Новини міста (5459)

10.02.2023 в 09:13
Коментарів немає

10.02.2023 відбулося позачергове засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням міського голови Олега СТОГНІЯ.

На комісії було розглянуте питання щодо зміни форми навчання в Роменській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7 Роменської міської ради Сумської області. 

З інформацією виступила ШАПОВАЛОВА О.П., заступник начальника відділу освіти Роменської міської ради.

В результаті обговорення міська комісія вирішила рекомендувати відділу освіти  з 13 лютого 2023 року змінити форму навчання із змішаної на очну в Роменській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7 Роменської міської ради Сумської області.

 За повідомленням відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

09.02.2023 в 16:54
Коментарів немає

Управління соціального захисту населення Роменської міської ради повідомляє, що у місті Славутич, Вишгородського району, Київської області діє Соціально-психологічний центр. Установа знаходиться у сфері управління Міністерства у справах ветеранів України і на загальнодержавному рівні надає послуги ветеранам війни, учасникам бойових дій, учасникам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, членам родин ветеранів та членам сімей загиблих.

Центром надаються наступні послуги:

• правові: консультації юриста з питань чинного законодавства в режимах офлайн і онлайн; допомога в оформленні запитів, звернень, заяв; юридичне супроводження;
• психологічні: консультації психолога в режимах офлайн і онлайн; тренінги в режимах офлайн і онлайн (формування навичок першої допомоги у кризовій ситуації; психологічні навички відновлення; профілактика девіантної поведінки та суїцидів; шляхи набуття стійкості в ситуації життєвої втрати та інших кризових подій; попередження домашнього насильства тощо); групи підтримки та самодопомоги;
• соціальні: майстер-класи, семінари, круглі столи, групи розвитку; тренінги з набуття психологічних навичок пошуку роботи; зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування та фахівцями різних напрямків; заходи із патріотичного виховання; відзначення важливих дат та заходи зі вшанування пам’яті загиблих; технічна підтримка (друк, сканування, набір тексту тощо);
• фізкультурно-оздоровчі: заняття у тренажерному залі; фізкультурно-оздоровчі заходи на свіжому повітрі; масаж з використанням масажного крісла;
• інформаційні: психоедукація (психологічна просвіта);

• видання електронного «Вісника правової та психологічної допомоги», буклетів, листівок тощо; розвиток спільнот ветеранів та членів їх сімей у месенджерах і соціальних мережах; заходи щодо підвищення психологічної культури.

Також, при Центрі діє служба психологічної та правової допомоги «Телефон довіри». Мета діяльності служби – розширення доступу до кваліфікованих психологічних послуг і правової підтримки ветеранів, учасників бойових дій та їх близьких перед усім із сільської місцевості.

Номери «Телефону довіри»: 095 945 69 40, 067 850 91 16.

Графік роботи: понеділок – п’ятниця з 9.00 до 18.00. Перерва з 13.00 до 14.00, адреса Соціально-психологічного центру: вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 3А, м. Славутич, Київська область, 07100.

09.02.2023 в 14:20
Коментарів немає

02-04 лютого 2023 року в м. Львові відбувся Чемпіонат України серед юніорів та дорослих з самбо. У змаганнях взяли участь 600 спортсменів з усіх областей України.

Вихованка Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного Юлія ЗАСУЛЬСЬКА в ваговій категорії 48 кг стала чемпіонкою України в двох вікових категоріях серед юніорів та дорослих та була нагороджена грамотами та медалями Федерації самбо України.

До змагань Юлію підготував  тренер-викладач Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного Дмитро БОГУШ.

За повідомленням Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

09.02.2023 в 11:52
Коментарів немає

Відтепер на порталі Дія доступні одразу пять нових послуг, які спрощують і пришвидшують процес усиновлення дитини. До цього українці вже могли подати заяву на отримання консультації з усиновлення дитини та зареєструватися усиновлювачем онлайн. 

Раніше потенційні батьки мали місяцями збирати необхідні документи та довідки по різних інстанціях, стояти в чергах, звертатися до служби в справах дітей та заповнювати заяви вручну. А сам процес усиновлення чи встановлення опіки міг тривати роками. 

Відтепер на порталі Дія доступні 5 нових послуг щодо усиновлення, які значно спростять і прискорять цей процес:

1. Усиновлення: продовження кандидатства. Послугою можуть скористатися українці, які вже мають статус кандидата в усиновлювачі. Оскільки заява на усиновлення дитини дійсна лише один рік, багато хто не встигає стати батьками за цей час. Нова послуга дозволяє продовжити статус кандидата в усиновлювачі.

2. Прийомні батьки, батьки-вихователі: реєстрація кандидатом. Послуга актуальна для українців, які хочуть взяти дитину в сім’ю та стати прийомними батьками. А також для людей, які хочуть створити дитячий будинок сімейного типу. У такому разі дитина зберігає статус сироти, а названі батьки отримують підтримку від держави для догляду за неповнолітнім. 

3. Стати другим з батьків-вихователей чи прийомних батьків. Послугою можуть скористатися людина, яка укладає шлюб з партнером, котрий вже має статус усиновлювача. У такому випадку прийомні батьки або батьки-вихователі стають на облік як подружжя.

4. Опіка, піклування над дитиною: реєстрація кандидатом. Послуга особливо актуальна для родичів осиротілих дітей, які хочуть стати їхніми законними опікунами чи піклувальниками. У такому випадку за дитиною зберігається статус сироти, а опікун або піклувальник стає офіційним представником дитини до здобуття нею повноліття. Водночас за його згоди дитину можуть усиновити інші люди.  

5. Усиновлення: зняття з обліку. Послугою можуть скористатися українці, які мають статус кандидата в усиновлювачі, але не стали батьками і вирішили не брати на виховання осиротілу дитину. 

Щоб скористатися однією з цих послуг через портал Дія, потрібно:

  • Зареєструватися або авторизуватися на порталі за допомогою електронного підпису.
  • Обрати необхідну послугу.
  • Заповнити дані про адресу проживання, сімейний стан, чоловіка або дружину та дітей, яких хочете всиновити.
  • Дочекатися отримання даних з реєстрів. Це займе до 15 хвилин.
  • Продовжити заповнювати заяву – підвантажити потрібні документи.
  • Підписати заяву е-підписом та надіслати її на опрацювання.

Заповнення даних заяви займе близько 30 хвилин. Більше не потрібно стояти в чергах та витрачати тижні на збір довідок — усі необхідні документи підтягнуться з реєстрів автоматично. Навіть, витяг про відсутність судимості можна отримати одразу на порталі Дія при оформлені зазначених вище послуг. 

Після цього служба у справах дітей перевірить усі дані та повідомить потенційних батьків або опікунів про своє рішення. 

Зверніть увагу: подружжя, яке вдвох бажає взяти дитину на виховання, подає спільну заяву, підписану обома. Члени сім’ї, що проживають разом із заявником, повинні надати свою згоду на створення прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу.

Для цього необхідна реєстрація всіх вищевказаних осіб у Дії. Заявник вказує дані в заяві, накладає свій цифровий підпис, далі члени його сім’ї отримують сповіщення про це, авторизуються у своєму кабінеті, заповнюють заяву і також підписують її своїм електронним підписом. 

Нагадуємо, що перші цифрові послуги для усиновлювачів з’явилися на порталі Дія ще у 2022 році, зокрема це заява на первинну онлайн-консультацію з усиновлення та заява про взяття на облік кандидатів в усиновлювачі. 

  • З червня минулого року надійшло 852 онлайн заяв на первинну консультацію з усиновлення через портал Дія, з них отримали консультацію 848 родин. 
  • З вересня 2022 року надійшло 526 онлайн заяв на реєстрацію кандидатом, а саме розпочали подання заяви на кандидатство. Для оформлення цієї послуги потрібно завантажити документи (наприклад, витяг про відсутність судимості, про стан здоров’я). Повністю заповнено заяв та передано наразі до розгляду службою у справах дітей – 60 заяв.  На сьогодні вже декілька сімей стали кандидатами в усиновлювачі.  

Довідково:

Проєкт реалізовано Міністерством соціальної політики України та Міністерством цифрової трансформації України завдяки ініціативі Радниці-уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації та підтримці Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Програми розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.

За інформацією Прес-служби Міністерства соціальної політики, 

289-35-60, press@mlsp.gov.ua

09.02.2023 в 10:15
Коментарів немає

04 лютого 2023 року в м. Суми відбувся відкритий чемпіонат області з дзюдо серед юніорів до 21 року. У змаганнях взяли участь 60 спортсменів області.

Вдало виступили дзюдоїсти Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного в різних вагових та вікових категоріях.

1-ші місця вибороли Богдан АРТЮХ (Роменська ЗОШ № 11) – 50 кг, Олександр ВАЩЕНКО (Роменська ЗОШ № 10) – 55 кг, Максим КНИШ (НАУ м. Київ)  – 73 кг, Каріна КАНАКОВСЬКА (Герасимівський ЗЗСО) – 44 кг.

2-е місце: В’ячеслав СТОЛБУН (ЗОШ № 10)  – 50 кг

Переможці і призери змагань були нагороджені грамотами і медалями Федерації дзюдо Сумської області.

Команду до змагань підготували тренери-викладачі Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного Олександр та Дмитро Богуші.

За повідомленням Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

09.02.2023 в 08:18
Коментарів немає

Верховна Рада ухвалила закони про затвердження указів Президента щодо продовження строку дії воєнного стану та проведення загальної мобілізації в Україні ще на 90 діб – до 20 травня 2023 року.

Посилання:

https://www.rada.gov.ua/news/razom/232818.html

https://www.rada.gov.ua/news/razom/232817.html

08.02.2023 в 17:12
Коментарів немає

Шановні мешканці громади!

Досить часто у громадян виникають труднощі щодо зняття з реєстрації у власному будинку чи квартирі особи, яка в ній зареєстрована, але не проживає протягом певного часу та не погоджується чи не зацікавлена у знятті з реєстрації.

Кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні впливає на умови проживання в ньому: на право отримувати житлові субсидії, на оплату комунальних послуг та послуг з утримання будинку. Для отримання певних соціальних переваг власники житла були вимушені раніше звертатися до суду для урегулювання даного питання. Але з набранням чинності Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» від 05.11.2021 № 1871-IX у вищезазначеному питанні відбулися зміни.

Відтепер власник приватного житла має право «виписати жильців» самостійно без їх згоди та без суду. Для цього потрібно звернутися до Управління адміністративних послуг Роменської міської ради у відділ реєстру територіальної громади із заявою про зняття особи (осіб) із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та надати документ, що посвідчує особу (у разі особистого звернення) та документ, що підтверджує право власності на житло, в якому задекларовано/зареєстровано місце проживання особи (осіб), що знімається.

Заява може бути подана лише повнолітньою особою.

При знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання більше однієї особи разом із заявою власник житла подає документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, окремо щодо кожної особи.
Також передбачено нюанс щодо «виписки» дітей. Якщо власник подає заяву про зняття з реєстрації батьків дитини (або одного з них), дитина також підлягає зняттю з реєстрації. Однак власник не може виписати з житла власних дітей, що цілком зрозуміло.

Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою співвласника житла здійснюється за згодою іншого співвласника житла, яка надається особисто або через представника та підтверджується підписом такого співвласника або його представника у заяві.

Потрібно звернути увагу, що «виписати» одного із співвласників житла без його згоди неможливо.

Більш детальні роз’яснення Вам нададуть наші спеціалісти за адресою ЦНАП м.Ромни, вул. Соборна, 13/71 або за тел. 5 29 15, 5 33 00, або моб. 098 7834866.

За повідомлення центру надання адміністраитивних послуг м. Ромни

08.02.2023 в 15:35
Коментарів немає

03-05 лютого  2023 року в м. Києві пройшов чемпіонат України з легкої атлетики в приміщенні серед юнаків та дівчат 2006-2007 р. н. Участь у змаганнях взяли 505 спортсменів з усіх областей України та м. Києва.

Вдало виступили вихованці Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного.

Єлизавета ЗЕМЛЯНІКІНА (Роменський ліцей № 4 ім. Тетяни Маркус) – 1-е місце 60 м з/б, встановивши новий рекорд Сумщини, 60 м – 4-е місце;

Наталія ТИЩЕНКО (Роменська ЗОШ № 7) – 3-е місце – 800 м; 1500 м – 4-е місце.

В естафеті 100м+200м+300м+400м збірна Сумської області, куди увійшли  Єлизавета ЗЕМЛЯНІКІНА та  Наталія ТИЩЕНКО, виборола 5-е місце.

Серед юнаків в естафеті 100м+200м+300м+400м Назар ЦИГАНЕНКО (СНАУ) та Владислав ВАСИЛЕНКО (Роменська ЗОШ № 6) посіли 7-е місце.

Єлизавета ЗЕМЛЯНІКІНА та Наталія ТИЩЕНКО ввійшли до резерву збірної команди України з легкої атлетики.

Роменська ДЮСШ ім. В. Гречаного в командному заліку серед 35 ДЮСШ України зайняла 5-е місце. Переможці та призери змагань були нагороджені медалями і дипломами Федерації легкої атлетики України.

Вихованців до змагань підготували тренери-викладачі Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного Олександр ЛІСНЕНКО, Валентина та Микола САВИЦЬКІ.

За повідомленням Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

08.02.2023 в 11:15
Коментарів немає

Харчові отруєння є не контагіозними захворюваннями (тобто вони не передаються від однієї особи до другої при контакті), виникають в результаті вживання харчових продуктів, в яких відбулося масивне розмноження певних видів мікроорганізмів чи накопичення токсинів мікробного або немікробного походження до рівня патогенної дози.

Харчові отруєння виникають у виді масових спалахів зі значною кількістю захворілих або у вигляді сімейних та групових захворювань, а також поодиноких випадків. Харчове отруєння стається, коли людина вживає в їжу будь-які продукти, обсіменені хвороботворними бактеріями. Список патогенних мікроорганізмів дуже широкий, і багато хто з них при попаданні в травну систему може призводити до дуже тяжких наслідків.

Загальними характерними особливостями захворювань, які належать до групи харчових отруєнь, є зв’язок їх виникнення з прийомом їжі за відсутності будь-якого іншого чітко вираженого шляху поширення. Для цих захворювань характерні раптовий початок і короткий інкубаційний період. Як правило перші симптоми отруєння з’являються протягом 2-6 годин після потрапляння в шлунок неякісних продуктів. Прогресування хвороби залежить від кількості спожитої їжі та стану здоров’я. Однак до типових проявів харчового отруєння належать: різкий біль у животі, діарея, нудота і блювання, зневоднення організму, відсутність апетиту та слабкість, підвищення температури.

Наразі в Україні ‒ діє військовий стан. Наші громадяни, іноземні друзі, волонтери та партнери роблять свій внесок в тяжкий час, як збір продуктів харчування та приготування їжі для цивільного населення та особистого складу війська України.

Однак, слід пам’ятати, що погано помиті овочі та фрукти, наша неуважність,  за умов якої продукти швидко псуються, можуть стати причиною харчового отруєння.

Щоб уникнути харчові отруєння потрібно дотримуватись простих порад, а саме :

  • дотримуватися обов’язкової гігієни рук осіб, що контактують з харчовими продуктами;
  • при розфасуванні продукції перевіряти термін її придатності та умови зберігання, оцінювати цілісність і герметичність пакування харчових продуктів;
  • при огляді консервованих продуктів (плодоовочевих, м’ясних та рибних консервів) оцінювати чи є негерметичні або браковані банки, які мають дефекти: патьоки, деформації, фізичний (неправдивий) бомбаж і банки «хлопавки», та не допустити їх наступне зберігання та використання;
  • сирі харчові продукти (риба, м’ясо тощо) піддавати термічній обробці (смаження, варіння або тушкування);
  • продукти, які швидко псуються, – оцінити їх зовнішній вигляд, колір, запах та смак;
  • зберігати харчові продукти з дотриманням температурних режимів – за можливості;
  • дотримуватися гігієнічних вимог та технології приготування їжі.

УВАГА!   Особлива увага має приділятися харчовим продуктам домашнього виготовлення, а також грибним та плодоовочевим, м’ясним та рибним консервам, виготовлених в домашніх умовах. НЕ купувати продукти харчування на стихійних ринках або з рук у приватних осіб у місцях, не призначених для здійснення торгівлі харчовими продуктами. Треба пам’ятати, що тільки чітке дотримання гігієнічних правил та вимог дасть можливість уникнути харчового отруєння та зараження кишковими інфекціями.

Бережіть своє здоров’я і здоров’я близьких.  Прислухайтесь до вище вказаних порад.

Слава Україні!

За повідомленням Роменського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області 

07.02.2023 в 15:19
Коментарів немає

У с. Яворів Львівської області на базі «Західного реабілітаційного центру»  НКСІУ України завершився юніорський Чемпіонат України з біатлону.

Високі результати показали представники Роменського біатлону, які  9 разів піднімалися на п’єдестал пошани:

Сергій СУПРУН – ІІ місце в спринті на 10 км., ІІ місце в гонці переслідування на 12,5 км., І місце в класичній естафеті (4 юніори*7,5 км) та І місце в змішаній естафеті (2 юніорки* 6 км + 2 юніори *7,5 км);

Владислав ЧИХАРЬ – ІІІ місце в індивідуальній гонці на 15 км і І місця в класичній та змішаній естафетах;

Ксенія ПРИХОДЬКО – І місце в змішаній естафеті та ІІ місце в класичній.

У підсумку змагань Ксенія ПРИХОДЬКО, Сергій СУПРУН та Владислав ЧИХАРЬ включені в склад збірної України для участі в юніорських Чемпіонатах Європи та Світу, які незабаром відбудуться в Латвії та Казахстані.

За повідомленням Роменської ДЮСШ ім. П. Калнишевського

 

07.02.2023 в 11:13
Коментарів немає

На оперативній нараді при міському голові обговорено нагальні питання життєдіяльності громади. Звітували керівники комунальних підприємств, установ та закладів.

Зокрема, директор КП «Ромникомунтепло» РМР» Віталій МЕГА повідомив, що від мешканців будинків скарг щодо температурного режиму не надходило. За інформацією начальника управління економічного розвитку Роменської міської ради Юлії ЯНЧУК, пасажирські перевезення на всіх місцевих маршрутах здійснюються за затвердженими графіками.

Начальник управління адміністративних послуг Роменської міської ради Павліна ОГАНЕСЯН довела до відома присутніх, що у приміщенні ЦНАПу представники національної поліції, національної гвардії та прикордонників проводять спілкування із добровольцями та запис у нові підрозділи структур МВС. Жителі громади можуть добровільно долучитися до однієї з 8 штурмових бригад, що формуються.

В.о. начальника управління соціального захисту населення Вікторія ГОНЧАРЕНКО доповіла, що формування продуктових наборів вже розпочато, опрацьовується питання щодо визначення категорій осіб, які ці продуктові набори отримають.

Очільник громади Олег СТОГНІЙ наголосив начальнику управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олені ГРЕБЕНЮК та директору Територіального центру надання соціальних послуг (соціального обслуговування) Роменської міської ради Олені ШКРОМИДІ щодо забезпечення дровами незахищених верств населення: «Для того, щоб не було нарікань з боку мешканців, потрібно одразу їх інформувати про якість наявних дров, завозити дрова лише за згоди заявників».

За повідомлення загального відділу

06.02.2023 в 16:28
Коментарів немає

Інструкції з охорони праці є важливим нормативно-правовим актом підприємства, який регламентує безпечне виконання робіт та поведінку працівників. Виконання вимог інструкцій з охорони праці є обов’язковою вимогою, закріпленою ст. 14 Закону України «Про охорону праці». За порушення цієї вимоги працівник відповідає згідно з чинним законодавством.

Але до цього надважливого документа подекуди ставляться не досить відповідально. Буває, інструкції з охорони праці або не розробляють зовсім, або роздруковують з інтернету, не адаптуючи до специфіки підприємства, не враховуючи всіх наявних на робочих місцях ризиків та небезпек. Такі інструкції не містять усіх необхідних заходів безпеки.

Наслідком такого недбалого ставлення до розробки інструкцій з охорони праці можуть бути нещасні випадки, професійні захворювання та аварії на виробництві.

Інструкція з охорони праці – це акт з охорони праці підприємства, що містить обов’язкові для дотримання працівниками вимоги з охорони праці при виконанні ними робіт певного виду або за певною професією на всіх робочих місцях, у виробничих приміщеннях, на території підприємства, будівельних майданчиках або в інших місцях. Інструкції з охорони праці на підприємстві, установі, організації розробляються на основі нормативно-правових актів з охорони праці, технологічної документації підприємства, установи, організації з урахуванням конкретних умов виробництва та вимог безпеки. Готові інструкції затверджуються роботодавцем і є обов’язковими для дотримання працівниками підприємства, установи, організації. Інструкції мають відповідати законодавству про охорону праці.

Текст інструкції з охорони праці має бути конкретним, стислим та зрозумілим, аби уникнути можливості різного тлумачення. Текст інструкції з охорони праці не має містити не властивих для нормативних актів слів, словосполучень і зворотів, характерних для розмовної мови, довільних скорочень слів, іноземних слів, але допускається застосування загальноприйнятих скорочень та абревіатур. Потрібно уникати викладення вимог у формі заборони. Не потрібно застосовувати слова «категорично», «особливо», «обов’язково», «суворо» тощо, оскільки всі вимоги інструкції є однаково обов’язковими. Інструкція з охорони праці може ілюструватись малюнками, схемами, кресленнями.

Кожна інструкція з охорони праці має містити назву та порядковий номер. У назві стисло вказується, для якої професії або виду робіт вона призначена (наприклад, «Інструкція з охорони праці для двірника»). Інструкції з охорони праці мають складатися з таких розділів:

  • «Загальні положення»;
  • «Вимоги безпеки перед початком роботи»;
  • «Вимоги безпеки під час роботи»;
  • «Вимоги безпеки після закінчення роботи»;
  • «Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях».

За необхідності інструкції можуть містити й інші розділи. Для розміщення матеріалів, які доповнюють зміст інструкцій, ілюструють чи конкретизують окремі вимоги, може передбачатись розділ «Додатки».

Відповідно до Положення про розробку інструкцій з охорони праці інструкції з охорони праці має бути розроблено та введено в дію до початку виконання робіт або введення в дію нового обладнання, приладів, пристосувань і т.д.

Інструкцію з охорони праці підписує особа, яка її розробила (зазвичай, це безпосередній керівник), передає інструкцію на узгодження в кадрову, юридичну службу та службу охорони праці (порядок узгодження визначає роботодавець). Після підписання і узгодження інструкції її вводять в дію наказом керівника підприємства, установи, організації.

Після видання наказу інструкцію тиражують у потрібній кількості, реєструють у Журналі реєстрації інструкцій з охорони праці, видають керівникам структурних підрозділів під підпис у Журналі обліку видачі інструкцій.

Планово інструкції потрібно переглядати та оновлювати:

  • для робіт з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі – не рідше ніж раз на три роки;
  • для всіх інших робіт – не рідше ніж раз на п’ять років.

Позаплановий перегляд інструкцій відповідно до розділу VІ Положення про розробку інструкцій з охорони праці відбувається в разі змін у законодавстві, настання нещасного випадку (якщо є така потреба), змін умов праці та іншого.

За повідомленням відділу з контролю за додержанням

законодавства про працю та  зайнятість населення 

06.02.2023 в 09:54
Коментарів немає

Електронний кабінет особи з інвалідністю – зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання допоміжних засобів реабілітації (технічних та інших засобів реабілітації) (далі – ДЗР). Сервіс доступний на Порталі Централізованого банку даних осіб з інвалідністю

Які переваги отримують користувачі завдяки Електронному кабінету особи з інвалідністю?

Завдяки сервісу люди, зареєстровані в централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ) отримають можливість:

·         подачі заяв про потребу в забезпеченні ДЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;

·         подачі заяв про вибір підприємства шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання КЕП;

 а також здійснення зворотного зв’язку:

·         можливість надсилання людям з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ДЗР та пакету документів, інших інформаційних повідомлень.

Якщо людина з інвалідністю не зареєстрована в ЦБІ

Потрібно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ»

 Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету необхідно виконати наступне:

1. Якщо є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП) можливо виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до органів соціального захисту населення – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету АБО

2. Якщо КЕП відсутній, потрібно особисто звернутися до відділення соціального захисту та подати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ, в результаті буде надано код авторизації. Цей код авторизації є секретним, тому його необхідно зберігати в таємниці до закінчення первинної реєстрації!

Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:

·         зайти на головну сторінку Електронного кабінету та обрати пункт меню «Реєстрація на Порталі ЦБІ»;

·         заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу, обрати вид реєстрації – без КЕП або з КЕП.

При реєстрації без КЕП необхідно ввести код авторизації, який отримано у відділенні соціального захисту. Реєстрація Електронному кабінеті ЦБІ за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз!

При реєстрації за КЕП, необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП) та натиснути кнопку «Зареєструватися».

За результатами реєстрації на електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

Детально ознайомитися з інструкцією (відеоінструкцією) користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланнямhttps://www.msp.gov.ua/news/20999.html

Отримати доступ до електронного кабінету особи з інвалідністю та зареєструватися у ньому можна за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/ або на офіційному сайті Мінсоцполітики в розділі «Особам з інвалідністю».

Прес-служба Міністерства соціальної політики, 289-35-60, press@mlsp.gov.ua

05.02.2023 в 15:44
Коментарів немає

Приєднуйся до «Гвардії наступу», бо час повертати своє!

З 1 лютого Міністерство внутрішніх справ України оголосило про формування додаткових штурмових бригад Національної гвардії, Національної поліції та Державної прикордонної служби. Їх кістяк складається із офіцерів та солдат, які мають величезний бойовий досвід, а доукомплектація здійснюється винятково з добровольців.

Задля зручності отримання консультацій та подання анкет добровольцями, до даного процесу було залучено центри надання адміністративних послуг, в приміщеннях яких облаштовані місця для представників Національної гвардії, Національної поліції та Державної прикордонної служби.

Як все це відбувається в нашому ЦНАПі?

Доброволець приходить у ЦНАП (м. Ромни, вул. Соборна, 13), де йому пропонують 8 бригад на вибір і він має можливість обрати одну з них відповідно до своєї мотивації та поглядів:
• Сталевий кордон» (бригада Державної прикордонної служби України. У лавах підрозділу вже є герої, які захищали кордон, боронили Азовсталь та воювали на Бахмутському напрямку).
• «Червона калина» (до лав бригади вже увійшли герої, які брали участь у боях на Донеччині й Луганщині, обороняли Київ).
• «Лють» (бригада Національної поліції України).
• «Рубіж» (до лав бригади вже увійшли герої, які відстоювали Гостомельський аеропорт, Рубіжне на Луганщині).
• «Спартан» (потужна штурмова бригада, обороняла Харків).
• «Кара-Даг» (кара за Крим, братиме участь у звільненні АРК).
• «Буревій» (бригада утилізації російських військових).
• «Азов» (легендарний підрозділ, один із основних осередків оборони Маріуполя).

Бригади пропонують умови та вимоги для добровольця і він визначає, чи вони для нього прийнятні. Якщо так, то розпочинається діалог про працевлаштування.

Записатись, а також отримати будь-яку інформацію стосовно формування нових підрозділів можна у ЦНАПі міста Ромни, з 8:00 до 18:00 кожного дня (без перерв та вихідних).

Разом до ПЕРЕМОГИ!

За повідомленням центру надання адміністративних послуг м.Ромни