Новини міста (5098)

05.05.2021 в 10:05
Коментарів немає

Головне управління ДПС у Сумській області, з метою зменшення порушень суб’єктами господарювання використанням режиму подання до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам’яті модемів, які до них приєднані, повідомляє.

Згідно з п. 2, абзацами другим і шостим п. 7 ст. З Закону України від 06 липня 1996 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї РРО чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний РРО QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).

Суб’єкти господарювання, які використовують РРО (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі), повинні подавати до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО або в пам’яті модемів, які до них приєднані.

Порядок передачі інформації від РРО та програмних РРО до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, по дротових або бездротових каналах зв’язку встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, на базі технології, розробленої Національним банком України, або з використанням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електронної позначки часу з дотриманням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та/або інших дозволених в Україні засобів захисту інформації, передбачених законодавством. При цьому застосування удосконаленого електронного підпису та/або удосконаленої електронної печатки є достатнім для застосування в програмних РРО.

Пунктом 11 статті З Закону № 265 встановлено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операцій з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або через програмні реєстратори розрахункових операцій для підакцизних товарів із використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості.

Відповідно до абзацу першого ст. 8 Закону № 265 форма, зміст розрахункових документів, порядок реєстрації та ведення розрахункових, книжок, книг обліку розрахункових операцій, а також форма та порядок подання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО та/або програмних РРО чи використанням розрахункових книжок, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Реквізити фіскального касового чека на товари (послуги) визначено п. 2 розділу 2 Положення про форму і зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за № 220/28350 (далі – Положення № 13).

Згідно з абзацом восьмим п. 2 розділу З Положення № 13 фіскальний касовий чек на товари (послуги) має містити, зокрема, код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством).

Отже у розрахунковому документі, який створюється РРО при проведенні розрахункових операцій з продажу підакцизних товарів, має відображатися такий обов’язковий реквізит як «код УКТ ЗЕД».

Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій, програмних реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів Державної податкової служби України затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.10.2020 за № 1744/22056 (далі – Вимоги № 1057 та Порядок № 1057 відповідно).

Згідно з п.п. 1.2 п. 1 Порядку № 1057 система зберігання і збору даних РРО (далі – СЗЗД РРО) – загальнодержавна система, призначена для збору даних РРО та передачі цих даних до системи обліку даних РРО в ДПС за технологією зберігання і збору даних РРО для Державної податкової служби України.

Відповідно до п.п. 1.2 п. 1 Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій, програмних реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 № 1057, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 17.10.2020 за № 1743/22055, технологія зберігання і збору даних РРО для ДПС (далі – технологія) – розроблена Національним банком технологія, погоджена ДПС. Технологія призначена для використання у СЗЗД РРО для ДПС.

У свою чергу, відповідно до п. 9.1 Порядку № 1057 передача даних РРО до серверу обробки інформації виконується згідно з регламентом, заданим у конфігурації РРО у форматі ХМL-документів, визначеному у протоколі передачі інформації.

Враховуючи викладене та те, що код УКТ ЗЕД є обов’язковим реквізитом для підакцизних товарів та відповідно до Положення № 13 фактично є частиною назви товару, ДПС України повідомляє, що відповідно технології зберігання та збору даних РРО код УКТ ЗЕД рекомендовано розміщувати в структурі тегів <РР> з атрибутом <NM>.

Додатково повідомляємо, що зазначення обов’язкових реквізитів розрахункових документів в структурі тегів необов’язкових реквізитів є порушенням вимог нормативних документів та може призвести до втрати інформації, що передається суб’єктом господарювання до серверу контролюючого органу та стати причиною проведення контрольно- перевірочних заходів.

Відповідно до пункту 7 статті 11 Закону № 265 до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), через реєстратори розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій без використання режиму програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості, застосовується фінансова санкція у розмірі триста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (300 х 17)=5100,00 грн.).

Згідно з пунктом 10 статті 17 Закону № 265 у разі неподання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій через дротові або бездротові канали зв’язку, в разі обов’язковості її подання, до суб’єктів господарювання застосовується фінансова санкція розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій через дротові або бездротові канали зв’язку, в разі обов’язковості подання, до суб’єктів господарювання застосовується фінансова санкція у розмірі тридцять мінімумів доходів громадян.

За повідомленням ДПС України

 

05.05.2021 в 08:45
Коментарів немає

За повідомленням сервісного центру «Філії Роменський РЕМ» планується  короткочасні відключення у зв’язку з проведенням планових ремонтних робіт:

Дата Час Вулиця 
11.05. з 9.00 – 16.00

Прорізна

Ковпака

Колгоспна

12.05 з 9.00 – 16.00

Науменка

Кооперативна

13.05 з 9.00 – 16.00

Чагівця 

Ковпака

 

02.05.2021 в 04:00
Коментарів немає

ДОРОГІ ЖИТЕЛІ ТА ГОСТІ ГРОМАДИ!

Щиро вітаю вас із найсвітлішим святом – Воскресінням Христовим! Бажаю міцного здоров’я, благополуччя нашій громаді, душевної чистоти та гармонії. Нехай у вашому домі завжди буде тепло та затишно, а Боже благословення буде запорукою миру на нашій землі, духовного відродження нашої держави.

Окремо хочу привітати з Великим Днем Світлого Христового Воскресіння усіх наших воїнів, які зараз на передовій мужньо боронять кордони України від агресора. Бажаю кожному захиснику здоров’я та наснаги. Як то кажуть: щоб шаблі не брали, щоб кулі минали!

Упевнений сила Христового Воскресіння сприятиме духовному зближенню людей, зігріє теплом кожного та принесе зміни на краще.

Тільки з вірою у добро зможемо подолати всі труднощі.

Зі святом! Будьте здорові!

 З повагою міський голова Олег СТОГНІЙ

01.05.2021 в 09:27
Коментарів немає

Після прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій» №1009 від 17.11.2020, який передбачає порядок передачі майна, правонаступності органів місцевого самоврядування внаслідок формування нового адміністративно-територіального устрою, розпочався процес інвентаризації майна та передачі  установ з районного рівня на рівень територіальних громад, де такі установи розміщуються.

На засіданні одинадцятої сесії Роменської міської ради були затверджені передавальні акти по восьми сільських радах, а саме Бобрицької, Біловодської, Ріпчанської, Рогинської, Плавинищенської, Галківської, Гришинської та Миколаївської.

Прийняте у комунальну власність Роменської міської територіальної громади майно згідно додатків рішень передано у комунальну власність на баланс та у господарське відання/оперативне управління наступним суб’єктам господарювання Роменської міської ради: виконавчий комітет, управління адміністративних послуг, управління житлово-комунального господарства, відділ освіти, відділ культури, служба у справах дітей, КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ромни», КП «Міськводоканал», КП «Ромнитеплосервіс», КП «Комбінат комунальних підприємств», Плавинищенський ЗДО (ясла-садок) «Теремок».

Процес передачі ще триває. Бухгалтера шести сільських рад продовжують проводити інвентаризацію майна для підготовки відповідних актів та формування проектів рішень на чергову сесію міської ради.

За повідомлення відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення

31.03.2021 в 15:46
Коментарів немає

Відділ освіти Роменської міської ради повідомляє, що Згідно з пунктом 6  Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367 органам місцевого самоврядування та місцевим органам виконавчої влади рекомендовано щороку не пізніше ніж за один місяць до завершення прийому документів, необхідних для зарахування, визначати дату початку їх приймання. Цього року відділом освіти рекомендовано директорам закладів загальної середньої освіти  розпочати прийом заяв на зарахування дітей до 1-х класів 2021/2022 навчального року з 1 квітня 2021 року.

              Для зарахування до першого класу необхідно надати заяву про зарахування за зразком, встановленим додатком 1 до Порядку зарахування учнів. До такої заяви обов’язково має бути додано:

  • копію свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
  • оригінал чи копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о.
  • у разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви про зарахування може додаватися оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини чи витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації.

Першочергово до 1 червня включно до 1 класу зараховуються діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу загальної середньої освіти підтверджене, тому для реалізації такого права потрібно обов’язково надати документи, що підтверджують місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування відповідного закладу.

         При цьому, варто звернути увагу, що місце проживання дитини або її батьків (одного з її батьків) та місце реєстрації їхнього проживання не є тотожними поняттями, тому практика використання місця реєстрації як єдиного можливого підтвердження відповідного місця проживання є неприпустимим обмеженням права дитини на першочергове зарахування. Зазначене вище підтверджується, зокрема, абзацом другим статті 2 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», згідно з яким реєстрація місця проживання чи місця перебування особи або її відсутність не можуть бути умовою реалізації прав і свобод, передбачених Конституцією, законами чи міжнародними договорами України, або підставою для їх обмеження.

          Для підтвердження інформації про місце проживання дитини має бути надано один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):

  • паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
  • довідку про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”;
  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
  • документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
  • довідку про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);
  • акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”);
  • інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.

                                                                                                                                 За повідомленням відділу освіти

 

 

 

30.03.2021 в 16:30
Коментарів немає

ЗВЕРНЕННЯ

Правління Асоціації міст України

до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України

 Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та в спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до статті 140 Конституції України місцеве самоврядування – це право територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення.

Подолання наслідків поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, є питанням державної ваги, і аж ніяк не місцевого значення. Однак місцеве самоврядування не стоїть осторонь. Заклади охорони здоров’я у перші місяці  (з березня по червень 2020 року) боротьби з COVID-19 перебували практично без фінансової підтримки з Державного бюджету. Якби не добре організоване місцеве самоврядування, то в країні наслідки пандемії були б катастрофічними. Станом на кінець травня 2020 року, обсяг видатків з місцевих бюджетів на подолання наслідків епідемії перевищував видатки з державного бюджету майже втричі. Фінансування заходів з боротьби з COVID-19 переважно здійснювалося з місцевих бюджетів. Лише у вересні 2020 року придбання товарів та послуг для боротьби з COVID-19 здійснювалося з місцевих та державного бюджету порівну. У 2021 році бюджети територіальних громад продовжують забезпечувати під час карантинних обмежень перевезення пасажирів комунальним транспортом, який зараз несе шалені збитки, а вони компенсуються з місцевих бюджетів; здійснювати значні витрати на охорону здоров’я, доплати медикам. Водночас державне підприємство НАК «Нафтогаз України» арештовує рахунки комунальних підприємств теплопостачання, вилучаючи в них останні кошти, та ставить під загрозу надання послуг з теплопостачання населенню.

Місцеве самоврядування в міру своїх можливостей вже більше року надає значну підтримку і суб’єктам малого бізнесу, зокрема, шляхом надання пільг зі сплати земельного податку, сервітутів, єдиного податку для фізичних осіб підприємців 1 та 2 груп, з оренди землі та комунального майна тощо. Загальний обсяг підтримки суб’єктів господарювання за рахунок місцевих бюджетів лише у зв’язку із запровадженням податкових пільг з місцевих податків та зборів склав у 2020 році близько 5 млрд гривень, а у 2021 році вже реалізовані заходи звільнили платників єдиного податку від сплати єдиного податку на суму майже 300 млн гривень. Внаслідок цих дій місцеві бюджети несуть надзвичайно великі збитки, які не можуть не відображатися на інших важливих сферах життєдіяльності громад.

У цій ситуації Уряд вийшов з ініціативою додатково здійснювати підприємцям доплати за рахунок місцевих бюджетів на різницю між середньою заробітною платою по області та 8000 гривень. Це потребуватиме більше 2 млрд гривень додаткових видатків з бюджетів територіальних громад. Така ініціатива не може бути підтримана органами місцевого самоврядування з наступних підстав:

вирішення питання державного значення – боротьба з наслідками поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, політично перекладається на плечі місцевого самоврядування, яке має вирішувати питання місцевого значення;

європейський та світовий досвід показує, що допомога бізнесу під час коронакризи здійснюється з державного бюджету, адже це питання національної безпеки;

кожна територіальна громада має різну фінансову спроможність. Більш ніж 70% бюджетів територіальних громад є дотаційними, а це, в першу чергу, територіальні громади з чисельністю до 20 тис. осіб. Тобто не всі бюджети територіальних громад здатні забезпечити такі доплати;

запропонований механізм порушить соціальну справедливість, адже підприємці, в першу чергу на сільських територіях та в малих містах, не отримають такі доплати через фінансову неспроможність місцевих бюджетів;

бюджети територіальних громад на 2021 рік вже сформовані, і виділення таких доплат призведе до скорочення видатків на освіту, охорону здоров’я, соціальні послуги, компенсації пільг громадянам з перевезень та зв’язку замість держави.

З огляду на вищенаведене просимо забезпечити належну підтримку підприємців та найманих осіб, які понесли збитки у зв’язку із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з державного бюджету.

Звернення прийнято на засіданні Правління Асоціації міст України 24 березня 2021 року

#auc.com.ua

 

30.03.2021 в 13:13
Коментарів немає

30.04.2021 відбулося позачергове засідання виконкому, на якому прийнято рішення про набуття Виконавчим комітетом Роменської міської ради з 01.04.2021 повноважень організатора перевезень на 17 приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Роменської міської територіальної громади: Ромни – Посад, Ромни – Галка, Ромни – Мале, Ромни – Гаврилівка, Ромни – Малі Бубни, Ромни – Калинівка із заїздом в Горове, Ромни – Перехрестівка, Ромни – Левондівка, Ромни – Кашпури, Ромни – Плавинище, Ромни – Сененкове – Кононенкове, Ромни – Пустовійтівка – Вовківці, Ромни – Рогинці, Ромни – Біловоди – Москалівка, Ромни – Левченки, Ромни – Пустовійтівка, Ромни – Правдюки.

Документи, необхідні для виконання цих повноважень, буде передано департаментом розвитку інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації.

За повідомленням загального відділу

30.03.2021 в 08:58
Коментарів немає

Як передає Укрінформ, відповідний документ був схвалений на засіданні уряду.

Як зазначається в пояснювальній записці до документу, постанова передбачає порядок організації харчування, відповідно до якого засновники та керівники закладів освіти й дитячих закладів оздоровлення та відпочинку можуть обрати найефективнішу модель організації харчування з урахуванням особливостей закладу – кейтеринг, здача харчоблоку закладу в оренду для організації харчування дітей та власними силами закладу.

Також передбачено структуру харчування з урахуванням рекомендацій ВООЗ щодо принципів здорового харчування та з урахування фізіологічних потреб дітей в основних харчових речовинах та енергії.

Зокрема, згідно з додатком до документа, визначається енергетична цінність сніданку, обіду та добова енергетична цінність для різних вікових груп дітей.

Так, для дітей 1-4 років добова енергетична цінність визначена на рівні 1385 ккал (350-415 ккал сніданок, 415-485 ккал – обід), для дітей віком 4-6(7) років відповідно 1700 ккал на добу (425-510 – сніданок та 510-595 – обід), для дітей віком 6-11 років – 2100 ккал на добу (525-630 та 630-735), 11-14 років – 2400 ккал на добу (600-720 та 72-840 ккал), 14-18 років – 2600 ккал на добу (675-810 та 810-945).

Визначена добова потреба в білку, вуглеводах для різних вікових груп, загальна кількість жирів. Також наведених розрахунок додаткової норми солі для приготування готових страв, у період з 1 вересня 2021 року по 31 грудня 2022 року. Розрахована вага порції солі, ця норма буде застосуватися з 1 січня 2023 року.

Також затверджено особливості норм споживання основних груп харчових продуктів, зокрема частота їх включення до складу окремих прийомів їжі. Йдеться про овочі сезонні, свіжі, заморожені та квашені, крім картоплі, ягоди та фрукти, фруктові, овочеві соки, злакові, бобові, м’ясо, молоко, молочні продукти тощо.

                                                            За повідомленням відділу освіти

30.03.2021 в 07:52
Коментарів немає

Вартість енергоресурсу залишиться на рівні 6,99 грн за кубометр. У перерахунку на енергоодиниці вона становитиме 0,6496 грн/кВт-год.

Розрахунки були проведені на основі даних, отриманих від оператора ГРМ АТ «Сумигаз» про значення вищої теплоти згорання за період з 1 по 25 березня.

Як зазначають на сайті компанії, для усіх учасників ринку природного газу дуже важливо стабільно закінчити поточний опалювальний сезон. Однією із ключових запорук стабільного газопостачання є вчасний розрахунок за спожитий газ. ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» закликає побутових споживачів сплачувати за газ сумлінно та вчасно.

На жаль, ситуація на європейських біржах залишається нестабільною – після нетривалого зниження ціна газу знов почала зростати. За прогнозами аналітиків, очікуване літнє зниження вартості блакитного палива може взагалі не відбутися.

Щоб застрахувати своїх клієнтів від цінових коливань, ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» готує для них особливий продукт – річний контракт на газ з фіксованою ціною. Його запровадження очікується вже з 1 травня поточного року.

За матеріалами: https://sm.gaszbut.com.ua/ua/Info-for-consumers/id/vartist-blakitnogo-paliva-dlja-naselennja-u-kvitni-41066

30.03.2021 в 07:37
Коментарів немає

За статистикою саме в перші весняні місяці відбувається найбільша кількість загорянь.

І першопричина цьому – не сонце, і навіть не сильні весняні вітри, що справді здатні роздмухати невелику іскорку у величезне некероване полум’я, а людська бездумність, безвідповідальність, а то й злочинна недбалість.

Не зважаючи на Правила пожежної безпеки, люди випалюють суху траву на сільгоспугіддях, на городах, пустирях, вздовж доріг, просто перебуваючи на відпочинку в лісі. Якщо навіть вогонь не виходить з-під контролю, він перетворює на попіл верхній родючий шар ґрунту, нищить диких тварин, птахів, їх гнізда, комах. А якщо вже полум’я стало некерованим – чекай більшої біди: пожежа може розповсюдитись на величезних територіях, перекинутись на житлові будинки, службові споруди, ліси… Гинуть на таких пожежах і люди.

Тобто, вимоги Правил пожежної безпеки, зокрема в лісах України, писані численними втратами від сезонних пожеж. А тому дотримуватись їх потрібно неухильно. Вони зовсім нескладні, але потребують відповідальності й, зрештою, елементарної людяності по відношенню до живого світу навколо.

Отож, згаданими Правилами забороняється:

– розводити багаття;

– випалювати траву на землях лісового фонду, а також на суміжних з лісом ділянках, у т.ч. проводити сільськогосподарські пали;

– заїжджати на територію лісового фонду транспортними засобами та іншими механізмами;

– палити (курити), кидати непогашені сірники й недопалки;

-використовувати на полюванні пижі, виготовлені з горючих або здатних тліти матеріалів.

Роменський агролісгосп закликає: якщо ви помітили загорання в лісах, на відкритих територіях, негайно телефонуйте за номером «101». Пам’ятайте, що лише дотримання елементарних правил пожежної безпеки застереже від трагічних наслідків.

29.03.2021 в 15:28
Коментарів немає

З метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусом COVID-19, прийом громадян тимчасово призупинено.

На період карантину просимо уникати особистого відвідування виконавчих органів міської ради.

За консультаціями щодо подання звернень просимо звертатися за телефоном загального відділу: 5-32-86.

Залишити повідомлення можна за телефоном відповідального чергового: 5-32-75.

29.03.2021 в 14:57
1 коментар

З метою підвищення економічного потенціалу міста Ромни, раціонального та ефективного використання комунального майна, Роменська міська територіальна громада запрошує до співпраці потенційних інвесторів, орендарів, покупців  розглянути можливість реалізації вільного об’єкту комунальної власності – трьохповерхової нежитлової будівлі (колишнє – «Духовне училище») площею 2230,0 кв.м, що розташоване за адресою:         м. Ромни Сумської області, вул. Монастирська, 4. Дана будівля віднесена до числа пам’яток архітектури та містобудування та має охоронний номер.

У разі зацікавленості та маючи власні пропозиції щодо подальшого використання «Духовного училища» (оренда, продаж, ін..), просимо звертатися до Роменської міської ради за адресою: м. Ромни Сумської області, бульвар Шевченка, 2, каб. № 2, тел.05448-53292

29.03.2021 в 14:30
Коментарів немає

Шановні мешканці громади, підприємці, керівники підприємств, установ, організацій, не будьте байдужими – приєднуйтесь до спільної справи! Давайте разом зробимо наші населені пункти чистими.

Так, карантинні обмеження вносять свої корективи у заплановані загальноміські заходи. Проте, кожен на місцях здатен навести лад на закріплених територіях відповідно до Правил  благоустрою. Адже кожне подвір’я, установа, підприємство, організація, яку ви представляєте, є частиною нашого спільного дому.

Наголошую, що зібране вами листя та сміття буде прибране працівниками комунального підприємства – НЕ ПАЛІТЬ!!!

Подбаймо про обличчя нашої громади!

З повагою, міський голова Олег СТОГНІЙ

29.03.2021 в 12:01
Коментарів немає

Для роботи патронатними вихователями шукаємо сім’ї, які готові в своїх домівках доглядати за дітьми, що потребують захисту. Гарантовані: заробітна плата, кошти на виховання дитини, комплексна професійна підтримка.

Якщо Ви маєте досвід виховання дітей, проживаєте в Роменській міській територіальній громаді, маєте бажання працювати з дітьми, пропонуємо нову роботу – сімейний патронат.

Сімейний патронат допомагає дітям, чиї батьки деякий час не можуть опікуватися ними в силу різних життєвих обставин.

Сім’я патронатного вихователя – це родина, в якій один із її членів, на професійній основі, виконує обов’язки патронатного вихователя.

Патронатним вихователем може бути повнолітній громадянин України, який має досвід виховання дітей й відповідні житлові умови для надання послуг з догляду, виховання й реабілітації дитини в своєму домі.

Патронатний вихователь отримуює оплату (грошову винагороду) за надання послуг та кошти на утримання дітей відповідно до їхнього віку та кількості.

Запрошуємо до співпраці усі небайдужі родини, які готові поділитися сімейним теплом з дітьми, які мають ризик залишитися без батьківського піклування та потребують тимчасової підтримки.

За більш детальною консультацією звертайтесь до Роменського міського центру соціальних служб за адресою бул. Шевченка, 8 каб. 40 або за телефоном 5-32-85, 0631259280.