Заява на призначення державної допомоги при народженні дитини та субсидій в період карантину
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-2019, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2», з метою запобігання поширенню корона вірусної хвороби, управлінням соціального захисту населення розроблено план заходів яким зокрема, скасовано проведення особистого прийому громадян з призначення соціальних допомог, субсидій та компенсацій до особливого розпорядження.
На період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню короновірусної хвороби (COVID-19), передбаченних карантином, рекомендуємо громадянам надсилати заяви на призначення допомоги при народженні дитини та заяви і декларації на призначення субсидій поштою або в електронній формі.
Заява, на призначення допомоги при народженні дитини може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення. В такому разі факт народження дитини на території України підтверджується за інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, отриманою шляхом електронної взаємодії у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мін’юстом. У разі надходження надісланої з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви без кваліфікованого електронного підпису громадянина орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, що допомога при народженні дитини призначається лише після підписання у місячний строк зазначеної заяви. У разі непідписання заяви у зазначений строк подається нова заява.
Заява та декларація на призначення субсидії можуть бути надіслані структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання) поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з накладенням кваліфікованого електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.
За більш детельною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Роменської міської ради за телефоном «гарячої лінії» 5 11 19.