За її словами, найбільш популярний онлайн-сервіс «ЕНЕРА СУМИ» – особистий кабінет споживача електроенергії Сумської області. Минулоріч його удосконалили і запустили під новим брендом «E-Svitlo». Для зручності та комфорту клієнтів дистанційна безкоштовна веб-платформа об’єднала послуги постачальної та розподільчої компаній.
Також є можливість завантажити мобільний додаток для Android. Для цього треба в Play Маркеті ввести в пошуковий рядок «E-Svitlo Sumy».
«Е-Svitlo – це сучасний інструмент, який надає клієнтам «ЕНЕРА СУМИ» доступ до максимально повної інформації щодо їхнього особового рахунку. Контроль нарахувань і обсягів спожитої електроенергії, завантаження рахунків, перегляд історії платежів, передача показників, здійснення оплат, отримання консультацій – усі ці функції доступні на модернізованій веб платформі», – повідомила Наталія Гончарова.
Крім того, вона повідомила, що розрахуватися за спожиту електроенергію без черг і комісії дозволяє особистий кабінет «ЕНЕРА СУМИ». Також для здійснення онлайн-оплати можна скористатися звичними мобільними додатками банків або сервісами інтернет-розрахунків (наприклад, Portmone чи EasyPay).
Кошти, сплачені за спожиту електроенергію, зараховуються не відразу, а після опрацювання платежу фахівцями ТОВ «ЕНЕРА СУМИ». Перевіряти баланс особового рахунку варто мінімум через 3 банківських (робочих) дні після оплати через інтернет або через 5 днів, якщо сплачували у поштовому відділенні.
(за матеріалами офіційного веб-сайту Сумської ОДА)