Новини міста (5208)

06.07.2022 в 11:03
Коментарів немає

Нагадуємо жителям Роменської міської територіальної громади про відповідальність за спалювання сухої рослинності чи її залишків.

Такі дії є прямим порушенням низки норм чинного законодавства, що тягне за собою накладення адміністративних штрафів та кримінальної відповідальності, особливо у воєнний час.

За самовільне спалювання сухої рослинності або її залишків передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.

Згідно зі статтею 77(1) Кодексу України про адміністративні правопорушення, самовільне випалювання стерні, луків, пасовищ, ділянок зі степовою, водно-болотною та іншою природною рослинністю, рослинності або її залишків та опалого листя на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від ста вісімдесяти до трьохсот шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб від дев’ятисот до однієї тисячі двохсот шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду, тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьохсот шістдесяти до семисот двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від однієї тисячі двохсот шістдесяти до однієї тисячі восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно зі статтею 245 Кримінального Кодексу України, знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, сухих дикоростучих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення вогнем чи іншим загально небезпечним способом — караються штрафом від п’яти тисяч чотирьохсот до дев’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п’яти років, або позбавленням волі на той самий строк.

Ті самі дії, якщо вони спричинили загибель людей, масову загибель тварин або інші тяжкі наслідки, караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

06.07.2022 в 09:15
Коментарів немає

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.

Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.

Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.

Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

Отримуйте послуги безпечно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

За інформацією Роменського відділу обслуговування громадян

 

 

05.07.2022 в 16:02
Коментарів немає

05 липня відбулася чергова оперативна нарада, яку очільник громади Олег СТОГНІЙ розпочав інформацією щодо кадрових змін і представив директора комунального підприємства «Міськводоканал» Роменської міської ради Віктора ГОЛУБА, висловивши сподівання на плідну співпрацю і потужну роботу стратегічно важливого об’єкту.

Начальник управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олена ГРЕБЕНЮК надала інформацію:

 щодо організації проведення у 2021 році технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту»: на території міста Ромни зареєстровано 73 протирадіаційних укриттів, з них 12 перебувають у державній власності, 22 у приватній власності юридичних осіб (12-підприємств, 10 – ОСББ), 39 у комунальній власності (2 перебувають на балансі відділу освіти, 37 на балансі управління ЖКГ); у протирадіаційних укриттях, які перебувають у комунальній власності, проведені роботи з підготовки їх до використання; вирішуються питання створення запасів матеріалів, обладнання, інструменту  та медичних засобів для захисних споруд за рахунок коштів благодійників, волонтерів чи самоорганізації місцевих мешканців. Також прозвітувала про роботу комісії з питань відключення споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання, повідомивши, що надійшло 30 заяв, відмовлено в наданні дозволу на відключення від мереж центрального опалення і гарячого водопостачання та влаштування індивідуального опалення 15 власникам; 15 власникам надано дозвіл; затверджено акти відключення квартир від внутрішньобудинкових мереж ЦО і ГВП в кількості 7 одиниць.

Начальник відділу земельних ресурсів Оксана ПАЛАЖЧЕНКО поінформувала про роботу комісії з розгляду земельних спорів, утвореної рішенням чотирнадцятої сесії Роменської міської ради Сумської області сьомого скликання від 23.06.2016 року. Зокрема за період роботи комісії було розглянуто більше 250 звернень. Більша частина яких стосувалася питань вирішення спорів щодо меж земельних ділянок та дотримання землевласниками/землекористувачами добросусідських відносин. Усі результати роботи комісії зафіксовані протоколами, заявникам надані відповідні витяги з таких протоколів із рішеннями або рекомендаціями комісії.

Наступним, заслухали пояснення керівника КП «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради Ігоря ЩЕРБАКА щодо виконання ним доручень наданих на оперативній нараді 14.06.2022 міським головою. Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Владислав СУХОДОЛЬСЬКИЙ звернув увагу керівника КП «ККП» РМР на залучення до міських перевезень автобусів, придбаних за бюджетні кошти та наголосив, що остаточний термін – 15.07.2022. В іншому разі, зазначив міський голова, будуть вжиті заходи, у зв’язку з невиконанням посадових обов’язків директором КП «ККП» РМР.

Крім того, під час засідання начальники управлінь, відділів, керівники комунальних підприємств доповіли про основні напрямки роботи протягом минулого тижня, зазначивши проблемні питання.

                                                                                                           За повідомленням загального відділу

05.07.2022 в 15:50
Коментарів немає

Українська освітня платформа шукає команди активістів, які мають ідею соціального проєкту для розвитку своєї громади! 

Конкурс міні-грантів “Активна церква в громаді” відбувається один раз в рік. Місія програми – покращити рівень життя вразливих категорій населення в громаді, популяризувати неформальну освіту, підвищити інтерес молоді до церкви, української культури, розвивати соціальне підприємництво, а також покращувати рівень та якість дозвілля для дітей, сімей та молоді. 

Зараз, окрім основних завдань, програма націлена на розбудову країни. А також допомогу тим вразливим категоріям, які постраждали від війни. Тому очікують на подачу проєктних заявок, які стосуються психологічної підтримки, навчання для людей, які втратили роботу внаслідок війни, вивчення української мови у цікавому форматі для молоді, організації благодійних пекарень, або ж, наприклад, створення молодіжних просторів. 

Після закінчення конкурсу учасники проєкту пройдуть триденне онлайн-навчання (два учасники із команди). Згодом на найкращі проекти очікує фінансування – 25 000 грн та супровід під час реалізації проєкту. 

Умови участі в проєкті:

  • Команда організаторів проєкту, яка включає в себе священника та активних представників громади, волонтерів. У команді мають бути представники обох груп. 

Участь священника обов’язкова

  • Наявність обґрунтованої ідеї сталого соціального проєкту в громаді. 
  • Наявність зареєстрованої неприбуткової (громадської, благодійної, релігійної) організації та рахунку в банку
  • Тривалість проєкту команди учасників не менше 3-х місяців.

Хто може стати учасником? 

  • Релігійні громади, які вже здійснюють соціальну діяльність, або планують її розпочати.
  • Активні представники громади, які сприяють її розвитку. 
  • Парафіяльна молодь, яка має ідеї або хоче спробувати себе у проєктному менеджменті та соціальному служінні.
  • Громадські організації, які хочуть розвивати власну громаду. 
  • Монаші згромадження, які працюють у сфері соціального служіння.

 Для участі у проєкті заповнюйте аплікаційну форму

Детальну інформацію про участь у конкурсі міні-грантів читайте тут

За повідомленням управління економічного розвитку Роменської міської ради

05.07.2022 в 14:16
Коментарів немає

Законом України  «Про державний бюджет України на 2022 рік» затверджено розміри прожиткового мінімуму для різних категорій населення, зокрема, для осіб, які втратили працездатність.

З 1 грудня 2021 року цей показник становив 1 934,00 грн, з 1 липня 2022 року становитиме 2 027,00 грн.

У зв’язку зі збільшенням розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та на виконання частини 3 статті 42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон), Пенсійним фондом України автоматично проведено перерахунок пенсії непрацюючим пенсіонерам.

Перерахунку підлягають пенсійні виплати, складові яких залежать від розміру прожиткового мінімуму (доплата за понаднормовий стаж, доплата до мінімального розміру пенсій, підвищення, що розраховуються виходячи з прожиткового мінімуму).

Розмір підвищення пенсії з 01.07.2022 кожному пенсіонеру визначено в індивідуальному порядку та в залежності від того, яка складова пенсійної виплати перераховувалась (доплата за понаднормативний стаж, доплата до мінімального розміру пенсій, підвищення або надбавки).

Ті особи, в яких від розміру прожиткового мінімуму залежить доплата за понаднормовий стаж отримають підвищення в меншому розмірі. Так, наприклад, якщо доплата за 5 років понаднормового стажу складала 96,70 грн (1 934,00 грн х 5%), то з 1 липня 2022 року вона складає 101,35 грн (2 027,00 х 5%). Відповідно розмір пенсії збільшився на 4,65 грн (101,35 грн – 96,70 грн).

Пенсійні виплати тих осіб, які отримують пенсію в мінімальному розмірі, збільшились на 93,00 грн (2 027,00 грн – 1 934,00 грн) і становитиме 2 027 грн.

Нагадуємо, що згідно з частиною 3 статті 42 Закону працюючим пенсіонерам пенсія у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність не перераховується.

 За інформацією Роменського відділу обслуговування громадян

05.07.2022 в 08:42
Коментарів немає

Призначення пенсії ВПО, які набули право на пенсію

Відповідно до статті 44 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон) призначення пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи).

Пенсія за віком автоматично (без звернення особи) територіальними органами Пенсійного фонду України (далі – орган Пенсійного фонду) призначається за наявності в системі персоніфікованого обліку даних про страховий стаж, необхідний для призначення пенсії за віком (зокрема за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку) при досягненні особою пенсійного віку, передбаченого частиною першою статті 26 Закону.

За зверненням особи пенсія призначається на підставі заяви, поданої з необхідними документами до будь-якого органу Пенсійного фонду, незалежно від місця проживання.

Звернення за призначенням пенсії може здійснюватися в будь-який час після виникнення права на пенсію. Якщо заява про призначення пенсії за віком буде подана протягом трьох місяців з дня досягнення особою пенсійного віку, пенсію буде призначено з дня, наступного за днем досягнення пенсійного віку.

Відповідно до частини п’ятої статті 22 Закону для здійснення доступу застрахованих осіб до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування забезпечується функціонування вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Послуги, надання яких передбачає, зокрема, реалізацію застрахованою особою прав на пенсійне забезпечення, надаються за умови ідентифікації такої особи з використанням кваліфікованого електронного підпису або інших надійних засобів ідентифікації у порядку, що визначено Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.15 № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.08.15 за № 991/27436 (далі –Положення № 13-1).

Згідно з Положенням № 13-1 особи, які є користувачами кваліфікованого електронного підпису або електронної системи BankID, можуть подати заяву про призначення пенсії через вебпортал. У такому разі до заяви додаються скановані копії оригіналів документів.

Як отримати пенсії та соціальні виплати на ТОТ (якщо немає рахунку в банку)?

Відповідь: Якщо АТ “Укрпошта” не має технічної можливості здійснювати виплату і доставку пенсій на окрему територію України, ПФУ відповідні суми пенсій перераховує на поточні рахунки одержувачів, які відкриваються в банку без отримання від одержувачів заяв про виплату пенсії з відкриттям рахунка в банку, і виплачуються ці пенсії одержувачам після укладення ними договору банківського рахунка з банком.

Виплата та доставка пенсій на період введення воєнного стану

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.02.22 № 162 “Про особливості виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного стану” (зі змінами) (далі – Постанова № 162), визначено, зокрема, механізм виплати та доставки пенсій на період введення воєнного стану.

Відповідно до Постанови № 162 у разі неможливості здійснювати уповноваженими банками виплату пенсій одержувачам їх виплата здійснюється шляхом переказу коштів одержувачу без відкриття рахунка через банк, який є уповноваженим на провадження розрахунково-касових операцій з коштами Пенсійного фонду України, визначений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.01.04 № 25 “Про визначення уповноваженого банку, який провадить розрахунково-касові операції з коштами Пенсійного фонду України”, відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.99 № 1596.

У разі звернення одержувачів пенсій до органів Пенсійного фонду України особисто, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку чи в особистому електронному кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України щодо тимчасової зміни їх фактичного місця проживання виплата пенсій здійснюється за бажанням осіб АТ “Укрпошта” у виплатному об’єкті чи з доставкою додому за місцем їх перебування або шляхом переказу коштів одержувачам без відкриття рахунка в банку. Виплата пенсій за місяць, в якому надійшло звернення, здійснюється після надходження від АТ “Укрпошта” інформації про невиплату сум пенсій таким одержувачам за попереднім місцем проживання.

Неможливість (зокрема технічна) доставки АТ “Укрпошта” пенсій на території адміністративно-територіальних одиниць, зазначених в абзаці п’ятому пункту 1 Постанови № 162, включаючи втрату відомостей на виплату пенсій, відсутність готівкових коштів, посвідчується відповідною військово-цивільною адміністрацією.

Невиплачені суми пенсій включаються до виплати у наступних виплатних періодах.

Виплата пенсії для осіб, які в умовах війни змінили своє постійне місце проживання та виїхали за кордон

Відповідно до статті 47 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсія виплачується щомісяця, у строк не пізніше 25 числа місяця, за який виплачується пенсія, виключно в грошовій формі за зазначеним у заяві місцем фактичного проживання пенсіонера в межах України незалежно від задекларованого або зареєстрованого місця проживання пенсіонера організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій (АТ “Укрпошта”), або через установи уповноважених банків у порядку, передбаченому Кабінетом Міністрів України.

Обрання способу доставки пенсійних коштів здійснюється пенсіонером шляхом подання відповідної заяви.

При цьому у разі виїзду пенсіонера на тимчасове проживання за кордон виплата пенсії в Україні з цієї причини не припиняється.

Також відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.99 № 1596, зміна способу виплати пенсії особами, які одержували її у відділеннях поштового зв’язку та відкрили поточний рахунок в одному з уповноважених банків, перелік яких розміщено за посиланням https://cutt.ly/BHtBmR8, здійснюється шляхом подання ними відповідних заяв особисто до органу ПФУ за зазначеним у заяві місцем фактичного проживання одержувача в населеному пункті в межах України. Заява про виплату пенсії може прийматися органом ПФУ через установи уповноваженого банку.

Заява також може подаватись до органу Пенсійного фонду України в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням засобів кваліфікованого електронного підпису.

Можливість формування такої заяви передбачено в особистому електронному кабінеті пенсіонера, створеному на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Виплата пенсії з інвалідності у період введення воєнного стану

Відповідно до статті 34 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсія по інвалідності призначається на весь строк встановлення інвалідності. Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.22 № 390 “Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо строку повторного огляду осіб з інвалідністю та продовження строку дії деяких медичних документів в умовах воєнного стану” внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 08.03.22 № 225 “Деякі питання порядку проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану на території України”, якими передбачено, що для осіб з інвалідністю повторний огляд, строк якого припав на період дії воєнного стану на території України, переноситься на строк після припинення або скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців після його припинення або скасування за умови неможливості направлення.

Яким чином отримати особі з інвалідністю, яка виїхала з ТОТ, технічний засіб реабілітації за відсутності необхідних документів

Відповідь: Якщо в особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи, яка переселилася з районів та у період проведення воєнних (бойових) та або районів, що піддавалися бомбардуванням, авіаударам та іншим збройним нападам під час військової агресії РФ проти України, з тимчасово окупованої території чи району проведення АТО, району здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії РФ у Донецькій та Луганській областях, або їх законних представників відсутні необхідні документи, територіальне відділення Фонду перевіряє дані про особу з інвалідністю, дитину з інвалідністю, іншу особу в Централізованому банку даних з проблем інвалідності, а за відсутності їх у банку даних сприяє в отриманні за місцем проживання/перебування.

Яким чином особі з інвалідністю, яка виїхала з тимчасово окупованої території України, стати на облік для забезпечення автомобілем?

На осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, яких взято на облік як ВПО та які мають право на отримання автомобіля безоплатно або на пільгових умовах, оформлюється без взяття на облік особова справа за їх фактичним місцем проживання/перебування згідно з довідкою про взяття на облік ВПО в установленому Мінсоцполітики Порядком оформлення без взяття на облік особових справ за місцем реєстрації фактичного місця проживання для забезпечення автомобілями осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, яких зареєстровано як внутрішньо переміщених осіб, затвердженим Наказом Міністерства соціальної політики України 26.05.17 № 877.

За матеріалами Мінсоцполітики

04.07.2022 в 17:14
Коментарів немає

Сьогодні, у День Національної поліції України, очільник громади Олег СТОГНІЙ привітав правоохоронців Роменського районного відділу поліції Головного управління національної поліції в Сумській області з професійним святом.  

«Дякую кожному поліцейському за нелегку службу в умовах воєнного стану, відданість українському народові та захист держави. Зичу усім наснаги, сили духу та мирного неба», – зазначив у виступі міський голова.

У цей святковий день, одних із кращих було відзначено Грамотами Виконавчого комітету Роменської міської ради, за добросовісне виконання службових обов’язків, досягнення значних успіхів в оперативно-службовій діяльності зі зміцнення законності й правопорядку, високу професійну майстерність, ініціативу й наполегливість, вагомий внесок у справу боротьби зі злочинністю, здійснення заходів і повноважень, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави під час дії воєнного стану та з нагоди 7-ї річниці Дня Національної поліції України.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

04.07.2022 в 16:39
Коментарів немає

З 05.07.2022 року розпочинається видача продовольчих наборів

громадянам похилого віку від 75 років та старше (особи, які народилися в 1947 році та раніше).

Крім того, продовольчі набори продовжують видавати мешканцям громади, які не отримали їх раніше, таким категоріям:

– багатодітні сім’ї (троє та більше дітей);

– сім’ї, де є діти з інвалідністю;

– опікуни, під опікою яких перебувають повнолітні недієздатні особи;

– внутрішньо переміщені особи, які з 24 лютого 2022 року переїхали до Роменської міської територіальної громади;

– особи з інвалідністю І – ІІІ групи;

– особи похилого віку зі статусами «дитина війни», учасник Другої Світової війни;

– сім’ї з дітьми, які отримують допомогу при народженні дитини;

– сім’ї, які отримують допомогу як малозабезпечена сім’я;

– особи, які мають статус одинокої матері.

Нагадуємо, що пункт видачі гуманітарної допомоги (адреса: бульвар Шевченка, 6, Будинок культури) працює: понеділок – п’ятниця з 09.00 год. до 16.00 год, субота з 09.00 год. до 12.00 год., неділя – вихідний.

Номери контактних телефонів, за якими можна проконсультуватися щодо умов та порядку отримання гуманітарної допомоги: 0982520429; 0961875850; 0689589408 (понеділок-четвер з 08.00 год. до 17.15 год.; п’ятниця з 08.00 год. до 16.00 год (перерва з 12.00 год. до 13.00 год).

Закликаємо вас не створювати черги та ажіотаж, дану гуманітарну допомогу отримають усі, хто має відповідний статус!

За повідомленням управління соціального захисту населення РМР

04.07.2022 в 15:11
Коментарів немає

Сьогодні, 04 липня, при міському голові Олегу СТОГНІЮ відбулася нарада з пасажирськими автомобільними перевізниками, які працюють на міських автобусних маршрутах загального користування. Обговорювалось питання щодо зміни годин перевезень пільгових категорій пасажирів, зокрема зранку та увечері. На даний час здійснюється перевезення визначених категорій пасажирів за пільговим тарифом з 9.00 до 15.00 години. Оскільки до міської ради звертаються мешканці громади щодо перегляду цього періоду, тож Виконавчий комітет Роменської міської ради, як організатор пасажирських перевезень, оперативно розглядає дане питання.

У ході зустрічі заслухано думку приватних автоперевізників та присутніх керівників структурних підрозділів. Прийнято рішення детально вивчити питання відповідно до діючих на даний час норм чинного законодавства та надати пропозиції.

Пропозиції мають враховувати інтереси усіх зацікавлених сторін: мешканців громади, що належать до пільгових категорій пасажирів; Виконавчого комітету міської ради, що повинен задовольнити різні потреби громадян у складний час воєнного стану (підвезення працівників  – до місць роботи, вихованців та їх батьків  – до загальноосвітніх, позашкільних та дитячих навчальних закладів, потребуючих допомоги громадян  – до закладів охорони здоров’я та соціального забезпечення та ін.) та об’єктивні можливості автоперевізників з огляду на поточну економічну ситуацію (нестабільність постачання пального на автозаправочних станціях, коливання цін, відсутність кваліфікованих та досвідчених водіїв у зв’язку зі службою в ЗСУ, тощо).

До відома громадськості буде доведено про прийняте остаточне рішення з даного питання.

За повідомленням Виконавчого комітету Роменської міської ради

04.07.2022 в 13:03
Коментарів немає

Для близьких родичів та членів сім’ї, які розшукують рідних, розроблено алгоритм дій про визнання особи зниклою безвісти.

Якщо громадяни не мають інформації про місце перебування родича, то вони можуть звернутися до Національного інформаційного бюро за коротким номером 1648, міським номером (044) 287-81-65 чи заповнити відповідну форму для запитів на сайті nib.gov.ua.

Також можна звернутися із заявою про розшук особи, зниклої безвісти, до найближчого територіального органу Національної поліції України, надіслати запит поштою, зателефонувати на телефон 102 (цілодобово) або на телефон “гарячої лінії” (0894) 200-18-67.

Отримана заява реєструється в журналі Єдиного обліку, а відомості вносяться до ЄРДР для здійснення органами Національної поліції досудового розслідування за ст. 115 Кримінального кодексу України з приміткою «зниклий безвісти», про що протягом трьох днів інформується Уповноважений з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.

Розшук особи, зниклої безвісти, припиняється не пізніше ніж через три дні з дня встановлення місця перебування особи, зниклої безвісти за особливих обставин, місця поховання чи місцезнаходження останків такої особи з повідомленням про це її близьких родичів та членів сім’ї, а також заявника, якщо заявник не є близьким родичем та членом сім’ї.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

04.07.2022 в 10:28
Коментарів немає

Шановні мешканці громади, звертаємо увагу, що Роменським відділенням РЕСу проводяться  ремонтні роботи на території міста та населених пунктів громади. Почастішали й випадки аварійного відключення.

За інформацією відділення протягом липня можливе відключення електропостачання на невеликі проміжки часу. Детальна інформація про час та адреси планових й аварійних відключень із зазначенням причини відключення розміщено на сайті АТ «Сумиобленерго».

Роменське відділення РЕСу перепрошує за незручності та дякує за порозуміння.

За повідомленням відділу з питань внутрішньої політики

04.07.2022 в 10:23
Коментарів немає

У центрі «Територія добра» для внутрішньо переміщених осіб відбулася чергова зустріч, де продовжили пізнавати та усвідомлювати власний емоційний світ.

Під час круглого столу розглянули емоцію страху, сформували поняття, що страх необхідний людям для самозбереження, виявили актуальний страх та відношення кожного до нього.

Учасники малювали страхи, такими, як вони їх уявляють, а після обговорення домалювали різні елементи, щоб страхи стали смішними.

На завершення зустрічі відвідувачі створювали листівку-антистрес. Це класна іграшка, яка захоплює своїм зовнішнім виглядом та медитативним ефектом.

Наступна зустріч відбудеться у четвер о 08:45 за адресою м. Ромни, вул. Коржівська, 5.

Телефон для довідок: 0686869405.

За повідомленням Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Ромни

04.07.2022 в 09:43
Коментарів немає

Страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачено страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) поєднує в собі обов’язкові внески на пенсійне страхування, страхування на випадок безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасного випадку на роботі чи професійного захворювання.

Якщо платник єдиного внеску має найманих працівників, він зобов’язаний щомісяця сплачувати за них ЄСВ у розмірі 22% бази нарахування (заробітної плати, винагороди за виконання робіт або надання послуг).

Від сплати єдиного соціального внеску та набутого страхового стажу залежить право працівника на соціальний захист:

  • на призначення пенсії;
  • оплату лікарняних;
  • допомогу на випадок безробіття;
  • допомогу на випадок нещасного випадку на роботі чи професійного захворювання.

Перевіряйте чи оформлено ваші трудові відносини, чи своєчасно і повно сплачено страхові внески та тривалість набутого страхового стажу на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua.

Довідково: перелік платників єдиного внеску визначено пунктом 1 статті 4 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

 За інформацією Роменського відділу обслуговування громадян

04.07.2022 в 08:50
Коментарів немає
Дуже багато українців, у тому числі фізичні особи-підприємці, вимушено покинули своє місце проживання з настанням воєнних дій на їхній території й переїхали до безпечніших регіонів України. З моменту переїзду вони стають внутрішньо переміщеними особами.
Якщо фізична особа-підприємець отримала довідку внутрішньо переміщеної особи, то вона зобов’язана відобразити зміну її місцезнаходження в обліку податкової адміністрації, щоб продовжувати працювати та сплачувати податки. Дію щодо зміни місця знаходження платника податків можна зробити через власний електронний кабінет.
Слід також пам’ятати про строки подання інформації до Державної податкової адміністрації в разі зміни у своєму становищі, а саме:
✔ у разі зміни прізвища, імені, по батькові фізичної особи-підприємця або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) заява подається протягом місяця з дня виникнення таких змін (п.4 ст.298 Податкового кодексу України);
✔у разі зміни у фізичної особи-підприємця видів економічної діяльності, податкової адреси, місце провадження підприємницької діяльності, відомості надаються платниками єдиного податку 1-ї та 2-ї груп – не пізніше 20 числа наступного місяця, у якому відбулися такі зміни (п.5 ст.298 Податкового кодексу України);
✔у разі зміни у фізичної особи-підприємця місця провадження підприємницької діяльності платниками єдиного податку 3-ї групи відомості надаються – до кінця кварталу (п.6 ст.298 Податкового кодексу України);
✔якщо зміни відбулися у фізичної особи-підприємця на загальній системі оподаткування, то протягом одного місяця з дня виникнення змін підприємець повинен надати актуальні дані до Державної податкової адміністрації (п.9 ст.65 Податкового кодексу України).
Платникам єдиного податку також важливо, щоб місце здійснення підприємницької діяльності було зазначено в реєстрі платників єдиного податку. Для того, щоб уникнути непорозумінь платникам єдиного податку варто подати форму 20-ОПП та вказати місце провадження підприємницької діяльності на території України.
Якщо підприємець виїхав за кордон, то цей факт не перешкоджає йому здійснювати підприємницьку діяльність. Фізична особа-підприємець може продовжувати займатися підприємницькою діяльністю дистанційно за кордоном та сплачувати податки за місцем реєстрації податкової адреси. Підприємець не стає нерезидентом після знаходження 183 днів за кордоном. Відповідно, виїзд за кордон не припиняє обов’язків фізичної особи-підприємця подавати звіти та сплачувати податки. Якщо фізична особа-підприємець отримує грошові кошти на рахунки підприємця – це його доходи, він повинен сплачувати податки за місцем реєстрації податкової адреси. Якщо фізична особа планує залишитися за кордоном, і як фізична особа-підприємець не збирається працювати, тоді підприємницьку діяльність потрібно закрити.
За додатковою інформацією ви можете звернутися до Інформаційного пункту підприємця : м. Ромни, вул. Соборна,13/71, або зателефонувати☎: (05448) 5 29 15, 098 783 48 66.
За повідомленням Центру надання адміністративних послуг міста Ромни
04.07.2022 в 07:30
Коментарів немає

Шановні працівники поліції, ветерани органів внутрішніх справ та пенсіонери!

Прийміть щирі вітання з нагоди 7-ої річниці відзначення Дня національної поліції України. Ураховуючи значення та роль Національної поліції України в умовах сьогодення, хочеться висловити слова вдячності за вашу мужність, витримку, терпіння, сумлінну працю та значний внесок у забезпечення громадського порядку і безпеки. Ваша повсякденна нелегка робота, фахова підготовка та професіоналізм заслуговують на високу оцінку, адже вони є запорукою спокою і правопорядку в нашому суспільстві.

Бажаю всім, а особливо керівництву та особовому складу Роменського районного відділу поліції ГУНП в Сумській області, аби профілактична робота повністю витіснила ту, яка пов’язана з ризиками і екстремальними ситуаціями.

Міцного здоров’я, результативної роботи, успіхів у виконанні благородних завдань, а також добра, миру та злагоди Вам та Вашим близьким.

З повагою – міський голова Олег СТОГНІЙ