Головне управління ДПС у Сумській області акцентує, що відповідно до ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
- ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Для подання письмового запиту на інформацію запитувач може використати форму, яку можна отримати у розпорядника інформації або яка розміщена на офіційному веб-сайті відповідного розпорядника.
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДПС, на яку покладено функціональні обов’язки щодо організації діловодства за запитами на інформацію та доступ до публічної інформації, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
Так, форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2020 № 405 та розміщена на вебпорталі ДПС у розділі «Публічна інформація» за посиланням:
Головна/Для громадськості/Публічна інформація/Форми подання запиту (https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/718590.html).
Відповідно до п. 8 розд. ІІ Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації, затвердженого Наказом № 405, у Формі запиту запитувачу надається можливість обрати форму надання відповіді – поштою, факсом, електронною поштою, а також ознайомитися з документами у спеціальному місці розпорядника інформації.
Позначка щодо способу надання відповіді проставляється у полі «Прошу надати мені відповідь у визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації» строк. Відповідь надати (ознайомитись з документами):» Форми запиту.
При оформлені письмового запиту в довільній формі заявник має зазначити спосіб отримання відповіді.
Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем (абзац другий п. 8 розд. ІІ Порядку № 405).
В органах ДПС визначаються спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їхніми копіями відповідно до вимог п. 4 частини першої ст. 14 Закону № 2939 (п. 13 розд. ІІІ Порядку № 405).
Згідно зі ст. 20 Закону № 2939 розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Режим експортного забезпечення: повідомлення про завершення валютного контролю, отримане від банку ДПС розміщує в електронному кабінеті платника податку, не пізніше наступного робочого дня після отримання.
За повідомленням сектору інформаційної взаємодії
ГУ ДПС у Сумській області





При собі мати паспорт
Для купівлі-продажу, дарування, обміну, успадкування та взагалі будь-яких операцій із земельною ділянкою, потрібно отримати витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК).
Витяг з ДЗК підтверджує, що ваша земельна ділянка сформована, зареєстрована в Державному земельному кадастрі, наявність у земельної ділянки кадастрового номеру та містить інші відомості (обмеження, обтяження та ін.), внесені до Поземельної книги.
Як і де отримати витяг з ДЗК?
Скільки коштує витяг з ДЗК?
Важливо! Витяг з ДЗК формується у вигляді електронного документу в форматі pdf, підписи та печатки на витязі не передбачені законодавством, кожен витяг можна перевірити за допомогою QR коду, що зазначено на кожній його сторінці.
Наша адреса: м. Ромни вул. Соборна 13/71
Графік роботи : понеділок – четвер з 8:00 до 17:15, п’яниця з 8:00 до 16:00, субота з 8:00 до 15:00 , неділя – вихідний.
Телефони для довідок: (05448) 5-33-00 або

Отримати адміністративні послуги із застосуванням кейсу «Мобільний адміністратор» мають право:
Наші адміністратори нададуть детальну консультацію щодо:
Висловлюємо особливу подяку Програма EGAP , яка впроваджується Фонд Східна Європа у партнерстві з Міністерство цифрової трансформації України за підтримки Швейцарії, за запровадження кол-центру у ЦНАПі м.Ромни.