Новини міста (5984)

13.06.2025 в 13:48
Коментарів немає

Нещодавно в м. Кулаж – Напока (Румунія) відбувся чемпіонат Європи з армрестлінгу, в якому взяло участь 1100 спортсменів з 30 країн.

В складі збірної України взяли  участь спортсмени із Роменської міської територіальної громади Андрій ТУЙ та  Євген ВАКУЛА .

В напруженій та безкомпромісній  боротьбі наші спортсмени показали гарний результат та зайняли:

  • У віковій категорії до 18 років на праву руку до 90 кг бронзовим призером став Андрій ТУЙ  (Бобрицький ЗЗСО І – ІІІ ступенів).
  • У категорії Master Men на ліву руку  70 кг бронзовим призером став Євген ВАКУЛА.

Спортсмени  Роменської міської територіальної громади  щиро вдячні Збройним  Силам України  і Міністерству молоді та спорту України за можливість прийняти участь в даних змаганнях.

Вітаємо наших спортсменів  з призовими місцями! Бажаємо гарних здобутків та перемог!

За повідомленням Відділу молоді та спорту

13.06.2025 в 13:40
Коментарів немає

Нещодавно відбувся чемпіонат м. Чернігова з кіокушинкай карате, в якому брали участь спортсмени з міст: Славутич, Носівка, Київ, Ірпінь, Полтава, Ромни та Чернігів.

В напруженій боротьбі спортсмени нашої  громади зайняли:

І місце – Андрій МАЛІЙ, Костянтин ГОНЧАРЕНКО, Нікіта ХУДЯКОВ, Костянтин ЛАРИНЕНКО, Денис ГЛУШМАНЮК, Назар ПАЛАЖЧЕНКО, Андрій ЛИТВИНЕНКО, Олексій КРИВЕНКО, Ростислав ГРИЩЕНКО,  Арсен СИМОНЕНКО, Іван РОМАНЕНКО, Владислав КОВАЛЕНКО, Андрій ДУБОВИЙ, Марк ЦЮГРО, Тимофій ЯРМОШ, Арсен СЕРГІЄНКО, Назар СИНЬКО, Анна ЛУКАШ.

ІІ місце – Софія ЙОСИПЕНКО, Софія ЦІЛИНА,  Аріна ХОМЕНКО, Богдан МИКИТЕНКО, Іван ГЛУШАК, Артур МЕЛЬНИК, Матвєй КАРПЕНКО, Всеволод ЖМІНЬКО, Владислав ШЕВЧЕНКО, Денис КОЦУР.

ІІІ місце –  Олександр КИВА, Демид ГАВРАШЕНКО.

До змагань спортсменів підготував тренер Олександр ПРЯДКА.

Вітаємо наших  переможців! Бажаємо нашим спортсменам гарних здобутків та перемог.

За повідомленням Відділу молоді та спорту

13.06.2025 в 10:00
Коментарів немає

Управлінням забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях  оголошено аукціон з продажу об’єкта малої приватизації – магазина №7, за адресою: Сумська обл., м. Ромни, вул.Прокопенка,107-Б. Майно перебуває на балансі ТОВ «Магістраль», (адреса:40022, м.Суми, вул.Троїцька, 21, тел. (0542) 22-26-26).

До складу об’єкта приватизації входять:

– будівля магазину №7 – одноповерхова цегляна будівля загальною площею 75,4 кв.м (фундамент – цегляний; міжповерхове перекриття – залізобетонні плити; дах – поєднаний з перекриттям, покритий руберойдом; підлога – бетонна, плитка);

– прибудова – загальною площею 61,4 кв.м; (фундамент – цегляний; стіни – цегляні; міжповерхове перекриття – залізобетонні плити; дах – руберойд, підлога – бетонна);

– прибудова – загальною площею 6,7 кв.м; (фундамент – цегляний; стіни – цегляні; міжповерхове перекриття -дерев’яне; дах – азбесто-фанерні листи, підлога – бетонна);

– ганок.

Будівля більше 15 років не використовується.                                      

Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов.                                                                    

Дата проведення аукціону: 24 червня 2025 року.      

Стартова ціна: 2269,51 грн (без ПДВ).                                                                                  

Період прийому пропозицій до 23 червня 2025 року.

 Детально про аукціон: https://prozorro.sale/auction/SPE001-UA-20250604-46499/.

За повідомленням Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Регіонального відділення Фонду державного майна України 

13.06.2025 в 09:50
Коментарів немає

Міжнародна гуманітарна організація Mercy Corps спільно з партнерською організацією ГО «Вест Юкрейн Діджитал» розпочала конкурсну Програму підтримки економічної стійкості України, яка допомагає відновити бізнес діяльність та/або розширити малий та середній бізнес, що постраждав від війни.

Програма поширюється на діючий бізнес, який був релокований до м. Київ, Київської, Сумської, Харківської та Дніпропетровської областей, або ж місцевий бізнес з даних регіонів, що постраждав від наслідків війни та потребує коштів для відновлення або розширення своєї діяльності з фокусом на створення або збереження від 3-х робочих місць для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) і постраждалого від війни населення. Середній розмір фінансової допомоги складає 20 000 доларів США у гривневому еквіваленті за актуальним курсом НБУ, що надається на придбання виробничих основних засобів. Всі інші деталі конкурсної програми та можливість подати онлайн-заявку доступні запосиланнями:

1. Подати заявку для участі у Програмі

2. Поставити питання чи залишити відгук про нашу роботу

3. Комунікаційні матеріали про програму

4. Комунікаційні матеріали про вебінар

5. Реєстрація на вебінар

У випадку запитань зв’язок за номером телефону гарячої лінії громадської організації: 0973421646.

Маєте запитання? Потребуєте консультації? Звертайтесь до фахівців Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості
097 227 84 12, 044 244 94 20
м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

#бізнес #грант #власнасправа #грантидлямолоді 

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

13.06.2025 в 09:41
Коментарів немає

Завдяки молодіжній грантовій програмі в рамках проєкту Власна справа /грант/ молоді бізнесмени отримують унікальні можливості запускати свої бізнес-ідеї та будувати власні стартапи. Ініціативу реалізує Міністерство економіки України спільно з Державною службою зайнятості.

Із вересня 2024 року, старту молодіжних грантів, вже понад 300 учасників стали переможцями й впевнено рухаються до реалізації своїх бізнес-амбіцій.

Програма надає фінансову підтримку на старті, зокрема на закупівлю обладнання, оренду приміщень та інші необхідні витрати для запуску стартапу. Це чудова можливість для тих, у кого є ідеї, але поки нема грошей, щоб їх реалізувати.

Умови участі в програмі прості: Гранти може отримати молодь від 18 до 25 років, яка мають бізнес-ідею і готові її втілювати.

 Можна отримати до 150 000 грн — і при цьому не треба створювати робочі місця, просто зареєструйся як ФОП.

А ще цікавіше, що через три роки можна подати заявку на мікрогрант до 250 000 грн, якщо створиш мінімум два нові робочі місця. Тож це твій шанс стартувати і розвивати справу!

Щоб отримати грант, треба пройти кілька простих кроків:

– Скласти заявку та бізнес-план.

– Завантажити документи через портал «Дія».

– Пройти співбесіду в регіональному центрі зайнятості.

– Дочекатися рішення від ДСЗ — результат з’явиться в твоєму особистому кабінеті в «Дії».

– Укласти договір мікрогранту та відкрити рахунок.

Переможці грантової програми «Власна Справа» доводять, що молодіжне підприємництво — це сучасні й цікаві проєкти які впливають на економічний розвиток місцевих громад. Вони відкривають фітнес-клуби, кав’ярні, пекарні, грумінг-салони, зоомагазини, подкаст- і фотостудії.

Програма «Власна справа» — це не тільки про гроші, а й про можливість втілити свої ідеї в життя та зробити внесок у розвиток економіки та країни.

Не втрать свій шанс — подавай заявку і отримуй грант на свій бізнес!

 Детальніше за посиланням www.dcz.gov.ua/people/micro

 Маєте запитання чи потребуєте консультації?
Звертайтеся:
 097 227 84 12, 044 244 94 20
 м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

#бізнес #грант #власнасправа #грантидлямолоді 

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

13.06.2025 в 09:26
Коментарів немає

Станом на 2025 рік близько 40% від усіх, хто отримує гранти Державної служби зайнятості — чоловіки. Велика частина — призовного віку. Саме тому непоодинокими є випадки, коли новостворені підприємці звертаються до спеціалістів «гарячої лінії» служби зайнятості з питанням: що робити, якщо отримувача гранту призвали до лав Збройних сил України?

Грантова програма Державної служби зайнятості покликана працювати для зручності своїх клієнтів, тому для призваних у ЗСУ підприємців є два можливих варіанти, кожен з яких є більш зручним для певних видів бізнесу.

Перший — стосується підприємців, які брали кошти для діяльності, яка здебільшого є продовженням власного саморозвитку. Мова йде про хендмейд-майстрів, митців, кондитерів та інших дуже вузькопрофільних спеціалістів. Тобто стосується бізнесу, який тримається на здібностях людини, що отримала кошти на власну справу. Такі грантоотримувачі можуть просто призупинити програму. Для цього слід надати документи до Служби зайнятості, що підтверджують вашу мобілізацію. Тобто відповідну заяву та витяг з наказу або довідку від Міноборони форма №5. Кошти гранту просто чекатимуть клієнта до демобілізації, щоб вже після служби продовжити роботу бізнесу.

Другий варіант стосується підприємців, які організували виробничу, комерційну чи фінансову діяльність, яка охоплює багатьох людей. Часто це наймані працівники, посередники, постачальники, покупці та інші учасники бізнес-процесу. В такому випадку, якщо грантоотримувач має людину, на яку може покласти обов’язки з реалізації підприємницької діяльності, він може оформити довіреність на уповноважену особу, яка продовжить управління його справою.

 Маєте запитання чи потребуєте консультації?
Звертайтеся:
 097 227 84 12, 044 244 94 20
 м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

13.06.2025 в 08:25
Коментарів немає

10 червня 2025 року у Роменській філії Сумського обласного центру зайнятості відбулася важлива нарада за участю головного державного інспектора відділу з питань праці північного регіону Управління інспекційної діяльності у Сумській області Північно-Східного міжрегіонального Управління Державної служби з питань праці Тетяною Яременко.

До заходу долучилися:

  • Марина Сушко – директор Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості;
  • Інна Згоннік – консультант роботодавця відділу надання послуг роботодавцям;
  • Представники бізнесу Роменської громади.

Директорка Роменської філії Сумського ОЦЗ Марина Сушко представила активні програми служби зайнятості, можливості працевлаштування та діючі компенсаційні програми для роботодавців за працевлаштування безробітних і на облаштування робочих місць для людей з інвалідністю.

Головний державний інспектор відділу з питань праці Тетяна Яременко акцентовала увагу на особливостях працевлаштування молоді, а саме порядку укладання трудових договорів, гарантій для працівників віком до 18 років, умов оплати праці, тривалості робочого часу, права на відпустку. Надала роз’яснення щодо особливостей та вимог законодавства про працю в умовах дії воєнного стану.

Інна Згоннік приділила особливу увагу збільшення вдвічі розміру Мікрогранту за програмою “Власна справа” у прикордонних та прифронтових регіонах – залежно від кількості створених робочих місць:

  • 300 тисяч гривень — для одного створеного робочого місця.
  • 500 тисяч гривень — для двох та більше.

Що обговорювали?

Безкоштовне навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації та ваучери: www.dcz.gov.ua/profnavch

Мікрогрант на старт або розвиток бізнесу до 500 тис грн: www.dcz.gov.ua/people/micro

Грант для ветеранів та членів їх сімей на старт або розвиток власної справи до 1 млн грн: www.dcz.gov.ua/grantssearch

Компенсаційні програми для роботодавців допомагають створювати рівні умови для всіх: www.dcz.gov.ua/employer/choiceprofit

Компенсації на облаштування робочих місць для людей з інвалідністю: www.dcz.gov.ua/employer/choiceprofit/placeinvalid

Тільки спільними зусиллями можна досягти легалізації зайнятості, доходів та позитивної динаміки податкових надходжень до місцевих бюджетів.

Працюємо разом, щоб покращити ситуацію на ринку праці та підтримати громаду!

Маєте запитання чи потребуєте консультації?

Звертайтеся:

097 227 84 12, 044 244 94 20

м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

#Зайнятість #Ваучери #Мікрогранти #ОсвітніМожливості #Працевлаштування #РоботавУкраїні

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

12.06.2025 в 09:11
Коментарів немає

Відповідно до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня.2019 року № 68 «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», послуга надається для підтримки батьків, опікунів дитини для забезпечення догляду за: дитиною з інвалідністю до шести років, дитиною до шести років хворою на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет 1 типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, дитиною до шести років, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність; дитиною до шести років, якщо один із батьків, опікунів є особою з інвалідністю I чи II групи; дитиною до трьох років, якщо один із батьків, опікунів є внутрішньо переміщеною особою.

Муніципальна няня це – будь-яка фізична особа – підприємець (КВЕД 97.00 та/або КВЕД 88.91) чи юридична особа на спрощеній системі оподаткування (КВЕД 78.20 та/або КВЕД 85.10), яка надає послугу з догляду за дітьми та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років (далі – договір), крім державних і комунальних закладів дошкільної освіти, батьків та опікунів дитини.

Компенсація послуги «муніципальна няня» виплачується в розмірі, який визначається з розрахунку 100 відсотків мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі, установленої на 1 січня відповідного року, за одну годину догляду, але не більше ніж 165 годин на місяць.

Розмір компенсації послуги «муніципальна няня» не може перевищувати вартість послуги «муніципальна няня», сплачену заявником.

Право на отримання компенсації послуги «муніципальна няня» мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які є батьками, опікунами дитини, яка потребує додаткового догляду, або дитини до трьох років і є особами з інвалідністю I чи II групи і на законних підставах проживають на території України та уклали договір з муніципальною нянею.

Договір укладається у письмовій формі між заявником послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею.

У паперовій формі заявник послуги «муніципальна няня» подає такі документи:

  • заяву про надання компенсації послуги «муніципальна няня»;
  • заяву про перерахування коштів для компенсації послуги «муніципальна няня» із зазначенням рахунка в установі банку;
  • копію договору між заявником послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею;
  • документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні вартості послуги «муніципальна няня», сплаченої заявником послуги «муніципальна няня» (виписка з банківського рахунка, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, оформлені відповідно до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Мінфіну від 21 січня 2016 року № 13, Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 року № 88, за місяць, в якому подано заяву.

До заяви додаються копії:

  • свідоцтва про народження дитини;
  • паспорта заявника послуги «муніципальна няня» з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі та місце реєстрації;
  • документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
  • документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті) заявника послуги «муніципальна няня»;
  • довідки про захворювання дитини (у разі відсутності інвалідності);
  • медичного висновку лікарсько-консультативної комісії про наявність у дитини інвалідності (для дітей з інвалідністю);
  • довідки медико-соціальної експертної комісії або витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи про встановлення групи інвалідності (для батьків/опікунів з інвалідністю).

Заявник подає до 5 числа місяця, що настає за місяцем, в якому надано послугу «муніципальна няня», в паперовій або електронній формі чи в будь-який інший зручний спосіб (зокрема шляхом надіслання сканованих копій) місцевому структурному підрозділу з питань соціального захисту населення документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні вартості послуги «муніципальна няня», а також акт про надану послугу «муніципальна няня» за затвердженою формою.

За більш детальною інформацією щодо відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною «муніципальна няня» звертайтеся до Управління соціального захисту населення Роменської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Ромни, бульвар Шевченка, 8, або за телефонами «гарячої лінії» (05448 5 11 19) та 098 252 04 29.

За повідомленням Управління соціального захисту населення РМР

12.06.2025 в 07:45
Коментарів немає

Днями в Роменській громаді відбувся дружній матч між вихованцями відділення футболу (юнаки 2013 р. н.) комунального закладу «Роменська дитячо-юнацька спортивна школа імені Віктора Гречаного» та їхніми батьками. Захід було приурочено до завершення навчального року.

Як зазначає старший тренер-викладач Роменської ДЮСШ імені В. Гречаного Олег Кармазін, мета такої гри — об’єднання батьків із дітьми через спільне захоплення спортом. Діти грали на рівних із дорослими та продемонстрували справжню командну гру. Результат матчу — 3:1 на користь юних спортсменів!

Хоча батьки й поступилися, вони щиро раділи успіху своїх дітей та з гордістю вітали їх із перемогою. Захід приніс усім учасникам позитивні емоції та незабутні враження.

Цей турнір став чудовою нагодою для зміцнення родинних зв’язків, розвитку командного духу та любові до футболу. Сподіваємось, що такі родинні зустрічі стануть доброю традицією.

Дякуємо Збройним силам України за можливість брати участь у змаганнях!

За повідомленням  Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

12.06.2025 в 07:33
Коментарів немає

У ході аналізу обстановки в Сумській операційній зоні констатовано значне збільшення кількості обстрілів з боку противника із застосуванням авіаційного, ракетно-артилерійського озброєння, а також засобів ударних БпЛА, які досягають до 50 км від Державного кордону та лінії безпосереднього зіткнення з противником.

Спостерігається системна тенденція, спрямована на цілеспрямовану діяльність держави-агресора щодо нанесення шкоди державній безпеці України, дестабілізації ситуації у нашій державі в умовах воєнного стану, залякування населення, порушення громадської безпеки.

Окремо підкреслюється загроза для об’єктів критичної інфраструктури, об’єктів сполучень (мости, залізничні колії, переправи через водні перешкоди), логістичних маршрутів. Зафіксовано нанесення значної майнової шкоди шляхом комбінованих масованих ударів з боку противника.

У зв’язку з вищевикладеним, мешканцям підпорядкованої території рекомендовано суворо дотримуватись визначених заходів безпеки, слідкувати за офіційними повідомленнями та не нехтувати сигналами тривоги.

За повідомленням Роменської районної військової адміністрації

12.06.2025 в 06:30
Коментарів немає

Щороку 12 червня нагадує всьому світу: дитинство має бути безпечним, а не наповненим виснажливою та небезпечною працею.

12 червня – Всесвітній день боротьби з дитячою працею встановлено Міжнародною організацією праці (МОП) задля привернення уваги громадськості, світової спільноти та національних урядів до проблем дитячої праці та необхідності здійснення заходів щодо її ліквідації.

Охорона дитинства в Україні визначається як стратегічний загальнонаціональний
пріоритет, а політика у цій сфері ґрунтуються на забезпеченні найкращих інтересів дитини. Збереження життя та здоров’я дитини, забезпечення права на здобуття освіти є пріоритетною цінністю, у тому числі у порівнянні з реалізацією права на працю.

За повідомленням Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці 

12.06.2025 в 06:00
Коментарів немає

Сьогодні, 12 червня, відзначається Всесвітній день боротьби з дитячою працею. Це день, коли звертаємо увагу на надзвичайно важливу проблему, яка стосується мільйонів дітей по всьому світу.

Дитяча праця – це болюча реальність, з якою стикаються мільйони дітей у всьому світі. Замість того, щоб отримувати освіту та насолоджуватися своїм дитинством, вони примушені працювати у небезпечних умовах, здебільшого за мізерну плату або ж взагалі безкоштовно – це позбавляє їх права на нормальний розвиток, здоров’я та щасливе дитинство.

Завдання кожного дорослого – забезпечити всім дітям можливість отримати якісну освіту, насолоджуватися дитинством та будувати своє майбутнє.

Праця дітей національним законодавством не заборонена, але її застосування має відповідати нормам Кодексу законів про працю України.

До Дня боротьби з дитячою працею посадовцями Держпраці проводиться інформаційна кампанія спрямована на інформування роботодавців про заборону використання дитячої праці, а дітей – про їх трудові права та обов’язки роботодавця при працевлаштуванні неповнолітнього.

За повідомленням Центрально-Західного міжрегіонального

управління Державної служби з питань праці

11.06.2025 в 14:59
Коментарів немає
Під час засідання штабу району територіальної оборони затвердили Алгоритм проведення масових заходів на території Роменського району в умовах правового режиму воєнного стану за виключних обставин.
 
Через воєнний стан на території Роменського району заборонено проводити будь-які масові заходи, окрім загальнодержавних.
 
Проведення масових заходів (мирних зборів, мітингів, походів і демонстрацій, інших спортивних, освітніх, культурно-просвітницьких, релігійних, розважальних та видовищних тощо) в умовах воєнного стану на території Роменського району можливе лише за виключних обставин і тільки за умови їх письмового погодження з Роменською районною державною адміністрацією – районною військовою адміністрацією за 10 робочих днів до дня проведення.
 
Відповідь про дозвіл або відмову надається підписом голови або заступника голови адміністрації.
 
Також важливо знати: жодні масові заходи не можна проводити ближче ніж за 20 кілометрів до кордону з російською федерацією або до лінії бойових дій. Інформацію про ці зони надає військове командування.
 
Організатор заходу повинен повідомити адміністрацію про свій намір не пізніше ніж за 10 робочих днів. У повідомленні мають бути вказані такі дані:
 
1. Дата, час початку і тривалість заходу.
 
2. Для чого проводиться захід, і чому його важливо провести саме зараз, під час воєнного стану.
 
3. Де саме буде проходити захід (або його маршрут), і чи є поблизу (до 400 метрів) укриття, де учасники зможуть сховатися у разі тривоги.
 
4. Скільки людей планується залучити.
 
5. Хто є організатором і відповідальною особою (їхні контактні дані та, якщо організатор – юридична особа, назва і адреса).
 
6. Чи планується встановлення тимчасових споруд (сцени, наметів), використання мікрофонів та гучномовців.
 
Кількість учасників не повинна перевищувати місткість укриття, яке знаходиться поруч. І при цьому організатор обов’язково має заздалегідь погодити використання цього укриття з його власником.
 
Після отримання дозволу організатор не пізніше ніж за 2 робочі дні до заходу повинен повідомити Роменський районний відділ поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області, Роменське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області та Роменський районний відділ Управління Служби безпеки України в Сумській області. Ці служби забезпечують охорону порядку, безпеку людей, контроль руху транспорту та готовність реагувати у разі надзвичайних ситуацій.
 
Організатор заходу і відповідальна особа несуть повну особисту відповідальність за безпеку людей. Вони зобов’язані:
 
1. У разі оголошення повітряної тривоги – негайно припинити захід, попередити всіх учасників і організувати евакуацію до найближчого укриття.
 
2. Стежити за тим, щоб учасники дотримувалися порядку.
 
3. Мати на місці захід аптечку для надання першої медичної допомоги.
 
4. Дотримуватись правил пожежної безпеки.
 
 
За повідомленням Роменської районної військової адміністрації
 
11.06.2025 в 10:16
Коментарів немає

Сумська філія «Газмережі» закликає клієнтів сплачувати за розподіл газу вчасно, адже це – запорука не лише коректних нарахувань у платіжках, а безаварійного та безперебійного газопостачання

Як сплатити за розподіл газу?

Найзручніший спосіб оплати – через особистий кабінет споживача: https://my.grmu.com.ua/login

Також ви можете обрати:

  • Каси банків;
  • Каси Укрпошти;
  • Додатки «Приват24» і «Ощад «24/7»;
  • Термінали

Чому виникає заборгованість, якщо ви сплачуєте регулярно?

На це є кілька причин:

1.Невчасна оплата

У квитанції відображаються платежі, проведені до 20-го числа. Якщо заплатити пізніше, під час формування наступної платіжки у вас може з’явитися  борг. Ця оплата буде зарахована, однак у рахунках відобразиться згодом.

2. Неправильні реквізити

Під час оплати можуть бути вказані некоректні дані. Через це кошти надходять на чужі рахунки. Завжди перевіряйте, кому сплачуєте гроші.

Реквізити Сумської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України»:

ЄДРПОУ: 45202808

МФО: 337568

п/р: UA073375680000026035300544620

3. Відсутня інформація про особовий рахунок

Ще одна поширена причина заборгованості. Якщо ви не вказали під час оплати адресу або номер особового рахунку, система не зможе ідентифікувати ці кошти, а отже, – закріпити їх за вашим рахунком.

Чому ваші оплати важливі?

Незважаючи ні на що, Сумська філія «Газмережі» вживає всіх заходів, аби споживачі на Сумщині мали природний газ в домівках. Оплатити послугу з розподілу газу сьогодні тотожно здійсненню ремонтів, модернізації газорозподільної мережі, закупівлі необхідних комплектуючих для роботи аварійно-диспетчерської служби.

Газорозподільна система як живий організм, потребує постійної діагностики. Лише завдяки комплексно-приладному обстеженню можна не лише визначити стан газових мереж: виявити пошкодження, витоки газу та вчасно їх ліквідувати, але й виявити несанкціоноване втручання в роботу газорозподільної системи, несанкціонований відбір природного газу, тощо. А тому, від скрупульозності виконання своєї роботи та професійних навиків залежить безаварійне та безперебійне газопостачання. Технічний огляд та технічне обстеження, оцінка технічного стану об’єктів систем газопостачання, визначення можливості подальшої експлуатації газопроводів, здійснення запобіжних заходів для безаварійної експлуатації об’єктів систем газопостачання, а також забезпечення промислової, пожежної та техногенної безпеки й охорони довкілля на цих об’єктах є прямим обов’язком Сумської філії «Газмережі».

Безаварійність газопостачання залежить не лише від тих заходів, яких комплексно та регулярно вживають працівники технічних служб, а й від відповідального ставлення до вимог правил безпеки систем газопостачання власне споживачів.

Газ не може рухатися трубою самостійно. Він пересувається завдяки поступовому зниженню тиску: від високого до низького. Це поступове зниження тиску забезпечує газорегулююче обладнання: найчастіше –  газорегуляторні пункти, які виглядають як жовті шафи. Обладнання всередині цих пристроїв має бути налаштоване так, щоб газові прилади в оселі працювали коректно. І все це потребує не лише грошових вкладень з боку Сумської філії «Газмережі», але й людського ресурсу, тобто участі в процесі спеціалістів.

Сумська філія «Газмережі» наголошує та просить споживачів відповідально ставитися до сплати за надані послуги розподілу природного газу, а головне – не наражати себе та оточення на небезпеку.

За повідомленням Сумської філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»

10.06.2025 в 11:50
Коментарів немає

Алла Басалаєва, Голова Державної аудиторської служби України, взяла участь в навчальному заході для понад тисячі представників органів місцевого самоврядування «Особливості державного фінансового аудиту місцевих бюджетів», який відбувся 06 травня 2025 року за організації Асоціації міст України та Державної аудиторської служби України.

Олександр Слобожан, Виконавчий директор Асоціації міст України, відкрив захід, подякував команді Державної аудиторської служби України за співпрацю та підкреслив важливість їх системної роботи для забезпечення ефективного фінансового управління в громадах, виконання муніципалітетами вимог Ukraine Facility та, відповідно, отримання місцевим самоврядуванням додаткових можливостей.

Виконавчий директор Асоціації міст України поінформував про наданий громадам Асоціацією міст України Календар планування публічних інвестицій для використання органами місцевого самоврядування та про роботу, що проводиться для реалізації громадами можливостей публічних інвестицій, запроваджених в Бюджетному Кодексі України.

Алла Басалаєва розповіла про те, що Україна отримала 400 млн євро в рамках європейської макрофінансової допомоги Ukraine Facility на реалізацію програм з освіти, охорони здоров’я, соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, ветеранів і родин загиблих воїнів ЗСУ, при чому частина цієї  допомоги була спрямована до бюджетів територіальних громад у 2024 році у вигляді субвенцій і дотацій за відповідними напрямками.

Голова Державної аудиторської служби України зазначила, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» від 15.11.2024 року №1318 Державна аудиторська служби уповноважена здійснювати державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів й перші перевірки органів місцевого самоврядування здійснені вже у І кварталі 2025 року.

Особливості державного фінансового аудиту місцевих бюджетів окреслили:

  • Олександр Шкуропат, Заступник Голови Державної аудиторської служби України,
  • Надія Пустова, Директорка Департаменту контролю за місцевими бюджетами Державної аудиторської служби України,
  • Ольга Поліщук, Директорка Департаменту контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації Державної аудиторської служби України,
  • Ірина Дяченко, Заступниця директора Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури Державної аудиторської служби України,
  • Олексій Александров, Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України. 

Олександр Шкуропат відзначив, що спільні заходи  свідчать про те, що органи державного фінансового контролю та органи місцевого самоврядування працюють зі спільною метою – забезпечення розвитку кожної територіальної громади. Він поінформував про неефективні управлінські рішення, які призводять до недоотримання доходів у місцеві бюджети, типові порушення та недоліки в управлінні коштами місцевих бюджетів й розповів про шляхи їх усунення. Заступник Голови звернув увагу на особливості використання коштів резервних фондів, встановлення посадових окладів посадових осіб муніципалітетів, підтримку комунальних підприємств та відповідні видатки місцевих бюджетів, причини втрати доходів  бюджетів територіальних громад місцевих.

Надія Пустова поінформувала про основні недоліки, які встановлюються під час заходів державного фінансового контролю в органах місцевого самоврядування, та звернула увагу на проблемні питання, пов’язані із дохідною частиною, а саме:

– невнесення змін до договорів оренди за результатами проведеної нормативно-правової оцінки землі, зокрема, органи місцевого самоврядування не ухвалюють рішення по нормативно-грошовій оцінці до 15 липня року, що передує плановому, а роблять це пізніше, що призводить до недоотримання коштів у плановому році;

– наявність розбіжностей між договорами оренди майна, які ведуть Державна податкова служба України та органи місцевого самоврядування, внаслідок чого втрачаються надходження до бюджетів. Претензійно-позивна діяльність у компетенції податкових органів, а не органів місцевого самоврядування, але територіальних органів податкової служби недостатньо;

– мінімальні розміри ставок податку на нерухоме майно та надання індивідуальних податкових пільг, невикористання ресурсного потенціалу збору за місця для паркування транспортних засобів;

– втрачені доходи за договорами часткової (пайової) участі в будівництві;

– переплата органами місцевого самоврядування до державного бюджету податку на додану вартість.

Директорка департаменту також зупинилась на питанні підтримки Сил безпеки та оборони України з місцевих бюджетів у формі придбання матеріалів та засобів. Вона зазначила, що за наявності відповідної міської цільової програми, де визначені конкретні військові формування, перелік заходів, а також прийнято рішення про передачу того чи іншого обладнання, органи державного фінансового контролю не вважають це порушенням.

Ольга Поліщук розповіла про типові недоліки та упущення в діяльності місцевих органів управління освітою, у тому числі й при використанні коштів відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом стосовно спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України №3786-IX від 06 червня 2024 року.

Директорка департаменту зазначила, що кошти, надані органами місцевого самоврядування у формі субвенцій та дотацій з державного бюджетів, джерелом фінансування яких є кошти Ukraine Facility, мають особливості у використанні. Наприклад, це стосується наданих у 2024 році міжбюджетних трансфертів на Нову українську школу, придбання шкільних автобусів, матеріально-технічне забезпечення закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закупівлю харчоблоків для шкільних їдалень, будівництво та облаштування укриттів в школах, а також  звернула увагу, що закупівлі за цими напрямками також мають особливості та вимоги. Зазначену інформацію Міністерство економіки України як координатор Ukraine Facility повинно було довести до головних розпорядників бюджетних коштів.

Ірина Дяченко закцентувала увагу на аудиторських ризиках та методах запобігання порушенням в управлінні закладами охорони здоров’я територіальних громад, розповіла про порушення, проблеми та недоліки у діяльності закладів охорони здоров’я, зокрема при нарахуванні та виплаті заробітної плати, виконанні закладами охорони здоров’я договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, про неефективне використання приміщень лікарень, коштів місцевих бюджетів тощо. Вона також повідомила про порушення та недоліки під час освоєння коштів субвенцій з державного бюджету у сфері охорони здоров’я, джерелом фінансування яких є Ukraine Facility.

Олексій Александров розповів про закупівлі за кошти місцевих бюджетів та основні порушення й ризики, які виникають при їх проведенні. Він детально зупинився на визначенні очікуваної вартості товарів та послуг, ознаках замовника, змісту поняття «шахрайство» у розумінні законодавства України та європейських нормах права, судовій практиці, а також ціноутворення на капітальні видатки місцевих бюджетів.

За результатами навчального семінару представники органів місцевого самоврядування отримали від Державної аудиторської служби України інформацію про типові недоліки управління бюджетними коштами, про інструменти ефективного, законного, цільового та результативного використання фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, про практичні інструменти щодо подальшого удосконалення управління бюджетними коштами на місцевому рівні.

За повідомленням Асоціації міст України