В Україні проводиться соціальна кампанія з боротьби з раком молочної залози — «Обіцяй собі берегти себе»
Благодійний фонд «Квітна» спільно з зірками шоу-бізнесу, спорту та бізнесу ініціював проведення в Україні соціальної кампанії з боротьби з раком молочної залози — «Обіцяй собі берегти себе».
Рак молочної залози — один із найпоширеніших типів онкологічних захворювань серед жінок. Щороку від цієї хвороби помирають тисячі українок, і головна причина високої смертності — пізня діагностика. В той час як в країнах Європи та США виживаність становить 95-98%.
Українки не повинні помирати від виліковної хвороби!
Регулярний самоогляд і щорічне відвідування мамолога допоможуть попередити хворобу або виявити її на ранній стадії. Саме цей меседж і є ключовим у проекті: Сходи до мамолога — збережи життя.
«Обіцяй собі берегти себе» — соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Головна мета кампанії — здорова і щаслива українка.
Врятувати одне життя — значить врятувати все людство. Але рятувати інших потрібно, почавши з себе. Саме тому проект носить назву: Обіцяй собі берегти себе.
Участь у проекті беруть відомі українські жінки. Наші зірки власним прикладом показують, що важливо берегти себе і проходити обстеження. Це не страшно, не боляче, займає не більше однієї години часу, це потрібно робити регулярно і всім. Кожна з учасниць проекту — кумир для тієї чи іншої українки, тому їх меседжі часто працюють краще, ніж попередження лікарів.
Проект уже підтримали 15 відомих і впливових українок, з іменами яких можна ознайомитися за посиланням
Завдяки цій кампанії Благодійний Фонд «Квітна» має намір допомогти кожному українцю усвідомити особисту відповідальність за своє здоров’я і сформувати культуру профілактики раку молочної залози. В Україні дуже низький рівень поінформованості про РМЗ. Про цю хворобу соромляться говорити, рідко озвучують, про неї мовчать. Необхідно глобально і загальнонаціонального підняти питання захворювання, а головне — профілактики раку молочної залози.
Щодо результативності, наприклад, після трьох років впровадження кампанії, за словами київських мамологів, кожна 8 жінка, що вперше приходить на обстеження, робить це після побаченої соціальної реклами БФ «Квітна». Саме це свідчить про правильно обраний шлях і дає мотивацію все більше і більше розповідати українкам про правила збереження здоров’я.
Мешканці Роменської міської територіальної громади мають змогу пройти обстеження на апараті для момографії в КНП «Роменської ЦРЛ» Роменської міської ради. У зв’язку з ремонтними роботами у відділенні невідкладних станів апарат для проходження рентгену та апарат для проходження момографії тимчасово розміщені в одному приміщенні.
З метою зменшення скупченості населення під час обстеження адміністрацією КНП «Роменської ЦРЛ» Роменської міської ради розроблено графік, за яким ви зможете при потребі пройти необхідне обстеження. Інформацію про години проходження ви зможете дізнатися у свого сімейного лікаря, який направить вас на обстеження.
Благодійний фонд «Квітна» закликає підтримати проект ЗМІ, комерційні та державні структури, кожного працедавця і кожного члена суспільства.
Тільки спільними зусиллями ми можемо врятувати життя українських жінок.
За повідомленням сектору охорони здоров’я