Новини міста (5319)

30.07.2020 в 16:00
Коментарів немає

Урядом прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проєкту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» у 2020–2021 роках»

Зазначений проєкт передбачає: запровадити цільову грошову компенсаційну виплату замість натуральної допомоги «пакунок малюка» у розмірі – 5 тисяч гривень; забезпечити із залученням АТ «Комерційний банк «ПриватБанк» відкриття громадянам, у яких народилась дитина, рахунку із спеціальним режимом використання та видати їм спеціальну соціальну картку; встановити, що батьки дитини можуть звернутися за компенсацією протягом 12 місяців з дати народження дитини та самостійно протягом року витратити кошти грошової компенсації виключно для придбання дитині одягу, взуття, засобів гігієни та догляду, текстилю, іграшок, засобів гігієни для породіль; залучити до реалізації пілотного проекту на договірних засадах заклади роздрібної торгівлі для продажу батькам визначених дитячих товарів та товарів для породіль за спеціальною соціальної карткою.

 Довідково. Фактично «пакунок малюка» будуть видавати у тих областях, де вони є в наявності, а потім, відповідно до прийнятої постанови за таким алгоритмом: батьки новонароджених звертаються до АТ «КБ «ПриватБанк» для відкриття рахунку; надалі – до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення батьками подається заява з необхідними документами.

Батьки мають право протягом року самостійно використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів у закладах торгівлі, які долучились до публічного договору про реалізацію пілотного проекту.

За матеріалами Сумської обласної державної адміністрації

За матеріалами Урядового порталу: https://www.kmu.gov.ua/news/minsocpolitiki-rozpochinaye-realizaciyu-pilotnogo-proektu-po-monetizaciyi-odnorazovoyi-naturalnoyi-dopomogi-pakunok-malyuka

 

29.07.2020 в 15:49
Коментарів немає

29 липня 2020 року відбулось засідання Ради підприємців при міському голові. На засіданні заслухано інформацію представника Роменського міськрайонного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області про основні рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів під час карантину. Рада підприємців розглянула звернення ряду підприємців магазинів стаціонарної торгівлі на території КП «Ільїнський ярмарок» та обговорила кандидатуру для нагородження до Дня підприємця. Прийнято відповідні рішення та надано рекомендації.

 

Управління економічного розвитку

 

29.07.2020 в 15:47
Коментарів немає

Заврешено поточний середній ремонт (на окремих ділянках) по вул. Полтавській.
Підрядною організацією ДП “ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ” ПАТ “ОБЛШЛЯХРЕМБУД” розпочато поточний середній ремонт автомобільної дороги по І провулку Свободи.

29.07.2020 в 15:44
Коментарів немає

За ініціативи міського голови та за підтримки депутатів міської ради з міського бюджету виділено кошти на поточний ремонт фасаду будівлі Роменської дитячої музичної школи.
Планується провести забивання тріщин у цегляних стінах; фарбування фасаду; улаштування жолобів настінних, навішування водостічних труб, колін, відливів та лійок з готових елементів.

29.07.2020 в 08:23
Коментарів немає

Із 1 червня 2020 року організації громадянського суспільства (ОГС) можуть подавати заявки на отримання міні-грантів для проведення подій, що популяризують новітні технології. Продемонструвати, наскільки цікавим є цифровий світ, та надихнути дітей і молодь на його вивчення – головна мета європейської ініціативи Meet and Code, яка впроваджується в Україні Ресурсним центром ГУРТ за фінансової підтримки SAP. Дедлайн – 1 вересня 2020 року.

Подавати заявки потрібно в електронному вигляді за посиланням: https://meet-and-code.org/ua/uk/registration-info Розмір кожного окремого міні-гранту – 8000 гривень. Кожна організація може подати декілька заявок і отримати до 3-х міні-грантів або 24000 гривень.

Важливо! У 2020 році на грантову підтримку зможуть претендуватимуть винятково події, заплановані в онлайн-форматі. Нагадуємо, ОГС можуть отримати 50% знижку на сервіси Zoom, а також скористатися онлайн рішеннями, які пропонують Google та Microsoft.

Цього року часові межі проведення заходів розширені до двох місяців – події мають відбутися між 1 вересня та 31 жовтня 2020 року.

Критерії відбору поданих заявок:

  • кожна подія має стосуватися теми технологій або кодування. Незалежно від формату – хакатон, семінар, лекція, конкурс, ніч кодування, курси робототехніки тощо – подія має зосереджуватися на програмуванні та/або цифрових технологіях
  • кожну подію мусить відвідати щонайменше 10 дітей та/або молодих людей віком від 8 до 24 років
  • заходи, проведені в межах ініціативи Meet and Code, повинні бути безоплатними для учасників

Усім ОГС-аплікантам перед поданням заявки потрібно зареєструватися на порталі TechSoup Україна. Для реєстрації на сайті Meet and Code слід використати ключ доступу який надається на порталі TechSoup в обліковому записі організації.

Організаціям, які реєструвалися на сайті Meet and Code у 2018 році або раніше, але не мають облікового запису на порталі TechSoup Україна, потрібно створити новий обліковий запис.

Нагороди Meet and Code

Цього року Meet and Code вже втретє нагородить найкращі події та продемонструє їхні результати широкій аудиторії. Нагороди вручатимуть у п’яти категоріях:

  • Girls do IT! (Дівчата програмують)
  • Diversity (Різноманіття)
  • Code for the planet (Кодуй для планети)
  • Сommunity (Громада)
  • Code for Europe (Кодуй для Європи)

У процесі подання заявки ви обираєте категорію, яка відповідає вашій події. Заходи, що не відповідають вказаним категоріям, залишаються прийнятними для отримання гранту. Журі відбере фіналістів і переможців у кожній категорії.

Організації, що посядуть перші місця у категоріях та загальному голосуванні на загальноєвропейському конкурсі, отримають винагороду в розмірі 2000 євро.

Хто впроваджує ініціативу Meet and Code

Ініціатива Meet and Code розроблена Haus des Stiftens gGmb та проводиться за фінансування корпорації SAP, яка надає підтримку та забезпечує ресурсами неприбуткові організації. В Україні Meet and Code реалізується Ресурсним центром ГУРТ, що є партнером Глобальної мережі TechSoup.

ГУРТ – інноваційний акселератор суспільних перетворень, що понад 25 років прискорює суспільні трансформації в Україні завдяки ефективному впровадженню інноваційних проектів та обслуговуванню агентів змін, розвиваючи їхній потенціал та максимізуючи вплив. З 2016 року Ресурсний центр ГУРТ у партнерстві з TechSoup реалізовує Програму технологічної підтримки НПО України (TechSoup Україна), яка пропонує неприбутковим організаціям програмне забезпечення відомих ІТ-компаній на пільгових умовах.

Управління економічного розвитку Роменської міської ради

28.07.2020 в 07:50
Коментарів немає

В Академії праці, соціальних відносин і туризму (м.Київ) в рамках проекту “Вір у себе”  є можливість для людей з інвалідністю отримати вищу освіту за спеціальністю “Соціальна робота” за кошти Фонду соціального захисту інвалідів за спеціалізаціями:

 

  • Соціально-психологічне консультування (бакалаврат, магістратура)
  • Соціальна профілактика та реабілітація (бакалаврат)
  • Менеджмент соціального проекту (бакалаврат)
  • Управління соціальним проектом (магістратура)
  • Медіація та управління конфліктами (магістратура)

 

У 2020 році ця можливість пропонується вже вп’яте! За роки реалізації проекту понад 100 осіб з інвалідністю з різних куточків України стали студентами та навчаються безкоштовно, а деякі вже успішно завершили навчання й отримали омріяні дипломи державного зразка. Доступні денна та заочна форми навчання.

Відгуки учасників проекту можна переглянути за посиланням: https://www.socosvita.kiev.ua/node/2385

Для участі у проекті потрібно зареєструватися за посиланням:  https://forms.gle/HLDfjQzmZxnnh76C9

Якщо ви вже маєте вищу освіту (диплом магістра чи спеціаліста) ви також можете брати участь у проекті й отримувати нову актуальну професію!

Соціальний працівник – це ініціатор і провідник соціальних змін, який допомагає людині, сім’ям і спільнотам набути максимальної незалежності, захистити свої права, подолати життєві труднощі, зумовлені різними особистими та соціальними обставинами.

Чому саме зараз варто отримати вищу освіту з СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ?

  • В Україні наразі багато людей, які потребують соціально-психологічної допомоги, тому соціальний працівник завжди знайде місце роботи.
  • Соціальні проблеми в Україні не можна вирішити швидко, тому потреба в соціальних працівниках буде постійно зростати.
  • Соціальна робота – престижна і поширена практика в багатьох країнах світу, тому після отримання диплома соціального працівника нескладно знайти роботу за кордоном.
  • Соціальна робота – цікава і багатогранна професійна діяльність, яка сприяє розвитку найкращих людських якостей, допомагає краще розуміти себе самого, людські стосунки і життя як воно є.

Де можуть працювати такі спеціалісти?

  • Спеціалісти органів державного та місцевого управління з соціальних питань
  • Спеціалісти державних соціальних служб, соціально-психологічних служб загальноосвітніх та вищих навчальних закладів
  • Інспектори центрів зайнятості та працевлаштування, фахівці кадрових агенцій
  • Фахівці центрів соціальної профілактики, соціальної реабілітації, соціального обслуговування
  • Фахівці служби посередництва і примирення, центрів медіації та юридичних кампаній
  • Менеджери проектів та керівники громадських організацій, що працюють у сфері соціального захисту
  • Експерти та консультанти з питань соціальної політики політичних партій та профспілкових організацій
  • Менеджери з персоналу, психологи і консультанти з соціальних питань на підприємствах, тренери, інспектори відділів кадрів державних та приватних підприємств
  • Тренери консалтингових компаній, співробітники науково-дослідних інститутів, дослідницьких центрів, викладачі вищих навчальних закладів

 Контактна особа: Гуляєва Людмила, тел.050-411-48-12, glp2002@ukr.net

 

Управління економічного розвитку Роменської міської ради

28.07.2020 в 07:38
Коментарів немає

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджету для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції» (в останній редакції від 20.05.2020, далі – Порядок) передбачена спеціальна бюджетна дотація за наявні бджолосім’ї (далі – дотація за бджолосім’ї).

Згідно з цим Порядком дотація за бджолосім’ї надається на безповоротній основі фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 гривень за бджолосім’ю. У разі наявності більше ніж 300 бджолосімей максимальний розмір дотації ставить 60000 гривень одному отримувачу.

Для отримання дотації за бджолосім’ї фізичні особи та суб’єкти господарювання, які є власниками бджолосімей, подають за місцезнаходженням пасіки до Роменської міської ради (далі – орган місцевого самоврядування) до 1 жовтня поточного року такі документи:

копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;

копію рішення про державну реєстрацію потужності;

копію довідки про відкриття поточного рахунка, виданої банком (суб’єкти господарювання);

копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);

копію паспорта громадянина України (фізичні особи);

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі (суб’єкти господарювання);

копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);

довідку, видану органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів (фізичні особи та фізичні особи – підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства).

Роменська міська рада до 10 жовтня складає відомість фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім’ї (далі – відомості на отримання дотації за бджолосім’ї), за формою, встановленою Мінекономіки, та подає її Департаменту агропромислового розвитку Сумської облдержадміністрації.

Підставою для внесення до відомості на отримання дотації за бджолосім’ї є реєстрація потужності фізичної особи або суб’єкта господарювання, які є власниками бджолосімей, у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.

Державна реєстрація потужностей пасіки здійснюється безоплатно в Роменському міськрайонному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області (начальник О.В. Ковальчук, тел. 5-12-23, електронна пошта  upravromny@ukr.net, адреса: м. Ромни, вул. Пушкіна, 24).

Департаменту агропромислового розвитку Сумської облдержадміністрації подає до Мінекономіки зведену відомість про нарахування сум дотацій за бджолосім’ї за встановленою ним формою.

Мінекономіки протягом десяти робочих днів узагальнює подані зведені відомості та на їх підставі затверджує розподіл бюджетних коштів між розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня пропорційно нарахованим сумам дотації за бджолосім’ї в межах обсягу відкритих бюджетних асигнувань, інформує їх про прийняте рішення та спрямовує бюджетні кошти.

На підставі рішення Мінекономіки про розподіл бюджетних коштів розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня здійснюють через банки розподіл бюджетних коштів між фізичними особами та суб’єктами господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація за бджолосім’ї, пропорційно нарахованим сумам та подають його органам Казначейства разом із платіжними дорученнями та/або переліком фізичних осіб та суб’єктів господарювання, які є власниками бджолосімей і яким нарахована дотація, що містять інформацію, необхідну для перерахування коштів на рахунки, відкриті в банках.

 

Проте, необхідно зазначити, що на даний час за роз’ясненням Департаменту агропромислового розвитку Сумської облдержадміністрації законодавчо не врегульований порядок реєстрації пасік міськими радами, не затверджена форма довідки про реєстрацію пасіки та форма відомості суб’єктів господарювання, які матимуть право на дотацію за бджолосім’ї. Тому очікуємо офіційного оприлюднення цієї інформації на сайтах Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та Департаменту агропромислового розвитку Сумської ОДА.

Після того, як ці питання буде остаточно врегульовано, на підставі поданих документів Виконавчим комітетом Роменської міської ради буде сформовано відомість на отримання відповідної дотації та подано до Сумської облдержадміністрації.

Управління економічного розвитку

27.07.2020 в 14:19
Коментарів немає

За останні роки напрацювано значний досвід щодо організації перших етапів діяльності органів місцевого самоврядування  об’єднаної територіальної громади. Та не зважаючи на це, дуже особливі виклики постають перед громадами в перші дні або місяці роботи. Їм необхідно виконувати свої зобов’язання згідно з законом, організувати першу та другу сесії ради ОТГ, запускати роботу апарату (а саме проводити переведення персоналу, передачу майна, інших активів та зобов’язань). Саме тому очільник міста Сергій Салатун ініціював проведення наради з керівниками структурних підрозділів на якій обговорили алгоритм дій під час щодо організації діяльності ОТГ.

Очільник міста Сергій Салатун зазначив, що територія сільських рад це вже і є територією ОТГ, а отже усі ми повинні спільними зусиллями, як працівники виконавчого комітету міської ради так і працівники сільських рад долучитися до спільної роботи,  вивчити мережу закладів культури, освіти, охорони здоров’я,  штатні розписи, майно, яке знаходиться на балансі сільських рад. Доведеться також почати вирішувати питання, з якими раніше не доводилося стикатися. Серед таких, зокрема, будуть питання щодо об’єктів інфраструктури, у тому числі утримання та ремонту доріг та вулиць усередині населених пунктів сільських рад на усій території ОТГ.

Міський голова надав керівникам структурних підрозділів доручення щодо подальших дій при формуванні Роменської ОТГ.

27.07.2020 в 09:15
Коментарів немає

24-25 липня на стадіоні спорткомплексу ІФК СДПУ ім. А.С. Макаренка відбувся Чемпіонат Сумської області з легкої атлетики серед юнаків, дорослих та ветеранів.

        Участь у змаганнях взяли 210 спортсменів із міст та районів Сумської області, а також представники Луганської та Черкаської областей.

         Для наших спортсменів це була добра нагода перевірити свій фізичний стан після карантину, а для кращих атлетів цей старт можна розглядати ще й як перевірку перед змаганнями чемпіонатів України серед юніорів, серед юнаків 2003 р.н. та молодших, серед дорослих та молоді, командного чемпіонату України серед дорослих та молоді, які у серпні буде приймати м. Луцьк.

      Вихованці  Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного  гідно виступили на змаганнях та завоювали такі місця:

1 місце – Москаленко Михайло – 110 м з бар’єрами, Рибалка Інна – 100 м з бар’єрами,Некроєнко Тетяна – 1500м, Костецький Нікіта – 100м, Землянікіна Єлизавета 400м.

2 місце – Землянікіна Єлизавета (довжина), Бакуновець Владислав – 110 з бар’єрами.

3 місце – Рогаль Дар’я – 110м з бар’єрами, Зозуля Марія – 100 м з бар’єрами.

        Команду до змагань підготували тренери-викладачі Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного  Микола та Валентина  Савицькі , Олександр Лісненко.

 

 

Відділ молоді та спорту

27.07.2020 в 08:36
Коментарів немає

Шановна громадо, з 1 по 31 серпня 2020 року проводитиметься прийом проектів для участі у конкурсі «Громадський бюджет міста Ромни на 2021 рік». В ньому можуть брати участь громадяни віком від 16 років. Обсяг коштів громадського бюджету складає 1,9 млн.грн., вартість одного проекту не може перевищувати 190,0 тис.грн.  Проекти будуть прийматись секретарем робочої групи у приміщенні Роменської міської ради у робочий час з 08 до 17 години. Детальну інформацію можна  отримати ознайомившись з Положенням, яке розміщене на офіційному сайті Роменської міської ради за адресою romny-vk.gov.ua у розділі «Бюджет/ Громадський бюджет/ Положення «Про громадський бюджет міста».

За інформацією робочої групи

 

27.07.2020 в 08:31
Коментарів немає

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг міста Ромни!

Просимо звернуту увагу на важливу інформацію!!!

В Україні з 17 серпня 2020 року запрацює новий  Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 З 07 по 16 серпня 2020 року дані будуть переноситись з старого реєстру до нового і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутнім. Документи на реєстрацію не прийматимуться  з 00 годин 05 серпня, а документи, подані до цього часу повинні бути опрацьовані до 18 години 07 серпня.

У зв’язку з цим ,  прийом громадян з питань реєстрації бізнесу та реєстрації майна – здійснюватися не буде з 05.08. по 17.08. 2020 року.

Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрацію юридичних осіб та ФОП, зміну директора, внесення змін до зареєстрованих даних тощо) до 05 серпня або ж після 16 серпня 2020 року.

 

 

24.07.2020 в 13:36
Коментарів немає

Враховуючи ситуацію, яка склалась з загрозою поширення коронавірусу прошу усіх з максимальною серйозністю віднестись до заходів по запобіганню поширення інфекції. Станом на 24.07.2020 року у місті Ромни зафіксовано 23 випадки захворювання на COVID – 19.

Не маю на меті спричинити паніку чи перебільшення ситуації, але намагаюсь всіляко запобігти ймовірній загрозі!

Закликаю мешканців міста  піклуватися про своє здоров’я, дотримуватися рекомендацій відносно профілактики зараження, а у разі поганого самопочуття та явних ознак респіраторного захворювання – негайно звертатися до сімейного лікаря.

Епідемії вже не раз траплялися в Україні, і як показує досвід, коли заходи безпеки вживаються масово та одночасно усіма, то поширення інфекцій та вірусів легше контролювати і їм запобігти.

Впевнений, що всі ми єдині у своєму бажанні здолати це непросте випробування і свідомо підійдемо до виконання рекомендацій і заходів безпеки.

Ще раз звертаюсь до Вашої свідомості та Вашої відповідальності – дотримуйтесь всіх вимог щодо карантину.

Бережіть себе та  своїх близьких!

Міський голова                                                           Сергій Салатун

24.07.2020 в 13:32
Коментарів немає

24.07.2020 відбулося засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням міського голови Сергія Салатуна.

Роменська міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила:

  1. На території міста Ромни з перевищенням показників виявлення випадків захворювань за ознаками, визначеними постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVІD-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»:

– заборонити проведення масових (культурних, розважальних,  спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів з кількістю учасників більше 10 осіб;

– спортивні змагання проводити без присутності глядачів за умови дотримання спортсменами особистої гігієни, використання антисептиків, засобів захисту та дистанціювання поза межами стадіонів, майданчиків (зокрема в роздягальнях та душових).

Термін виконання: до покращення

епідемічної ситуації       

  1. Керуючій філією ТВБВ «Ощадбанку» № 10018/0121 забезпечити дообстеження всіх працівників філії, які не пройшли обстеження на коронавірус.
  2. Постійно діючій мобільній групі з контролю за виконанням розпорядження міського голови від 16.03.2020 № 41-ОД «Про зупинення об’єктів загального користування, розташованих у м. Ромни, з метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену корона вірусом COVID19» посилити роботу щодо недопущення несанкціонованої торгівлі по вул.. Соборна, Руденка та роз’яснювальну роботу щодо скупчення людей поблизу магазинів, банків.
  3. Роменському відділу поліції ГУ Національної поліції і Сумській області забезпечити контроль за недопущеннями бар’єрних відстаней між мешканцями міста в чергах до банків та магазинів.
  4. У зв’язку із динамікою зростання випадків інфікування COVID-19 по м. Ромни не надавати дозвіл для діяльності розважального дитячого центру «Атракціон 2020».
  5. Роменському відділу поліції ГУ Національної поліції і Сумській області спільно з Роменським міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області забезпечити перевірку законності діяльності дитячих розважальних центрів: «Швайка», «Задзеркалля», «Мадагаскар».
24.07.2020 в 13:16
Коментарів немає

Кожного року, у нашому місті відкриваються нові підприємства торгівлі, розширюється мережа торговельно-розважальних закладів, які пропонують широкий асортимент товарів на будь-який смак. 

У нашому місті працює понад 38 закладів ресторанного господарства, функціонують 2 готелі та 420 магазинів та кіосків. Сфера торгівлі з року в рік підвищує свій якісний рівень. Успіх цієї сфери залежить саме від наполегливості та професіоналізма персоналу.

З прийдешнім професійним святом представників галузі привітав міський голова Сергій Салатун та вручив грамоти колективу кафе “Катеринка” (керівник Грек Олена Анатоліївна); колективу кафе “Притулок мандрівника” (керівник Хорошаєв Вадим Володимирович); колективу магазину “Терем” (Чубенко Ірина Миколаївна) та колективу магазину “Косметик – люкс” (Максьоменко Микола Дмитрович).

24.07.2020 в 10:59
Коментарів немає

Міський голова Сергій Салатун зустрівся з виконавцями робіт ДП “ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ” ПАТ “ОБЛШЛЯХРЕМБУД”, які розпочинають поточний середній ремонт автомобліьної дороги по вул.Полтавська.

 “Ми докладаємо всіх зусиль і вкладаємо  кошти для відновлення автошляхів в місті. Даний напрямок дороги важливий і дозволить покращити умови пересування для жителів міста та району”, – зауважив міський голова.

Вже встановлено відповідні знаки для організації руху автівок. Здійснюються підготовчі роботи: виконано планування узбіччя автогрейдером, розпочато зняття старого шару дорожнього одягу шляхом фрезерування.

Шановні учасники дорожнього руху! Звертайте увагу на дорожні знаки, що попереджають про виконання ремонтних робіт! Дотримуйтесь Правил безпеки дорожнього руху!