ЗАТВЕРДЖЕНО РОЗШИРЕНИЙ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ЦНАП М.РОМНИ
Управлінням адміністративних послуг постійно ведеться активна робота по запровадженню надання через ЦНАП м. Ромни максимальної кількості адмінпослуг. На початку нашої роботи їх було 120. Потім перелік збільшився до 230.
З метою надання адмінпослуг нової якості, покращення доступності таких послуг для населення та забезпечення подальшого розвитку сфери адмінпослуг був розроблений новий перелік з близько 500 послуг.
Сьогодні сесією міської ради було прийнято відповідне рішення. До оновленого переліку входять адміністративні послуги по таким напрямкам:
- Паспортні послуги
- Реєстрація місця проживання
- Містобудування та архітектура
- Підприємницька діяльність
- Квартирний облік
- Земельні питання
- Реєстрація майна
- Послуги ДРАЦС
- Пенсійні послуги
- Реєстрація громадських організацій, профспілок та політичних партій
- Послуги сервісного центру МВС
- Соціальні послуги
- Інше
Значно збільшилася кількість суб’єктів надання адміністративних послуг. У новому переліку з’явилися такі суб’єкти надання адміністративних послуг:
- Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської ОДА
- Департамент агропромислового розвитку Сумської ОДА
- Департамент економічного розвитку Сумської ОДА
- Управління культури Сумської ОДА
- Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо)
- Державна інспекція архітектури та містобудування України
- Управління патрульної поліції в Сумській області
- Управління державного агентства меліорації та рибного господарства у Сумській області
- Сумський обласний центр зайнятості
- Роменське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Сумській області
- Відділ обслуговування громадян № 3 (сервісний центр) Головного управління пенсійного фонду України в Сумській області
З’явилися і нові послуги, надавачами яких є управління та відділи Виконавчого комітету Роменської міської ради:
- Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
- Відділ з контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення
- Відділ з питань НС та ЦЗН
- Відділ організаційного та комп’ютерного забезпечення
- Загальний відділ
Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.
З переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг ви можете ознайомитись на офіційному сайті Центру за адресою: http://cnap-romny.gov.ua/ або за телефонами: (05448) 5 33 00; робочий +38(098)783 48 66.
За повідомленням управління адміністративних послуг