі ті, кого хвилює стан освіти та майбутнє нашої країни.
Осмислювали розвиток вітчизняної школи в умовах гострих викликів ХХІ століття і реформування освіти. Напрацьовували моделі школи як культурно-освітнього зерна місцевої громади. Обмінювалися кращими здобутками в царині організації шкільної життєдіяльності, укладення зв’язків для міжшкільної дружби та взаємодії, напрацювання моделей партнерських стосунків.
Піднімали актуальні питання на панельних дискусіях та у розмовах віч-на-віч. Неймовірно-цікаві та глибокі спікери надихали, мотивували, перезавантажували на тренінгах, майстер-класах та творчих лабораторіях.
Енергетика педагогічної конференції та магія дивовижного міста Львова дали заряд для нових ідей та роздумів. З новою силою розпалили світло небайдужих учительських сердець.
Дякуємо організаторам, колегам за час, який ми провели разом! Дякуємо місту Львову за те, що він є! Усім розвитку та процвітання!
12.02.2020 в 08:56
Коментарів немає

На початку засідання головний лікар КНП «Роменська ЦРЛ» Валентина Гунькова повідомила про виконання плану заходів щодо реалізації Стратегії забезпечення сталої відповіді на епідемії туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та ВІЛ-інфекції/СНІДу на період до 2020 року в м. Ромни.

На порядку денному розглянули питання щодо ситуації, яка виникла у зв’язку із складними погодніми умовами у місті. Міський голова надав ряд доручень щодо термінового вирішення усунення наслідків негоди;  обговорили питання пов’язаних із освітленням міста.

Керівники, від яких залежить стабільна ситуація в місті, повідомили про проведену роботу за минулий тиждень.

 

11.02.2020 в 14:22
Коментарів немає

2 лютого  2020 року в залі засідань міської ради відбулося  чергове засідання робочої групи з питань функціонування міні-ринку на перехресті вулиць Руденка і Петра Калнишевського. Участь у засіданні взяли представники ініціативної групи підприємців міні-ринку КП  «Іллінський ярмарок», які представляють інтереси продавців різних груп товарів, та самі приватні підприємці.

На цьому засіданні було обговорено виконання протокольних доручень, наданих керівникам на попередньому засіданні групи.

У вступному слові міський голова Сергій Салатун, який є головою робочої групи, зазначив що подальше питання функціонування міні – ринку буде врегульовано згідно з діючими нормами чинного законодавства. Ми чуємо всіх та кожного, підходимо з розумінням до вирішення нагальних проблем, але порядок починається з кожного з нас.

Директор ринку облспоживспілки Роздобудько В. презентував схему можливого розміщення додаткових  торгових місць  для різних груп товарів  на території ринку ПОСС «Роменський ринок» та графічну схему критого сучасного торгового павільйону, який планується встановити в термін до 1 травня. Дискусію викликало питання розміщення точок продажу живої риби, оскільки їх планується розмістити на майданчику  в кінці ринку, а підприємці бажають більш цивілізованих умов продажу: приміщення, акваріуми.                                                                                   

Головний бухгалтер ПОСС «Роменський ринок» Саєнко Л. ознайомила присутніх з орієнтовними тарифами за обслуговування  нових торгових місць та надала інформацію про наявність вільних приміщень на ринку, які можуть бути задіяні під торгівлю. Було обговорено питання складових орендної плати за модулі, плати за торгівлю з автомобілів та за охорону модулів.

Начальник управління житлово-комунального господарства  Шевченко О. розповів про наявність в управлінні 2 спеціалістів, які уповноважені складати адміністративні протоколи про порушення правил благоустрою м. Ромни, в т.ч. самовільне встановлення  точок з  лотків, автомобілів, столів та ін. без наявності відповідних дозволів.

Про схему площі, на якій розташований міні-ринок,  розповів головний архітектор міста Литвиненко Ю.  Згідно Генерального плану міста дана площа є  проїзною частиною.  Ця ділянка не може бути виділена під ринок відповідно до вимог діючого законодавства. На даному місці можлива організація безкоштовної парковки автотранспорту за умови виконання відповідних законодавчих процедур.

Начальник управління економічного розвитку Ю. Янчук доповіла про статус земельних ділянок під філіями міні-ринку по вул. Горького біля будівлі 194А (знаходиться в оренді юридичної особи)  та по вул. Полтавській біля буд. №119 (земля комунальної власності). Щодо земельної ділянки, на якій розміщений міні-ринок, то вона не може бути надана в оренду та виділена для організації роботи ринку в подальшому.

В ході  розгляду протокольних доручень були обговорені питання необхідності ліквідації точок стихійної торгівлі на прилеглих до ринків вулицях, забезпечення на ринку  облспоживспілки  вільних проходів і проїздів, здійснення продавцями на ринках торгівельної діяльності без державної реєстрації  суб’єкта підприємництва, функціонування міського парку, який сьогодні обслуговує КП «Ільїнський ярмарок».

Всі члени робочої групи висловили своє бачення вирішення питання подальшого  функціонування міні-ринку. В заключному слові міський голова наголосив, що в місті необхідно наводити порядок, в т.ч. і в ринковій торгівлі. У разі необхідності  проведемо громадські слухання в будинку культури чи підсумкове засідання  робочої групи по цьому питанню.

10.02.2020 в 16:29
Коментарів немає

У січні-лютому 2020 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Наше місто представляли 29 учасників, які вибороли 15 призових місць. Найбільше перемог здобули учні СЗОШ № 2 – 5 (6 учасників). Учні СЗОШ № 1 посіли 3 призових місця (12 учасників), ЗОШ № 4 –  2 призових місця (2 учасників), ЗОШ № 5 – 2 призових місця (3 учасників), ЗОШ № 7 – 2 призових місця (4 учасників), ЗОШ № 11 – 1 призове місце (2 учасників). ІІ місця вибороли 4 учнів, ІІІ місця – 11.

По два призових місця вибороли учні СЗОШ № 2: Дмитро Рудейченко, учень 10 класу (олімпіади з англійської мови, німецької мови); Степан Московець, учень 11 класу  (олімпіади з економіки, інформатики).

Вітаємо всіх переможців обласного етапу олімпіад та вчителів, які їх підготували!

10.02.2020 в 14:58
Коментарів немає

11 лютого та 12 лютого очікується: мокрий сніг, місцями налипання мокрого снігу, на дорогах ожеледиця. Вітер південно-західний, 15-20м/с.  Температура повітря вночі 1-60морозу, вдень від 20 морозу до 30 тепла.

Погіршення погодних умов може призвести до порушення руху транспорту на окремих ділянках доріг та вулиць.

За поганих погодних умов, намагайтеся не ходити попід розлогими деревами, а також тримайтеся подалі від рекламних щитів та ліній електропередач. Водії повинні бути максимально обережними за кермом, обов’язково враховувати погодні та дорожні умови, дотримуватися безпечного інтервалу та дистанції, не перевищувати швидкість, уникати ризикованих маневрів!
За можливістю, утримайтеся від подорожей на далекі відстані. Користуйтесь ременями безпеки. Застосовуйте безпечні методи керування транспортними засобами.

 

10.02.2020 в 14:44
Коментарів немає

Платформа масових онлайн-курсів Prometheus спільно з Міністерством соціальної політики України та Асоціацією  «Інформаційні технології України» підписала меморандум про безкоштовне навчання і працевлаштування осіб з інвалідністю.

Метою соціального проєкту повного циклу «Ти можеш усе! Можливості безмежні!» є надання усім бажаючим людям з інвалідністю шансу навчатись безоплатно на онлайн-курсах та взяти участь у конкурсі на вакантні посади в провідних IT-компаніях України.

Принцип простий.

  1. Учасники проєкту мають зареєструватися на платформі масових безкоштовних онлайн-курсів Prometheus на 2 основні та 2-3 додаткові онлайн-курси з визначеного за посиланням переліку.
  2. Протягом 14 тижнівслухачі за менторської підтримки провідних викладачів українських університетів та фахівців з IT-компаній проходять навчання на онлайн-курсах, складають тести та виконують завдання відповідно до програми.
  3. Учасники проєкту проходять завершальне тестування, отримують сертифікати і право взяти участь у конкурсах на вакантні посади в провідних IT-компаніях України, які проводитимуться виключно серед учасників проєкту.

Умов для участі в проєкті усього дві:

  1. Наявність бажання.
  2. На етапі участі в конкурсах на вакантні посади, окрім резюме та сертифікатів про успішне закінчення курсів, необхідно підтвердити інвалідність відповідними документами.

Початок навчання – з 5 березня 2020 року.

Посилання на проєкт  https://prometheus.org.ua/you-can-everything/
Докладна інформація на сайті Міністерства соціальної політики України – https://education.msp.gov.ua/

 

10.02.2020 в 14:23
Коментарів немає

З метою розвитку підприємницької діяльності та розширення експорту продукції інформуємо, що на офіційному сайті Мінекономіки ( http://www.me.gov.ua ) у рубриці «Розвиток експорту» (Діяльність – Міжнародна торгівля), розділ «Виставково-ярмаркова діяльність» опубліковано «Перелік заходів виставково-ярмаркової діяльності в Україні у 2020 році» та «Перелік виставок і ярмарків за кордоном у 2020 році».

10.02.2020 в 14:15
Коментарів немає

З метою розвитку підприємницької діяльності суб’єктів господарювання інформуємо про послуги Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків», що є провідним інформаційно-аналітичним та експертним центром в Україні, який вже 25 років здійснює моніторинг цін і вивчення кон’юнктури на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках.

            «Держзовнішінформ» пропонує до ваших послуг:

  • аналітичні, маркетингові, цінові дослідження галузевих ринків (аграрних, хімічних, металургійно-вугільних, фармацевтичних, нафтогазових, банківських, фінансових, будівельно-дорожніх та інших ринків України й світу;
  • дослідження закупівель, тендерів, аукціонів (визначення ціни очікуваної закупівлі; підтвердження коливання цін; підготовка та перевірка тендерної документації тощо);
  • розробку інвест- та бізнес-планів, маркетингових стратегій, документації системи менеджменту якості ISO 9001:2015, системи електронного документообігу, регламенту підприємств;
  • експертні висновки щодо митних та банківсько-фінансових питань (висновки про відповідність контрактної митної вартості товарів, трансфертне ціноутворення, роялті; довідки щодо коливання рівня цін);
  • широкий спектр інформаційно-аналітичних, дослідницьких та експертних послуг: eximbase.com – електронну базу «Імпортери та експортери України»;

www.pricereview.com.ua – журнал (друкований та електронний) «Огляд цін українського та світового товарних ринків»;

www.azs.uapetrol.com – щоденний моніторинг цін на АЗС;

www.dzi.gov.ua/servicesкалькулятор зміни ціни нафтопродуктів; звіт за день у форматі Excel;

www.dzi.gov.ua/agro – е-видання «Аналітичний огляд ринку АПК»; агроіндекс на зернові;

  • організацію та проведення конференцій, виставок і бізнес-заходів в Україні й за кордоном.

 

10.02.2020 в 08:49
Коментарів немає

Центр надання адміністративних послуг продовжує плідно співпрацювати з представниками ДРАЦС. Цього разу зібралися з питання опрацювання нових інформаційних та технологічних карток, затверджених Північно-Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Суми). Також на порядку денному узгоджували спільні дії при прийомі громадян з питань послуг реєстраційних актів цивільного стану з використанням програми «Check».

Протягом наради працівники управлінь активно обговорили всі нагальні проблеми та вирішили спільно діяти заради забезпечення громадських інтересів.

07.02.2020 в 15:17
Коментарів немає

7 лютого з нагоди Міжнародного дня стоматолога міський голова Сергій Салатун привітав працівників районної стоматполіклініки. 

Сергій Салатун вітаючи лікарів  зі святом, наголосив, що медичній галузі в місті влада, депутатський корпус, приділяє особливу увагу і надалі сприятиме її розвитку. Міський голова подякував за плідну роботу і вручив грамоти головному лікарю Ніні Боряк, лікарям – стоматологам Валентині Анцибор та Марині Пешкун.

 
06.02.2020 в 14:48
Коментарів немає

Постановою Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 28 затверджено Порядок надання фінансової підтримки суб’єктам мікропідприємництва та малого підприємництва. Державна підтримка надається через уповноважені банки шляхом часткової компенсації процентних ставок за кредитами для суб’єктів малого підприємництва, що дозволяє залучати позикові кошти на рівні від 5 до 9 відсотків річних.

За інформацією Міністерства фінансів України станом на 4 лютого 2020 року до вказаної програми долучилися 4 банківські установи: Ощадбанк, Приватбанк, Укргазбанк, Укрексімбанк. Зазначені банки розпочали прийом заявок на одержання кредитів від підприємців та надання консультацій за посиланнями:

05.02.2020 в 15:40
Коментарів немає

З 03-04 лютого 2020 року   у м.  Суми пройшов  чемпіонат України з легкої атлетики серед юніорів.  Участь у змаганнях взяли близько 500  легкоатлетів,  з усіх  регіонів України.

      Вдало виступили вихованці Роменської ДЮСШ ім. В.Гречаного:

      Анна Мельник ( СЗОШ №2) стала чемпіонкою  України у складі збірної команди  області з      естафетного бігу 4х200м  ( тренер Олександр Лісненко) .

      Кравченко Валерія ( Роменський коледж СНАУ)  -7 місце з бігу на  2000 м з/п  ( тренер Микола Савицький), Гринь Олександр ( ЗОШ №10)– 9 місце з бігу на 60 м ( тренер Олександр Лісненко).

    Переможці і призери змагань були нагороджені медалями та грамотами Федерації легкої атлетики України.

     Мельник Анні (легка атлетика) та Засульській Юлії (дзюдо) призначені стипендії  голови Сумської обласної державної адміністрації за високі досягнення в спорті, які будуть  виплачуватися протягом 2020 року. 

     Вітаємо наших вихованок та їх тренерів Олександра Лісненка , Дмитра та Олександра Богушів  з високою оцінкою їх праці.

   

05.02.2020 в 15:20
Коментарів немає

Громадська Спілка «Міжнародний центр сприяння підприємництву», спільно з посольством України в Словацькій Республіці та компанією «Нова Інтернаціональна Корпорація»  організовує проведення Українсько-Словацького бізнес-форуму 20-21 лютого 2020 року у м. Сенец (Словаччина).

            Ключовими сферами на даному форумі визначено: будівництво, виробництво будівельних матеріалів, впровадження нових енергозберігаючих технологій у будівництві та функціонуванні житлових будинків.

            Учасникам заходу пропонується представити інформаційні буклети на англійській мові щодо компаній, які вони представляють, а також щодо новітніх технологій чи презентацій у вигляді слайд-шоу, зразки будівельних матеріалів тощо.  Робоча мова заходу – англійська/українська, для індивідуальних переговорів, у разі потреби, будуть залучені перекладачі.

            Контактна особа з питань проведення форуму – заступник Голови Центру з міжнародних питань Вадим Внуков: тел. (097) 983-21-52.

            Запрошуємо будівельні організації міста взяти участь у зазначеному заході!