ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ МІСТА РОМНИ ЗМОЖУТЬ ВПЛИВАТИ НА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
Відтепер відвідувачі ЦНАПу м. Ромни зможуть впливати на якість послуг. Для цього потрібно засканувати QR-коди та перейти за посиланням, лишити відповіді про свої враження від візиту до Центру.
У ЦНАПі, який знаходиться на території громади, представники компанії ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» розмістили друковані матеріали, що містять гіпертекстові посилання та QR-коди на форми опитувальники (анкети) з питаннями щодо оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг.
Ще у серпні Уряд ухвалив постанову № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг», якою затвердив Порядок проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг та оприлюднення інформації про результати моніторингу якості надання адміністративних послуг та передбачено завдання до 30 грудня 2021 року провести пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення.