За даними Сумського обласного центру з гідрометеорології з 30 січня по 02 лютого 2020 року очікуються складні погодні умови: вітер 15-20м/с, сильний сніг, мокрий сніг, налипання мокрого снігу та хуртовина, на дорогах ожеледиця.
За даними Сумського обласного центру з гідрометеорології з 30 січня по 02 лютого 2020 року очікуються складні погодні умови: вітер 15-20м/с, сильний сніг, мокрий сніг, налипання мокрого снігу та хуртовина, на дорогах ожеледиця.
Проблема, з якою всі борються, але побороти ніяк не можуть, — стихійна торгівля. Воно й зрозуміло: доки буде попит на товари «з рук», доти вони й продаватимуться. І хоч би як лікарі застерігали від купівлі такого краму, споживачі слухають їх уважно, але роблять усе по-своєму, забуваючи про той букет хвороб, які може «презентувати» недбалість.
Стихійні місця торгівлі в нашому місті стали серйозною проблемою. Мало хто з мешканців замислюється над тим, яку небезпеку несуть стихійні ринки. Це негативне явище важко викоренити, але щороку з несанкціонованими місцями торгівлі ведеться боротьба, яка триває давно, а ситуація чомусь не покращується. Стихійна торгівля – це торгівля фізичними особами без відповідних дозвільних документів про якість та безпеку реалізованих ними товарів і у невстановлених місцях з рук, з землі, без дозволу на розміщення об’єкту торгівлі.
Громадяни не замислюються над тим, в якій мірі можна нашкодити власному здоров’ю, якщо харчуватися харчовими продуктами закупленими на стихійних ринках. Оскільки невідомо про якість цих продуктів, ким та в яких умовах вони виготовлені, де зберігались і як вони транспортувалися.
Недотримання санітарних норм під час реалізації продуктів харчування може негативно відобразитись на здоров’ї покупців.
Жителі міста повинні знати і пам’ятати про те, що придбані у невстановлених місцях товари, в умовах, які не відповідають вимогам до зберігання та продажу товарів, без необхідних документів та довідок санітарно-епідемічної служби у будь-який момент можуть обернутись лихом для покупців та членів їхніх родин! Кожен житель міста повинен знати і пам’ятати, що придбавши товар у місці стихійної торгівлі, він піддає своє здоров’я та своїх рідних небезпеці через копійчасті вигоди, ризикує заразитися при контакті з хворим продавцем.
Придбання харчових продуктів на стихійних ринках – це шлях до лікарняного.
Звертаємось до всіх жителів міста. Не купуйте продукти харчування в місцях стихійної торгівлі. Застерігаємо всіх від небезпеки, яка пов’язана із вживанням цих небезпечних продуктів. Купуйте якісні продукти харчування на ринках та в продовольчих магазинах. Адже якщо ніхто не купуватиме товари на стихійних ринках – то відповідно й останні зникнуть.
На виконання доручення Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука від 22.01.2020 № 2313/0/1-20 у період з 23 по 31 січня 2020 року в місті проводиться інформаційна компанія щодо неприпустимості допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин із суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері торгівлі, тимчасового розміщення та організації харчування.
На жаль, такі негативні явища, як використання роботи незареєстрованих найманих працівників, виплата заробітної плати в «конвертах» та недотримання соціальних гарантій в оплаті праці залишаються актуальними і загальною проблемою всіх державних органів, тому вирішувати її слід спільними зусиллями. Зважаючи на це до роз’яснювальної роботи активно долучилися спеціалісти відділу з контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення Виконавчого комітету Роменської міської ради, Управління Держпраці у Сумській області, Роменського відділу обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, Роменської міськрайонної філії Сумського обласного центру зайнятості, заступник голови робочої групи та Роменського управління ГУ ДПС у Сумській області.
Міністерство охорони здоров’я України наголошує, що станом на сьогодні немає жодного підтвердженого випадку нового коронавірусу 2019-nCoV в Україні
Державна установа «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» повідомила про виявлення 1 випадку коронавірусу. Проте коронавіруси – це велика родина респіраторних вірусів, що можуть спричиняти захворювання: від звичайної застуди до тяжкого гострого респіраторного синдрому. Виявлений коронавірус не є новою інфекцією 2019-nCoV.
Раніше повідомлялось про три підозри на коронавірусну інфекцію 2019-nCoV в Україні. Всі три випадки не підтвердились.
24 січня 2020 року був підписаний Наказ МОЗ України «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)»
Відповідно до Наказу були вжиті такі заходи: утворення оперативного штабу щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом 2019-nCoV.
Затвердження рекомендації щодо дій при виявленні коронавірусної інфекції 2019-nCoV.
Перевірку готовності закладів охорони здоров’я для надання медичної допомоги особам з вірусом 2019-nCoV.
Проведення додаткових навчань медичного персоналу з питань дотримання вимог протиепідемічного режиму, біологічної безпеки та біологічного захисту при виявленні випадку 2019-nCoV.
За матеріалами Сумської обласної державної адміністрації:http://sm.gov.ua/uk/arkhiv1/20492-moz-stanom-na-sohodni-nemaye-zhodnoho-pidtverdzhenoho-vypadku-novoho-koronavirusu-2019-ncov-v-ukrayini.html
Урядового порталу: https://www.kmu.gov.ua/news/moz-stanom-na-sogodni-nemaye-zhodnogo-pidtverdzhenogo-vipadku-novogo-koronavirusu-2019-ncov-v-ukrayini
Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.
У Роменській міській раді відбулася робоча нарада за участі керівництва міста: Сергія Салатуна міського голови, заступників міського голови Євгенія Лузана, Сергія Хоронька, Ігора Тетірка, керуючого справами виконокому Лариси Сосненко, начальника житлово-комунального господарства Олександра Шевченка, депутата міської ради Юлії Магденко, керівників відділів апарату виконкому.
За словами заступника міського голови Євгенія Лузана, розширену нараду зібрали задля старту роботи контакт центру міста Ромни: – “Щодня по телефону до виконкому приймаються скарги і пропозиції від мешканців міста з метою покращення якості життя у місті. За допомогою контакт центру, усі заявки на виконання робіт будуть упорядковані в у відповідній базі даних (програмі) і розподілені між виконавцями”.
За словами заступника міського голови, створена програма стане своєрідним органайзером для керівників служб виконкому, оскільки всі завдання будуть надходити від мешканців міста.
Учасниками наради заплановано визначити три номери телефону, за якими роменці зможуть повідомити про необхідність усунення проблем.
Міський контактний центр забезпечить оперативне реагування місцевих органів влади на звернення громадян.
У понеділок, 27 січня, по всій Україні відбуваються масові заходи вшанування жертв Голокосту.
Нинішнього року пам’ятні церемонії об’єднані ідеєю, що має назву “Шість мільйонів сердець”, – у пам’ять про шість мільйонів євреїв, убитих у роки Другої світової війни.
Заходи пройдуть практично в усіх містах України, де чинилися масові розстріли євреїв. Зокрема, в с.Піски, Роменського району. За офіційними даними 73 роки тому на місці, де зведено пам’ятний знак розстріляним євреям, було страчено близько 1223 чоловік.
Міський голова Сергій Салатун та керуючий справами виконкому Лариса Сосненко вшанували хвилиною мовчання пам’ять невинних жертв, гибель яких і досі є гірким відлунням тих лихих воєнних часів.
До підніжжя пам’ятного знаку розстріляних євреїв від громади міста було покладено квіти.
Саме 27 січня 1945 року на волю вийшли в’язні найбільшого нацистського табору смерті в Освенцимі.
За загальними оцінками, жертвами масового знищення євреїв під час Другої світової війни стали шість мільйонів людей.
Відповідно до розпорядження міського голови “Про утворення міжвідомчої робочої групи з питань виявлення, припинення та розслідування злочинів щодо нелегальної діяльності автозаправних пунктів на території м. Ромни” від 20.01.2020 року № 7 – ОД, з метою належної координації відповідних заходів на території м. Ромни, у виконавчому комітеті Роменської міської ради діє телефон “гарячої лінії” 5 – 32 -75.
Всі звернення, що стосуються щодо нелегальної діяльності автозаправних пунктів на території м. Ромни, будуть в обов’язковому порядку розглянуті та опрацьовані.
За рішенням Генеральної Асамблеї ООН від 1 листопада 2005 року, щороку 27 січня світова спільнота вшановує Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту. Резолюція Генеральної Асамблеї ООН називає Голокост, який знищив третину євреїв і безліч жертв серед представників інших меншин, попередженням для усіх людей про небезпеку ненависті, фанатизму, расизму і упередженості.
Уперше цей день відзначили в усьому світі у 2006 році. Починаючи з 2012 року, відповідно до постанови Верховної Ради України від 5 липня 2011 року «Про 70-річчя трагедії Бабиного Яру» Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту відзначається і в Україні. Пам’ять про жертви нацистського терору в Україні у Другій світовій війні, а це 1,5 млн євреїв і понад 4 млн українців та представників інших національностей, свято зберігається у нашій державі.
Український народ завжди пам’ятатиме трагедію Бабиного Яру. Щороку 29 вересня у день пам’яті жертв нацизму в Україні сотні тисяч українців по всій країні вшановують загиблих у цій страшній трагедії.
Ми згадуємо у молитвах невинних жертв, чиї імена назавжди закарбовані на кривавих сторінках історії Другої світової війни та Голокосту.
Згадуючи жертв Голокосту, ми не можемо не згадати з відчуттям вдячності і про тих, хто, ризикуючи своїм життям і життям своїх близьких, рятував приречених на смерть – українських праведників світу.
Зворушують слова колишнього в’язня Освенцима Єлі Візеля: «Неможливо розповісти про геноцид, але і замовчувати його не можна».
Зберігаючи пам’ять про Голокост, ми прагнемо до того, щоб світ ніколи більше не допустив повторення цієї жахливої сторінки історії.
Висловлюючи у цей день співчуття єврейському і ромському народам, які зазнали жахливих втрат від рук нацистських катів, ми рішуче засуджуємо будь-які злочинні прояви антисемітизму, расизму і ксенофобії.
Вічна пам’ять невинно убієнним, усім жертвам Голокосту.
23-24 січня 2020 року в м.Суми відбувся Чемпіонат України з боротьби самбо серед юнаків та дівчат. У змаганнях взяло участь 700 спортсменів із різних областей України. Змагання були відбірковими на Чемпіонат Європи в Болгарію.
У складі збірної команди Сумської області виступали вихованці Роменської ДЮСШ ім. В.Гречаного, які продемонстрували гарну боротьбу, волю до перемоги та посіли такі місця:
Засульська Юлія (44 кг) – 1 місце
Охріменко Анна( 60 кг) – 5 місце.
До змагань спортсменів підготували тренери Олександр Богуш та Дмитро Богуш .
Вітаємо спортсменів, їх тренерів з гідними результатами та бажаємо подальших перемог у спорті!
Управління економічного розвитку Роменської міської ради у відповідності до Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Порядку передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Ромни, затвердженого рішенням 38 сесії Роменської міської ради 6 скликання від 26.04.2013, рішення Роменської міської ради від 22.01.2020 «Про затвердження незалежної оцінки вартості нерухомого майна» оголошує про намір передати в оренду наступне майно:
Місце розташування об’єкту оренди |
Характеристика об’єкту |
Балансоутри-мувач |
Початкова ціна оренди 1кв.м об’єкта в місяць, грн. |
Орендні ставки за використання, % |
Термін оренди |
м. Ромни, 1 пров. Коржівської, 7 |
Нежитлове приміщення (сарай) загальною площею 13,2 кв.м |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ромни» РМР |
13,93 |
– для розміщення крамниць-складів, магазинів-складів (18%)
|
2 роки 11 місяців |
Заяви про оренду відповідного майна приймаються протягом 10 робочих днів після розміщення оголошення.
Для передачі в оренду комунального майна територіальної громади м. Ромни необхідно надати заяву про намір укласти договір оренди, в якій вказується найменування заявника (найменування юридичної особи або прізвище, ім’я по батькові фізичної особи), адреса місцезнаходження або місця проживання, інформація про засоби зв’язку з ним, комунальне майно, яке заявник бажає отримати в оренду, бажаний термін оренди.
До заяви необхідно надати пропозиції щодо використання об’єкту оренди, а також:
Юридичним особам:
Фізичним особам:
Заява та документи надаються до Управління адміністративних послуг Роменської міської ради за адресою: м. Ромни, вул. Соборна, 13/71. Додаткову інформацію можна отримати за тел. 5-32-92.
Міський голова Сергій Салатун зустрівся з помічниками депутата Верховної ради України Максима Гузенка. Під час зустрічі була обговорена концепція розвитку міста та окреслені змістові напрямки розвитку міста на наступні роки.
Сьогодні 23 січня в Центрі надання адміністративних послуг відбулася робоча нарада з питання співпраці з місцевими відділами ДРАЦС та ДМС.
Мета проведення:
підготовка лоту до продажу та проведення земельних торгів з продажу права оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності.
Дані про земельну ділянку:
земельна ділянка комунальної власності площею 0,0838 га (вул. Прокопенка, 43/7-А) кадастровий номер 5910700000:03:009:0101 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.
Умови конкурсу
Переможець конкурсу забезпечує фінансування підготовки лоту до продажу на земельних торгах за власний рахунок з наступним відшкодуванням йому витрат переможцем земельних торгів у відповідності до вимог абзацу другого пункту п’ятого статті 136 Земельного кодексу України;
Витрати на підготовку лоту до продажу, організацію і проведення земельних торгів, у тому числі виплата винагороди Виконавцю земельних торгів, здійснюватимуться без витрачання бюджетних коштів.
Винагорода виконавця земельних торгів встановлюється у розмірі 50 відсотків річної орендної плати за користування земельною ділянкою, але не більш як 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний лот.
При підготовці лоту до продажу Виконавець бере на себе зобов’язання з виготовлення документації із землеустрою і надання послуг з проведення земельних торгів.
Переможець повинен:
– забезпечити наявність належного оснащення для проведення торгів, демонстрації та продажу лоту;
– розмістити на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, відеозапис торгів і повідомлення про результати торгів за кожним лотом.
Претендент на участь у конкурсі має право залучити підрядні організації за відповідною цивільно-правовою угодою для виконання робіт із землеустрою.
Переможець конкурсного відбору несе відповідальність перед Організатором земельних торгів за невиконання зобов’язань третіми особами, координує надання послуг третіх осіб, створює умови та здійснює контроль за виконанням договірних зобов’язань між ними.
При розміщенні оголошення про проведення торгів на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин, воно має містити фотографічні зображення земельних ділянок, скан-копії документів та матеріалів на лот.
Перелік документів, які подаються на конкурс:
Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка «На конкурс з відбору виконавців послуг з проведення земельних торгів » із зазначенням об’єкта та дати проведення конкурсу.
У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією.
До підтвердних документів належать:
– заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з проведення земельних торгів, з зазначенням контактних даних, засобів зв’язку, адреси електронної пошти;
– копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента – фізичної особи – підприємця);
– згода на обробку персональних даних (для претендента – фізичної особи – підприємця);
-копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента – юридичної особи);
– копія(ї) ліцензії(й);
-копії кваліфікаційних документів ліцитаторів претендента, яких буде залучено до проведення земельних торгів та підписання протоколу земельних торгів (за наявності);
– інформація про продані лоти: кількість, стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною за попередній період 24 місяці.
Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).
Конкурс відбудеться 12 лютого 2020 року о 10-00 годині в каб. № 20 виконавчого комітету Роменської міської ради за адресою: м. Ромни, бульвар Шевченка, 2.
Конкурсна документація приймається за адресою: м. Ромни, бульвар Шевченка, 2, каб. № 2. Кінцевий термін подання документів 4 лютого 2020 року.
Телефон для довідок 5-32-92
Конкурсна комісія
Роменське управління Головного управління ДПС у Сумській області повідомляє, що ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон №481) встановлено виключний перелік документів, на підставі яких видається, зокрема ліцензія на право зберігання пального.
Законом України від 18 грудня 2019 року № 391 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування акцизного податку» (далі – Закон №391) внесено зміни, серед іншого до Закону № 481, якими встановлено, що суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії документів передбачених ст. 15 цього Закону не подають.
Такі суб’єкти господарювання у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів, що використовуються для зберігання пального,та їх фактичне місцезнаходження, також фактичне місцезнаходження ємностей, що використовуються для зберігання пального. Зазначені зміни набули чинності з 29 грудня 2019 року.
Разом з тим, відповідно до Бюджетного кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України від 14 листопада 2019 року №294 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України», які набули чинності з 1 січня 2020 року до доходів загального фонду бюджетів міст Автономної республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад (ст.64) та доходів загального фонду бюджету Автономної республіки Крим та обласних бюджетів (ст.66) серед іншого належить плата за ліцензії на виробництво пального, на право оптової торгівлі пальним, на право роздрібної торгівлі пальним, на право зберігання пального, що зараховується до міських бюджетів міст Києва та Севастополя ліцензіатами за місцем здійснення діяльності; та плата за ліцензії на виробництво пального, на право оптової торгівлі пальним, на право роздрібної торгівлі пальним, на право зберігання пального, що зараховується до бюджету Автономної республіки Крим та обласних бюджетів ліцензіатами за місцем здійснення діяльності.
Крім цього, згідно ст. 15 Закону № 481 плата за ліцензії зараховується до місцевих бюджетів.
Отже, з 1 січня 2020 року плата за ліцензії, зокрема на право роздрібної торгівлі пальним та на право зберігання пального зараховується до місцевих бюджетів за місцем здійснення діяльності.
Роменське управління ГУ ДПС у Сумській області
Державна податкова служба пропонує взяти участь у тестуванні нового безкоштовного податкового сервісу – Програмні РРО «пРРОсто».
Бета-тестування програмного РРО «пРРОсто» – це безкоштовний софт, розроблений ДПС спільно з BRDO та Fintellect для спрощення розрахункових процедур для продавців та споживачів.
Записатися на бета-тест можна за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua/
Додаток буде доступним для тестування на всіх смартфонах і планшетах із операційними системами Android та iOS.
Сервіс «пРРОсто» взаємодіє через Інтернет з сервером податкової служби через відкритий програмний інтерфейс, і виконує функції: формування, підпис, відправлення та видачу чеків встановленого формату, відкриття та закриття зміни, перегляд даних, та інші.
«пРРОсто пРРОтейстуй» та надсилай свої пропозиції та зауваження, допоможи податковій зробити сервіс ще зручнішим та легшим у застосуванні!
Після тестування та врахування побажань від користувачів додаток буде вдосконалюватися для подальшого використання.
Роменське управління ГУ ДПС у Сумській області