Новини міста (5942)

13.06.2025 в 15:40
Коментарів немає

Нещодавно м. Кропивницький  відбувся чемпіонат України зі спортивного туризму – скандинавська ходьба, в якому взяли участь близько 150 спортсменів із 17 областей України.

Роменську міську територіальну громаду представляв ветеран фізичної культури і спорту Анатолій БАРТОШ, який на дистанції 10 км у віковій категорії 60 – 64 років став чемпіоном  чемпіонату України зі спортивного туризму – скандинавська ходьба.

Вітаємо нашого переможця! Бажаємо гарних здобутків та перемог!

За повідомленням Відділу молоді та спорту!

13.06.2025 в 14:33
Коментарів немає

Департаментом кіберполіції Національної поліції України проводиться інформаційна компанія превентивного характеру, яка направлена на інформування населення про актуальні шахрайські схеми від яких потерпілими стають мешканці Сумщини та всієї України, в тому числі в результаті здійснення шахрайських дій з боку країни агресора, представники якої на меті мають здійснення дестабілізації настроїв у нашому суспільстві шляхом заподіяння матеріальної шкоди громадянам.

Департаментом кіберполіції Національної поліції України підтримується волонтерський проєкт інтернет – платформа «BRAMA», яка об’єднує ряд проєктів реалізованих у синергії Кіберполіції України та волонтерів. Основною метою проекту є протидія кремлівській пропаганді та фейковим або проросійським ресурсам у мережі Інтернет, а також підвищення рівня цифрової безпеки громадян.

З метою своєчасного інформування мешканців Сумської області про способи протидії шахрайським проявам та популяризації проєкту «BRAMA» матеріали розміщуються за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1jgKBdgx9Vg1E8c6B6S88gzA6lByZ2HJ_

За повідомленням Управління соціального захисту населення РМР

13.06.2025 в 14:05
Коментарів немає

На четвертому році повномасштабної війни, щоденні обстріли та руйнування, особливо в прикордонних областях, таких як Сумщина, суттєво змінили картину. Традиційні підходи до адміністрування податкового боргу стикаються з безпрецедентними викликами.

Тепер ми маємо справу не просто з питаннями виникнення чи погашення заборгованостей, а з: втратою майна, евакуацією, зруйнованою інфраструктурою, специфікою прикордонного розташування тощо.

Сьогодні питання податкового боргу стає не просто юридичною чи фінансовою категорією, а глибокою соціально-економічною проблемою. Вона вимагає не лише стандартних процедур, а й гнучких, адаптивних та, можливо, навіть індивідуальних рішень, щоб забезпечити баланс між необхідністю наповнення бюджету та підтримкою тих, хто постраждав від війни.

В.о. начальника Головного управління ДПС  у Сумській області Сергій Ткачук надав для медіа та громадськості Сумщини відповіді на ряд актуальних питань в контексті цієї важливої проблемної тематики.

Доброго дня, Сергію Григоровичу.

Доброго дня.

Питання: Поясніть, будь ласка, що таке податкова заборгованість та  коли вона виникає?

Відповідь:

Слово «борг» рідко викликає позитивні емоції. Несвоєчасна сплата податків, як відомо, призводить до виникнення податкового боргу.

Отже,  податковий борг  – це сума узгодженого грошового зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений  строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному Податковим кодексом України.

При цьому податковим обов’язком платника є самостійне обчислення, декларування та сплата суми податку та збору у порядку та строки, визначені ПКУ. За несвоєчасну сплату грошових зобов’язань до платників податків застосовуються відповідні штрафні санкції та нараховується пеня за кожен день прострочення сплати.

Питання: Розкажіть, будь ласка, яка зараз ситуація з податковим боргом на Сумщині.

Відповідь:

Загалом, ситуація з податковим боргом у прикордонній Сумській області є непростою та потребує значних зусиль у роботі з кожним з боржників. 

Основними причинами виникнення та збільшення суми податкового боргу є несплата самостійно задекларованих грошових зобов’ящань та узгоджених грошових зобов’язань, донарахованих органом ДПС за результатами контрольно-перевірочної роботи. Найвпливовішим фактором для зростання суми податкового боргу є збройна агресія рф проти України.

За даними інформаційно-комунікаційної системи ДПС по Сумській області станом на 01.06.2025 податковий борг до зведеного бюджету по 133 169 боржниках СГД обліковується в сумі 1 908,8 млн грн, який з початку введення в Україні воєнного стану має тенденцію до зростання. Так за період з лютого 2022 по теперішній час сума боргу збільшилась на 730,6 млн грн (+ 62 відс.), з початку поточного року на 205,6 млн грн (+ 12,1 відс.).

На сьогодні із 52 територіальних громад області 23 громади включені до  переліку територій  активних та можливих бойових дій з сумою податкового боргу 1 535,2 млн грн, а це 80 відс. загальної суми боргу.

Платники області, як юридичні, так і фізичні особи адаптуються до нових реалій – перебування країни у воєнному стану, але постійне їх переміщення, нестабільне ведення фінансово-господарської діяльності та інші чинники сьогодення ускладнюють своєчасну сплату поточних грошових зобов’язань.

При цьому, Головним управлінням ДПС у Сумській області протягом січня – травня поточного року завдяки вжитим заходам, спрямованим на погашення податкового боргу, забезпечено додаткові надходження коштів до Зведеного бюджету в сумі 69,0 млн гривень.

Хотілося б наголосити, що платникам потрібно не забувати про боргове податкове навантаження, а саме про додаткові нарахування сум пені та штрафних санкцій згідно діючого законодавства.

Для упередження виникнення заборгованості платникам необхідно своєчасно сплачувати самостійно визначені суми податкових зобов’язань, а також можна відстежувати за наявністю/відсутністю податкового боргу за допомогою Сервісу «Електронний кабінет платника податків», а у разі потреби, звертатись за консультаціями щодо механізму погашення боргу до ГУ ДПС у Сумській області.

Питання: З яких джерел можна погасити податковий борг?

Відповідь:

Податковий борг можна погасити за рахунок будь-якого майна платника податків або його власних коштів. До таких коштів належать гроші, отримані від продажу товарів, робіт чи послуг, випуску цінних паперів (включаючи корпоративні права), позик та інших надходжень, зважаючи на особливості, передбачені відповідними нормами. Також джерелом погашення є надміру сплачені суми до відповідних бюджетів.

І це особливо важливо враховувати зараз, коли в Україні триває повномасштабна війна. В умовах постійних викликів, пов’язаних з воєнним станом, розуміння всіх можливих джерел погашення податкового боргу стає ще більш актуальним як для бізнесу, так і для громадян.

Питання: Коли податковий борг визнається безнадійним?

Відповідь:

Під терміном «безнадійний» податковий борг передбачається:

– податковий борг платника податку, визнаного банкрутом, вимоги щодо якого не були задоволені у зв’язку з недостатністю майна банкрута;

– податковий борг фізичної особи, яка:

  • визнана у судовому порядку недієздатною, безвісно відсутньою або оголошена померлою, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом;
  • померла, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом;
  • понад 720 днів перебуває у розшуку;

– податковий борг платника податків, стосовно якого минув термін давності, встановлений Кодексом (1095 днів з дня виникнення податкового боргу);

– податковий борг платника податків, що виник внаслідок форс-мажорних обставин;

– податковий борг платника податків, щодо якого до Державного реєстру внесено

запис про його припинення на підставі рішення суду;

– для банків — на підставі рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про затвердження звіту про завершення ліквідації банку або рішення Національного банку України про затвердження ліквідаційного балансу, ухвалення остаточного звіту ліквідатора і завершення ліквідаційної процедури.

Питання: Коли податкова починає примусово стягувати борг і продавати майно?

Відповідь:

Примусове стягнення коштів чи продаж майна для погашення податкового боргу може початися лише через 30 днів після того, як платник податків отримає податкову вимогу (згідно зі ст. 95 Податкового кодексу України).

Питання: У разі ліквідації компанії, чи поширюється її податковий борг на засновників?

Відповідь:

Якщо внаслідок ліквідації платника податків частина його грошових зобов’язань чи податкового боргу залишається непогашеною у зв’язку з недостатністю майна, така частина погашається за рахунок майна засновників або учасників такого підприємства. При умові, якщо вони несуть повну або додаткову відповідальність за зобов’язаннями платника податків згідно із законом, у межах повної або додаткової відповідальності.

У разі ліквідації філії, відділення чи іншого відокремленого підрозділу юридичної особи – за рахунок юридичної особи незалежно від того, чи є вона платником податку, стосовно якого виникло грошове зобов’язання або виник податковий борг такої філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу.

Питання: На що звернути увагу при заповненні платіжної інструкції для сплати заборгованості?

Відповідь:

Є лише одна, але дуже важлива вимога: коли ви заповнюєте платіжний документ для погашення податкового боргу, у полі “Призначення платежу” обов’язково вказуйте код виду сплати 140. Цей код означає “надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу” і визначений наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 зі змінами.

Питання: Який порядок отримання довідки про відсутність заборгованості з податків?

Відповідь:

Отримати Довідку про відсутність заборгованості нескладно. Потрібно подати заяву встановленої форми до податкової служби. Це можна зробити у паперовому вигляді або онлайн через приватну частину Електронного кабінету платника податків.

У заяві обов’язково необхідно вказати нормативно-правовий акт, який вимагає підтвердження відсутності боргів за платежами, що контролюються податковими органами. Також треба зазначити назву суб’єкта (підприємства, установи, організації), куди ви плануєте подати цю довідку.

Звертаю увагу, довідка надається платнику безоплатно.

Питання: Як довго діє довідка про відсутність боргів?

Відповідь:

Довідка про відсутність заборгованості дійсна протягом десяти календарних днів з дня її створення. Цей термін завжди вказаний безпосередньо в довідці.

Якщо ви не встигли забрати паперову довідку до закінчення її терміну дії, вона буде зберігатися в уповноваженому органі.

Питання: Як перевірити наявність податкового боргу?

Відповідь:

У разі виникнення у платника податків податкового боргу, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, що передбачено п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України.

Доступ до інформації про податковий борг мають платники податку, в тому числі фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктом господарювання, та які є користувачами:

– Електронного  кабінету:

меню «Стан розрахунків з бюджетом» надає користувачу Електронного кабінету доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів,

меню «Вхідні/вихідні документи» містить направлені платнику інформаційні повідомлення про податковий борг (заборгованість) із наданням реквізитів сплати;

– мобільного застосунку «Моя податкова»:

розділ «Стан розрахунків з бюджетом» та розділ «Мої дані» надає доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом,

розділ «Повідомлення» містить інформаційні повідомлення про наявність податкового боргу та повідомлень про наявність узгодженого податкового зобов’язання.

Питання: Чи є ще якісь важливі аспекти щодо заборгованості, які ми сьогодні не обговорили?

Відповідь:

Сплата податків є невід’ємним обов’язком кожного громадянина.

У європейських країнах це аксіома, що не потребує доказів.

На жаль, в Україні до цього ставляться інакше, і така ситуація існувала ще до повномасштабної війни. Це тому, що саме від добросовісної сплати податків залежить функціонування держави, її соціальні програми, обороноздатність та розвиток інфраструктури.

Податки – це не просто відрахування, а інвестиція у спільне майбутнє.

Навіть у складні часи важливо пам’ятати про податкові зобов’язання.

Ось кілька рекомендацій:

Перш за все, не варто ігнорувати проблему. Чим швидше ви почнете діяти, тим простіше буде знайти вихід із ситуації.

Проактивне спілкування з податковими органами є ключовим. Поясніть ситуацію, надайте підтверджуючі документи (якщо є).

За певних умов, передбачених Податковим кодексом України, можна отримати відстрочення або розстрочення платежів. Для цього необхідно подати відповідну заяву та обґрунтувати причини.

Якщо ситуація складна, зверніться до податкового консультанта або юриста. Він допоможе оцінити вашу ситуацію, розробити стратегію та правильно оформити необхідні документи.

Незалежно від обраного шляху, ретельно зберігайте всю документацію, що підтверджує обставини, які призвели до неможливості сплати податків (наприклад, документи про форс-мажор, фінансову неспроможність тощо).

Пам’ятайте, що ухилення від сплати податків може призвести до значних штрафів, пені та інших негативних наслідків. Натомість, відкрите та чесне вирішення проблеми з податковими органами дозволить уникнути більшості неприємностей.

За повідомленням сектору інформаційної

взаємодії ГУ ДПС у Сумській області

13.06.2025 в 13:48
Коментарів немає

Нещодавно в м. Кулаж – Напока (Румунія) відбувся чемпіонат Європи з армрестлінгу, в якому взяло участь 1100 спортсменів з 30 країн.

В складі збірної України взяли  участь спортсмени із Роменської міської територіальної громади Андрій ТУЙ та  Євген ВАКУЛА .

В напруженій та безкомпромісній  боротьбі наші спортсмени показали гарний результат та зайняли:

  • У віковій категорії до 18 років на праву руку до 90 кг бронзовим призером став Андрій ТУЙ  (Бобрицький ЗЗСО І – ІІІ ступенів).
  • У категорії Master Men на ліву руку  70 кг бронзовим призером став Євген ВАКУЛА.

Спортсмени  Роменської міської територіальної громади  щиро вдячні Збройним  Силам України  і Міністерству молоді та спорту України за можливість прийняти участь в даних змаганнях.

Вітаємо наших спортсменів  з призовими місцями! Бажаємо гарних здобутків та перемог!

За повідомленням Відділу молоді та спорту

13.06.2025 в 13:40
Коментарів немає

Нещодавно відбувся чемпіонат м. Чернігова з кіокушинкай карате, в якому брали участь спортсмени з міст: Славутич, Носівка, Київ, Ірпінь, Полтава, Ромни та Чернігів.

В напруженій боротьбі спортсмени нашої  громади зайняли:

І місце – Андрій МАЛІЙ, Костянтин ГОНЧАРЕНКО, Нікіта ХУДЯКОВ, Костянтин ЛАРИНЕНКО, Денис ГЛУШМАНЮК, Назар ПАЛАЖЧЕНКО, Андрій ЛИТВИНЕНКО, Олексій КРИВЕНКО, Ростислав ГРИЩЕНКО,  Арсен СИМОНЕНКО, Іван РОМАНЕНКО, Владислав КОВАЛЕНКО, Андрій ДУБОВИЙ, Марк ЦЮГРО, Тимофій ЯРМОШ, Арсен СЕРГІЄНКО, Назар СИНЬКО, Анна ЛУКАШ.

ІІ місце – Софія ЙОСИПЕНКО, Софія ЦІЛИНА,  Аріна ХОМЕНКО, Богдан МИКИТЕНКО, Іван ГЛУШАК, Артур МЕЛЬНИК, Матвєй КАРПЕНКО, Всеволод ЖМІНЬКО, Владислав ШЕВЧЕНКО, Денис КОЦУР.

ІІІ місце –  Олександр КИВА, Демид ГАВРАШЕНКО.

До змагань спортсменів підготував тренер Олександр ПРЯДКА.

Вітаємо наших  переможців! Бажаємо нашим спортсменам гарних здобутків та перемог.

За повідомленням Відділу молоді та спорту

13.06.2025 в 10:00
Коментарів немає

Управлінням забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Регіонального відділення Фонду державного майна України по Полтавській та Сумській областях  оголошено аукціон з продажу об’єкта малої приватизації – магазина №7, за адресою: Сумська обл., м. Ромни, вул.Прокопенка,107-Б. Майно перебуває на балансі ТОВ «Магістраль», (адреса:40022, м.Суми, вул.Троїцька, 21, тел. (0542) 22-26-26).

До складу об’єкта приватизації входять:

– будівля магазину №7 – одноповерхова цегляна будівля загальною площею 75,4 кв.м (фундамент – цегляний; міжповерхове перекриття – залізобетонні плити; дах – поєднаний з перекриттям, покритий руберойдом; підлога – бетонна, плитка);

– прибудова – загальною площею 61,4 кв.м; (фундамент – цегляний; стіни – цегляні; міжповерхове перекриття – залізобетонні плити; дах – руберойд, підлога – бетонна);

– прибудова – загальною площею 6,7 кв.м; (фундамент – цегляний; стіни – цегляні; міжповерхове перекриття -дерев’яне; дах – азбесто-фанерні листи, підлога – бетонна);

– ганок.

Будівля більше 15 років не використовується.                                      

Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов.                                                                    

Дата проведення аукціону: 24 червня 2025 року.      

Стартова ціна: 2269,51 грн (без ПДВ).                                                                                  

Період прийому пропозицій до 23 червня 2025 року.

 Детально про аукціон: https://prozorro.sale/auction/SPE001-UA-20250604-46499/.

За повідомленням Управління забезпечення реалізації повноважень у Сумській області Регіонального відділення Фонду державного майна України 

13.06.2025 в 09:50
Коментарів немає

Міжнародна гуманітарна організація Mercy Corps спільно з партнерською організацією ГО «Вест Юкрейн Діджитал» розпочала конкурсну Програму підтримки економічної стійкості України, яка допомагає відновити бізнес діяльність та/або розширити малий та середній бізнес, що постраждав від війни.

Програма поширюється на діючий бізнес, який був релокований до м. Київ, Київської, Сумської, Харківської та Дніпропетровської областей, або ж місцевий бізнес з даних регіонів, що постраждав від наслідків війни та потребує коштів для відновлення або розширення своєї діяльності з фокусом на створення або збереження від 3-х робочих місць для внутрішньо переміщених осіб (ВПО) і постраждалого від війни населення. Середній розмір фінансової допомоги складає 20 000 доларів США у гривневому еквіваленті за актуальним курсом НБУ, що надається на придбання виробничих основних засобів. Всі інші деталі конкурсної програми та можливість подати онлайн-заявку доступні запосиланнями:

1. Подати заявку для участі у Програмі

2. Поставити питання чи залишити відгук про нашу роботу

3. Комунікаційні матеріали про програму

4. Комунікаційні матеріали про вебінар

5. Реєстрація на вебінар

У випадку запитань зв’язок за номером телефону гарячої лінії громадської організації: 0973421646.

Маєте запитання? Потребуєте консультації? Звертайтесь до фахівців Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості
097 227 84 12, 044 244 94 20
м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

#бізнес #грант #власнасправа #грантидлямолоді 

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

13.06.2025 в 09:41
Коментарів немає

Завдяки молодіжній грантовій програмі в рамках проєкту Власна справа /грант/ молоді бізнесмени отримують унікальні можливості запускати свої бізнес-ідеї та будувати власні стартапи. Ініціативу реалізує Міністерство економіки України спільно з Державною службою зайнятості.

Із вересня 2024 року, старту молодіжних грантів, вже понад 300 учасників стали переможцями й впевнено рухаються до реалізації своїх бізнес-амбіцій.

Програма надає фінансову підтримку на старті, зокрема на закупівлю обладнання, оренду приміщень та інші необхідні витрати для запуску стартапу. Це чудова можливість для тих, у кого є ідеї, але поки нема грошей, щоб їх реалізувати.

Умови участі в програмі прості: Гранти може отримати молодь від 18 до 25 років, яка мають бізнес-ідею і готові її втілювати.

 Можна отримати до 150 000 грн — і при цьому не треба створювати робочі місця, просто зареєструйся як ФОП.

А ще цікавіше, що через три роки можна подати заявку на мікрогрант до 250 000 грн, якщо створиш мінімум два нові робочі місця. Тож це твій шанс стартувати і розвивати справу!

Щоб отримати грант, треба пройти кілька простих кроків:

– Скласти заявку та бізнес-план.

– Завантажити документи через портал «Дія».

– Пройти співбесіду в регіональному центрі зайнятості.

– Дочекатися рішення від ДСЗ — результат з’явиться в твоєму особистому кабінеті в «Дії».

– Укласти договір мікрогранту та відкрити рахунок.

Переможці грантової програми «Власна Справа» доводять, що молодіжне підприємництво — це сучасні й цікаві проєкти які впливають на економічний розвиток місцевих громад. Вони відкривають фітнес-клуби, кав’ярні, пекарні, грумінг-салони, зоомагазини, подкаст- і фотостудії.

Програма «Власна справа» — це не тільки про гроші, а й про можливість втілити свої ідеї в життя та зробити внесок у розвиток економіки та країни.

Не втрать свій шанс — подавай заявку і отримуй грант на свій бізнес!

 Детальніше за посиланням www.dcz.gov.ua/people/micro

 Маєте запитання чи потребуєте консультації?
Звертайтеся:
 097 227 84 12, 044 244 94 20
 м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

#бізнес #грант #власнасправа #грантидлямолоді 

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

13.06.2025 в 09:26
Коментарів немає

Станом на 2025 рік близько 40% від усіх, хто отримує гранти Державної служби зайнятості — чоловіки. Велика частина — призовного віку. Саме тому непоодинокими є випадки, коли новостворені підприємці звертаються до спеціалістів «гарячої лінії» служби зайнятості з питанням: що робити, якщо отримувача гранту призвали до лав Збройних сил України?

Грантова програма Державної служби зайнятості покликана працювати для зручності своїх клієнтів, тому для призваних у ЗСУ підприємців є два можливих варіанти, кожен з яких є більш зручним для певних видів бізнесу.

Перший — стосується підприємців, які брали кошти для діяльності, яка здебільшого є продовженням власного саморозвитку. Мова йде про хендмейд-майстрів, митців, кондитерів та інших дуже вузькопрофільних спеціалістів. Тобто стосується бізнесу, який тримається на здібностях людини, що отримала кошти на власну справу. Такі грантоотримувачі можуть просто призупинити програму. Для цього слід надати документи до Служби зайнятості, що підтверджують вашу мобілізацію. Тобто відповідну заяву та витяг з наказу або довідку від Міноборони форма №5. Кошти гранту просто чекатимуть клієнта до демобілізації, щоб вже після служби продовжити роботу бізнесу.

Другий варіант стосується підприємців, які організували виробничу, комерційну чи фінансову діяльність, яка охоплює багатьох людей. Часто це наймані працівники, посередники, постачальники, покупці та інші учасники бізнес-процесу. В такому випадку, якщо грантоотримувач має людину, на яку може покласти обов’язки з реалізації підприємницької діяльності, він може оформити довіреність на уповноважену особу, яка продовжить управління його справою.

 Маєте запитання чи потребуєте консультації?
Звертайтеся:
 097 227 84 12, 044 244 94 20
 м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

13.06.2025 в 08:25
Коментарів немає

10 червня 2025 року у Роменській філії Сумського обласного центру зайнятості відбулася важлива нарада за участю головного державного інспектора відділу з питань праці північного регіону Управління інспекційної діяльності у Сумській області Північно-Східного міжрегіонального Управління Державної служби з питань праці Тетяною Яременко.

До заходу долучилися:

  • Марина Сушко – директор Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості;
  • Інна Згоннік – консультант роботодавця відділу надання послуг роботодавцям;
  • Представники бізнесу Роменської громади.

Директорка Роменської філії Сумського ОЦЗ Марина Сушко представила активні програми служби зайнятості, можливості працевлаштування та діючі компенсаційні програми для роботодавців за працевлаштування безробітних і на облаштування робочих місць для людей з інвалідністю.

Головний державний інспектор відділу з питань праці Тетяна Яременко акцентовала увагу на особливостях працевлаштування молоді, а саме порядку укладання трудових договорів, гарантій для працівників віком до 18 років, умов оплати праці, тривалості робочого часу, права на відпустку. Надала роз’яснення щодо особливостей та вимог законодавства про працю в умовах дії воєнного стану.

Інна Згоннік приділила особливу увагу збільшення вдвічі розміру Мікрогранту за програмою “Власна справа” у прикордонних та прифронтових регіонах – залежно від кількості створених робочих місць:

  • 300 тисяч гривень — для одного створеного робочого місця.
  • 500 тисяч гривень — для двох та більше.

Що обговорювали?

Безкоштовне навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації та ваучери: www.dcz.gov.ua/profnavch

Мікрогрант на старт або розвиток бізнесу до 500 тис грн: www.dcz.gov.ua/people/micro

Грант для ветеранів та членів їх сімей на старт або розвиток власної справи до 1 млн грн: www.dcz.gov.ua/grantssearch

Компенсаційні програми для роботодавців допомагають створювати рівні умови для всіх: www.dcz.gov.ua/employer/choiceprofit

Компенсації на облаштування робочих місць для людей з інвалідністю: www.dcz.gov.ua/employer/choiceprofit/placeinvalid

Тільки спільними зусиллями можна досягти легалізації зайнятості, доходів та позитивної динаміки податкових надходжень до місцевих бюджетів.

Працюємо разом, щоб покращити ситуацію на ринку праці та підтримати громаду!

Маєте запитання чи потребуєте консультації?

Звертайтеся:

097 227 84 12, 044 244 94 20

м. Ромни, вул. Аптекарська, 2

#Зайнятість #Ваучери #Мікрогранти #ОсвітніМожливості #Працевлаштування #РоботавУкраїні

За повідомленням Роменської філії Сумського обласного центру зайнятості

12.06.2025 в 09:11
Коментарів немає

Відповідно до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня.2019 року № 68 «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», послуга надається для підтримки батьків, опікунів дитини для забезпечення догляду за: дитиною з інвалідністю до шести років, дитиною до шести років хворою на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет 1 типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, дитиною до шести років, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність; дитиною до шести років, якщо один із батьків, опікунів є особою з інвалідністю I чи II групи; дитиною до трьох років, якщо один із батьків, опікунів є внутрішньо переміщеною особою.

Муніципальна няня це – будь-яка фізична особа – підприємець (КВЕД 97.00 та/або КВЕД 88.91) чи юридична особа на спрощеній системі оподаткування (КВЕД 78.20 та/або КВЕД 85.10), яка надає послугу з догляду за дітьми та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років (далі – договір), крім державних і комунальних закладів дошкільної освіти, батьків та опікунів дитини.

Компенсація послуги «муніципальна няня» виплачується в розмірі, який визначається з розрахунку 100 відсотків мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі, установленої на 1 січня відповідного року, за одну годину догляду, але не більше ніж 165 годин на місяць.

Розмір компенсації послуги «муніципальна няня» не може перевищувати вартість послуги «муніципальна няня», сплачену заявником.

Право на отримання компенсації послуги «муніципальна няня» мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які є батьками, опікунами дитини, яка потребує додаткового догляду, або дитини до трьох років і є особами з інвалідністю I чи II групи і на законних підставах проживають на території України та уклали договір з муніципальною нянею.

Договір укладається у письмовій формі між заявником послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею.

У паперовій формі заявник послуги «муніципальна няня» подає такі документи:

  • заяву про надання компенсації послуги «муніципальна няня»;
  • заяву про перерахування коштів для компенсації послуги «муніципальна няня» із зазначенням рахунка в установі банку;
  • копію договору між заявником послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею;
  • документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні вартості послуги «муніципальна няня», сплаченої заявником послуги «муніципальна няня» (виписка з банківського рахунка, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, оформлені відповідно до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Мінфіну від 21 січня 2016 року № 13, Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 року № 88, за місяць, в якому подано заяву.

До заяви додаються копії:

  • свідоцтва про народження дитини;
  • паспорта заявника послуги «муніципальна няня» з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі та місце реєстрації;
  • документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
  • документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті) заявника послуги «муніципальна няня»;
  • довідки про захворювання дитини (у разі відсутності інвалідності);
  • медичного висновку лікарсько-консультативної комісії про наявність у дитини інвалідності (для дітей з інвалідністю);
  • довідки медико-соціальної експертної комісії або витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи про встановлення групи інвалідності (для батьків/опікунів з інвалідністю).

Заявник подає до 5 числа місяця, що настає за місяцем, в якому надано послугу «муніципальна няня», в паперовій або електронній формі чи в будь-який інший зручний спосіб (зокрема шляхом надіслання сканованих копій) місцевому структурному підрозділу з питань соціального захисту населення документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні вартості послуги «муніципальна няня», а також акт про надану послугу «муніципальна няня» за затвердженою формою.

За більш детальною інформацією щодо відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною «муніципальна няня» звертайтеся до Управління соціального захисту населення Роменської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Ромни, бульвар Шевченка, 8, або за телефонами «гарячої лінії» (05448 5 11 19) та 098 252 04 29.

За повідомленням Управління соціального захисту населення РМР

12.06.2025 в 07:45
Коментарів немає

Днями в Роменській громаді відбувся дружній матч між вихованцями відділення футболу (юнаки 2013 р. н.) комунального закладу «Роменська дитячо-юнацька спортивна школа імені Віктора Гречаного» та їхніми батьками. Захід було приурочено до завершення навчального року.

Як зазначає старший тренер-викладач Роменської ДЮСШ імені В. Гречаного Олег Кармазін, мета такої гри — об’єднання батьків із дітьми через спільне захоплення спортом. Діти грали на рівних із дорослими та продемонстрували справжню командну гру. Результат матчу — 3:1 на користь юних спортсменів!

Хоча батьки й поступилися, вони щиро раділи успіху своїх дітей та з гордістю вітали їх із перемогою. Захід приніс усім учасникам позитивні емоції та незабутні враження.

Цей турнір став чудовою нагодою для зміцнення родинних зв’язків, розвитку командного духу та любові до футболу. Сподіваємось, що такі родинні зустрічі стануть доброю традицією.

Дякуємо Збройним силам України за можливість брати участь у змаганнях!

За повідомленням  Роменської ДЮСШ ім. В. Гречаного

12.06.2025 в 07:33
Коментарів немає

У ході аналізу обстановки в Сумській операційній зоні констатовано значне збільшення кількості обстрілів з боку противника із застосуванням авіаційного, ракетно-артилерійського озброєння, а також засобів ударних БпЛА, які досягають до 50 км від Державного кордону та лінії безпосереднього зіткнення з противником.

Спостерігається системна тенденція, спрямована на цілеспрямовану діяльність держави-агресора щодо нанесення шкоди державній безпеці України, дестабілізації ситуації у нашій державі в умовах воєнного стану, залякування населення, порушення громадської безпеки.

Окремо підкреслюється загроза для об’єктів критичної інфраструктури, об’єктів сполучень (мости, залізничні колії, переправи через водні перешкоди), логістичних маршрутів. Зафіксовано нанесення значної майнової шкоди шляхом комбінованих масованих ударів з боку противника.

У зв’язку з вищевикладеним, мешканцям підпорядкованої території рекомендовано суворо дотримуватись визначених заходів безпеки, слідкувати за офіційними повідомленнями та не нехтувати сигналами тривоги.

За повідомленням Роменської районної військової адміністрації

12.06.2025 в 06:30
Коментарів немає

Щороку 12 червня нагадує всьому світу: дитинство має бути безпечним, а не наповненим виснажливою та небезпечною працею.

12 червня – Всесвітній день боротьби з дитячою працею встановлено Міжнародною організацією праці (МОП) задля привернення уваги громадськості, світової спільноти та національних урядів до проблем дитячої праці та необхідності здійснення заходів щодо її ліквідації.

Охорона дитинства в Україні визначається як стратегічний загальнонаціональний
пріоритет, а політика у цій сфері ґрунтуються на забезпеченні найкращих інтересів дитини. Збереження життя та здоров’я дитини, забезпечення права на здобуття освіти є пріоритетною цінністю, у тому числі у порівнянні з реалізацією права на працю.

За повідомленням Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці 

12.06.2025 в 06:00
Коментарів немає

Сьогодні, 12 червня, відзначається Всесвітній день боротьби з дитячою працею. Це день, коли звертаємо увагу на надзвичайно важливу проблему, яка стосується мільйонів дітей по всьому світу.

Дитяча праця – це болюча реальність, з якою стикаються мільйони дітей у всьому світі. Замість того, щоб отримувати освіту та насолоджуватися своїм дитинством, вони примушені працювати у небезпечних умовах, здебільшого за мізерну плату або ж взагалі безкоштовно – це позбавляє їх права на нормальний розвиток, здоров’я та щасливе дитинство.

Завдання кожного дорослого – забезпечити всім дітям можливість отримати якісну освіту, насолоджуватися дитинством та будувати своє майбутнє.

Праця дітей національним законодавством не заборонена, але її застосування має відповідати нормам Кодексу законів про працю України.

До Дня боротьби з дитячою працею посадовцями Держпраці проводиться інформаційна кампанія спрямована на інформування роботодавців про заборону використання дитячої праці, а дітей – про їх трудові права та обов’язки роботодавця при працевлаштуванні неповнолітнього.

За повідомленням Центрально-Західного міжрегіонального

управління Державної служби з питань праці