СВОЄЧАСНІСТЬ ВИПЛАТИ ЗАРПЛАТИ – НА КОНТРОЛІ

26.11.2021 в 08:40

Заробітна плата – один із чинників, який поєднує інтереси працівників, підприємців та держави і безпосередньо впливає на рівень життя населення. Тому проблема несвоєчасної виплати заробітної плати – це одна з найгостріших соціальних проблем, яка до цього часу не розв’язана.

Питання контролю та ліквідації боргів із виплати заробітної плати покладено на тимчасову комісію з питань забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, чергове засідання відбулося 25.11.21. Завданнями комісії є проведення  індивідуальної роботи з керівниками кожного із підприємств-боржників та прийняття конкретних рішень щодо погашення заборгованості.

Відділом з контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення здійснюється щотижневий моніторинг своєчасності виплати заробітної плати по Роменській міській територіальній громаді. Заборгованість із виплати заробітної  плати  станом на 01.11.2021 наявна на чотирьох підприємствах в загальній сумі 15827,2 тис. грн., (Комунальне підприємство «Чисте місто» Роменської міської ради – 60,3 тис. грн., Товариство з обмеженою відповідальністю «Роменський завод продтоварів» – 5497,0 тис. грн.,  Дочірнє підприємство Державної акціонерної компанії  «Хліб України» Роменський комбінат хлібопродуктів» – 2223,6 тис. грн., Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» – 8046,3 тис. грн.)

Системна робота щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати на Роменщині проводиться постійно. Зрозуміло, що подолання цієї проблеми – справа не одного дня, тому робота, спрямована на погашення заборгованості із виплати заробітної плати триває.

За повідомленням відділу з контролю за додержанням законодавства про

працю та зайнятість населення виконавчого комітету Роменської міської ради

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.