Новини міста (5884)

19.07.2024 в 09:06
Коментарів немає

Продовження видобування на Анастасівському  нафтогазоконденсатному родовищі корисних копалин – вуглеводнів (нафта, газ природний, газ, розчинений у нафті, конденсат,супутні- етан, пропан, бутани). Повернення супутньо-пластових вод(СПВ) Анастасівського родовища у підземні поглинаючі горизонти. Плановою діяльністю передбачається для запровадження повернення (СПВ) застосовувати свердловини 67, 93, 150, 151, 153 Анастасівського родовища.

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (ПАТ “УКРНАФТА”)

За повідомленням відділу містобудування та архітектури

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada

 

19.07.2024 в 08:45
Коментарів немає

Товариство з обмеженою відповідальністю «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» має намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря стаціонарними джерелами для виробничого майданчика, який розташований за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б.

Ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ – 37078234.

Юридична та поштова адреса: Україна, 42020, Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б; контактний номер телефону: +380504426837, електронна пошта: a.mironenko@mhp.com.ua.

Фактична адреса проммайданчика: 42020, Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б.

Мета отримання дозволу на викиди: надання права експлуатувати діючий об’єкт, з якого надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші.

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» для виробничого майданчика ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА», який розташований за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Пустовійтівка, 4-й провулок Центральної 2-Б  з метою відновленням використання складу паливо-мастильних матеріалів зі встановленим резервуарним парком та організованим місцем видачі пального отримано Висновок з оцінки впливу на довкілля №99-6963/1 від 03.06.2024 р.

Основним видом діяльності на території виробничого майданчика ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» являється ремонт і обслуговування сільськогосподарської та автотехніки підприємства та забезпечення її паливо-мастильними матеріалами.

Річний обіг нафтопродуктів складає: бензин – 80 м3, дизельне пальне – 1500 м3.

На виробничому майданчику розміщене таке обладнання та споруди, що являються джерелами утворення забруднюючих речовин: 5 твердопаливних котлів, опалювальна груба; заточувальний верстат, 2 пости електрозварювання та пост газового різання; акумуляторна; дизельгенератор потужністю 30 кВт та бензогенератор ФОРТЕ FG6500E з потужністю електродвигуна 6,53 к.с. на випадок аварійного відключення енергопостачання; стоянка для зберігання автотехніки; кухонна плита для обжарювання продуктів харчування, резервуарний парк для зберігання бензину та дизельного пального, до складу якого входить 1 наземний  горизонтальний сталевий резервуар об’ємом 20 м3 для бензину та  3 наземні горизонтальні сталеві резервуари об’ємом по 60 м3 для дизельного пального; паливо-роздавальні колонки  типу «NOVA-1КЕД-100-0,25-1-А-1-01В» для дизельного пального та  «NOVA-1КЕД-50-0,25-1-А-1-01В» для бензину і насосна станція з електронасосом типу «GESPASA CG-150», яка призначена для швидкісної заправки техніки.

Кожен резервуар обладнаний дихальним клапаном.

На майданчику розміщується 24 стаціонарних джерела викиду (з них 14 – організованих джерел та 10 – неорганізованих).

Річна кількість викидів забруднюючих речовин становить 161,137 т, у тому числі парникові гази (144,444 т): вуглеводні насичені C12-C19 (розчинник РПК-26511 та ін.) у перерахунку на сумарний органічний вуглець – 0,6071 т/рік, суміш насичених вуглеводнів С28 і суміш насичених і ненасичених вуглеводнів С14  – 0,025 т/рік, бензин (нафтовий, малосірчистий, в перерахунку на вуглець) – 0,206 т/рік, залізо та його сполуки (у перерахунку на залізо) – 0,008 т/рік, манган та його сполуки (у перерахунку на діоксид мангану) – 0,00128 т/рік, алюмінію оксид – 0,000007 т/рік, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом – 0,3041 т/рік, сажа – 0,00008 т/рік, оксиди азоту (оксид та діоксид азоту) у перерахунку на діоксид азоту – 0,712 т/рік, діоксид сірки (діоксид та триоксид) у перерахунку на діоксид сірки – 0,00043 т/рік, сульфатна кислота (H2SO4)(cірчана кислота) – 0,002 т/рік, оксид вуглецю – 14,6779 т/рік, уайт-спірит – 0,1, акролеїн – 0,0000014 т/рік, фтор та його сполуки в перерахунку на фтор – 0,00056 т/рік, фтористий водень – 0,00008 т/рік, ангідрид вольфрамовий – 0,00001 т/рік, магнію оксид – 0,0000064 т/рік, кремнію діоксид аморфний – 0,0014 т/рік, титану діоксид – 0,0004 т/рік, вуглецю діоксид – 144,432 т/рік, азоту (1) оксид (N2O) – 0,00526 т/рік, метан – 0,00667 т/рік, неметанові леткі органічні сполуки – 0,0407 т/рік. Викиди забруднюючих речовин знаходяться в межах гранично-допустимих норм.

Відповідно до статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», даний об’єкт належить до другої групи по ступеню впливу на забруднення атмосферного повітря. Виробничий майданчик не має виробництва чи технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися найкращі доступні технології та методи керування.

На об’єкті підприємства не планується впровадження заходів щодо скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, тому що на даний час не має перевищень встановлених нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин.

Пропозиції щодо дозволених обсягів викидів відповідають чинному законодавству. Для забруднюючих речовин в організованих викидах стаціонарних джерел, масова концентрація яких обмежується згідно з наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 року «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел», встановлюються нормативи граничнодопустимих викидів. Для речовин, на які не встановлюються нормативи граничнодопустимих викидів, встановлюються розрахункові величини масової витрати.

Зауваження та пропозиції громадських організацій та окремих громадян щодо наміру отримання Дозволу можна надсилати протягом 30 календарних днів, з дня опублікування цього повідомлення, до Сумської обласної державної (військової) адміністрації: 40000, м. Суми, майдан Незалежності, 2; ел. адреса: zvern@sm.gov.ua, тел. (0542)66-33-77, 066-823-08-37.

Скан-копія газети с. Пустовійтівка

За повідомленням відділу містобудування та архітектури

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada

19.07.2024 в 08:16
Коментарів немає

Сьогодні до Роменської громади повернулися вихованці дитячого будинку сімейного типу РОТЕНКО, які два тижні відпочивали у таборі «Артек-Буковель» в Івано-Франківській області.

Програма відпочинку була насичена різноманітними активностями, серед яких: арттерапія, походи, спілкування, та інші заходи. Всі дітки отримали позитивні враження та незабутні спогади.

Висловлюємо вдячність Фундації Олени ЗЕЛЕНСЬКОЇ, начальнику служби у справах дітей Сумської обласної державної адміністрації Юрію КАЛІНОВСЬКОМУ за підтримку і допомогу у вирішенні питання оздоровлення дітей.

Радіємо, що діти змогли відволіктися від тривожних буднів, завести нові знайомства та надихнутися неймовірними краєвидами. Маленькі українці попри все заслуговують мати щасливе дитинство!

За повідомленням Служби у справах дітей РМР

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

18.07.2024 в 15:44
Коментарів немає

Попереджаємо, що у найближчі 2 години з утриманням до кінця доби 18.07.2024 по Сумській області очікуються грози, місцями град (діаметр 6-19 мм), шквали 15-20 м/с (I рівень небезпечності, жовтий).

За повідомленням Сумського ЦГМ

18.07.2024 в 11:07
Коментарів немає

На черговому засіданні виконавчого комітету Роменської міської ради розглянуто 16 питань порядку денного.

Призначено тимчасовими виконавцями пасажирських перевезень терміном на три місяці:

з 01.08.2024 автомобільного перевізника – Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» за приміськими автобусними маршрутами загального користування «Ромни – Калинівка із заїздом у Горове» та «Ромни – Гаврилівка»;

з 01.09.2024 автомобільного перевізника – Комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» за міським автобусним маршрутом загального користування   № 9 «Лучки – пл. Засульська» із заїздом у село Борозенка;

з 01.09.2024 автомобільного перевізника – фізичну особу-підприємця Самченка Вячеслава Миколайовича за міськими автобусними маршрутами загального користування № 2 «Вокзал – Вантаждільниця» із заїздом до села Бобрик, № 6 «вул. Каті Зеленко – пл. Засульська»;

з 01.09.2024 автомобільного перевізника – фізичну особу-підприємця Ляшенко Юлію Григорівну за міськими автобусними маршрутами загального користування № 10 «вул. Берегова – вул. Космонавтів (СБК)», № 14 «Коледж КНЕУ  – ШБУ-13».

Виконавчим комітетом затверджено фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради на 2025 рік, який передбачає чистий дохід від реалізації продукції – 179405,6 тис. грн. в т.ч.:

175905,6 тис. грн – за рахунок коштів за Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ;

3500,0 тис. грн – надходження від надання платних послуг (у т.ч. на договірних умовах).

Відповідно до Порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 квітня 2017 року № 268, статусу дитини, яка постраждала в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надано 227 особам.

Решта прийнятих рішень стосувалися соціального захисту, фінансової та житлової політики, комунального господарства, організаційних питань діяльності виконкому тощо. З усіма прийнятими рішеннями в подальшому можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.

За повідомленням загального відділу

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

18.07.2024 в 08:59
Коментарів немає

Проєкт «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства України» запускає четвертий щорічний конкурс історій «Громадянське суспільство, бізнес та влада – кращі практики співпраці».

У конкурсі можуть взяти участь представники влади, громадянського суспільства та бізнесу, які прагнуть поділитися досвідом втілення проєкту/ініціативи за участі трьох секторів.

Мета конкурсу – популяризувати успішну тристоронню співпрацю між секторами та результати такої спільної роботи, необхідні для розвитку суспільства відповідальних громадян і незалежної, сильної та демократичної України.

За його результатами створять і поширять ресурсами організаторів Збірник історій про кращі спільні проєкти організацій громадянського суспільства, бізнесу та органів влади.

Історії увійдуть у Збірник за категоріями: допомога військовим, гуманітарна допомога та реабілітація, соціальні проєкти, відновлення, створення просторів, освіта, інформаційні кампанії та конкурси, культура та ін.

Щоб історія потрапила до Збірника, вона має відповідати чотирьом критеріям:

  • в ініціативі/проєкті взяли участь представники трьох секторів: громадянського суспільства, бізнесу та влади;
  • ініціатива/проєкт відбувалась упродовж 2024-го та/або 2023 року;
  • інформація про втілену ініціативу/проєкт доступна у відкритих джерелах;
  • ініціатива/проєкт має вимірюваний результат.

Розказати про власну історію можна до 5 серпня включно, заповнивши реєстраційну форму: https://forms.gle/NNweG2Hgcn2EQDw79.

Конкурс реалізується спільно з Міністерством культури та інформаційної політики України, Секретаріатом Кабміну, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Національною соціальною сервісною службою України та Глобальним договором ООН в Україні.

За повідомленням ДМС та ЕР СОДА

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada 

17.07.2024 в 15:54
Коментарів немає

Зважаючи на складну ситуацію в енергосистемі України, заклики енергетиків до економії електроенергії населенням, попередження фахівців про наближення зими з тривалими відключеннями електроенергії, Інститутом муніципального менеджменту прийнято рішення про проведення 01 серпня 2024 року семінару-практикуму для фахівців сфери управління багатоквартирними будинками на тему: «Як забезпечити належне управління багатоквартирними будинками в умовах тривалих відключень електроенергії та забронювати військовозобов’язаних працівників управляючих компаній?».

В рамках проведення даного заходу планується розглянути низку питань, зокрема:

– Як забезпечити належне функціонування систем та мереж багатоквартирного будинку в умовах відключень електричної енергії?

– Основні категорії багатоквартирних будинків за рівнем споживання електричної енергії – Що відбувається в багатоквартирних будинках різних категорій при відключенні електричної енергії?

– Які комунальні послуги можуть надходити до багатоквартирного будинку під час відсутності електричної енергії?

– Який механізм роботи внутрішньо будинкових систем холодного, гарячого водопостачання та зливової каналізації під час відсутності електричної енергії? – Які складові житлової послуги можна надавати під час відсутності електричної енергії та як спланувати їх належне надання?

– Додаткове обладнання для багатоквартирного будинку: доцільність встановлення, безпека експлуатації тощо.

– Які заходи необхідно вжити для того, щоб в багатоквартирному будинку забезпечити різні варіанти роботи існуючого обладнання та інженерних систем?

– Ефективність від встановлення різних видів додаткового обладнання в багатоквартирному будинку

– Безпечні місця для встановлення генератора та/або іншого обладнання для забезпечення багатоквартирного будинку необхідною кількістю кВт.

– Методика визначення потужності необхідного додаткового обладнання для конкретного багатоквартирного будинку

– Можливі джерела фінансування закупівлі додаткового обладнання для багатоквартирного будинку

 – Як підготувати багатоквартирний будинок до опалювального сезону з постійними і довготривалими відключеннями електричної енергії?

– Як підготувати окрему квартиру в багатоквартирному будинку до тривалих вимкнень електричної енергії і забезпечити індивідуальні потреби співвласників? Крім цього, останнім часом на адресу Інституту муніципального менеджменту надходять чисельні звернення від управителів багатоквартирних будинків стосовно надання роз’яснень чи зобов’язані управителі БКБ, голови ОСББ/ЖБК вручати повістки військовозобов’язаним співвласникам багатоквартирних будинків та як забронювати штатних працівників. Отже, в ході другої частини семінару планується розглянути наступні питання:

– Спрощення процедури бронювання штатних працівників управляючих компаній різних форм власності

– Зміни в критеріях визначення підприємств критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період

 – Зміни в процедурі бронювання відповідно до Постанови КМУ № 650 від 05.06.2024 р.

– Як забронювати працівників – алгоритм дій для управителів – Військові повістки: правила вручення, права та обов’язки призовника та керівників підприємств

– Що робити керівнику підприємства/ОСББ, якщо на його адресу надійшли повістки для працівників?

– Надходження запиту на ім’я керівника підприємства/ОСББ щодо надання інформації про осіб призивного віку: як діяти?

– Чи зобов’язані управителі багатоквартирних будинків, голови правлінь ОСББ/ЖБК вручати повістки співвласникам БКБ?

Таким чином, під час проведення запланованого заходу наші фахівці детально розкриють вищевказані питання, закцентують увагу учасників на найважливіших моментах, поділяться практичними порадами щодо застосування важливих рішень у практичній діяльності управителів БКБ та ОСББ/ЖБК.

Будемо раді зустрічі з Вами на семінарі, а також просимо сприяти участі в даному заході фахівців сфери управління багатоквартирними будинками Вашого населеного пункту.

Детальна інформація щодо вартості семінару та тематики надається в додатку до листа. 

Програма Завантажити

Зареєструватися для участі в семінарі можна, заповнивши Аплікаційну форму або за телефоном (093) 392-16-22

За повідомленням Інституту Муніципального Менеджменту

17.07.2024 в 12:01
Коментарів немає
 

Інформаційні матеріали створені в рамках проекту “Адвокація запровадження послуги з облаштування безбар’єрного житла” та є інтелектуальною власністю ГО “ГРУПА АКТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ”

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 
17.07.2024 в 11:58
Коментарів немає

На жаль, війна триває…

День за днем ми продовжуємо втрачати захисників, які боронять нашу свободу та незалежність.

Сьогодні Роменська громада востаннє попрощалася із Захисником – Юрієм Миколайовичем НАУМЕНКОМ.

Церемонія прощання з військовослужбовцем відбулась на Алеї Слави.

Розділити біль втрати та провести і останню дорогу Юрія НАУМЕНКА прийшли рідні, близькі, керівництво громади, священнослужителі, друзі, побратими, небайдужі мешканці. Літію за загиблим військовослужбовцем відслужили священнослужителі Православної церкви України.

Від імені всіх жителів громади міський голова Олег СТОГНІЙ висловив щирі співчуття згорьованій родині: «Щодня наші Герої захищають нас на землі, в небі і в морі. Ми дякуємо кожному, хто не замислюючись пішов на захист нашої держави. Хто попри всю складну ситуацію і усвідомлення трагічності, що відбувається, поставив державу на перше місце. Поставив на перше місце захист своєї громади, захист нас із вами. Мужній воїн Юрій НАУМЕНКО захищав Україну з початку повномасштабного вторгнення російських військ, так, як мріяв жити у вільній та незалежній Україні під мирним небом, але не судилося… Життя військовослужбовця обірвалося… Юрію Миколайовичу навіки 41 рік… У цей сумний час висловлюю співчуття з приводу непоправної втрати, розділяю невимовний біль… Вічна пам’ять Захиснику – Юрію НАУМЕНКУ!»

У скорботі присутні схилили голови, вшанували пам’ять Захисника хвилиною мовчання та поклали квіти до труни. Після виконання Гімну України провели траурний кортеж із домовиною Юрія НАУМЕНКА до останнього місця спочинку.

Науменко Юрій Миколайович народився 12 квітня 1983 року в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області. Але все життя прожив у м.Ромни.

Закінчив Роменську школу № 3, згодом Роменське вище професійне училище №14.

Пройшов строкову військову службу в Збройних силах України у м. Києві.

Завершивши строкову службу, молодий чоловік працював будівельноком за кордоном.

У 2011 році Юрій одружився. У шлюбі виховували доньку.

8 років свого життя Юрій присвятив ДП “Роменська виправна колонія №56”, де працював молодшим інспектором відділу нагляду і безпеки.

Юрій був завзятим та наполегливим. Зі спогадів рідних: «якщо йде на риболовлю – то наловить найбільше риби; якщо йде  по гриби – то назбирає найбільше грибів, навіть перший раз беручи участь у грі – всіх обходив і перемагав». 

Після нападу росії Юрій Миколайович до війська пішов добровольцем у липні 2022-го. Служив у 150-му окремому батальйоні територіальної оборони (м.Суми).

Згодом Юрій, за власним бажанням, був переведений стрільцем до 4-ої окремої танкової бригади імені гетьмана Івана Виговського.

За роки служби Юрій НАУМЕНКО воював на  Бахмутському та Куп’янському напрямках. Тричі отримував контузії та перебував на лікуванні. 

24 червня 2024 року відважне серце воїна зупинилося…

Воїну навіки 41 рік…

Юрій НАУМЕНКО тепер назавжди в наших серцях, назавжди в нашій пам’яті! І назавжди в строю серед героїв нашої громади та країни!

У захисника залишилися мати, донька, брат…

У ці гіркі хвилини всією громадою розділяємо непоправну втрату сім’ї та висловлюємо щирі співчуття рідним та близьким Юрія НАУМЕНКА.

Низький уклін воїну,  вічна пам’ять відважному сину українського народу!

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

17.07.2024 в 08:45
Коментарів немає

За інформацією вебсайту Grant.Market (https://grant.market/opp/intership-usa) Клубу Ділових Людей Україна, Уряд США надає можливість безкоштовно взяти участь у Програмі «Сприяння інноваціям та підприємництву» (UBL PIE, далі – Програма), яка має на меті надати підприємцям, інноваторам і бізнесменам з усієї України навички розробки інноваційних економічних, політичних і бізнес-рішень. Програма передбачає місячне стажування у США, організоване з урахуванням індивідуальних професійних інтересів та сфер діяльності учасників. Місцями стажувань можуть бути бізнес-структури, неприбуткові організації, бізнес – акселератори, урядові офіси економічного розвитку тощо.

Учасники отримають доступ до сучасних бізнес – інструментів, концептів та принципів, або зміцнити свої лідерські та технічні можливості, зможуть побудувати тривалі професійні відносини між американцями та українцями, що поділяють спільний інтерес у сприянні економічному розвитку.

Подати заявку на участь у Програмі можуть учасники, які відповідають таким критеріям:

  • громадяни України, які постійно проживають на території України;
  • старше 21 року на момент подання заявки;
  • вільно володіють англійською мовою;
  • мають відповідний досвід та спрямованість на продовження кар’єри у сферах бізнесу, соціального підприємництва, інновацій.

Усі витрати на участь, пов’язані з перельотом, перебуванням, проживанням та стажуванням, покриває Програма. Термін подання заявки – до 1 вересня 2024 року.

Посилання на сайт з інформацією про Програму:

https://ukrainianbusinessleaders.americancouncils.org/

Подати заявку можна за посиланням: https://ais.americancouncils.org/cgi-bin/WebObjects/AIR.woa/wa/login?brand=ukrainianbl

За повідомленням Управління економічного розвитку

Роменської міської ради

16.07.2024 в 10:56
Коментарів немає

На оперативній нараді при міському голові заслухано звіт начальника Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олени ГРЕБЕНЮК про стан виконання розпоряджень міського голови від 28.06.2023 № 79-ОД «Про створення міжвідомчої комісії для проведення перевірки готовності захисних споруд цивільного захисту» та від 09.05.2024 № 57-ОД «Про проведення оцінки стану готовності захисних споруд цивільного захисту» Згідно доповіді, здійснені обстеження 153 укриттів, внесених до фонду захисних споруд: 1 сховище, 96 протирадіаційних укриттів та 56 найпростіших укриттів. По кожному з укриттів визначено стан готовності до використання. Розпорядження зняті з контролю.
Про нагальні проблеми доповідали керівники підприємств – надавачів комунальних та житлово-експлуатаційних послуг. Директор КП «Міськводоканал» РМР» Віктор ГОЛУБ поінформував, що підприємство вживає заходів для зменшення перерв у водопостачанні під час припинення електропостачання водозабору. Для цього підключають два генератори, які споживають близько 50 л дизельного пального на годину.
Директор КП «ККП» РМР» Ігор ЩЕРБАК доповів, що три додатково придбані мотокоси сьогодні будуть доукомплектовані для подальшого використання. На жаль, працівники не завжди бережно ставляться до обладнання.
В.о. міського голови Наталія МОСКАЛЕНКО поінформувала, що на розгляд міської ради планується винесення питання про надання додаткової фінансової підтримки комунальним підприємствам. Для належного опрацювання цього питання керівники підприємств протягом двох днів повинні надати міському голові інформацію про стан використання раніше наданої фінансової допомоги з місцевого бюджету, а також звіти про отримані фінансові результати.
Зважаючи на часті відключення електроенергії та необхідність застосування в цей час електрогенераторів, керівникам бюджетних установ рекомендовано змінювати час обідньої перерви працівників, що сприятиме економії паливних ресурсів.

За повідомленням загального відділу

16.07.2024 в 10:34
Коментарів немає
Постанова Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2024 р. №385 Деякі питання реалізації експериментального проекту з організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств “Міжнародний дитячий центр “Артек”, “Український дитячий центр “Молода гвардія” і в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, за принципом “гроші ходять за дитиною”.

ГО «Зелена альтернатива України» підготувала Правовий дайджест реформ щодо захисту внутрішньо переміщених осіб та осіб постраждалих від збройної агресії за період січень-березень 2024 р.

Дайджест січень-березень 2024_compressed

За повідомленням ДСПВР Сумської ОДА
16.07.2024 в 10:30
Коментарів немає

16 липня 1990 року Верховною Радою УРСР було ухвалено Декларацію про державний суверенітет України. Документ проголосив суверенітет України як верховенство, самостійність, повноту і неподільність влади республіки в межах її території, незалежність і рівноправність у зовнішніх відносинах. Це був перший сміливий крок до подальшого утвердження самостійної України, зроблений у дуже непростих умовах.

Тож з нагоди цього історичного дня, керуючий справами виконкому Наталія МОСКАЛЕНКО, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Лілія ГОРОДЕЦЬКА, головний лікар КНП “Роменська ЦРЛ” Валентина ГУНЬКОВА, головний лікар КНП «ЦПМСД” Світлана ШВАЙКА, депутати Роменської міської ради, керівники відділів та управлінь поклали квіти до підніжжя пам’ятника видатному українському поету, художнику та громадському діячу Т.Г.Шевченку.

«34 роки тому – 16 липня 1990-го розпочалося утвердження України як самостійної держави. У цей день було ухвалено Декларацію про державний суверенітет. Шлях до нього був довгим і тернистим: протягом століть наші предки кров’ю, звитягою, мудрим словом виборювали незалежність Батьківщини, її право на самовизначення. Тому Декларація про державний суверенітет України сьогодні є результатом перемоги у віковій боротьбі й одним із найважливіших документів за всю історію нашої державності. На жаль, сьогоднішній день затьмарений кривавими подіями російсько-української війни, бо агресор за 34 роки так і не змирився з вибором України йти власним шляхом і будувати власну державу. Але я вірю, що це свято надихне кожного з нас на ще потужніший спротив ворогу, надасть сил воїнам на передовій і наблизить нашу Перемогу!” – звернулась до присутніх Наталія МОСКАЛЕНКО.

Вітаємо усіх українців з днем сходження зорі нашої державності – проголошенням Декларації про державний суверенітет України.

Слава Україні!

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

16.07.2024 в 10:00
Коментарів немає

На оперативній нараді при міському голові заслухано звіт начальника Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олени ГРЕБЕНЮК про стан виконання розпоряджень міського голови від 28.06.2023 № 79-ОД «Про створення міжвідомчої комісії для проведення перевірки готовності захисних споруд цивільного захисту» та від 09.05.2024 № 57-ОД «Про проведення оцінки стану готовності захисних споруд цивільного захисту» Згідно доповіді, здійснені обстеження 153 укриттів, внесених до фонду захисних споруд: 1 сховище, 96 протирадіаційних укриттів та 56 найпростіших укриттів. По кожному з укриттів визначено стан готовності до використання. Розпорядження зняті з контролю.
Про нагальні проблеми доповідали керівники підприємств – надавачів комунальних та житлово-експлуатаційних послуг. Директор КП «Міськводоканал» РМР» Віктор ГОЛУБ поінформував, що підприємство вживає заходів для зменшення перерв у водопостачанні під час припинення електропостачання водозабору. Для цього підключають два генератори, які споживають близько 50 л дизельного пального на годину.
Директор КП «ККП» РМР» Ігор ЩЕРБАК доповів, що три додатково придбані мотокоси сьогодні будуть доукомплектовані для подальшого використання. На жаль, працівники не завжди бережно ставляться до обладнання.
В.о. міського голови Наталія МОСКАЛЕНКО поінформувала, що на розгляд міської ради планується винесення питання про надання додаткової фінансової підтримки комунальним підприємствам. Для належного опрацювання цього питання керівники підприємств протягом двох днів повинні надати міському голові інформацію про стан використання раніше наданої фінансової допомоги з місцевого бюджету, а також звіти про отримані фінансові результати.
Зважаючи на часті відключення електроенергії та необхідність застосування в цей час електрогенераторів, керівникам бюджетних установ рекомендовано змінювати час обідньої перерви працівників, що сприятиме економії паливних ресурсів.

За повідомленням загального відділу

16.07.2024 в 08:43
Коментарів немає

Літніми днями, коли температура повітря може перевищувати +30 ºС, продуктивність праці істотно знижується, а ймовірність нещасних випадків зростає. Аби зменшити вплив підвищеної температури повітря на своїх працівників, роботодавцям необхідно організувати оптимальний режим праці та відпочинку, а також ужити певних заходів безпеки, щоб не допустити перегріву працівників у спекотні дні.

Оптимальні та допустимі показники мікроклімату є різними для різних категорій робіт за показниками важкості, але верхньою межею температури на постійних робочих місцях (тобто там, де працівник проводить більш ніж половину свого робочого часу або не менше двох годин поспіль) є температура +28 ºС. Засоби та заходи з нормалізації мікрокліматичних умов можуть бути різними: це і влаштування жалюзі або світловідбивних плівок на засклених поверхнях, і максимальне використання природної вентиляції, облаштування систем кондиціювання, використання спеціального одягу та засобів захисту.

Під час робіт на відкритих майданчиках слід організувати раціональні режими праці та відпочинку. Так, сумарна тривалість робіт за температури понад +28 ºС не повинна перевищувати 4-5 годин за зміну. Іноді навіть необхідно змінити розпорядок робочого дня та перенести години роботи на ранковий або вечірній час. Внутрішньозмінний режим праці та відпочинку організовують за рахунок тривалості робочого часу: тривалість регламентованих перерв має становити не менше 10 % робочого часу на кожні 2 ºС перевищення. Але потрібно враховувати, що під час таких перерв працівники повинні перебувати у приміщеннях із різницею температур повітря не більше 5 ºС та не нижче +25 ºС (особливу увагу на це слід звернути працівникам, у приміщеннях яких установлені кондиціонери, адже різкі перепади температур значно підвищують ризик серцевих нападів).

Коли роботи проводяться на відкритих місцевостях за температури зовнішнього повітря +35 °C і вище, тривалість періодів безпечної роботи має становити 15-20 хвилин із наступною тривалістю відпочинку не менше 10 хвилин в охолоджуваних приміщеннях. При цьому допустима сумарна тривалість термічного навантаження за робочу зміну для осіб, які використовують спеціальний одяг для захисту від теплового випромінювання, не повинна перевищувати 4-5 годин і 1,5-2 години для осіб без такого спеціального одягу.

Робота, коли температура зовнішнього повітря перевищує +37 °C, за показниками мікроклімату є небезпечною (екстремальною). За цієї температури не рекомендується проводити роботи на відкритому повітрі. Роботодавцям слід змінити порядок робочого дня та перенести години роботи на ранковий і вечірній час.

З метою профілактики зневоднення організму рекомендується правильно дотримуватися питного режиму. Фахівці рекомендують уживання мінеральної лужної води, соків, вітамінізованих напоїв замість питної води. Вживати воду слід часто і в невеликих кількостях. Виконуючи фізичну роботу за температури повітря понад +30 °C, потрібно випивати не менше 0,5 л води на годину.

Нагадуємо  керівникам підприємств про необхідність посилення уваги за дотриманням вимог чинного законодавства з охорони праці та проведенням профілактичних заходів під час виконання робіт на висоті в несприятливих погодних умовах. Не дозволяється виконувати роботи на висоті у відкритих місцях, коли швидкість вітру перевищує 10 м/с, а температура повітря +35 °С. Невідкладні роботи на висоті в більш складних погодних умовах (за інших температур) виконуються за рішенням роботодавця. При цьому в Проєкті виконання робіт слід передбачити додаткові заходи безпеки, що відповідають цим умовам. 

За повідомленням відділу з контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення Виконавчого комітету Роменської міської ради