ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
Що таке інклюзивне навчання, як його організувати, які ресурси використати, щоб кожна дитина відчула себе повноправним громадянином своєї держави, які необхідно створити умови для її освіти і виховання, в яких би вона мала можливість розвиватися, навчатися, а згодом і самореалізуватися, бути готовою увійти в доросле життя з гідною самооцінкою своєї особистості – саме на ці питання шукали відповіді учасники онлайн-наради з питань організації інклюзивного навчання, яка була організована та проведена Департаментом освіти Сумської обласної державної адміністрації та обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти для заступників директорів з навчальної (навчально-виховної) роботи закладів загальної середньої освіти Роменського району.
Нараду відкрила завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Юлія ДІДОРЕНКО, яка акцентувала увагу учасників зібрання на нормативно- правовому забезпеченні інклюзивного навчання у закладах освіти.
Під час наради директор КУ ІРЦ Недригайлівської селищної ради Юлія ДАНКО у своєму виступі дала характеристику категоріям (типології) освітніх труднощів. Алла ВОВК, вчитель-дефектолог КУ ІРЦ Липоводолинської селищної ради, ознайомила присутніх з особливостями організації роботи із дітьми з особливими освітніми потребами, які потребують підтримки першого рівня. Юлія ШИМКО, директор КУ ІРЦ Роменської міської ради, розкрила питання щодо особливостей організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, які потребують підтримки ІІ-V рівнів. Інна МОРГУН, директор КУ ІРЦ Білопільської міської ради, в ході виступу з питанням про роль команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти, акцентувала увагу на тому, що батьки є невід’ємними учасниками команди психолого-педагогічного супроводу.
Учасники наради обговорили ряд інших важливих питань щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти району в умовах правового режиму воєнного стану.
За повідомленням ІРЦ РМР