ЦНАП м. Ромни
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М. РОМНИ: ПЛАНИ НА 2025 РІК
Центр надання адміністративних послуг м. Ромни в 2025 рік вступає з новими планами, зважаючи та аналізуючи здобутки минулого року.
Розпочнемо зі здобутків, а саме розповімо про наші досягнення в 2024:
Заходи безпеки. Для убезпечення, від небезпеки під час повітряних тривог відвідувачів та працівників Центру, в підвальному приміщенні Центру облаштовано захисну споруду (має статус найпростішого укриття).
Організація безперервного процесу. В укритті обладнано два робочі місця адміністраторів для прийому відвідувачів із застосуванням кейсу “Мобільний адміністратор”.
Центральний офіс обладнано генератором та системою супутникового зв’язку, які придбано за кошти місцевого бюджету.
За сприянням Сумської обласної військової адміністрації від Американської благодійної організації Direct Relief спільно з благодійною організацією «Благодійний фонд Євгена Пивоварова» за координації Міністерства Цифрової Трансформації України отримали систему енергозбереження Teslla та встановили її. Тепер відвідувачі мають можливість сховатися від небезпеки та отримати адміністративні послуги та консультації під час повітряних тривог та/або відсутності електроенергії.
«Мобільний ЦНАП». В День Вишиванки в нашій громаді відбулось подвійне свято, день коли ми з гордістю одягаємо наш національний оберіг та урочисте отримання Мобільного ЦНАПу від Європейського Союзу та Програми розвитку ООН в Україні у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України. Авто, обладнане відповідною технікою та меблями, забезпечує високу якість та оперативність надання адміністративних послуг, навіть у найвіддаленіших куточках нашої громади.
Рекрутинговий центр. Залучення громадян на військову службу є одним із пріоритетних напрямків держави і наша громада не залишається осторонь.
В червні 2024 року актуалізували дані 3915 військовозобовязаним, а вже в вересні 2024 року за сприяння Міноборони України, відкрито Центр рекрутингу української армії. Де працює два рекрутера, які консультують охочих вступити до лав Збройних Сил України та інших військових формувань щодо актуальних військових спеціальностей, наявних посад та за бажанням — рекрутуватися в обрану військову частину.
Пітримка військових та їх родин. За час діяльності Єдиного вікна ветерана 614 осіб отримало більше 700 послуг різного характеру, включаючи ветеранські, адміністративні, правові.
1 липня в ході робочої поїздки в Сумську область, нашу громаду відвідав заступник Міністра у справах ветеранів України Руслан ПРИХОДЬКО.
Під час зустрічі велику увагу приділено питанням доступності та інклюзії, підвищення якості надання соціальних послуг ветеранам та посилення комунікації на всіх рівнях. Запроваджено тісну співпрацю з центром зайнятості задля допомоги військовим створити власний бізнес.
Весільні традиції. Пишаємося, що можемо проводити міні церемонії шлюбу в нашому центрі, для чого облаштували приміщення фото зоною та додатковою атрибутикою ще в 2023 році. В цьому розі запровадили традицію Захисникам та Захисницям, які боронять країну під час церемонії одруження дарувати сувеніри на знак вдячності, як пам’ятний символ про найщасливіший день в житті!
Правова допомога. Ще в 2023 році в нашій громаді започатковано дієву практику з отримання мешканцями громади первинної правової допомоги, шляхом створення на базі ЦНАПу, інноваційного простору – Громадського центру правосуддя.
У 2024 році продовжено діяльність Проєкту Громадського центру правосуддя за підтримки Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, та за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Справедливість для всіх» до 2025 року.
Громадський центр правосуддя (ГЦП) завжди готовий допомогти кожному, хто потребує професійної юридичної підтримки.
«Віртуальний адміністратор». Мешканці віддалених старостатів громади наразі мають змогу отримати онлайн – консультації засобами телекомунікаційного зв’язку, де наші адміністратори, реєстратори та юристи нададуть професійну юридичну консультацію, а також усі нюанси щодо вирішення юридичних питань, питань соціальної сфери, державної реєстрації, тощо.
Міжнародна підтримка. В листопаді 2024 року наша громада стала однією з переможців в Програмі EGAP, яка реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge коштом Швейцарії, у партнерстві з Міністерство цифрової трансформації України. Відтепер наша громада отримає можливість посилити диджиталізацію місцевого самоврядування та впровадити нові цифрові інструменти та рішення для доступу до публічних послуг та е-демократії.
Нові послуги. Протягом року перелік послуг, які надаються в нашому ЦНАПі доповнено послугами ДРАЦС з видачі повторних свідоцтв та витягів, з отримання матеріальної допомоги військовослужбовцям, малозахищеним верствам населення та внутрішньо – переміщеним особам, послугами щодо надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Для зручності отримання адміністративних послуг мешканцям громади в сільській місцевості діють 15 віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах та 1 віддалене робоче місце в пологовому відділенні.
Завдяки нашій роботі сьогодні понад 58 тисяч мешканців громади мають можливість в одному місці отримувати 375 якісних та доступних адміністративні послуги.
За 2024 рік до нашого Центру та віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах завітало більше 65 000 тисяч відвідувачів, у центральному офісі надано більше 48 000 тисяч послуг та консультацій, в старостинських округах більше 13 000 тисяч.
Зареєстровано 48 894 звернення щодо отримання адміністративних послуг, а саме:
послуги з реєстрації місця проживання – 28 804;
земельні питання – 3287 ;
Мобільний ЦНАП – 85;
паспортні послуги – 3221;
послуги соціального характеру – 4220 ;
державна реєстрація речових прав на нерухоме майно -3544 ;
державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 978 ;
державна реєстрація актів цивільного стану – 340 ;
послуги архітектури та містобудування – 238 ;
центру рекрутингу української армії – 117;
послуги з видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів – 206;
оновлення даних військовослужбовців – 3915;
інші види послуг – 12000.
Розуміючи, що маємо пришвидшувати Перемогу, постійно допомагаємо військовим: плетемо сітки, готуємо смаколики.
І як результат! Центр надання адміністративних послуг м. Ромни отримав відзнаку Міністерства цифрової трансформації «Дієвий ЦНАП: точка доступу до державного сервісу та цифрового майбутнього».
В цьому році ми будемо намагатися ставати ще дієвішими, надаючи вам послуги в комфортних умовах в найкоротші терміни, враховуючи безпекову ситуацію та інші умови сьогодення, крокуючи разом до Перемоги .
Більше про нас та наші послуги ви можете дізнатися:
Офіційний сайт центру: – http://cnap-romny.gov.ua
Сторінки соціальних мереж:
Інстаграм -https://www.instagram.com
Фейсбук – https://www.facebook.com/profile
Телефони для довідок ЦНАП м. Ромни (05448) 5 29 15, (098)783-48-66.
Громадський центр правосуддя ( 050)27 500 28.
Центр рекрутингу української армії (095) 576 65 62, (068 )98 26 911.
За повідомленням Управління надання адміністративних послуг РМР
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРОВІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ ЗА 2024 РІК
Центр надання адміністративних послуг провів дослідження якості обслуговування відвідувачів за 2024 рік, користуючись анкетним оцінюванням, засобами електронної черги (смайлики добре, погано) вебсайтами центру, зручними QR-кодами з опитуванням, записами в «Книзі скарг» відгуків і пропозицій з питань роботи Центру» та активністю користування картографічною технологією «Google map».
Протягом року в оцінці роботи центру взяло участь близько 3000 відвідувачів.
Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2989 відвідувачів, негативна оцінка декількох відвідувачів, двоє відвідувачів висловили свою думку щодо кращого забезпечення спеціалістів комфортними умовами для роботи.
Негативний відгук був розглянутий керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг, а також розглянуті всі пропозиції та побажання резидентів щодо комфортних умов роботи.
Цікаво також, що за цей період на «Google map» було 85 переглядів осіб зацікавлених розташуванням Центру адміністративних послуг, анкетним оцінюванням скористалися 421 відвідувачів, засобами електронної черги 2443 відвідувачі, в «Книзі скарг, відгуків і пропозицій з питань роботи Центру чотири записи позитивного характеру.
Залишити відгук чи зауваження щодо якості надання послуг, якою Ви скористались, можна на Платформі Дія. Центрів або через QR-коди, які розміщені на кожному робочому місці та у всіх відкритих приміщеннях фронт-офісу.
Центр надання і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всі необхідні заходи щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Працюємо для Вас, працюємо завдяки Вам, з Україною в серці!
За повідомленням Управління надання адміністративних послуг РМР
Результати роботи Центру надання адміністративних послуг за перше півріччя 2024 року
Основними пріоритетами роботи ЦНАП є висока якість обслуговування та забезпечення доступності до адміністративних послуг навіть у найвіддаленіших куточках громади.
До мережі ЦНАПу міста Ромни входить центральний офіс, 15 віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах громади та 1 віддалене робоче місце в пологовому відділенні.
На даний час у Центрі надання адміністративних послуг можливо отримати 375 адміністративних послуг.
Протягом 6 місяців 2024 додатково до переліку включено ряд послуг щодо надання матеріальної допомоги військовослужбовцям, малозахищеним верствам населення та внутрішньо – переміщеним особам, послуги щодо надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
За перше півріччя 2024 року до нашого Центру та віддалених робочих місць адміністраторів в старостинських округах завітало більше 35 тисяч відвідувачів, у центральному офісі надано більше 24 тисяч послуг та консультацій, в старостинських округах більше 11 тисяч.
Впродовж 60 днів адміністратори ЦНАПу, крім основних посадових обов’язків надавали послуги з актуалізації даних військовозобов’язаних осіб, встановлення мобільного застосунку Резерв+ – лише витягів з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів надано 3915.
Зареєстровано 29761 звернення щодо отримання адміністративних послуг, а саме:
- послуги з реєстрації місця проживання – 13519;
- земельні питання – 360;
- паспортні послуги – 1745;
- послуги соціального характеру – 1657;
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно – 1812;
- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 580;
- державна реєстрація актів цивільного стану – 156;
- послуги архітектури та містобудування – 122;
- послуги з видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів 120;
інші види послуг – 9690; - У Центрі створені усі умови для комфортного отримання послуг відвідувачами. Сектор інформування Центру облаштовано електронною чергою, місцем для самообслуговування з вільним доступом до Інтернету та Wi-Fi, кулером з водою, різними видами зарядних пристроїв для мобільних телефонів, планшетом для спілкування з відвідувачами з вадами слуху. Зручність отримання платних послуг полягає в тому, що на столах адміністраторів встановлені post-термінали та QR-коди завдяки яким відбувається миттєва сплата адмінзбору або державного мита. Для маленьких відвідувачів облаштовано дитячу зону, а для немовлят пеленальний столик та місце для їх транспортних засобів.
Безпека понад усе. В підвальному приміщенні ЦНАПу облаштовано найпростіше укриття, в якому під час повітряних тривог відвідувачі мають можливість отримати консультації та послуги.
Через сервіс «Мобільний адміністратор», який передбачає надання послуг за місцем перебування осіб, які не мають можливості самостійно за станом здоров’я звернутися до ЦНАПу або ВРМ, надано 25 послуг. Крім того, в травні наша громада отримала від міжнародних донорів, мобільний ЦНАП. Це офіс на колесах, який буде повністю обладнаний необхідною інфраструктурою та засобами зв’язку для прийому відвідувачів. Наразі проводяться підготовчі заходи із запровадження сервісу в громаді.
Шеринг документів, (паспорт, код, посвідчення ВПО, посвідчення ветерана, посвідчення водія) дає змогу миттєво скористатися послугою у разі відсутності у заявника паперових документів. Мешканці нашої громади та гості мають можливість отримати у ЦНАПі не лише адміністративні послуги а й скористатись послугами консультантів відкритих просторів та представників органів державної влади. Наразі на базі ЦНАП міста Ромни діють 3 відкритих простори (Єдине вікно ветерана, Інформаційний пункт підприємця та Громадський центр правосуддя ) та працюють, за визначеними графіками, представники Пенсійного фонду та Центру зайнятості.