ОПРАЦЬОВАНО ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ НАПОВНЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ БЮДЖЕТУ ГРОМАДИ
Відбулось засідання робочої групи з вивчення резервів наповнення та ефективності використання коштів бюджету Роменської міської територіальної громади під головуванням заступника міського голови за участю представників управління фінансів Роменської міської ради та відділів Головного управління державної податкової служби у Сумській області.
За результатами попереднього моніторингу сплати податків на доходи у бюджет громади платниками, які здійснюють виробничу діяльність на території міста, та сплати земельних платежів фізичними особами та суб’єктами господарювання, які мають у володінні або користуванні земельні ділянки, заслухані проблемні питання щодо наповнення бюджету, зокрема:
- наявна заборгованість по сплаті земельного податку фізичними особами за 2020 рік та повнота сплати земельних платежів суб’єктами господарювання за 9 місяців 2021 року;
- сплата податку на доходи фізичних осіб окремими юридичними особами, які здійснюють виробничу діяльність на території міста, а податок зараховують у бюджети за місцем юридичної адреси підприємства або за місцем реєстрації відокремлених структурних підрозділів.
За результатами засідання визначено напрямки роботи робочої групи з цих питань, зокрема:
- проведення обстеження на визначених територіях щодо оформлення земель і, відповідно, сплати земельного податку (оренди) особами, які займаються там підприємницькою діяльністю;
- співбесіди, роз’яснювальна робота, подання судових позовів (при потребі) щодо підприємств та фізичних осіб – підприємців, які в порушення вимог Податкового кодексу не сплачують податок на доходи фізичних осіб у бюджет Роменської МТГ.
За повідомленням управління фінансів