ЗАТВЕРДЖЕНО РОЗШИРЕНИЙ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ЦНАП М.РОМНИ

24.11.2021 в 14:29

Управлінням адміністративних послуг постійно ведеться активна робота по запровадженню надання через ЦНАП м. Ромни максимальної кількості адмінпослуг. На початку нашої роботи їх було 120. Потім перелік збільшився до 230.

З метою надання адмінпослуг нової якості, покращення доступності таких послуг для населення та забезпечення подальшого розвитку сфери адмінпослуг був розроблений новий перелік з близько 500 послуг.

Сьогодні сесією міської ради було прийнято відповідне рішення. До оновленого переліку входять адміністративні послуги по таким напрямкам:

  • Паспортні послуги
  • Реєстрація місця проживання
  • Містобудування та архітектура
  • Підприємницька діяльність
  • Квартирний облік
  • Земельні питання
  • Реєстрація майна
  • Послуги ДРАЦС
  • Пенсійні послуги
  • Реєстрація громадських організацій, профспілок та політичних партій
  • Послуги сервісного центру МВС
  • Соціальні послуги
  • Інше

Значно збільшилася кількість суб’єктів надання адміністративних послуг. У новому переліку з’явилися такі суб’єкти надання адміністративних послуг:

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Сумської ОДА
  • Департамент агропромислового розвитку Сумської ОДА
  • Департамент економічного розвитку Сумської ОДА
  • Управління культури Сумської ОДА
  • Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо)
  • Державна інспекція архітектури та містобудування України
  • Управління патрульної поліції в Сумській області
  • Управління державного агентства меліорації та рибного господарства у Сумській області
  • Сумський обласний центр зайнятості
  • Роменське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Сумській області
  • Відділ обслуговування громадян № 3 (сервісний центр) Головного управління пенсійного фонду України в Сумській області

З’явилися і нові послуги, надавачами яких є управління та відділи Виконавчого комітету Роменської міської ради:

  • Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
  • Відділ з контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення
  • Відділ з питань НС та ЦЗН
  • Відділ організаційного та комп’ютерного забезпечення
  • Загальний відділ

Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

З переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг ви можете ознайомитись на офіційному сайті Центру за адресою: http://cnap-romny.gov.ua/ або за телефонами: (05448) 5 33 00; робочий +38(098)783 48 66.

За повідомленням управління адміністративних послуг

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.