Новини міста (6301)

11.06.2025 в 10:16
Коментарів немає

Сумська філія «Газмережі» закликає клієнтів сплачувати за розподіл газу вчасно, адже це – запорука не лише коректних нарахувань у платіжках, а безаварійного та безперебійного газопостачання

Як сплатити за розподіл газу?

Найзручніший спосіб оплати – через особистий кабінет споживача: https://my.grmu.com.ua/login

Також ви можете обрати:

  • Каси банків;
  • Каси Укрпошти;
  • Додатки «Приват24» і «Ощад «24/7»;
  • Термінали

Чому виникає заборгованість, якщо ви сплачуєте регулярно?

На це є кілька причин:

1.Невчасна оплата

У квитанції відображаються платежі, проведені до 20-го числа. Якщо заплатити пізніше, під час формування наступної платіжки у вас може з’явитися  борг. Ця оплата буде зарахована, однак у рахунках відобразиться згодом.

2. Неправильні реквізити

Під час оплати можуть бути вказані некоректні дані. Через це кошти надходять на чужі рахунки. Завжди перевіряйте, кому сплачуєте гроші.

Реквізити Сумської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»:

ЄДРПОУ: 45202808

МФО: 337568

п/р: UA073375680000026035300544620

3. Відсутня інформація про особовий рахунок

Ще одна поширена причина заборгованості. Якщо ви не вказали під час оплати адресу або номер особового рахунку, система не зможе ідентифікувати ці кошти, а отже, – закріпити їх за вашим рахунком.

Чому ваші оплати важливі?

Незважаючи ні на що, Сумська філія «Газмережі» вживає всіх заходів, аби споживачі на Сумщині мали природний газ в домівках. Оплатити послугу з розподілу газу сьогодні тотожно здійсненню ремонтів, модернізації газорозподільної мережі, закупівлі необхідних комплектуючих для роботи аварійно-диспетчерської служби.

Газорозподільна система як живий організм, потребує постійної діагностики. Лише завдяки комплексно-приладному обстеженню можна не лише визначити стан газових мереж: виявити пошкодження, витоки газу та вчасно їх ліквідувати, але й виявити несанкціоноване втручання в роботу газорозподільної системи, несанкціонований відбір природного газу, тощо. А тому, від скрупульозності виконання своєї роботи та професійних навиків залежить безаварійне та безперебійне газопостачання. Технічний огляд та технічне обстеження, оцінка технічного стану об’єктів систем газопостачання, визначення можливості подальшої експлуатації газопроводів, здійснення запобіжних заходів для безаварійної експлуатації об’єктів систем газопостачання, а також забезпечення промислової, пожежної та техногенної безпеки й охорони довкілля на цих об’єктах є прямим обов’язком Сумської філії «Газмережі».

Безаварійність газопостачання залежить не лише від тих заходів, яких комплексно та регулярно вживають працівники технічних служб, а й від відповідального ставлення до вимог правил безпеки систем газопостачання власне споживачів.

Газ не може рухатися трубою самостійно. Він пересувається завдяки поступовому зниженню тиску: від високого до низького. Це поступове зниження тиску забезпечує газорегулююче обладнання: найчастіше –  газорегуляторні пункти, які виглядають як жовті шафи. Обладнання всередині цих пристроїв має бути налаштоване так, щоб газові прилади в оселі працювали коректно. І все це потребує не лише грошових вкладень з боку Сумської філії «Газмережі», але й людського ресурсу, тобто участі в процесі спеціалістів.

Сумська філія «Газмережі» наголошує та просить споживачів відповідально ставитися до сплати за надані послуги розподілу природного газу, а головне – не наражати себе та оточення на небезпеку.

За повідомленням Сумської філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»

10.06.2025 в 11:50
Коментарів немає

Алла Басалаєва, Голова Державної аудиторської служби України, взяла участь в навчальному заході для понад тисячі представників органів місцевого самоврядування «Особливості державного фінансового аудиту місцевих бюджетів», який відбувся 06 травня 2025 року за організації Асоціації міст України та Державної аудиторської служби України.

Олександр Слобожан, Виконавчий директор Асоціації міст України, відкрив захід, подякував команді Державної аудиторської служби України за співпрацю та підкреслив важливість їх системної роботи для забезпечення ефективного фінансового управління в громадах, виконання муніципалітетами вимог Ukraine Facility та, відповідно, отримання місцевим самоврядуванням додаткових можливостей.

Виконавчий директор Асоціації міст України поінформував про наданий громадам Асоціацією міст України Календар планування публічних інвестицій для використання органами місцевого самоврядування та про роботу, що проводиться для реалізації громадами можливостей публічних інвестицій, запроваджених в Бюджетному Кодексі України.

Алла Басалаєва розповіла про те, що Україна отримала 400 млн євро в рамках європейської макрофінансової допомоги Ukraine Facility на реалізацію програм з освіти, охорони здоров’я, соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, ветеранів і родин загиблих воїнів ЗСУ, при чому частина цієї  допомоги була спрямована до бюджетів територіальних громад у 2024 році у вигляді субвенцій і дотацій за відповідними напрямками.

Голова Державної аудиторської служби України зазначила, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» від 15.11.2024 року №1318 Державна аудиторська служби уповноважена здійснювати державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів й перші перевірки органів місцевого самоврядування здійснені вже у І кварталі 2025 року.

Особливості державного фінансового аудиту місцевих бюджетів окреслили:

  • Олександр Шкуропат, Заступник Голови Державної аудиторської служби України,
  • Надія Пустова, Директорка Департаменту контролю за місцевими бюджетами Державної аудиторської служби України,
  • Ольга Поліщук, Директорка Департаменту контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації Державної аудиторської служби України,
  • Ірина Дяченко, Заступниця директора Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури Державної аудиторської служби України,
  • Олексій Александров, Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України. 

Олександр Шкуропат відзначив, що спільні заходи  свідчать про те, що органи державного фінансового контролю та органи місцевого самоврядування працюють зі спільною метою – забезпечення розвитку кожної територіальної громади. Він поінформував про неефективні управлінські рішення, які призводять до недоотримання доходів у місцеві бюджети, типові порушення та недоліки в управлінні коштами місцевих бюджетів й розповів про шляхи їх усунення. Заступник Голови звернув увагу на особливості використання коштів резервних фондів, встановлення посадових окладів посадових осіб муніципалітетів, підтримку комунальних підприємств та відповідні видатки місцевих бюджетів, причини втрати доходів  бюджетів територіальних громад місцевих.

Надія Пустова поінформувала про основні недоліки, які встановлюються під час заходів державного фінансового контролю в органах місцевого самоврядування, та звернула увагу на проблемні питання, пов’язані із дохідною частиною, а саме:

– невнесення змін до договорів оренди за результатами проведеної нормативно-правової оцінки землі, зокрема, органи місцевого самоврядування не ухвалюють рішення по нормативно-грошовій оцінці до 15 липня року, що передує плановому, а роблять це пізніше, що призводить до недоотримання коштів у плановому році;

– наявність розбіжностей між договорами оренди майна, які ведуть Державна податкова служба України та органи місцевого самоврядування, внаслідок чого втрачаються надходження до бюджетів. Претензійно-позивна діяльність у компетенції податкових органів, а не органів місцевого самоврядування, але територіальних органів податкової служби недостатньо;

– мінімальні розміри ставок податку на нерухоме майно та надання індивідуальних податкових пільг, невикористання ресурсного потенціалу збору за місця для паркування транспортних засобів;

– втрачені доходи за договорами часткової (пайової) участі в будівництві;

– переплата органами місцевого самоврядування до державного бюджету податку на додану вартість.

Директорка департаменту також зупинилась на питанні підтримки Сил безпеки та оборони України з місцевих бюджетів у формі придбання матеріалів та засобів. Вона зазначила, що за наявності відповідної міської цільової програми, де визначені конкретні військові формування, перелік заходів, а також прийнято рішення про передачу того чи іншого обладнання, органи державного фінансового контролю не вважають це порушенням.

Ольга Поліщук розповіла про типові недоліки та упущення в діяльності місцевих органів управління освітою, у тому числі й при використанні коштів відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом стосовно спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України №3786-IX від 06 червня 2024 року.

Директорка департаменту зазначила, що кошти, надані органами місцевого самоврядування у формі субвенцій та дотацій з державного бюджетів, джерелом фінансування яких є кошти Ukraine Facility, мають особливості у використанні. Наприклад, це стосується наданих у 2024 році міжбюджетних трансфертів на Нову українську школу, придбання шкільних автобусів, матеріально-технічне забезпечення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закупівлю харчоблоків для шкільних їдалень, будівництво та облаштування укриттів в школах, а також  звернула увагу, що закупівлі за цими напрямками також мають особливості та вимоги. Зазначену інформацію Міністерство економіки України як координатор Ukraine Facility повинно було довести до головних розпорядників бюджетних коштів.

Ірина Дяченко закцентувала увагу на аудиторських ризиках та методах запобігання порушенням в управлінні закладами охорони здоров’я територіальних громад, розповіла про порушення, проблеми та недоліки у діяльності закладів охорони здоров’я, зокрема при нарахуванні та виплаті заробітної плати, виконанні закладами охорони здоров’я договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, про неефективне використання приміщень лікарень, коштів місцевих бюджетів тощо. Вона також повідомила про порушення та недоліки під час освоєння коштів субвенцій з державного бюджету у сфері охорони здоров’я, джерелом фінансування яких є Ukraine Facility.

Олексій Александров розповів про закупівлі за кошти місцевих бюджетів та основні порушення й ризики, які виникають при їх проведенні. Він детально зупинився на визначенні очікуваної вартості товарів та послуг, ознаках замовника, змісту поняття «шахрайство» у розумінні законодавства України та європейських нормах права, судовій практиці, а також ціноутворення на капітальні видатки місцевих бюджетів.

За результатами навчального семінару представники органів місцевого самоврядування отримали від Державної аудиторської служби України інформацію про типові недоліки управління бюджетними коштами, про інструменти ефективного, законного, цільового та результативного використання фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, про практичні інструменти щодо подальшого удосконалення управління бюджетними коштами на місцевому рівні.

За повідомленням Асоціації міст України

10.06.2025 в 09:58
Коментарів немає

На черговій оперативній нараді при міському голові начальник відділу з питань внутрішньої політики Любов БОБРОВСЬКА звітувала про стан виконання розпорядження міського голови від 01.04.2021 № 66-ОД «Про створення робочої групи з питань розвитку офіційного вебсайту». Так, відділом з питань внутрішньої політики постійно ведеться робота щодо реструктуризації сайту міської ради: додаються нові тематичні розділи та вкладки, удосконалюється його структура для зручності користування, проводиться моніторинг актуальності опублікованої інформації та інше. Розпорядження залишене на контролі. Також, Любов БОБРОВСЬКА прозвітувала про виконання розпорядження міського голови від 06.04.2021 № 68-ОД «Про затвердження заходів щодо вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні на період до 2025 року», яким передбачені заходи з гідного вшанування громадянської мужності учасників Революції Гідності у відстоюванні прав людини та європейського майбутнього України. Розпорядження залишене на контролі.

Заслухано звіти керівників комунальних підприємств та установ про поточні питання життєдіяльності громади. Зокрема, директор КП «Міськводоканал» РМР» Віктор ГОЛУБ повідомив, що сьогодні працівники підприємства проводять роботи з ліквідації пориву мереж водопостачання по вулиці Рятувальників в місті Ромни, які планують завершити до кінця дня.

Начальник організаційного відділу Ірина ДЖОС поінформувала присутніх про підготовку до позачергової 93 сесії Роменської міської ради, пленарне засідання якої заплановане на 12.06.2025.

Начальник Відділу культури Роменської міської ради Яна МУТЛАГ доповіла, що посилення заходів безпеки внаслідок ускладнення ситуації в області значною мірою впливає на роботу закладів культури, змушуючи змінювати формат культурних заходів, переходити на інші методи роботи. Незважаючи на це активна робота в сфері культури триває. Анонсувала проведення щосереди – починаючи з 11.06.2025 курсів української мови у приміщенні центральної бібліотеки для дорослих, відвідувати які можуть усі мешканці нашої громади, в т.ч. й внутрішньо переміщені особи.

Очільник громади Олег СТОГНІЙ наголосив присутнім на необхідності пам’ятати про додержання заходів безпеки під час повітряної тривоги, бо життя залишається найбільшою нашою цінністю.

За повідомленням загального відділу

10.06.2025 в 08:00
Коментарів немає

Особистий прийом громадян є важливим засобом комунікації та невід’ємним механізмом взаємодії місцевої влади з громадою

Сьогодні до очільника громади звернулися 2 заявниці з питань: забезпечення водопостачання у селі Кашпури та щодо надання допомоги у визначенні статусу частини багатоповерхового будинку для вирішення проблеми сплати мешканцями послуг з електропостачання.

Озвучені питання та пропозиції взято на контроль міським головою та спрямовано на подальше вивчення керуючому справами виконкому Наталії МОСКАЛЕНКО з метою їхнього вирішення.

Консультації громадян щодо прийомів, їх попередній запис на прийом міським головою проводиться щоденно в робочі дні з 08.00 до 17.00 у кабінеті № 4 (б-р Шевченка, 2, 1-й поверх) та за телефонами: (05448) 5 32 86, 096 874 93 39.

За повідомленням загального відділу

09.06.2025 в 13:27
Коментарів немає

16 червня 2025 року стартує подача заявок на участь у Проєкті «Від навчання до працевлаштування: професійне навчання для жінок та інших цільових груп».

Ця ініціатива допоможе підготувати й працевлаштувати фахівців у будівництві, логістиці, транспорті, агросекторі та сфері послуг.

ЗАВДЯКИ ПРОЄКТУ БІЗНЕС:

✓  Закриє кадрові потреби без витрат на навчання.

✓ Отримає мотивованого та підготовленого під ваш запит працівника робітничої професії.

ДЛЯ УЧАСТІ:

  1. Зареєструйтеся на порталі ФРП;
  2. Заповніть заявку;
  3. Запропонуйте кандидатів для перепідготовки.

Більш детальна інформація щодо механізму участі в Проєкті — на інфографіці.

Навчання, адаптоване до потреб роботодавця, відбуватиметься у попередньо відібраних закладах освіти. Після завершення — практика на підприємстві та обов’язкове працевлаштування щонайменше на 6 місяців.

Подати заявку: https://cutt.ly/wrbmOmMT

Виникли питання  — реєструйтесь на вебінар: https://forms.gle/nbL1SpCduUnLzgF6A

Довідкова інформація:

Проєкт «Від навчання до працевлаштування: професійне навчання для жінок та інших цільових груп» впроваджується Фондом розвитку підприємництва за фінансової

підтримки Європейського Союзу, Німеччини, Польщі та Естонії в межах

Мультидонорської ініціативи Skills4Recovery, яка реалізується Deutsche Gesellschaft

für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Solidarity Fund PL (SFPL).

За повідомленням Управління економічного розвитку Роменської міської ради

 

09.06.2025 в 11:39
Коментарів немає

Головним управлінням ДПС у Сумській області у січні-травні 2025 року забезпечено надходження до місцевих бюджетів Сумщини в сумі 4124,2 млн грн податків та зборів, що на 596,1 млн грн (або на 16,9 відсотка).

У розрізі податків та зборів забезпечено надходження:

– податку на доходи фізичних осіб – 2682,5 млн грн, що на 430,0 млн грн або на 19,1 відс. більше минулорічного показника;

– єдиного податку – 715,4 млн грн, що на 106,8 млн грн або 17,5 відс. більше надходжень за відповідний період минулого року. З них сплачено: 

  • юридичними особами (III група) – 59,6 млн грн;  фізичними особами – 480,5 млн грн;  
  • юридичними особами (ІV група – сільгоспвиробниками) – 175,3 млн грн;

– податку на майно в частині плати за землю – 371,8 млн грн, що більше минулорічного показника на 6,6 млн грн (або на 1,8 відс.);

– рентної плати за користування надрами – 108,1 млн грн, що на 5,0 млн грн (або 4,9 відс.) більше показника за січень минулого року;

– акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 77,8 млн грн, що більше минулорічного показника на 19,4 млн грн (або на 33,2 відс.);

– податку на прибуток – 50,0 млн грн, що на 10,2 млн грн (або на 25,7 відс.) більше минулорічного показника.

У структурі надходжень місцевих бюджетів за січень-травень 2025 року найбільшу питому вагу займає податок з доходів фізичних осіб – 65 відсотків.

За повідомленням сектору інформаційної взаємодії

                                                                ГУ ДПС у Сумській області

09.06.2025 в 10:10
Коментарів немає

В умовах широкого застосування хімічних препаратів у сільському господарстві все гострішою стає проблема охорони і захисту бджіл від отруєнь. Аграрне виробництво та бджільництво тісно пов’язані між собою і залежні одне від одного, а злагоджена взаємодія землеробів, пасічників і органів місцевого самоврядування забезпечить уникнення випадків отруєння бджіл засобами захисту рослин.

Детальніше  – в наочних матеріалах.

Анімація завантаження Завантаження...
Лого EAD Надто довго?

Перезавантажити Перезавантажити документ
| Відкрити Відкрити в новій вкладці

Завантажити

За повідомленням Управління економічного розвитку Роменської міської ради

09.06.2025 в 06:00
Коментарів немає

Щорічно, 9 червня, за ініціативи Міжнародної ради архівів відзначається Міжнародний день архівів. Дата була обрана не випадково – саме цього дня у 1948 році під егідою ЮНЕСКО була заснована МРА. Втім, вперше його було відзначено одночасно з 60-річчям організації – у 2008 році. Міжнародна рада архівів – професійна організація світової архівної спільноти, яка сприяє збереженню, розвитку та використанню світової архівної спадщини.

Завдяки архівам та скрупульозній праці архівістів, належно систематизованим та збереженим документам, підтримуються культурні традиції та цінності суспільства, передається інформація від одного покоління іншому. Архіви являються важливими символами державотворення, не втрачаючи при цьому своєї поліфонічності та багатокультурності, перебувають у серці пульсуючого громадського життя. Однак, архіви містять не лише культурну та історичну спадщину, а й важливу генеалогічну інформацію, завдяки якій ми можемо вивчати історію власної родини, пізнавати невідомі віхи в житті наших пращурів. Завдячуючи Міжнародній раді архівів, до складу якої входять і українські архівісти, переконуємось у необхідності архівів не лише для соціально-правової та наукової сфери, але й в цілому для існування та розвитку демократичного суспільства.

З нагоди Міжнародного дня архівів усім, хто причетний до архівної справи, бажаємо творчої енергії, вдалих пошуків, цікавих знахідок та наполегливості у досягненні нових висот!

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

08.06.2025 в 06:04
Коментарів немає

Щиро вітаю всіх причетних з Днем текстильної та легкої промисловості!

Ваша професія — це поєднання майстерності, витонченого смаку, точності та щоденної відповідальності. Саме завдяки вашій праці мільйони українців мають усе необхідне для життя: від одягу до продукції спеціального призначення.

У час, коли країна боронить свою незалежність, ви не зупиняєтесь. Ви адаптуєте виробництво, підтримуєте військових, допомагаєте забезпечити потреби армії й тилу. Ваша сила — у стійкості та щирому бажанні бути корисними Батьківщині.

Дякую за вашу невтомну працю, за те, що залишаєтесь на своєму фронті — економічному, гуманітарному, людяному. Зичу міцного здоров’я, достатку, натхнення, злагоди в колективах та успіхів у кожній справі.

З повагою – міський голова Олег СТОГНІЙ

08.06.2025 в 06:00
Коментарів немає

Дорогі мешканці Роменської громади!

Від щирого серця вітаю вас зі світлим і величним святом — Днем Святої Трійці!

Цей день об’єднує в собі глибину духовної мудрості, силу віри й велич Божої любові. Свята Трійця — це єдність Отця, Сина і Святого Духа, джерело натхнення, чистоти помислів та спокою для душі.

У нашій українській традиції Трійця сповнена особливого тепла. Зелене гілля, аромат трав, прикрашені оселі — усе дихає оновленням, життям і надією. І разом із цією живою красою в наші серця входить Божа благодать, наповнюючи кожну душу миром, а кожну родину — злагодою.

Бажаю вам зустріти цей день у родинному колі, з відкритим серцем, щирими молитвами та вірою в те, що добро завжди переможе. Нехай Дух Святий надихає вас на щоденні добрі справи, додає сили, терпіння й світлої мудрості. Нехай у кожній оселі панують любов, здоров’я, спокій і взаєморозуміння, а це свято зміцнить нас у вірі, об’єднає у прагненні миру та стане ще одним кроком до спільної Перемоги.

Бажаю Божого захисту нашим Воїнам, які боронять Україну!

З повагою – міський голова Олег СТОГНІЙ

06.06.2025 в 08:55
Коментарів немає

Сотні військових щодня повертаються з фронту – додому. Але мирне життя потребує нових навичок, професій і стартових рішень.  Так за ініціативи компанії  Uniqid, Громадської організація «Залізні крила» (м. Львів), військового психолога було створено соціальний проект «Перекваліфікація військовослужбовців, які повертаються в цивільне життя». Проект створено спеціально для військових, ветеранів і тих, хто готується до демобілізації. На безкоштовній основі надається допомога військовослужбовцям знайти своє місце в цивільному світі – через профорієнтацію, навчання та професійну кваліфікацію. 

Проект охоплює питання допомоги психолога, визначення сильних сторін і можливих кар’єрних шляхів, підбір курсів та програм перекваліфікації, супровід у складанні резюме, профілю на job – платформах, підготовка до співбесіди та пошуку роботи. Детальніше про проект «Перекваліфікація військовослужбовців, які повертаються в цивільне життя»  можна дізнатися за телефоном +38 (093) 729-27-99, Юлія Павлова, e-mail: info@uniqid.com.ua,  Viber +38 (093) 729-27-99.

За повідомленням Управління соціального захисту населення РМР

06.06.2025 в 08:24
Коментарів немає

Прості курси, які навчать ваших дітей бути обережними в Інтернеті.

Перелік освітніх продуктів:

– «Онлайн-безпека для дітей» (https://osvita.diia.gov.ua/simulators/e-safety-children-simulator);

– «Онлайн-безпека для підлітків» (https://osvita.diia.gov.ua/simulators/e-safety-teens-simulator);

– «Онлайн-безпека для батьків» (https://osvita.diia.gov.ua/simulators/e-safety-parents-simulator);

– «Онлайн-безпека для освітян» (https://osvita.diia.gov.ua/simulators/onlajn-bezpeka-dla-osvitan);

– «Кібергігієна для молоді» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene-for-youth);

– «Базові знання з кібергігієни» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/basic-knowledge-of-cyber-hygiene).

За повідомленням Управління з питань цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Сумської обласної державної адміністрації

06.06.2025 в 08:15
Коментарів немає

Мінцифра разом із партнерами системно розвиває інструменти, що допомагають дітям, батькам, вчителям і громадам орієнтуватися в цифровому середовищі та захищатися від онлайн-загроз. Один із ключових таких інструментів — національна платформа Дія.Освіта.

Що вже працює

На платформі Дія.Освіта доступні практичні та безоплатні матеріали, створені спеціально для безпечного цифрового середовища:

  • Серіали та симулятори з онлайн-безпеки для дітей, підлітків і батьків — моделюють ситуації з онлайн-шахрайством, шантажем, булінгом, щоб користувачі тренувалися обирати найбезпечніший сценарій. 
  • Гайди з протидії сексуальному насильству в інтернетіз безпечного споживання воєнного контенту та онлайн-безпеки — короткі покрокові інструкції, як діяти, як допомогти дитині та куди звертатися. 
  • Інструкція, як повідомити про сексуалізований контент із дітьми в інтернеті — через портал StopCrime.
  • Повноцінний розділ Онлайн-безпека на Дія.Освіта — https://osvita.diia.gov.ua/safety

Дія.Освіта щороку залучає дорослих та юних українців до тем онлайн-безпеки. Цьогоріч підлітки і їхні родини можуть взяти участь у гейміфікованому квесті Survival mode та виграти подарунки.

Умови участі в розіграші:

  • Пройдіть квест за посиланням https://diia.link/r/d34c
  • Зробіть скриншот результату.
  • Надішліть його на пошту osvita@thedigital.gov.ua з темою листа: Бананка захищає телефон, а Дія.Освіта — вас.

Додаткові інструменти, які допоможуть дітям та підліткам захиститися:

  • Державна гаряча лінія 1545*3 з питань онлайн-безпеки дітей;
  • Чатботи Cyberdog і StopSexting;
  • Національна гаряча лінія для дітей та молоді 116 111.

Онлайн-безпека — це не про складні рішення, коли загроза вже трапилась, а про щоденні дії на випередження та уникнення ризику. Доступ до якісних знань і практичних інструментів має бути в кожної родини. І він уже є — на Дія.Освіта.

Зробімо інтернет безпечним для дітей разом: https://osvita.diia.gov.ua/

За повідомленням Управління з питань цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Сумської обласної державної адміністрації

06.06.2025 в 06:00
Коментарів немає

Висловлюю щиру вдячність тим, хто обрав непростий, але життєво важливий шлях — шлях журналіста, яка є щоденною боротьбою за істину, навіть тоді, коли правда небезпечна.

У найгарячіших точках, на зламі історичних подій, коли страх паралізує, а світ мовчить — журналісти говорять. Вони бачать те, чого інші воліють не помічати. Фіксують біль, щоб він не залишився у темряві. Завдяки їхнім матеріалам ми дізнаємося не лише хронологію подій, а й людські долі, обличчя, історії, що розривають мовчання.

Особлива шана тим, хто вже не з нами. Вони віддали найцінніше, виконуючи свій обов’язок. Їхня мужність, голоси й тексти залишаться в історії назавжди.

Дякую всім, хто продовжує боротьбу. Хто не втомлюється пояснювати, показувати, свідчити. Хто, попри втому й небезпеку, виходить в ефір, пише тексти, створює репортажі.

Бажаю всім журналістам України витримки, тепла в серці, професійного вогню і віри в те, що правда має значення. І що слово, сказане вчасно, здатне змінити хід історії.

🇺🇦 Слава журналістам України. Ви — інформаційний фронт, який не здолати!

З повагою – міський голова Олег СТОГНІЙ

05.06.2025 в 17:15
Коментарів немає

Днями у Роменській міській раді відбулася робоча нарада з обговорення проєкту «Внесення змін до генерального плану м. Ромни Сумської області та історико-архітектурного опорного плану».

Нарада пройшла під головуванням в.о. міського голови Наталії МОСКАЛЕНКО. Участь у заході взяли представники відповідних структурних підрозділів, депутати, архітектори.

Серед присутніх:

• Юрій ЛИТВИНЕНКО – начальник відділу містобудування та архітектури;
• Євгеній ОРЛОВ – завідувач сектору містобудівного кадастру;
• Едуард ШКОЛЯРЕНКО – начальник відділу земельних ресурсів;
• Тетяна ВАСИЛЬЦОВА – заступник начальника проєктного інституту Служби безпеки України, головний архітектор проєкту;
• Валентина ХРИСТІЙ – начальник відділу розвитку підприємництва та споживчого ринку;
• Сергій ХОПТИНЕЦЬ – голова постійної депутатської комісії;
• Вячеслав СОРОКА – головний спеціаліст відділу інженерного забезпечення та будівництва.

Під час наради було детально розглянуто спірні питання, які потребували уточнень.

Зустріч стала важливим кроком до фіналізації проєкту змін до Генерального плану та міста Ромни та історико-архітектурного опорного плану. Робота над проєктом триває.

За повідомленням відділу містобудування та архітектури РМР