За повідомленням Департаменту культури, туризму і релігій Сумської обласної державної адміністрації

За повідомленням Департаменту культури, туризму і релігій Сумської обласної державної адміністрації
12-та бригада спеціального призначення «Азов» – один з найкращих підрозділів Сил оборони України. Вже понад 11 років бійці підрозділу захищають Україну від окупантів.
«Азов» – це професіоналізм, сучасні військові стандарти підготовки і ведення бойових дій, а також життя солдата на першому місці в системі функціонування підрозділу. Завдяки цим принципам бригада показує високі результати на полі бою, ефективно обороняється і наступає.
Зараз бригада «Азов» розширюється. Утворюються нові підрозділи, готові приймати до своїх лав вмотивованих добровольців. Якщо ти хочеш бути в «Азові», але не маєш досвіду військової служби, тебе всьому навчать. Потрібно лише заповнити анкету на сайті бригади за посиланням: https://azov.org.ua/anketa/. Якщо ти визначився з напрямком служби, обов’язково напиши про це в коментарі до анкети.
Хто зараз потрібен «Азову»?
Кожен доброволець «Азову» проходить обов’язковий базовий курс бойової підготовки. Під час БКБП досвідчені азовські інструктори передають рекрутам свій багаторічний досвід бойових дій та інтенсивно готують до викликів війни.
Не знаєш ким хочеш бути у війську? Заповнюй анкету на azov.org.ua, проходь підготовку в «Азові» і самостійно обирай свій шлях у підрозділі.
Дій вже зараз.
За повідомленням 12-ї бригади спеціального призначення «Азов»
З початку року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зросли на 22,5 %, або на 67,7 млрд грн порівняно з аналогічним періодом 2024 року.
Протягом січня – липня 2025 року платники перерахували 369,4 млрд грн єдиного внеску. За цей же період 2024 року ця сума була на рівні майже 301,7 млрд гривень.
Нагадуємо, що роботодавці сплачують 22 % єдиного внеску за найманих працівників. Саме ці кошти є основним джерелом наповнення фондів соціального страхування, за рахунок яких фінансуються державні соціальні програми, здійснюється виплата пенсій, матеріальної допомоги громадянам тощо. Він автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
З 1 січня 2025 року фізичні особи – підприємці на спрощеній та загальній системах оподаткування, а також самозайняті особи сплачують єдиний внесок за себе відповідно до Закону України «Про Державний бюджет на 2025 рік».
Звільнені від сплати єдиного внеску ФОП:
– зареєстровані на тимчасово окупованих територіях (відповідно до п. 93 розділу VIII Закону №2464),
– наймані працівники, за яких єдиний внесок сплачує роботодавець,
– пенсіонери,
– особи з інвалідністю, які отримують пенсію або соціальну допомогу,
– мобілізовані (на весь період служби з урахуванням законодавчих норм),
– на загальній системі без доходу.
За повідомленням сектору інформаційної взаємодії
ГУ ДПС у Сумській області
Головне управління ДПС у Сумській області акцентує, що відповідно до ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
Для подання письмового запиту на інформацію запитувач може використати форму, яку можна отримати у розпорядника інформації або яка розміщена на офіційному веб-сайті відповідного розпорядника.
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДПС, на яку покладено функціональні обов’язки щодо організації діловодства за запитами на інформацію та доступ до публічної інформації, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
Так, форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2020 № 405 та розміщена на вебпорталі ДПС у розділі «Публічна інформація» за посиланням:
Головна/Для громадськості/Публічна інформація/Форми подання запиту (https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/718590.html).
Відповідно до п. 8 розд. ІІ Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації, затвердженого Наказом № 405, у Формі запиту запитувачу надається можливість обрати форму надання відповіді – поштою, факсом, електронною поштою, а також ознайомитися з документами у спеціальному місці розпорядника інформації.
Позначка щодо способу надання відповіді проставляється у полі «Прошу надати мені відповідь у визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації» строк. Відповідь надати (ознайомитись з документами):» Форми запиту.
При оформлені письмового запиту в довільній формі заявник має зазначити спосіб отримання відповіді.
Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем (абзац другий п. 8 розд. ІІ Порядку № 405).
В органах ДПС визначаються спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їхніми копіями відповідно до вимог п. 4 частини першої ст. 14 Закону № 2939 (п. 13 розд. ІІІ Порядку № 405).
Згідно зі ст. 20 Закону № 2939 розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Режим експортного забезпечення: повідомлення про завершення валютного контролю, отримане від банку ДПС розміщує в електронному кабінеті платника податку, не пізніше наступного робочого дня після отримання.
За повідомленням сектору інформаційної взаємодії
ГУ ДПС у Сумській області
Шановні воїни-зв’язківці!
Вітаю вас із професійним святом – Днем військ зв’язку ЗСУ!
У складних умовах війни з російським агресором українські воїни-зв’язківці гідно виконують свій обов’язок. Забезпечуючи безперебійний зв’язок, вони об’єднують підрозділи в єдину, керовану силу, що здатна ефективно протистояти ворогу.
З перших днів повномасштабного вторгнення військові зв’язківці продемонстрували високий рівень підготовки, оперативно розгорнувши стійку систему бойового управління, яка залишається надійною основою нашої оборони.
Світла пам’ять полеглим героям, чий подвиг є дороговказом для нинішніх поколінь захисників.
Щиро дякую всім воїнам за мужність, професіоналізм і самовідданість у виконанні завдань. Нехай ваша праця й надалі приносить успіх на шляху до Перемоги!
Слава українським воїнам-зв’язківцям!
З повагою — міський голова Олег СТОГНІЙ
Оновлення містобудівної документації відтерміновано Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання земельних ділянок для розбудови цифрової інфраструктури» № 4321-IX, який підписано Президентом України 05.08.2025р., відтерміновано до 01.01.2028р. необхідність розроблення та оновлення містобудівної документації на місцевому рівні, на чому системно наполягала Асоціація міст України.
Закон № 4321-IX, доопрацьований з врахуванням пропозицій Президента, вносить серед іншого зміни до Земельного кодексу України, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI, Закону України «Про Державний земельний кадастр» № 3613-VI, та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель» № 711-IX та передбачає, що до 01.01.2028р.:
– встановлення або зміна функціонального призначення територій може здійснюватися на підставі детальних планів територій щодо територій, де ще не затверджені комплексні плани;
– затвердження та внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженої до набрання чинності Закону України № 711-IX, може здійснюватися без урахування його вимог щодо її складу та змісту,
– детальні плани територій щодо територій, розташованих за межами населених пунктів та стосовно яких не затверджені комплексні плани, можуть розроблятися та затверджуватися відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області,
– сільські, селищні, міські ради зобов’язані забезпечити внесення до Державного земельного кадастру відомостей про функціональні зони територій, визначені у містобудівній документації на місцевому рівні, межі територій пам’яток, історико-культурних заповідників, історичних ареалів населених пунктів та зон охорони пам’яток культурної спадщини, зазначені в історико-архітектурному опорному плані та обмеження у використанні земель у сфері забудови.
Закон № 4321-IX набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Пресслужба ВАОМС «Асоціація міст України»
ЛОТ № LRE001-UA-20250804-00143
04.09.2025 об 11:40 будуть проведені електронні земельні торги щодо продажу права оренди на земельну ділянку площею 0,0188 га (кадастровий номер 5910700000:05:077:0123), з цільовим призначенням «для індивідуального садівництва», що розташована за адресою: вул. Героїв Роменщини, 181-А/8, м. Ромни, Сумська обл.
| Період подання пропозицій | 06.08.2025 18:00 – 03.09.2025 20:00 |
| Стартова ціна лоту | 106,96 грн |

ЛОТ № LRE001-UA-20250804-95463
04.09.2025 об 11:35 будуть проведені електронні земельні торги щодо продажу права оренди на земельну ділянку площею 0,0145 га (кадастровий номер 5910700000:05:077:0122), з цільовим призначенням «для індивідуального садівництва», що розташована за адресою: вул. Героїв Роменщини, 181-А/7, м. Ромни, Сумська обл.
Період подання пропозицій 06.08.2025 18:00 – 03.09.2025 20:00.
Стартова ціна лоту 82,50 грн.

ЛОТ № LRE001-UA-20250804-32417
04.09.2025 об 11:50 будуть проведені електронні земельні торги щодо продажу права оренди на земельну ділянку площею 0,0251 га (кадастровий номер 5910700000:05:077:0120), з цільовим призначенням «для індивідуального садівництва», що розташована за адресою: вул. Героїв Роменщини, 181А/5, м. Ромни, Сумська обл.
Період подання пропозицій 06.08.2025 18:00 – 03.09.2025 20:00.
Стартова ціна лоту 142,81 грн.

ЛОТ № LRE001-UA-20250804-43706
04.09.2025 об 11:15 будуть проведені електронні земельні торги щодо продажу права оренди на земельну ділянку площею 0,0155 га (кадастровий номер 5910700000:05:077:0118), з цільовим призначенням «для індивідуа,льного садівництва», що розташована за адресою: вул. Героїв Роменщини, 181-А/3, м. Ромни, Сумська обл.
Період подання пропозицій 06.08.2025 18:00 – 03.09.2025 20:00.
Стартова ціна лоту 88,19 грн.

Щоб взяти участь в електронних земельних торгах як покупець необхідно зареєструватись на будь-якому із підключених до системи електронних майданчиків. Перелік авторизованих електронних майданчиків доступний на сайті https://prozorro.sale/ в розділі «Користувачам» підрозділі «Каталог майданчиків».
Перелік документів, які необхідно подати через особистий кабінет в електронній торговій системі, з метою участі в земельних торгах передбачений частиною 7 статті 137 Земельного кодексу України. Звертаємо увагу на обов’язковість підписання поданих документів кваліфікованим електронним підписом.
За повідомленням відділу земельних ресурсів РМР
У Роменській міській територіальній громаді продовжується видача продуктових наборів тривалого зберігання.
Наразі, починаючи з 07 серпня 2025 року, з 9:00 до 16:00 години (у п`ятницю – з 9:00 до 15:00 години) буде проводитись видача наборів особам старше 85 років за адресою: м. Ромни, бульвар Шевченка, 6 (приміщення міського Будинку культури).
При собі мати паспорт
За повідомленням Управління соціального захисту населення РМР
Ми не просто воюємо – ми змінюємо хід війни. 14-й Окремий Полк Безпілотних Авіаційних Комплексів, що входить до Сил Безпілотних Систем ЗСУ, щодня завдає ворогу непоправних втрат, використовуючи дрони різного призначення – від розвідувальних у тилу ворога до далекобійних дронів-камікадзе, що підривають росію вглибині.
Україна вже четвертий рік веде війну проти агресора, який не зупиняється ні перед чим. Історія показала, що будь-які домовленості з росією – це лише тимчасова пауза, яку ворог використовує для підготовки нових атак. Тому єдина гарантія нашої безпеки – це потужні Збройні Сили. Нам необхідна технологічна і сучасна армія. Така армія, яка відіб’є бажання починати з нами війну в майбутньому.
Наші результати говорять самі за себе. Ось деякі з них:
У нас ти сам/сама обираєш собі посаду, адже нам необхідні кваліфіковані люди в кожному напрямку. Твої знання, навички та досвід – саме те, що потрібно для нашої боротьби. Як і в будь-якій організації, ми формуємо команду. Обери собі посаду, на якій будеш найбільш продуктивний – це головний принцип в рекрутингу до нашого полку.
Наші командири – це офіцери з бойовим досвідом ще з 2014 року. Для них головне – це ефективність виконання завдань та безпека бійців. Тому вони особливу увагу приділяють ретельному плануванню бойових дій та підготовці військовослужбовців.
Наш полк – це в першу чергу технології, де головною зброєю є інтелект та інженерні рішення. Наші інженери постійно працюють над вдосконаленням засобів ураження, розвідки, зв’язку та автоматизації бойових дій. Тому ми особливо зацікавлені у фахівцях технічних спеціальностей, які можуть зробити нашу армію ще більш технологічною та ефективною.
Крім бойових підрозділів, у нас також є потреба у спеціалістах, які забезпечують функціонування підрозділу. Це непомітна складова збройних сил, але від неї залежить успішність усіх бойових операцій. Водії, бухгалтери, спеціалісти із закупівель, кухарі, автоелектрики, фельдшери – без цих людей жоден військовий підрозділ не зможе ефективно виконувати свої завдання.
Для молодих людей служба в армії – хороший професійний старт. Це можливість отримати досвід, навички лідерства та роботи в команді, що знадобиться не лише у військовій сфері, а й у цивільному житті після завершення служби. Крім того, армія надає:
Долучитись до нас – це кілька простих кроків.
Перший крок нашого знайомства — заповнення анкети на нашому сайті www.14reg.army
Відповідай на питання, додай резюме і наші рекрутери з тобою сконтактують.
Другий крок – рекрутери проведуть онлайн-співбесіду. На ній ти зможеш обрати посаду з огляду на власні бажання, досвід та навички і отримати відповіді на будь-які питання.
Третій крок – спілкування з командиром підрозділу. Ти дізнаєшся про особливості служби та робочі задачі.
Четвертий крок – долучення до підрозділу. Тут є два шляхи: мобілізація або контракт. Кожен з них має свої особливості та переваги – про це тобі розкаже рекрутер під час співбесіди.
П’ятий крок – базова загальновійськова підготовка, яка триватиме 50 днів. Проходить на базі навчального центру Збройних Сил. І після завершення ти повернешся до нашого підрозділу. Тут на тебе чекатимуть фахова підготовка, адаптація до нової посади та повноцінне злагодження із побратимами і посестрами.
Служба в Збройних Силах – це робота. Ти отримаєш хороші умови, хорошу зарплату та широкий перелік пільг. Будуть складні, але цікаві задачі і дуже ретельне навчання та підготовка – усе чого ти не знаєш – тобі розкажуть, усе чого ти не вмієш – тебе навчать.
Але головне – це найбільш важлива робота, яку ти зараз можеш знайти в Україні. Робота, якою ти будете пишатися. Це вибір для сміливих та відповідальних людей, які хочуть жити та будувати плани на майбутнє у власній країні.
Оберіть свою посаду та заповніть анкету на нашому сайті: https://14reg.army/
Приєднуйтесь до тих, хто реально змінює ситуацію на фронті! Ваш внесок має значення.
За повідомленням 14-го Окремого Полку Безпілотних Авіаційних Комплексів
Для купівлі-продажу, дарування, обміну, успадкування та взагалі будь-яких операцій із земельною ділянкою, потрібно отримати витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК).
Витяг з ДЗК підтверджує, що ваша земельна ділянка сформована, зареєстрована в Державному земельному кадастрі, наявність у земельної ділянки кадастрового номеру та містить інші відомості (обмеження, обтяження та ін.), внесені до Поземельної книги.
Як і де отримати витяг з ДЗК?
Онлайн – через сайт Держгеокадастру в розділі «Електронні послуги»https://e.land.gov.ua/services.
Оформлення витягу через сайт Держгеокадастру можливе, за умови електронної ідентифікації особи з використанням кваліфікованого електронного підпису та оплати послуг за надання відомостей з Державного земельного кадастру із застосуванням електронних платіжних засобів.
Офлайн – в Центрі надання адміністративних послуг м. Ромни.
Для отримання витягу з Державного земельного кадастру необхідно подати:
Скільки коштує витяг з ДЗК?
Вартість замовлення витягу з ДЗК встановлюється у розмірі 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року.
З 01 січня 2025 року сума адміністративного збору за надання витягу з ДЗК складає 151,40 грн.
Важливо! Витяг з ДЗК формується у вигляді електронного документу в форматі pdf, підписи та печатки на витязі не передбачені законодавством, кожен витяг можна перевірити за допомогою QR коду, що зазначено на кожній його сторінці.
За більш детальною інформацією можна звернутись до ЦНАПу м. Ромни.
Наша адреса: м. Ромни вул. Соборна 13/71
Графік роботи : понеділок – четвер з 8:00 до 17:15, п’яниця з 8:00 до 16:00, субота з 8:00 до 15:00 , неділя – вихідний.
Телефони для довідок: (05448) 5-33-00 або +380987834866, офіційний сайт центру за посиланням https://cnap.romny-vk.gov.ua/.
#видача_витягу_з_державного_земельного_кадастру #як_і_де_отримати_витяг_з_державного
За повідомленням Управління надання адміністративних послуг РМР
Шановні мешканці!
Нагадуємо, що з метою створення зручних умов та спрощення доступу окремих категорій мешканців Роменської міської територіальної громади до отримання адміністративних послуг, ЦНАП м. Ромни надає адміністративні послуги із застосування кейсу «Мобільний адміністратор».

Отримати адміністративні послуги із застосуванням кейсу «Мобільний адміністратор» мають право:

Виїзні прийоми громадян із застосуванням кейсу «Мобільний адміністратор» здійснюються спеціалізованим автомобілем «Мобільний ЦНАП» щоп’ятниці з 09:00 до 15:00.
За більш детальною інформацією щодо отримання послуг звертайтесь за телефонами: (05448) 5-29-15, (098)783-48-66 або на сайт Центру: https://cnap.romny-vk.gov.ua.
За повідомленням Управління надання адміністративних послуг РМР
Благодійний фонд «СпівДія» надає безоплатні індивідуальні кар’єрні консультації для жителів Сумщини. Отримати допомогу можуть усі, хто шукає роботу, хоче змінити професію або не знає, з чого почати свій шлях на ринку праці.
Кар’єрна підтримка особливо важлива в умовах повномасштабної війни: багато людей залишилися без роботи, були змушені змінити місце проживання, мають нові потреби або переосмислили свої професійні пріоритети.
До фахівців звертаються дуже різні люди – ВПО, мами в декреті, молодь, ветерани, ті, хто роками працював «на одному місці» і тепер шукає нові шляхи. І кожному та кожній потрібна не універсальна порада, а індивідуальний підхід і підтримка.
Під час консультації можна:
Послуги повністю безкоштовні, їх надають професійні консультанти, які пройшли відповідне навчання. Консультації проходять індивідуально, офлайн або онлайн, за попереднім записом.
Кар’єрні консультації доступні для жителів Сум та області, людей у складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщених осіб, молоді, ветеранів, жінок у декреті – всіх, хто шукає нових можливостей.
Як записатися? Переходьте за посиланням та заповнюйте анкету: https://spivdiia.org.ua/career-consultation.
Благодійний фонд «СпівДія» і BlueCheck Ukraine реалізують програму безоплатної кар’єрної підтримки по всій Україні. Мета – допомогти людям відновити впевненість у собі, знайти джерело доходу та відчути, що вони не самі у своїх пошуках.
За повідомленням БФ «СпівДія»
Шановні відвідувачі!
У ЦНАП м. Ромни розпочинає свою роботу кол-центр!
Відтепер у нашому центрі працює кол-центр створений для вашої зручності та оперативного отримання інформації.
Наші адміністратори нададуть детальну консультацію щодо:
Актуалізації даних в реєстрі територіальної громади, отримання витягу з реєстру територіальної громади, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання.
Телефон гарячої лінії кол – центру: 054 48 5 33 00.
Графік роботи:
Висловлюємо особливу подяку Програма EGAP , яка впроваджується Фонд Східна Європа у партнерстві з Міністерство цифрової трансформації України за підтримки Швейцарії, за запровадження кол-центру у ЦНАПі м.Ромни.
Разом до кращого сервісу!
За повідомленням Управління надання адміністративних послуг РМР
У період з 1 серпня по 1 жовтня Держпраці реалізовуватиме всеукраїнську інформаційну кампанію «Виходь на світло!», спрямовану на зниження рівня незадекларованої праці, підвищення обізнаності громадян щодо трудових прав та формування культури легальної зайнятості.
Кампанія проводиться в умовах воєнного стану, коли кожна гривня податків має критичне значення для обороноздатності держави, функціонування системи охорони здоров’я, освіти, соціального захисту та підтримки внутрішньо переміщених осіб. Однією з головних перешкод у цьому контексті залишається тіньова зайнятість, яка послаблює фінансову спроможність держави, обмежує права громадян і створює нерівні умови конкуренції на ринку праці.
У межах кампанії передбачено:
Чому це важливо?
Незадекларована праця позбавляє працівників:
Для роботодавців це — ризик втрати кваліфікованих кадрів, репутаційні наслідки, ускладнення з отриманням банківських кредитів, участю в державних тендерах, виходом на міжнародні ринки, а також значні штрафи у разі виявлення порушень трудового законодавства.
«Мета нашої кампанії — не лише нагадати про відповідальність, а й підкреслити переваги легальної праці для всіх учасників ринку. Ми віримо, що саме відкритість, прозорість і повага до закону є фундаментом сильної держави», — зазначив Голова Держпраці Ігор Дегнера.
Закликаємо працівників та роботодавців виходити з тіні та будувати трудові відносини на законних засадах.
Легальна праця — це внесок у перемогу, економічну стабільність і гідне майбутнє України.
За матеріалами Державної служби України з питань праці