ЯК ПОЗНАЧИЛИСЯ ЗМІНИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ УСТРОЇ НА ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ ГРОМАДЯН З ДЕРЖАВНИМ РЕЄСТРОМ ВИБОРЦІВ?

09.03.2021 в 09:57

Згідно із статтею 10 Закону України «Про Державний реєстр виборців», щоб реалізувати свої права щодо взаємовідносин з Державним реєстром виборців, громадяни можуть:

  • подавати свої персональні дані до відповідного органу ведення Реєстру;
  • отримувати в установленому цим Законом порядку інформацію про своє включення (невключення) чи включення (невключення) інших осіб до Реєстру;
  • отримувати інформацію про використання своїх персональних даних для цілей, не передбачених цим Законом, зокрема про те, кому і з яких підстав надавалася інформація про нього;
  • одержувати на безоплатній основі від відповідного органу ведення Реєстру в доступній формі вичерпну інформацію про свої персональні дані, внесені до Реєстру;
  • звертатися до відповідного органу ведення Реєстру із заявою щодо неправомірного включення (невключення) до Реєстру себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб, виправлення недостовірних відомостей Реєстру щодо себе або інших осіб;
  • оскаржувати в установленому законом порядку рішення, дії чи бездіяльність органів Реєстру;
  • захищати будь-якими не забороненими законом способами свої права та законні інтереси у разі їх порушення під час ведення Реєстру;
  • подавати органу ведення Реєстру достовірну інформацію щодо своїх персональних даних, які вносяться до Реєстру, у передбачених цим Законом випадках;
  • у разі внесення до Реєстру двох і більше записів про одного виборця (кратне включення виборця до Реєстру) сприяти органам Реєстру в усуненні такого включення;
  • взаємодіяти з Реєстром через електронні сервіси в мережі Інтернет («Кабінет виборця» на офіційному сайті Державного реєстру виборців).

Як відомо, в Україні в рамках процесу децентралізації змінено адміністративно-територіальний устрій (скорочено – АТУ): розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 707 – 730 було визначено адміністративні центри та затверджено території територіальних громад усіх областей України, 17 липня 2020 року Постановою № 807-IX «Про утворення та ліквідацію районів» замість ліквідованих 490 районів Верховна Рада утворила 136 нових районів, а 16 грудня 2020 року Кабінетом Міністрів України було прийнято розпорядження № 1635 «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій». Зокрема, в Сумській області внаслідок зміни АТУ замість 18 районів «по-старому» загалом залишилося 5 районів «по-новому» (і стільки ж райдержадміністрацій – відповідно Сумська, Конотопська, Роменська, Охтирська та Шосткинська).

Також звертаємо увагу виборців на можливість отримати інформацію про свою виборчу дільницю та відділ ведення Державного реєстру виборців, який гарантує включення до такого Реєстру та внесення туди правильних відомостей для того, щоб забезпечити конституційне право виборця проголосувати на виборах чи референдумах, за допомогою інтернету. Так, можна зайти до Кабінету виборця, розміщеного на вебсайті Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua.

У цьому кабінеті також можна перевірити включення до Державного реєстру виборців, на яких виборах Ви маєте право голосувати, подати заяви чи запити до відділу ведення Реєстру за допомогою власного електронного цифрового підпису тощо.

Прийом виборців Роменської міської територіальної громади здійснює відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Роменської міської ради за адресою: м.Ромни, бульвар Шевченка, 65,  телефони 5-25-87, 5-28-23, 5-18-55. Прийом громадян здійснюється щоденно  з 8.00 до 17.15 год., у п’ятницю з 8.00 до 16.00 год.

За повідомленням відділу ведення Державного реєстру виборців

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.