Новини міста (5997)

02.12.2021 в 08:48
Коментарів немає

У Роменській бібліотеці ім. Йосипа Дудки відбулося трьохденне професійне навчання працівників сільських бібліотек-філій «Актуальні аспекти планування роботи бібліотечних закладів на 2022 рік та звітність за 2021 рік».

Відкривши навчання директор бібліотеки Наталія РИБАЧОК наголосила, що творчій та креативний підхід до планування діяльності бібліотеки, допоможе удосконалити вже існуючі та запровадити інноваційні послуги, які сприятимуть медійній та цифровій грамотності населення, сформувавши образ відкритого закладу. Завідувач методично-бібліографічним відділом Любов КОЛОДНЕНКО у методичній констультації «Основні напрямки планування і прогнозування діяльності сільських бібліотек громади» зупинилася на завданнях, які потрібно вирішувати з огляду на виклики, що стоять перед публічними бібліотеками України у 2022 році. Бібліограф Неля КУБАТКО надала консультацію «Краєзнавство, як дієвий засіб патріотичного виховання користувачів». Про постійну роботу над оновленням бібліотечного фонду, ефективне розкриття бібліотечно-інформаційного простору наголосила у своєму виступі бібліотекар відділу комплектування Тетяна СЕРГІЄНКО.

Також, було розглянуто низку питань щодо покращення матеріально-технічної бази, проведення інвентаризації майна сільських бібліотек.

Знання, отримані бібліотечними працівниками на методичних заходах, сприяють вдосконаленню роботи з користувачами і поліпшенню якості послуг, підвищенню суспільного статусу бібліотек у громаді.

                За повідомленням відділу культури

01.12.2021 в 13:15
Коментарів немає

В Україні продовжується робота щодо забезпечення дітей з інвалідністю заходами з реабілітації за принципом «гроші ходять за людиною».

Завдяки внесенню постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2021 № 30 змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №309 (надалі – Порядок), сформовано підгрунтя для досягнення більш позитивних результатів в цій роботі, а саме:

  • забезпечено можливість першочергового отримання реабілітаційних послуг дітьми з інвалідністю, які не отримали таких послуг в попередньому бюджетному році через відсутність бюджетних коштів;
  • збільшено питому вагу витрат на надання реабілітаційних послуг одній дитині з 30 до 60 відсотків граничної вартості таких послуг для однієї дитини;
  • доповнено Порядок щодо можливості включення у граничну вартість реабілітаційних послуг вартості перевезення дитини з інвалідністю, яка потребує сторонньої допомоги, та одного з її батьків чи законного представника;
  • передбачено врегулювання механізму подання заяв з необхідними документами для отримання реабілітаційних послуг, в тому числі через центр надання адміністративних послуг, спрощення реєстраційної процедури й полегшення та прискорення процесу заповнення відповідних документів, що  подаються  для направлення дитини до реабілітаційної установи, тощо.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ: Для отримання дітьми з інвалідністю послуг з реабілітації  один з батьків або законний представник дитини має подати  за місцем обліку до управління соціального захисту населення заяву про направлення дитини до відповідної реабілітаційної установи та законодавчо визначені документи, а саме копії (з пред’явленням оригіналів):

  • паспорта громадянина України  або іншого документа, що посвідчує особу одного з батьків дитини, супроводжуючої особи або її законного представника;
  • свідоцтва про народження дитини  або паспорта громадянина України, що посвідчує особу дитини;
  • індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
  • виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою, затвердженою МОЗ;
  • документа,  який підтверджує статус дитини-сироти/дитини, позбавленої  батьківського піклування (для дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини  та одного з її батьків (законного представника), супроводжуючої особи (не подається фізичними особами,  які через свої  релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків,  офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті громадянина України).

Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою  відповідно до ІПР, у якій зазначається обсяг та строки їх проведення.

УВАГА!!! Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до ІПР за більшістю основних категорій життєдіяльності  має обмеження І або ІІ ступенів – 16 тис. грн, ІІІ ступеня – 25 тис. грн, дитині-сироті/дитині, позбавленій батьківського піклування – вона збільшується на 50% для кожного ступеня.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!!! Усі, кого зацікавила зазначена інформація, мають можливість ознайомитися із Переліком реабілітаційних установ сфери управління Міністерства соціальної політики України та сфери управління органів соціального захисту населення державної та комунальної форми власності, в яких надаються послуги із комплексної реабілітації (абілітації), на веб-сайті Мінсоцполітики України: www.mps.gov.ua, у розділі «Інвалідність», за посиланням «Особи з інвалідністю».

За більш детальними роз’ясненнями просимо звертатися до управління соціального захисту населення Роменської міської ради за адресою: м. Ромни, бульв. Шевченка, 8, 2-й поверх, каб. 7, або за телефоном: 5-31-44.

За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради

01.12.2021 в 11:52
Коментарів немає

Дякуємо за фінансову допомогу керівнику ТОВ «АГРОХІМТРЕЙД» Андрію ЗГУРОВУ за відремонтований аварійний місточок за спонсорські капіталовкладення, а не за кошти місцевого бюджету.

На сьогодні невідкладного вирішення потребувало питання щодо реставрації містка, протяжністю 46 метрів, у Миколаївському старостинському окрузі. Даний місток, насправді об’єднує 2 населені пункти, де проживають більше 1000 жителів нашої громади: у с. Житне – 550 осіб та  480 осіб – у с. Миколаївка. 

Виконуючи роботи з ремонту та благоустрою на вулицях міста і сіл Роменської громади, винникло питання щодо подальшого життя містка, який сполучає вищезазначені села. За побажаннями місцевих жителів, ініціативи старости Сергія ПОДРЄЗА, сприяння міського голови Олега СТОГНІЯ та керівника ТОВ«АГРОХІМТРЕЙД» Андрія ЗГУРОВА втілено задум, ідея щодо реконструкції якого виникла давно. Адже, для жителів сіл було складно дістатися до місць роботи та навчання, до установ органів місцевої влади, закладів соціально-культурної сфери, медичної й інших підприємств, установ та організацій.

За довгі роки дана конструкція повністю вичерпала ресурси експлуатації та стала непридатною для подальшого використання. Місток став прогинатися, дошки прогнили та стали відламуватись. Тож  було проведено невідкладні роботи у вигляді демонтажу аварійної конструкції з протрюхлих дошок пішої переправи та встановлення металевого каркасу.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

01.12.2021 в 08:13
Коментарів немає

Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів є державною соціальною установою Міністерства соціальної політики України, що здійснює професійне навчання осіб з інвалідністю за робітничими професіями.

До Центру приймаються громадяни України із числа дітей з інвалідністю віком від 16 років та осіб з інвалідністю І-ІІІ груп, які не досягли пенсійного віку, які виявили бажання здобути професійно-технічну освіту та:

– постійно проживають на території України і перебувають на обліку в органах соціального захисту населення, а також за висновком МСЕК (ЛКК) потребують професійної реабілітації;

– не мають протипоказань для навчання та роботи за робітничими професіями, за якими здійснюється професійна реабілітація у Центрі;

– мають освітній рівень, достатній для оволодіння відповідними робітничими професіями;

До Центру не приймаються особи, стан здоров’я, фізичні й сенсорні вади яких унеможливлюють їх навчання та з медичними протипоказаннями:

– гострі інфекційні захворювання до закінчення строку ізоляції;
– венеричні захворювання;
– часті судомні напади та їх еквіваленти;
– усі інші захворювання в гострій, підгострій та заразній формах;
– низький реабілітаційний потенціал.

Умови забезпечення осіб з інвалідністю в Центрі:

Особа з інвалідністю, який проходить професійну реабілітацію в Центрі, забезпечується безкоштовно:

– професійним навчанням за робітничою професією;
– заходами з соціально-психологічної реабілітації;
– заходами з медичного супроводу;
– медикаментами і лікарськими засобами згідно чинного законодавства;
– харчуванням (загальний стіл, перша та дев’ята дієти);
– проживанням в житлових корпусах Центру.

Особа з інвалідністю на візках та з вадами ходи безкоштовно забезпечуються транспортом Центру для підвезення їх до Центру з вокзалів міста Києва та в зворотньому напрямку.

Особам, які виконали вимоги державної кваліфікаційної атестації, після завершення навчання присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії відповідного розряду (категорії) та видається свідоцтво державного зразка.

Слухачам, які не завершили повного курсу навчання в Центрі, або не опанували навчальну програму, видається довідка встановленого зразка.

За більш детальними роз’ясненнями просимо звертатися до управління соціального захисту населення Роменської міської ради за адресою: м. Ромни, бульв. Шевченка, 8, 2-й поверх, каб. 7, або за телефоном: 5-31-44.

За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради

01.12.2021 в 08:04
Коментарів немає

За інформацією Роменського районний відділ ДУ «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» станом  на 29.11.2021  за період з 22.11.2021  по  28.11.2021   виявлено  –  142  нових лабораторно підтверджених  випадків захворювань на COVID-19, у порівнянні з попереднім тижнем спостерігається зниження на 26,4%, а саме: за тиждень з 15.11.2021 по 21.11.2021 було 193 випадки захворювання.

Одужало протягом тижня 327 осіб.

Показник захворюваності по територіальній громаді 252,6 на 1000 нас. (по області 234,7).

Протягом тижня померло 6 осіб.

У КНП «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради станом на 30.11.2021 всього зайнято – 64 ліжко-місця з 110, з них 4 в реанімації, 3 хворих з підозрою, 61 хворий з діагнозом COVID-19, а саме:

– тяжких хворих –41 чол.;

– середнього ступеню тяжкості – 20 чол.

Триває кампанія з вакцинації. Всього станом на 30.11.2021 щеплено 27714 осіб (53 %), яке прораховане з декларацій лікарів підприємств, які надають первинну медичну допомогу на території Роменської міської територіальної громади.

За даними Національної служби здоров’я мешканців Роменської міської територіальної громади станом на 30.11.2021 вакциновано 22030 осіб, (48%).

За повідомленням сектору охорони здоров’я

01.12.2021 в 06:00
Коментарів немає

Шановні працівники прокуратури!

Щиро вітаю вас з Днем працівників прокуратури України!

Від професіоналізму органів прокуратури залежить збереження політичної стабільності, громадянського миру та спокою, зміцнення законності та правопорядку, надійний захист суспільства від проявів злочинності, дотримання прав і свобод людини в Україні.

У день професійного свята бажаю вам міцного здоров’я, благополуччя й професійних успіхів. Миру, добра та злагоди!

З повагою – міський голова Олег СТОГНІЙ

30.11.2021 в 17:27
Коментарів немає

Конкурс відбувається з метою виявлення юних талантів Роменської міської територіальної громади, залучення їх до активної участі в літературно-мистецькому житті громади.

На конкурс подаються поетичні, літературні та музичні твори різнобічної тематики, дітьми та молоддю віком до 18 років з 01 листопада по 20 грудня 2021 року до Роменської бібліотеки імені Йосипа Дудки, за адресою: м. Ромни , вул. Гетьмана Мазепи,51, телефон для довідок 3-24-77, електронна пошта Romny_library@ ukr.net.

Положення про літературно-мистецький конкурс для дітей та молоді імені Йосипа Дудки «Собори душ»

За повідомленням відділу культури Роменської міської ради

30.11.2021 в 17:18
Коментарів немає

В Головному управлінні ДПС в Сумській області нагадують платникам податків, що ДПС запроваджено низку електронних сервісів засобами «Електронного кабінету».

Скористатися сервісом можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді  не виходячи з дому.  За допомогою Електронного кабінету платник отримує всю необхідну інформацію, що міститься в базах даних контролюючих органів.

Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.

Електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини (https://cabinet.tax.gov.ua/) надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними.

Для можливості користування приватною частиною «Електронного кабінету» платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

В приватній частині цілий спектр послуг:

-подання звітності;

-подання заяв та запитів;

-перегляд облікових даних платника;

-отримання довідки про відсутність заборгованості;

-листування з контролюючим органом;

-реєстрація податкових накладних;

-реєстрація РРО та КОРО;

-iнформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА ПДВ та СЕА реалiзацiї пального;

-стан розрахунків з бюджетом та інші електронні сервіси.

Сервіси Електронного кабінету платника надають можливість скоротити час і витрати на подання звітності,  мінімізувати помилки при заповненні декларації. Це спілкування та листування платників з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення часу на отримання необхідних довідок.

За повідомленням Головного управління ДПС в Сумській області

30.11.2021 в 16:55
Коментарів немає

30 листопада під головуванням очільника громади Олега СТОГНІЯ відбулася щотижнева оперативна нарада за участю заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконкому та керівників структурних підрозділів, установ та організацій.

Згідно порядку денного до розгляду були представлені питання:

  • про виконання плану заходів на 2021 рік щодо реалізації в Роменській міській територіальній громаді Національної стратегії розвитку системи фізкультурно-спортивної реабілітації ветеранів війни та членів їх сімей, сімей загиблих;
  • про виконання заходів щодо увічнення пам’яті захисників України на період до 2025 року;
  • про проведену роботу робочою групою з питань виявлення та недопущення фактів самовільного спалювання сухого листя, побутового сміття, залишків рослинності на подвір’ях.

Заслухали оперативну інформацію про поточну ситуацію у громаді, пов’язану із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19:

  • головний лікар КНП «ЦПМСД міста Ромни» РМР Світлана ШВАЙКА повідомила, що незважаючи на зниження кількісті захворівших на 24% у порівнянні з попереднім тижнем, ситуація із захворюваністю залишається напруженою; за минулий тиждень зафіксовано 101 випадок; спостерігається рівень зниження вакцинації  на 18%;
  •  за інформацією заступника головного лікаря КНП «Роменська центральна районна лікарня» РМР Ніни СКОРИК, на сьогоднішній день у лікарні перебуває 57 хворих; всього протягом минулого місяця на лікуванні перебувало 210 осіб, померло – 50 (із них лише 6 були вакциновані); новий штам коронавірусу «Омікрон» ще не зафіксований у нас, але дуже швидко розповсюджується світом та є в декілька десятків разів заразніший.

Обговорено також питання вивезення твердих побутових відходів. Наразі виникла проблема з вивезенням сміття із майданчиків через захаращення їх гіллям. Олег СТОГНІЙ наголосив керівникам управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради та комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради на необхідності проводити роз’яснювальну роботу серед мешканців міста щодо дотримання правил благоустрою (особливо на вулицях, де постійно утворюються стихійні сміттєзвалища: Маяковського, 6,7,8 провулки Маяковського, Западинська, Полтавська, Троїцька, Учительська).

Окрім того очільник громади надав доручення до кінця  року вжити заходів щодо укладення договорів на вивезення твердих побутових відходів із власниками магазинів міста, залучивши до цієї роботи голову ради підприємців, депутатів міської ради.

Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживачі зобов’язані укласти договір про поводження з побутовими відходами з особою, визначеною у встановленому законодавством порядку.

Відповідно до ст. 35-1 Закону України «Про відходи» поводження з побутовими відходами здійснюється відповідно до державних норм, стандартів і правил. Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснюють оплату таких послуг та забезпечують роздільне збирання твердих побутових відходів.

Укладення договору на надання житлово-комунальних послуг є обов’язком споживача, відмова споживача послуг від укладення договору в такому разі суперечить вимогам ч.3 ст.6, ст. ст. 627, 630 Цивільного Кодексу України, ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та ст. 35-1 Закону України «Про відходи».

Відсутність договору на вивіз побутових відходів може бути розцінено як адміністративне правопорушення передбачене ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів», яке тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керівники управлінь, відділів, служб стисло доповіли про ситуацію на підпорядкованих ділянках роботи, озвучили найнагальніші проблеми.

За повідомленням загального відділу

30.11.2021 в 15:58
Коментарів немає

Організація роботи  з розгляду звернень та особистого прийому громадян є одним із важливих напрямків діяльності органів місцевого самоврядування, спрямований на захист конституційних прав і свобод людини і громадянина, зміцнення законності та правопорядку. Особистий прийом міським головою Олегом СТОГНІЄМ проводиться двічі на місяць у другий та четвертий вівторок.

Цього вівторка під час прийому до очільника громади звернулося 20 мешканців громади, було порушено 12 питань щодо ремонту будинку, опалення, встановлення земельних меж, відновлення технічної документації будинку, прибирання сміття та зачистки території після пожежі, підключення ліфта в будинку, встановлення знаку заборони для паркування машин біля будинку та іншого.

За результатами прийому усі озвучені питання та пропозиції взято на контроль міським головою та спрямовано на виконання заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів з метою їхнього вирішення.

Наступний прийом відбудеться 14 грудня 2021 року. Консультації громадян щодо прийомів, їх попередній запис на прийом міським головою проводиться щоденно в робочі дні з 08.00 до 17.00 у кабінеті 4 та за телефонами: роб. 5-32-86, моб. 096/874-93-39.

За повідомленням загального відділу

30.11.2021 в 15:17
Коментарів немає

Здавалося творити добро й робити добрі справи та вчинки простіше простого. Адже це не вимагає від людини жодних не природних зусиль, необхідно лише слідувати за велінням свого серця.

З метою нагадування людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до людей з особливими потребами 3 грудня у світі відзначається Міжнародний день людей з інвалідністю. Цей день є особливим для вихованців та батьків Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко. Кожного року ми збираємося усі разом аби поділитися частинкою свого серця, зігрітися теплом, подарувати радість, сімейний затишок та яскраві емоції один одному.

30 листопада 2021 року у Роменському центрі комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко з дотриманням протиепідемічних заходів відбувся захід до Міжнародного дня людей з інвалідністю. Цей день є ще одною згадкою про значущість кожного у житті тих, хто потребує нашої допомоги, уваги, любові та тепла.

Були і почесні гості: Василь МАРЮХА, заступник міського голови; Володимир МЕЛЬНИК, начальник відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради; Олена ШАПОВАЛОВА, заступник начальника відділу освіти Роменської міської ради; Олександра ВАСЮТА, директор Комунального закладу «Роменський центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю імені Івана Кавалерідзе»; Ніна ЯРОШЕНКО, представник Релігійної організації «Українська Церква Християн Віри Євангельської «Ковчег Спасіння» в м. Ромни, керівник гуртка «Основи християнської етики» та постійний волонтер Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко.

Члени учнівського парламенту (Комісія милосердя) Роменського ліцею №1 ім. П.І. Калнишевського, які взяли участь у обласній доброчинній акції «Янголи милосердя!» подарували для наших діточок багато цікавих подарунків.

Члени дитячої дорадчої ради Комунального закладу «Роменський центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю імені Івана Кавалерідзе» разом із Наталією СУПРУН, методистом Центру позашкільної освіти, Світланою ПРИВІДІОН, керівником гуртків «Природа рідного краю», «Юні українознавці» та «Юні ліснівніки» Центру позашкільної освіти, Тетяною ВІВЧАРЮК, керівником гуртка «Паперокласика» Центру позашкільної освіти, Оленою СЕЛЕЗНЬОВОЮ, культорганізатором Центру позашкільної освіти, підготували та провели для наших вихованців майстер – клас з виготовлення листівки «Янгол доброти!». Слід зауважити що через п’ять хвилин між дітьми не відчувалося ніякої різниці – вони разом виготовляли листівки, посміхалися, спілкувалися та були у захваті від робочого процесу. І зовсім не важливо, що хтось ще не досить впевнено стоїть на ногах, а чиїсь неслухняні ручки не готові до виготовлення листівки. Все можна подолати, якщо поруч є друзі, готові прийти на допомогу. Потім педагоги Центру позашкільної освіти подарували розважальну ігрову програму для наших вихованців. А ще, вихованці Центру декламували вірші, співали пісеньки, показували таночки, що вкотре підтверджує що наші діточки є такими як усі, членами нашого суспільства та мають право на повноцінне життя, їм потрібно лише допомагати та підтримувати, завжди коли потрібна наша допомога.

В кінці заходу усі учасники отримали чудові подаруночки заради гарного настрою та добрих посмішок, за сприяння відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради; Міського центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, Комунального закладу «Роменський центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю імені Івана Кавалерідзе» та нашої постійної благодійниці Алли КОТЬКО, яка виготовляє домашні тортики, солодощі та різноманітні смаколики.

Інвалідність – не вирок, це тільки привід замислитися над життям, переосмислити його цінності й навчитися жити по-новому – із сенсом для себе і користю для суспільства. Тому звертаємося до кожного: не забуваймо про людей, позбавлених повноцінного здоров’я, оточімо їх увагою і турботою, аби вони відчули, що насправді необхідні суспільству.

Щиро дякуємо усім хто долучився до заходу, за ваші добрі серця. Бажаємо Вам добра, затишку та завжди гарного настрою!

Працівники Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко бажають нашим вихованцям та їх батькам міцного здоров’я, родинного затишку, щастя та витримки у всіх життєвих випробуваннях!!!

За повідомленням Роменського центру комплексної реабілітації для дітей (осіб) з інвалідністю імені Наталії Осауленко

30.11.2021 в 15:12
Коментарів немає

За повідомленням депутата Сумської обласної ради Бориса Пересадька інформуємо, що ним проводиться прийом громадян у громадській приймальні Політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» у місті Ромни по вул. Соборній, 35 (другий поверх, кімната № 21).

Дні прийому:    перший вівторок місяця – з 12.00 до 14.00;

                             третя середа місяця – 3 11.00 – 13.00.

Попередній запис за телефоном 095-695-03-94.

30.11.2021 в 14:09
Коментарів немає

Щороку разом із світовою спільнотою Україна відзначає день людей з інвалідністю. Разом з нами живуть люди, фізичні можливості яких обмежені. Це ті, хто з певних причин не може повноцінно забезпечувати себе, доглядати за собою. Інвалідність може бути вродженою і набутою в результаті травм, інфекцій, тощо.

До Міжнародного дня людей з інвалідністю Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Роменської міської ради організовано забезпечення 147 осіб з інвалідністю, що перебувають на обслуговуванні в установі продуктовими наборами.

Наша увага та милосердя, толерантність кожного з нас допоможуть спростити життя людей з обмеженими можливостями, створити майбутнє, де б люди не були виключені з соціуму з-за проблем зі здоров’ям.

За повідомленням територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Роменської міської ради

30.11.2021 в 13:45
Коментарів немає

У мальовничому селі Біловод Роменської міської територіальної громади знаходиться дитяча музична школа.

Будівля закладу вже багато років потребувала зовнішнього ремонту. У цьому році завдяки міському голові Олегу СТОГНІЮ, керуючому справами виконавчого комітету Наталії МОСКАЛЕНКО, начальнику відділу культури Тетяні БАЛЯБІ, старості Біловодського старостинського округу Володимиру САЄНКО та підприємцям і небайдужим людям села: ТОВ «Агрохімтрейд» (директор Андрій ЗГУРОВ, головний інженер Олександр ФЕДОРЕЦЬ), Сергій БАТИЧКО, Микола ГУСЄВ, Олександр КРИВЕЦЬ, Олександр НАЗАРЕНКО, В’ячеслав ПРОКОПЕЦЬ, Олександр СИДОРЕНКО – естетичний вигляд будівлі значно поліпшився.

Спільними силами було виконано роботи по фарбуванню фасаду закладу. Також придбані та встановлені нові пластикові вхідні двері, так як старі почали псуватись і перебували в поганому стані; через щілини до приміщення потрапляло холодне повітря та вода під час опадів. При зміні погодних умов, двері важко відчинялися, а після заміни в приміщенні музичної школи стало значно тепліше та затишніше. Через відсутність навісу над вхідними дверима дощ, злива та сніг постійно руйнували сходи. А це невід’ємна і важлива частина фасаду школи, що відповідає за безпеку та комфорт. Тому, також був придбаний та встановлений навіс, який тепер захищає від бурульок, які можуть зірватися з карнизу даху.

Колектив Біловодської дитячої музичної школи висловлює щиру подяку за підтримку та допомогу зробити приміщення закладу затишним, привітним та гостинним. Сподіваємось на подальшу тісну співпрацю. Завдяки спільним зусиллям, ми створюємо безпечні затишні умови для перебування юних талантів у музичному закладі. Дякуємо за плідну роботу!

За повідомленням директора Біловодської дитячої музичної школи

30.11.2021 в 08:26
Коментарів немає

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів» передбачено, що заявник самостійно обирає технічний та інший засіб реабілітації (модель та виробника) для забезпечення індивідуальних потреб з урахуванням медичних показань.

До технічних та інших засобів реабілітації, якими забезпечуються особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та інші окремі категорії населення через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення належать:

  • протезно-ортопедичні вироби, в тому числі ортопедичне взуття;
  • спеціальні засоби для самообслуговування та догляду;
  • засоби для пересування;
  • допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому;
  • меблі та оснащення;
  • спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією.

Особи з інвалідністю та діти з інвалідністю забезпечуються відповідними технічними та іншими засобами реабілітації в порядку черговості згідно з індивідуальною програмою реабілітації.

Жінки, дівчата після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, забезпечуються протезами молочних залоз, післяопераційними протезами, ліфами для їх кріплення, (купальником), компресійними рукавами.

Особи похилого віку забезпечуються протезами верхніх та нижніх кінцівок, спеціальними засобами для самообслуговування та догляду, які є обов’язковими для застосування у разі забезпечення такими протезами.

Медичні показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, а також для виплати компенсації визначають для:

  • осіб з інвалідністю – медико-соціальні експертні комісії (далі – МСЕК) з оформленням індивідуальної програми;
  • дітей з інвалідністю – лікарсько-консультативні комісії лікувально-профілактичних закладів (далі – ЛКК);

Особам з інвалідністю по слуху, законним представникам дітей з інвалідністю по слуху віком від семи років виплачується компенсація за придбання мобільного телефона (з функцією відеоспілкування). Підставою для виплати компенсації особам з інвалідністю по слуху та дітям з інвалідністю по слуху за мобільний телефон (з функцією відеоспілкування) є висновок відповідно МСЕК або ЛКК, що підтверджує інвалідність по слуху, та фіскальний чек, що підтверджує придбання товару.

Ліжками з ручним регулюванням або з електричним приводом та протипролежневими матрацами забезпечуються особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та постраждалі внаслідок антитерористичної операції з числа постійно лежачих, що підтверджується відповідним записом в індивідуальній програмі чи висновком ЛКК, рішенням ВЛК.

Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та інші особи забезпечуються технічними та іншими засобами реабілітації в порядку черговості.

Першочергово забезпечуються технічними та іншими засобами реабілітації та отримують компенсацію діти з інвалідністю, наступними – позачергово – постраждалі внаслідок антитерористичної операції, жінки, дівчата після мастектомії, секторальної резекції молочної залози, квадрантектомії, з порушеннями розвитку молочних залоз, особи з інвалідністю у разі первинного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

У разі коли особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники своєчасно не звернулися із заявою про заміну технічного та іншого засобу реабілітації, строк експлуатації якого закінчився, такий засіб за пропущений період не видається.

Для взяття на облік особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники подають в центр надання адміністративних послуг заяву про взяття на облік за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Разом із заявою про взяття на облік пред’являються такі документи особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи:

  • паспорт громадянина України, (далі – документ, що посвідчує особу), або свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);
  • висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновок ЛКК) – у разі коли особа вперше звертається до органів соціального захисту населення або змінюється група і причина інвалідності;
  • індивідуальна програма (для особи з інвалідністю та дитини з інвалідністю) або висновок ЛКК, що містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • рішення ВЛК чи висновок ЛКК (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції, яким не встановлено інвалідність);
  • довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 14 років, та осіб, документи, що посвідчують особу, яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб);
  • посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги.

Управління соціального захисту населення Роменської міської ради здійснює видачу направлень на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та інформує осіб про підприємства, до яких вони можуть звернутися з питання забезпечення даними виробами. Перелік підприємств, які виготовляють та постачають засоби пересування та реабілітації, визначається Міністерством соціальної політики України.

За більш детальною інформацією можна звернутися до Управління соціального захисту населення Роменської міської ради за адресою: б. Шевченка, 8, 2 поверх, кабінет № 7, або за телефонами: 5-31-44, 068-958-94-08.

За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради