СИСТЕМНЕ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
Багатьох батьків під час реформ у галузі освіти найбільше непокоїть питання: «Які оцінки матиме моя дитина?» «Які оцінки ти отримав/отримала сьогодні в школі?» – це звичне запитання батьків до сина чи доньки. Натомість, варто запитувати: «Що нового ти навчився/навчилася?» Адже в сучасній школі дитина може бути оцінена без оцінки, бути змотивованою на позитивний результат на наступних уроках.Останнім часом процес оцінювання зазнає змін, а тому вимагає принципово нових підходів. Затребуваним стає оцінювання досягнень учнів, яке дає можливість виключити негативні моменти в навчанні, сприяє підвищенню навчальної мотивації й самостійності учнів.
Саме з метою вивчення нових підходів до оцінювання та за запитом освітян Центр ПРПП організував і провів онлайн-марафон «Сучасні стратегії формувального оцінювання». Протягом тижня з 17 по 21 травня десять спікерів з різних регіонів України та консультанти Центру ділилися досвідом упровадження формувального оцінювання в навчальний процес. У марафоні взяли участь та отримали сертифікати понад 300 педагогів!
Які особливості має формувальне оцінювання? Що краще: традиційне оцінювання рівня знань учнівства чи оцінювання процесу навчання? За якими критеріями оцінювати школярів? Чи доречними будуть мобільні застосунки під час формувального оцінювання? Які існують стратегії, техніки, інструменти для отримання зворотного зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу? За яких умов формувальне оцінювання буде ефективним та дієвим? Як спроєктувати технологічну модель уроку в контексті формувального оцінювання? На ці та інші запитання освітяни отримали грунтовні, вичерпні відповіді.
Щиро вдячні спікерам онлайн-марафону, які щедро ділилися власними напрацюваннями, досвідом упровадження формувального оцінювання в освітній процес. Галина СИЩУК, Таїса ХРИПЛИВА, Тетяна БУТУРЛИМ, Михайло АЛЬОХІН, Людмила БОБРЯК, Павло ДЕРКАЧОВ, Олексій КАЧАН, Віктор ПОЛІЩУК, Оксана КОВАЛЕНКО, Ярослав ЛИСЕНКО, натхнення вам на нові досягнення та здобутки.
Дякуємо всім учасникам марафону. Маємо надію, що ви поповнили свої педагогічні кейси новими ідеями.
Команда КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Роменської міської ради»