ВІДБУЛАСЯ ОПЕРАТИВНА НАРАДА ПРИ МІСЬКОМУ ГОЛОВІ

09.07.2024 в 13:30

На оперативній нараді при міському голові заслухано звіт начальника Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олени ГРЕБЕНЮК про стан виконання розпорядження міського голови від 17.11.2021 № 206-ОД «Про затвердження Номенклатури матеріальних засобів для створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на 2022-2024 роки». Питання залишене на контролі.

Про нагальні проблеми доповідали керівники підприємств – надавачів комунальних та житло-експлуатаційних послуг. Директор КП «ККП» РМР» Ігор ЩЕРБАК зазначив, що все гостріше на підприємстві відчувається нестача кадрів, узгодити питання бронювання з територіальним центром комплектування та соціальної підтримки не вдалося.

Директор КП «Ромникомунтепло» РМР» Віталій МЕГА також поінформував про аналогічну проблему. Вступили в дію нові правила бронювання: кількість військовозобов’язаних, які і відповідно до закону підлягають бронюванню, повинна становити не більше 50 відсотків кількості військовозобов’язаних працівників на підприємстві. Неможливість забронювати необхідну кількість працівників призведе до відтоку професійних кадрів – чоловіків.

Міський голова Олег СТОГНІЙ наголосив, що проблема кадрового забезпечення постала як ніколи гостро, потрібно зберегти хоча б мінімальну кількість необхідних кадрів, доручив керівникам підприємств – надавачам комунальних послуг надати до кінця дня змістовну інформацію про ситуацію із кадровим забезпеченням, проблемами з бронюванням, очікувані наслідки відсутності працівників певних спеціальностей. Питання щодо збереження кадрів буде в найкоротші терміни опрацьовуватися – вживатимуться заходи для його вирішення.

Олег СТОГНІЙ поінформував, що сьогодні відбувся прийом громадян, за підсумком якого він наполягає на якісному розгляді звернень. Мешканці не повинні з одного й того ж питання звертатися декілька разів. За наявності можливості, порушені питання повинні вирішуватися своєчасно, в інакшому випадку – заявник отримує змістовну відповідь. Підприємствам з обслуговування житлового фонду необхідно проводити роз’яснювальну роботу з мешканцями будинків щодо переліку послуг, за які вони сплачують, з метою уникнення необґрунтованих звернень.

Зважаючи на наслідки вчорашньої атаки рф, в черговий раз наголошено на необхідності дотримання працівниками правил безпеки під час повітряної тривоги.

За повідомленням загального відділу

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.