Сьогодні відбулась робоча нарада міського голови Олега СТОГНІЯ з представником Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ», яка протягом місяця надає послуги з розподілу газу на території Сумської області.
У зв’язку зі зміною оператора газорозподільних мереж до Роменської міської територіальної громади почали надходити численні звернення мешканців громади з питаннями, що змінилося для споживачів зі зміною товариства, як це вплине на тарифи та як налагодити комунікацію між газорозподільним підприємством та населенням.
Яка ключова мета цих змін розповів начальник Роменського управління експлуатації газового господарства Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» Владислав ОМЕЛЯНЕНКО.
Тому пропонуємо переглянути відповіді на актуальні питання, які хвилюють споживачів Роменської громади:
Початок місяця, тож актуальне до запитання: чи змінилися способи передачі показань лічильника?
Усі ті способи, якими користувалися наші споживачі з 18 липня 2023 року, – працюють. Однак з’явився удосконалений особистий кабінет my.grmu.com.ua. І це, на мій погляд, сьогодні найзручніший сервіс. Також можна передавати інформацію за телефонами Контакт-центру: +38 066 300 28 88, +38 098 300 28 88, +38 093 300 28 88.
Через війну людям довелося полишити домівки. Чи потрібно їм передавати покази лічильника, якщо вони не користуються газом?
Так, передавати покази лічильника потрібно незалежно від того, користуєтеся ви газом чи ні. Якщо ви не проживаєте в будинку чи квартирі, то необхідно продублювати попередні показання. Таким чином ви забезпечите собі коректні нарахування за розподіл.
Повернемося до особистого кабінету, можна детальніше?
Особистий кабінет Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» – це зручний сервіс із широким функціоналом. У ньому клієнти можуть переглянути історії розрахунків, завантажити та роздрукувати квитанції, дізнатися дату планової повірки лічильника, передати показники й оплатити за доставку.
Усього кілька кліків: зайти на сайт Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ», у верхньому правому кутку натиснути на «Особистий кабінет», ввести номер особового рахунку, що починається цифрами 1200… та перші три літери прізвища власника особового рахунку, вказати свій e-mail та підтвердити реєстрацію в листі, що надійде на вказану електронну пошту, й сформувати пароль для входу у кабінет.
Про оплату. За якими реквізитами відтепер необхідно сплачувати за розподіл газу?
Із 1 жовтня, з моменту утворення філії, сплачувати за послуги розподілу газу потрібно за новими реквізитами. Однак, якщо у вас залишився борг перед АТ «Сумигаз», повертати його треба за реквізитами «Сумигазу».
Реквізити Оператора газорозподільної системи АТ «Сумигаз» (для населення):
код ЄДРПОУ 03352432
ІПН:033524318196
МФО 337568
Реквізити Оператора газорозподільних систем Сумська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» (для населення, для оплати послуг, отриманих із 1 жовтня 2023 року):
код за ЄДРПОУ 45202808
МФО 337568
п/р UA073375680000026035300544620
Чому споживачі в жовтні отримали дві платіжки? За якою їм потрібно сплатити за доставку газу?
Дві платіжки отримали не всі, а лише ті наші клієнти, які мають борг перед АТ «Сумигаз». Перша платіжка – остаточний рахунок від АТ «Сумигаз» – сума заборгованості перед АТ «Сумигаз» за послуги розподілу природного газу (при наявній заборгованості з остаточною сумою боргу).
Друга платіжка – рахунок за послугу з розподілу газу за жовтень 2023 року від Сумської філії «Газмережі».
У споживачів була можливість повернути переплачені кошти за доставку газу. Чи можуть вони зробити це зараз?
Так, звісно. Усі клієнти, які мають переплату за доставку газу в АТ «Сумигаз», можуть повернути ці кошти на картку. Для цього треба звернутися в Центр обслуговування клієнтів із підготованим пакетом документів: письмовою заявою, копією паспорта (1-6 сторінки), копією ідентифікаційного коду, довідкою з банку з реквізитами карткового рахунку, копією квитанції на суму переплати.
Останні оплати викликали в споживачів багато запитань, адже після переказу коштів борг лишався. Чому так сталося?
Багато хто сплатив за новими реквізитами, але не вказав особового рахунку або адреси. Гроші на рахунки надійшли, але ідентифікувати ці кошти неможливо, тому й лишився борг. Якщо так сталося, необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів.
А як зараз працюють Центри обслуговування клієнтів? Із якими питання приймають ще?
Центри обслуговування клієнтів працюють у будні дні з 8:00 до 17:00. Фахівці проконсультують від переоформлення особового ранку до замовлення технічного обслуговування.
І насамкінець – про умови роботи газовиків. Є складнощі?
Сьогодні усі газовики працюють у штатному режимі, звичайно, із засобами індивідуального захисту. Відпрацьовуємо всі можливі сценарії, аби бути готовими до будь-якого розвитку подій. Війна – основна складність. Ніколи не знаєш, якою буде наступна ціль ворога. Маємо думати не на два, а на десять кроків вперед.
Наша задача – забезпечити споживачів газом. Наразі справляємося.
За повідомлення Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ»
Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada