Новини міста (5459)

06.03.2024 в 18:32
Коментарів немає
 

Платники податків є важливими суб’єктами податкових відносин. Вони забезпечують наповнення бюджету, який є джерелом фінансування державних програм та видатків. Тому важливо, щоб платники податків були обізнаними завжди і в мирні часи, а в умовах війни важливість поінформованості платників податків важко переоцінити. Знання можливих каналів комунікації з податковою службою особливо  в регіонах має вирішальне значення для оперативного та точного вирішення їхніх податкових питань. Сьогодні через переміщення людей, руйнування інфраструктури та інші фактори платникам податків може бути важко отримати необхідну інформацію або виконати необхідні дії.

Політика відкритості та прозорості була і залишається пріоритетним напрямом роботи податківців Сумщини, коли акцент робиться на своєчасному наданні необхідної допомоги або оперативного розв’язання проблемного питання платника. У воєнний час ситуація може змінюватися дуже швидко, тому оперативність та точність вирішення податкових питань стає ключовою. Якщо платники будуть володіти інформацією щодо того, куди звертатися, вони зможуть швидко отримати необхідну підтримку та вирішити свої питання без зайвих затримок.

Сьогодні існує багато різних каналів інформаційної взаємодії, які  дозволяють платникам податків отримувати інформацію та консультації від податкової служби.

По-перше, це офіційні вебпортал ДПС України (https:// tax.gov.ua/) та субсайти областей (субсайт Головного управління ДПС у Сумській області https://sumy.tax.gov.ua/) –  інтернет-ресурси податкової служби, де розміщена найактуальніша інформація.

По-друге, це телефонні лінії, де можна отримати відповіді на конкретні питання. Особливо актуальною є можливість отримання телефонних консультацій для платників податків проживаючих у громадах, які є прикордонними та щоденно потерпають від обстрілів з боку росії. У таких громадах може бути ускладнений доступ до податкових органів, а також може бути відсутній зв’язок з Інтернетом. Фахівці Сумщини, які консультують платників за телефоном мають відповідну підготовку та досвід, щоб надавати якісні та актуальні відповіді. Всі наші телефони оприлюднено на субсайті у розділі «Контакти» https://sumy.tax.gov.ua/kontakti/.

Важливо також не втрачати з вигляду можливості соціальних мереж, де ми також надаємо оперативно важливу інформацію та відповіді на запитання. У першу чергу – месенджер Фейсбуку, звернувшись в особистих повідомленнях на нашій офіційній сторінці (https://www.facebook.com/tax.sumy) платник оперативно отримує зворотню комунікацію від пресслужби установи.

Важливо звернути увагу платників на ще один дієвий ресурс – Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Сумській області де платники можуть отримати інформаційно-консультативну допомогу в стислі терміни. 

Комунікаційна податкова платформа – це ефективний майданчик для якісної комунікації з громадськістю та бізнес-спільнотою нашого регіону. Цей формат спілкування у нас в області запрацював з серпня 2022 року. У центральному апараті ДПС Комунікаційна податкова платформа діє з червня 2020 року.

Мета її створення та функціонування – забезпечення нового формату взаємодії з бізнес-спільнотою, громадськістю та платниками податків, який  надає дієву допомогу бізнесу в оперативному розв’язанні актуальних питань застосування податкового законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС України.

Крім того,  через платформу можна звернутися із пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою між податківцями та бізнес-спільнотою.

Саме для зв’язку з учасниками платформи Сумщини створено окрему скриньку, на яку можна надсилати звернення: sumy.ikc@tax.gov.ua.  

Для цього платникам потрібно сформувати питання або звернення, яке потім надіслати на вищевказану електронну адресу для розгляду.

З метою підвищення ефективності розгляду звернень рекомендуємо вказувати  в листі всі необхідні дані для того, щоб комунікатор податкової мав можливість якнайшвидше зв’язатись з Вами: ПІБ, код РОНКПП, контактний номер телефону – для фізичної особи-підприємця, назва суб’єкта господарювання або громадської організації, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону – для юридичної особи. Відповідь на звернення готується відповідальним фахівцем профільного структурного підрозділу Головного управління ДПС у Сумській області  та надається в зручному для платника форматі:  письмово, телефоном або під час робочої зустрічі.

Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Сумській області наразі використовує всі потенційні можливості для підтримки бізнесу в умовах дії воєнного часу та відкрита до діалогу й цілковитої взаємодії з інститутами громадянського суспільства, бізнес-асоціаціями, що представляють інтереси платників податків.

Платформа створена для більш детального розгляду окремих звернень та надання відповідей з роз’яснення окремих норм податкового законодавства, які виникають у представників інститутів громадянського суспільства, бізнес – асоціацій та платників податків. 

Тобто, створено й функціонує дієвий формат роботи, який дає можливість виявляти системні проблеми та допомагати швидко та якісно розв’язати  питання, що виникають у процесі ведення господарської діяльності.

Ефективні в умовах війни канали комунікації – електронні сервіси податкової.

Електронні сервіси дозволяють платникам податків отримувати інформацію та виконувати необхідні дії в електронному вигляді, не відвідуючи податковий орган. Це особливо важливо в умовах, коли пересування людей обмежене або неможливе.

  • Електронний кабінет платника податків (https://cabinet.tax.gov.ua/)
  • Мобільний застосунок “Моя податкова”, який дозволяє платникам податків отримувати актуальну інформацію про свої податкові зобов’язання та можливості, а також виконувати необхідні дії в електронному вигляді.
  • Чат-бот ДПС «StopViolationBot». Цей сервіс для громадян запущений ДПС України з липня 2022 року. Мета – забезпечення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання сфери торгівлі та  громадського харчування.
  • Податкова надає багато необхідної та корисної інформації у розділі «Онлайн-навчання»( https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/.
  • Підписатися на телеграм канал установи можна за посиланням me/tax_gov_ua.
  • Отримати необхідну податкову інформацію можна за телефонами головної гарячої лінія Державної податкової служби України: 0800 501 007 та звернувшись до Контакт-центру Податкової me/DPS_ContactCenter_bot.
  • Центри обслуговування платників та державні податкові інспекції: робота центрів обслуговування платників дозволяє платникам податків отримати інформацію та консультації від фахівців податкової служби, а також виконати необхідні дії в присутності фахівців. Вся необхідна інформація  про ЦОПи та ДПІ Сумщини доступна за посиланням http://surl.li/ketwv.
  • Нещодавно у Центрах обслуговування платників запроваджено електронну чергу. Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.
  • Поштова адреса Головного управління ДПС у Сумській області:40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13
  • Основні телефони установи:
  • приймальня: (0542) 68-50-00;
  • факс:(0542) 68-50-20, у т. ч. для запитів на публічну інформацію;
  • сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи: (0542) 68-50-48;
  • сектор інформаційної взаємодії: (0542) 68-51-11 та (0542)  68-50-72.
  • Адреси для направлення електронної пошти:
  • official@tax.gov.ua
  • publicinfo@tax.gov.ua  для запитів на публічну інформацію 
  • zvernennya@tax.gov.ua поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді (відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян») 
  • press@tax.gov.ua– сектор інформаційної взаємодії.

Шановні платники податків Сумщини Головне управління ДПС у Сумській області  прагне щоб ви були максимально завчасно інформовані.

Вивчайте можливості зручних шляхів комунікації з податковою службою, моніторте офіційні джерела і не соромтеся звертатися за допомогою до фахівців. Розуміння, на який ресурс звернутися, забезпечить вам оперативність та точність вирішення податкових питань, що надзвичайно важливо у цих важких умовах життя.

  • Використовуйте електронні сервіси для отримання інформації та виконання необхідних дій.
  • Звертайтеся до телефонної лінії податкової служби у разі виникнення питань.

Пресслужба Головного управління ДПС у Сумській області

06.03.2024 в 16:34
Коментарів немає

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про продовження термінів процедури громадських обговорень проекту «Внесення змін до Генерального плану та плану зонування території міста Ромни Сумської області»  та звіту про стратегічну екологічну оцінку до нього, «Внесення змін до Історико-архітектурного опорного плану м. Ромни Сумської області» 

З метою врахування пропозицій громадськості терміни громадських обговорень продовжені до «31» березня 2024 р. включно.

Ознайомитися з проектом містобудівної документації та звітом про СЕО до нього можливо в приміщенні Роменської міської ради, за адресою: Сумська обл., м. Ромни, бул. Шевченка, 2, до «31» березня 2024 р. включно та на офіційному порталі Роменської міської ради –  https://romny-vk.gov.ua/ (крім інформації з обмеженим доступом).

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді за поштовою адресою: 42000, Сумська обл., м. Ромни, бул. Шевченка, 2. та за електронною адресою:  misto@romny-vk.gov.ua до «31» березня 2024 р. включно. Пропозиції, подані після встановленого строку, не розглядаються. Остання дата прийняття пропозицій (зауважень) «31» березня 2024 р.

Відповідальна особа за забезпечення організації розгляду пропозицій: Литвиненко Юрій Анатолійович – начальник відділу містобудування та архітектури, головний архітектор міста, тел.: +38 (097) 207-35-25.

                                                  Виконавчий комітет Роменської міської ради

06.03.2024 в 15:46
Коментарів немає

Нещодавно до нашої громади з благодійним концертом завітали талановиті хлопці гурт BITZ, потужні голоси яких вже встигли захопити серця багатьох українців, в тому числі і військових. Їх чуйні серця спонукають робити те, що в них добре виходить: писати музику, співати, читати тексти та поєднувати це з волонтерством.

Під час концерту було проведено благодійний аукціон, на якому глядачі змогли придбати патріотичні лоти за донат. Цього дня для 152 бригади ТРО вдалося зібрати 24 180 грн.

Дякуємо хлопцям за неймовірну атмосферу, драйв, енергію, популяризацію сучасної української пісні та любов до України!

Концерт організований спільними зусиллями міського голови Олега СТОГНІЯ, депутата Сумської обласної ради Дмитра КІРЮХІНА, начальника Відділу культури Роменської міської ради Яни МУТЛАГ, голови правління ГО «Твоє місто Ромен» Тетяни ЮРЧЕНКО та колективу Роменського міського будинку культури.

За повідомленням відділу культури РМР

06.03.2024 в 12:43
Коментарів немає

Днями в спортивному залі ДЮСШ ім.В. Гречаного  відбувся  традиційний турнір з футзалу, присвячений пам’яті Володимира ОКІПНОГО.

У турнірі  взяли  участь 6 команд юнаків 2012, 2013  років народження:  2 команди Роменської   ДЮСШ ім. В. Гречаного, команда «Ромни»,  ДЮСШ м. Лохвиця (Полтавська область), команда «Альянс» смт. Липова Долина  та команда «Колос» с. Василівка.

На відкритті турніру були присутні: начальник відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради Володимир МЕЛЬНИК, директор ДЮСШ ім. В.Гречаного Наталія ЛИСЕНКО, брат Володимира Михайловича – Микола ОКІПНИЙ та друзі Володимира Михайловича: Павло ПОМАРАН, Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ та Сергій ПОЖАРОВ.

Зі  словами привітання до учасників турніру звернулися: друзі Володимира Михайловича: Павло ПОМАРАН  – депутат міської ради   та Сергій ПОЖАРОВ – представник асоціації футболу, які побажали учасникам заходу міцного здоров’я, перемоги в турнірі, високих досягнень у спорті та перемоги наших воїнів над ворогами України.

За результатами змагань, в напруженій та безкомпромісний боротьбі звання чемпіона турніру виборола команда ДЮСШ ім. В.Гречаного 2012 року народження, ІІ місце посіли вихованці ДЮСШ ім.В. Гречаного 2013  року народження,   ІІІ місце  здобула команда «Альянс» смт. Липова Долина 

Вихованці ДЮСШ ім.В. Гречаного стали кращими в номінаціях турніру: кращі гравці команди – Яків ЛАВРИНЕНКО та Дмитро НЕСТЕРЕНКО, кращий нападник  – Тимур ОМЕЛЯНЕНКО та кращий захисник – Артур ХРИСТОВСЬКИЙ.

Переможці та призери змагань  нагороджені грамотами, медалями  та цінними призами відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради.

 Вітаємо наших переможців!

 Бажаємо юним спортсменам гарних здобутків та перемог.

За повідомленням відділу молоді та спорту

06.03.2024 в 12:20
Коментарів немає

Днями  в гімнастичному залі Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного відбувся традиційний Всеукраїнський турнір з гімнастики спортивної пам’яті Віктора КЛЕМЕНКА – тренера та одного  із засновників відділення гімнастики спортивної в м. Ромни.

У змаганнях взяли участь команди: м. Чернігів, м. Ніжин,  та Роменської міської територіальної громади.

На відкритті турніру з гімнастики спортивної  були присутні: заступник міського голови Василь МАРЮХА, начальник відділу молоді та спорту виконавчого  комітету Роменської міської ради Володимир МЕЛЬНИК,  начальник відділу освіти Ірина ІВНИЦЬКА та директор ДЮСШ ім. В. Гречаного Наталія ЛИСЕНКО.

Результати виступів гімнасток Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного у своїх вікових категоріях за програмами були наступні:

МСУ – 2007 р.н. : І місце – Вікторія КИБА (Роменський ліцей №1 ім. П.І. Калнишевського),

МСУ – 2008 р.н. : І місце – Анастасія БАРАНІК (Андріяшівський ліцей),

МСУ – 2009 р.н.: І місце – Олександра ГУЛАК (Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7), КМС-2010 р.н.: І місце – Вероніка БАРАНІК (Андріяшівський ліцей), ІІ місце – Анна ОВЧАРЕНКО (Роменський ліцей №1 ім. П.І. Калнишевського),

КМС 2011 р.н. –І місце – Марія БОБРОВСЬКА  (Пустовійтівський ЗЗСО ім. Петра Калнишевського),

І-й розряд обов’язкова + довільна програма 2013 р.н.: І місце – Аліса ТІМУШ  ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів  №7), ІІ місце – Вікторія ВЕДМІДЬ (Роменський ліцей № 2 ім. акад. А.Ф. Іоффе),

І-й розряд обов’язкова + довільна програма 2012 р.н.: І місце – Вікторія ШЕЙКО ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів  №7), ІІ місце – Вікторія ХАЛЯВКО ( Роменський ліцей № 4 ім. Тетяни Маркус), ІІІ місце – Жанна СВИРИД ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 11), 

І-й розряд 2012 р.н.: ІІІ місце – Євгенія ГРУДНИЦЬКА (Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 10),

ІІ-й розряд обов’язкова + довільна програма 2013 р.н.: І місце – Владислава ЯРОШЕНКО ( Роменський ліцей №1 ім. П.І. Калнишевського), ІІ місце – Вікторія ВАРЕНИК (Роменський ліцей №1 ім. П.І. Калнишевського),

ІІ-й розряд обов’язкова + довільна програма 2014 р.н.: І  місце – Маргарита ХОМЕНКО ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7),

ІІ-й розряд 2014 р.н.: ІІ місце – Аріна ПАВЛЕНКО ( Перехрестівський ЗЗСО І – ІІІ ступенів), ІІ-й розряд 2014 р.н.: І місце –  Анна БЕЛЬСЬКА ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7),  І

І-й розряд 2014 р.н.: ІІ місце –  Каміла КІЧКО (Роменський ліцей № 1 ім. П. І. Калнишевського),

ІІІ-й розряд 2013 – 2014 р.н.: ІІ місце – Анастасія КРОСЕНКО ( Великобубнівський  ЗЗСО), ІІІ місце – Вероніка ДАЦЕНКО ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7),

ІІІ-й розряд 2015 р.н.: ІІІ місце –  Наталія ШОКУТЬКО ( Роменський ліцей № 2 ім. акад. А.Ф. Іоффе), ІІІ-й розряд 2016 р.н.: ІІ місце –  Анастасія ШЕЙКО ( Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7), ІІІ місце – Лаура БУЛАХ (Роменський ліцей № 1 ім. П.І. Калнишевського),

І-й юнацький розряд 2015 р.н: ІІ місце – Анна ЛУКАШ (Роменська ЗОШ І – ІІІ ступенів  № 5), ІІІ місце – Катерина ТІЩЕНКО ( Роменський ліцей №1 ім. П.І. Калнишевського),

І-й юнацький розряд 2017 р.н.: ІІІ місце – Соломія БАРАНІК (Андріяшівський ліцей)

Переможців та призерів турніру нагороджено грамотами та медалями відділу молоді та спорту виконавчого комітету Роменської міської ради.

Роменську команду до змагань підготували тренери-викладачі відділення гімнастики спортивної: Тетяна МОМОТОК, Світлана СТРЕЛЕЦЬ, Оксана ГІРМАН , Ірина ПАВЛЕНКО.

Вітаємо наших переможців!

Бажаємо юним спортсменам гарних здобутків та перемог.

За повідомленням відділу молоді та спорту

06.03.2024 в 09:02
Коментарів немає

5 березня 2024 року у малій залі Роменського міського Будинку культури відбулося свято вшанування обдарованих учнів «Зоряний олімп-2024». На заході вже традиційно відзначили здобувачів освіти, які підтвердили високий рівень знань та стали переможцями обласних етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Нагородження інтелектуальної еліти громади відбулося за участі міського голови Олега СТОГНІЯ, начальника відділу освіти Ірини ІВНИЦЬКОЇ, директора Роменської МАНУМ Оксани АНДРУЩЕНКО. Також на заході були присутні депутати міської ради, директори закладів загальної середньої освіти, вчителі, керівники наукових секцій, батьки.

Приємно відзначити, що у 2023/2024 навчальному році переможцями обласних етапів інтелектуальних змагань стали 19 учнів закладів загальної середньої освіти та слухачів Роменської МАНУМ, які вибороли 24 призових місця.

19 здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти та слухачів Роменської міської Малої академії наук учнівської молоді нагороджені дипломами відділу освіти, подарунками від благодійної організації «Благодійний фонд «ГУДГЕЙМ». А четверо з них, які вибороли по 2 і більше призових місця на обласному етапі, нагороджені ще й грамотами міського голови, грошовими преміями.

Свято прикрасили вокальні та танцювальні номери вихованців ЦПО ім. І. Кавалерідзе та учнів закладів загальної середньої освіти Роменської громади. Вітаємо нашу інтелектуально обдаровану молодь громади! Бажаємо не зупинятися і досягати нових вершин під мирним небом України!

За повідомленням Відділу освіти РМР

06.03.2024 в 08:16
Коментарів немає

Гранти від ЄС та Німеччини для українських підприємств!

Українські мікро-, малі та середні підприємства з експортною спроможністю та інноваційним потенціалом можуть отримати 100 грантів до 10 тисяч євро кожен для відновлення, розвитку та підвищення стійкості у часи війни.

До участі у конкурсі запрошуються ММСП, що працюють в сферах:

переробки (машинобудівна, меблева, харчова та легка промисловість);

креативних індустрій;

логістики та транспорту;

інших секторів з потенціалом експорту або створення інновацій (наприклад, освітні та медичні послуги).

Подати заявку на отримання гранту можна за посиланням: https://100grants4smes.net.ua

Дедлайн — 24 березня 2024 року

Запланована хвиля грантів сприятиме реалізації цілей урядової ініціативи єРобота під егідою Міністерства економіки України. Грантова програма діє у межах програми EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП за фінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини (GIZ Ukraine).

За повідомленням управління економічного розвитку

 

05.03.2024 в 11:29
Коментарів немає

Відбулася чергова оперативна нарада при міському голові. Очільник громади Олег СТОГНІЙ наголосив, що більшість громадян долучається до масових заходів за місцем проживання, метою яких є прибирання зелених зон та благоустрій територій. Тож приведення громади до належного стану і створення сприятливих умов для життєдіяльності громадян повинно перерости з місячника у дво-, а можливо і тримісячник із санітарного очищення території, зовнішнього упорядкування вулиць, тощо. Від організації роботи керівників залежить обсяг та якість проведених робіт. Адже всі хочуть жити в місті, де ошатні будинки, чисті і затишні вулиці, відремонтовані дороги, впорядковані зелені зони. Проте, щоб навести лад у громаді, одного ентузіазму мало, адже чимало проблем із благоустрою можна осилити лише спільними зусиллями.

Міський голова Олег СТОГНІЙ надав доручення керівникам комунальних підприємств, начальнику Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олені ГРЕБЕНЮК щодо прибирання парку, вулиць та скверів, вивезення сміття, ремонту автомобільних доріг, з чіткими термінами виконання. Доручив заступнику міського голови Владиславу СУХОДОЛЬСЬКОИУ тримати ці питання на контролі.

За повідомленням загального відділу

05.03.2024 в 09:02
Коментарів немає

Цими днями у м. Чернігів відбувся Всеукраїнський фестиваль хореографічного мистецтва «UNDERDANCE», в якому прийняв участь аматорський ансамбль танцю «Енергія» Роменського міського Будинку культури (керівник Людмила Яременко)!

Роменські танцюристи вибороли І місце!

Тож вітаємо переможців! Пишаємося вами! Бажаємо творчого ентузіазму, тільки позитивних емоцій та віри у щасливе майбутнє!

За повідомленням Відділу культури РМР

04.03.2024 в 13:20
Коментарів немає

Захист довкілля – не чиясь забаганка, а потреба сьогодення, тож починаємо прибирати територію нашої громади. Така праця має гарний результат.

Незважаючи на воєнний стан, наша громада має бути охайною та затишною.

Сьогодні у прибиранні взяли участь працівники Виконавчого комітету, структурних підрозділів, управлінь, відділів, комунальних підприємств Роменської міської ради.

Завжди приємно, коли навколо чистота і порядок. Тож будьмо господарями у своєму домі.

Дякуємо усім, хто долучається до упорядкування прилеглої території і кожному, хто робить свій внесок у чисте довкілля Роменської міської територіальної громади!

Перемоги та миру! Все буде Україна!

На світлинах — окремі робочі моменти толоки в громаді.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

01.03.2024 в 14:08
Коментарів немає

У сесійному залі міської ради 29.02.2024 року пройшли заплановані громадські слухання документу державного планування« «Внесення змін до Генерального плану та плану зонування території міста Ромни Сумської області» та звіту про стратегічну екологічну оцінку до нього, «Внесення змін до Історико-архітектурного опорного плану м. Ромни Сумської області». В громадських слуханнях прийняли участь представники громадськості, органів місцевого самоврядування, керівники підприємств установ та організацій, а також підприємці.

У відповідності до Постанови КМУ №555 від 25 травня 2011 року «Про затвердження Порядку  проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні», на початку слухань голосуванням були визначені члени погоджувальної комісії від громадськості.

Представники проектної організації «Проектний інститут Служби безпеки України» презентували свою роботу, надали відповіді на запитання учасникам слухань.

Учасники громадських слухань своїм голосуванням підтвердили що слухання пройшли на належному рівні,  в конструктивному діалозі.

Нагадуємо, що з проєктом документу державного планування можливо ознайомитися на офіційному сайті Роменської міської ради в розділі «Суспільство – консультації з громадськістю» та на 1- му поверсі будівлі міської ради.

Термін подачі письмових пропозицій чи зауважень згідно повідомлення про громадське обговорення, триває до 6 березня 2024 року.

                   Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Роменської міської ради                                          

01.03.2024 в 11:29
Коментарів немає

Інвалідність для дитини встановлюють лікарсько-консультативні комісії (далі —ЛКК). Ці комісії функціонують при закладах охорони здоров’я. ЛКК встановлюють такі категорії інвалідності для осіб віком до18 років:

  • «дитина з інвалідністю»;
  • «дитина з інвалідністю підгрупи А» (для тих, хто має виключно високу міру втрати здоров’я та надзвичайну залежність від постійного стороннього догляду, допомоги або диспансерного нагляду інших осіб і фактично не здатний до самообслуговування).

Етапи оформлення інвалідності для дитини

Етап 1

ЗБІР І ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ

 Першочергово необхідно звернутися до сімейного лікаря, профільного лікаря або закладу охорони здоров’я, де лікувалася та спостерігається дитина, для повного медичного обстеження (амбулаторного або стаціонарного).

За результатами обстеження потрібно отримати один із документів, де обов’язково мають бути вказані медичні показання для визнання дитини особою з інвалідністю із зазначенням діагнозу та коду:

  • Консультативний висновок спеціаліста (форма028/о);
  • Виписка з медичної карти стаціонарного хворого (форма 027/о).

З отриманим документом необхідно звернутися до сімейного лікаря/профільного лікаря за скеруванням до ЛКК лікувально-профілактичного закладу, з яким укладена декларація. Лікар готує та подає на ЛКК документи на встановлення категорії «дитина з інвалідністю» або «дитина з інвалідністю підгрупи А».

Документи, які лікар подає на розгляд комісії:

  • історію розвитку дитини за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України (далі — МОЗ);
  • Консультативний висновок спеціаліста (форма 028/о) або Виписку з медичної карти стаціонарного хворого (форма 027/о);
  • план медичної реабілітації;
  • документ, що засвідчує особу батьків дитини або її законних представників.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

На період дії воєнного стану, за інформацією МОЗ, у разі скерування лікарем на ЛКК пацієнта із числа внутрішньо переміщених осіб не обов’язково мати укладену декларацію із цим лікарем.

Окрім цього, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі — КМУ) № 225 від 08.03.2022 р., на період дії воєнного стану та 6 місяців після його припинення/скасування, інвалідність можна встановити заочно та незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування особи.

 

Етап 2

ПРОВЕДЕННЯ ЛІКАРСЬКО-КОНСУЛЬТАТИВНОЇ КОМІСІЇ

 

ЛКК проводить огляд дитини та розглядає подані лікарем документи протягом семи робочих днів з дня їх надходження, після чого надає висновок про те, що встановлений діагноз надає право на отримання державної соціальної допомоги. Зазначений лікар має бути присутнім під час проведення засідання комісії для інформування про стан дитини.

У разі встановлення інвалідності ЛКК складає на підставі плану медичної реабілітації індивідуальну програму реабілітації (далі — ІПР) дитини з інвалідністю, у якій визначають реабілітаційні заходи, їх обсяги, строки проведення та виконавців.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Батьки чи законні представники дитини, якій надається статус «дитина з інвалідністю», мають підписати ІПР, у такий спосіб засвідчуючи свою згоду з прописаним обсягом реабілітаційних заходів.

Необхідно пам’ятати, що пунктом 3 Порядку видачі медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, затвердженого наказом МОЗ № 482 від 04.12.2001 р. (далі — Наказ), визначено чіткий перелік закладів охорони здоров’я, які мають право встановлювати в дитини медичні показання для визнання її дитиною з інвалідністю віком до 18 років:

  • ЛКК дитячих обласних лікарень;
  • ЛКК багатопрофільних міських лікарень;
  • ЛКК спеціалізованих лікарень;
  • ЛКК диспансерів, де діти перебувають на диспансерному обліку та спеціалізованому лікуванні;
  • ЛКК Української дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ»;
  • ЛКК Українського центру медичної реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи;
  • ЛКК клінік науково-дослідних установ МОЗ та Академії медичних наук України.

ВАЖЛИВО!

Лікарі, які проводять приватну медичну практику, не передбачені Наказом, тому не мають права видавати медичні висновки про те, що встановлений діагноз надає право на отримання державної соціальної допомоги.

У разі незгоди з рішенням ЛКК дитина старша 15 років та/або її батьки чи законні представники мають право протягом місяця після надходження висновку ЛКК звернутися з письмовою заявою до центральної комісії МОЗ Автономної Республіки Крим, центральних обласних, центральних міських у мм. Києві та Севастополі (далі — центральні комісії) або до комісії, у якій дитині проводили медико-соціальну експертизу, чи до МОЗ Автономної Республіки Крим, відповідного структурного підрозділу з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, про проведення повторного огляду.

Рішення центральної комісії своєю чергою може бути оскаржене до центральної комісії МОЗ України, з письмовою заявою про проведення повторного огляду.

Рішення центральної комісії МОЗ України або ЛКК може бути оскаржене до суду.

Дату повторного огляду зазначають у медичному висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років.

Повторний огляд дітей з інвалідністю раніше встановленого строку можна проводити за заявою як батьків або законних представників дитини з інвалідністю, так і лікаря, який надає дитині первинну медичну допомогу, в разі зміни стану здоров’я і працездатності.

Після того, як дитина з інвалідністю досягає повноліття, ЛКК направляє її для проходження медико-соціальної експертизи на медико-соціальну експертну комісію (далі — МСЕК) відповідного профілю.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Відповідно до постанови КМУ № 225 від08.03.2022 р., на період дії воєнного стану та протягом 6 місяців після його припинення/скасування, якщо дитина з інвалідністю, якій виповнилось 18 років, не може прибути на огляд до МСЕК, рішення про встановлення інвалідності комісія може приймати заочно на підставі направлення ЛКК.

Окрім цього, відповідно до вищезазначеної постанови, у разі коли в ІПР дитини з інвалідністю встановлено строк повторного огляду, що припадає на період дії воєнного стану, а в дитини з інвалідністю немає можливості пройти ЛКК, її ІПР продовжується до останнього числа шостого місяця після припинення або скасування періоду дії воєнного стану, якщо раніше не буде проведено повторний огляд і не отримано відповідну ІПР. 

Етап 3

ОФОРМЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ Й ІНШИХ ПІЛЬГ

Батькам або законним представникам дитини з інвалідністю необхідно звернутися в Управління соціального захисту населення або до Центру надання адміністративних послуг за зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання особи, яка подає заявку для отримання державної соціальної допомоги дитині з інвалідністю. Потрібно надати такі документи:

  • медичний висновок для дитини з інвалідністю;
  • документи, що підтверджують особу;
  • фото дитини для оформлення посвідчення особи з інвалідністю;
  • заяву одного з батьків/законних представників, яка подається за зареєстрованим місцем проживання або за місцем фактичного проживання особи, яка подає заяву.

Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, потрібно подати також:

  • копію рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністювіком до 18 років опікуна (піклувальника);
  • копію рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною;
  • копію рішення суду про призначення опікуна (піклувальника) особі з інвалідністю з дитинства або копію документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна (піклувальника).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Соціальна допомога буде виплачуватися з дати заяви одного з батьків або законних представників, тому необхідно подати її якнайшвидше.

У разі виникнення додаткових питань просимо звертатися до Управління соціального захисту населення Роменської міської ради  за адресою: бульв. Шевченка, буд.8, або за тел:  5 17 06 та  (098) 252 04 29,  а також до Центру надання адміністративних послуг міста Ромни за адресою: м. Ромни, вул. Соборна, 13/71 або за  тел: 5-29-15, 5-33-00

Управління соціального захисту населення Роменської міської ради,

за інформаційним  матеріалом  БФ «Право на захист»

 

01.03.2024 в 11:19
Коментарів немає

У березні 2024 року Українська компанія Грузар розпочинає реалізацію програми допомоги найуразливішим сім’ям ВПО та сім’ям учасників бойових дій, які постраждали від російської агресії.

 У 2024-25 роках компанія планує надати допомогу близько 3000 сімей (орієнтовно 10 тис. перевезень різних вантажів). Допомогу отримають родини, які заповнять онлайн-анкету та нададуть підтвердження статусу ВПО або УБД.

Упродовж двох місяців компанія зобов’язується надати послуги переїзду, транспортування чи вантажників для потреб цих сімей.

 У 2022-23 році у м. Києві та Київській області допомогою  громадської ініціативи уже скористалося близько 1500 родин (понад 5000 людей).

Для подачі заявки необхідно заповнити онлайн анкету за посиланням: https://forms.gle/4zfC7GhXD9Jokzh78.

Зверніть увагу, що заповнення анкети не гарантує отримання допомоги. У разі великої кількості заявок, компанія в першу чергу буде надавати допомогу найбільш нужденним сім’ям.

 Якщо вам потрібна допомога у заповненні анкети або виникли інші запитання, зверніться за номером підтримки: +38 (0)97 91 91 426 ( з 10:00 год -18:00 год). 

Контакти: Руденко Михайло – організатор соціальної ініціативи та представник компанії Грузар. 

Телефон: +380 97 91 91 426   Пошта: mykhailo.rudenko@gruzar.com.ua

За повідомленням Управління соціального захисту населення Роменської міської ради 

01.03.2024 в 09:30
Коментарів немає

У Рогинському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Роменської міської ради Сумської області для учасників клубу відповідального батьківства  Громадською організацією «Розвиток освітніх ініціатив» у рамках реалізації проєкту «Облаштування дитячо-спортивного майданчика «SMART», що впроваджується МБФ «Український Жіночий Фонд» у партнерстві зі Структурою «ООН – Жінки» за фінансової підтримки Уряду Норвегії, було проведено серію  тренінгів для батьків. Тематика тренінгів: «Ми різні – ми рівні (гендерна рівність), «Протидія гендерному насильству», «Соціальна згуртованість – як можливість до змін». Спікер – Наталія Макаренко, практичний психолог Роменського міського центру соціальних служб, тренер тренерської мережі ГО «Ла Страда-Ураїна».

Під час першого тренінгу учасники ознайомилися з поняттям «гендер», з’ясували відмінність між поняттями «гендер» і «стать», визначили поширені гендерні стереотипи та отримали знання про формування гендерних ролей. Важливими елементами тренінгу були вправи на визначення гендерної дискримінації та формування поведінки, орієнтованої на дотримання гендерної рівності.

Другий тренінг було присвячено проблемам гендерного насильства та насильства в сім’ї. Тема надзвичайно актуальна, особливо зважаючи на загострення проблеми під час повномасштабної війни в Україні. Батьки поповнили  знання про види насильницької поведінки, критерії їхніх відмінностей, обговорили причини, що зумовлюють існування домашнього насильства як соціального явища. Працюючи в групах, учасники спростували стереотипи та розвінчали міфи щодо насильства в сім’ї.

На третьому тренінгу батьки розглянули питання соціальної згуртованості, яка пов’язана з почуттям приналежності до спільноти, а також із солідарністю та взаємоповагою між її членами. Учасники дізналися, що соціальна згуртованість – це такі взаємини між владою та громадянами, які дають змогу кожному почуватися залученим і мати рівні права, політичні та соціальні можливості, та дійшли спільного висновку: орієнтація на спільне благо – це здатність мешканців бути соціально відповідальними та діяти в інтересах всієї громади, співпрацювати і підтримувати інших.

Розмаїття вправ, яскраві роздаткові матеріали, зрозумілі лаконічні  презентації, повна обізнаність спікера з темами тренінгів сприяли підвищенню емоційності заходів, інтересу до тем та створювали атмосферу активної творчої спільної праці.

На заході панувала тепла та дружня атмосфера. Дякуємо ГО «Розвиток освітніх ініціатив» за організацію тренінгів, пані Наталії за цікаву та корисну інформацію, а батькам за активність!

За повідомленням Рогинського ЗЗСО РМР

#УЖФ Захід/активності реалізується в межах проєкту «Розбудова мирного, демократичного та ґендерно рівноправного суспільства в Україні – Фаза ІІ», що реалізується структурою «ООН Жінки» в Україні у партнерстві з Українським Жіночим Фондом у Сумській, Чернігівській, Кіровоградській, Запорізькій, Луганській та Донецькій областях за фінансової підтримки Уряду Норвегії. Відповідальність за зміст інформації несе ГО «Розвиток освітніх ініціатив». Представлена інформація не завжди відображає погляди Уряду Норвегії і УЖФ.

 

01.03.2024 в 07:30
Коментарів немає

Шановні мешканці Роменської громади!

Роменське УЕГГ повідомляє, що на виконання Правил безпеки систем газопостачання, ст. 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирному будинку та Типового договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку у березні 2024 року будуть проводитися роботи з технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж у багатоквартирних будинках  згідно з наступним графіком:

05.03.2024

м. Ромни, 1 пров. Коржівської, 6

06.03.2024

м. Ромни, вул. Коржівська, 13

07.03.2024

м. Ромни, вул. Коржівська, 82

11.03.2024

м. Ромни, вул. Коржівська, 96

12.03.2024

м. Ромни, вул. Коржівська, 109

13.03.2024

м. Ромни, вул. Коржівська, 121

15.03.2024

м. Ромни, вул. Монастирська, 27

18.03.2024

м. Ромни, бульв. Європейський, 26

19.03.2024

м. Ромни, вул. Прокопенка, 18

20.03.2024

м. Ромни, вул. Прокопенка, 49

21.03.2024

м. Ромни, вул. Рятувальників, 55

За повідомленням Управління житлово-комунального господарства