СОЦІАЛЬНА РОБОТА – ЇХ ПОКЛИКАННЯ: РОМЕНСЬКИЙ ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН №3 (СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР) ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

05.11.2021 в 08:40

Покликання – працювати на користь людям

На сьогодні система пенсійного забезпечення в Україні зазнала кардинальних змін. Відбулася чітка побудова сучасної європейської моделі  механізму призначення та виплати пенсій, який відповідає вимогам ринкового устрою, є основою подальшого розвитку соціальної сфери в країні.

Та як би стрімко не відбувався потік високих технологій в наше життя, робота  працівників Пенсійного фонду, перш за все, пов’язана з людьми.  Вже понад тридцять років постійно удосконалюється процес обслуговування населення, забезпечуючи максимальний доступ до послуг, які надає Пенсійний фонд на самому високому рівні, незалежно від місця проживання, одночасно поєднуючи безпосереднє спілкування із запровадженням дистанційних електронних сервісів.

Важливим кроком у напрямку реформування пенсійної системи є створення сервісних центрів Пенсійного фонду. З кожним днем їх діяльність осучаснюється, оновлюється та  модернізується.

Понад 23 тисячі пенсіонерів Роменщини отримують широкий спектр необхідних послуг, звернувшись до відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, який очолює Алла Біленко. Також на території розташовані відділи, які займаються перерахунками та виплатою пенсій, контрольно-перевірочною роботою, оцифруванням трудових книжок та призначенням пенсій в межах області.

Напрацьовані упродовж багатьох років «класичні» методи роботи працівники Фонду поєднують із новітніми та сучасними формами обслуговування, що  забезпечується шляхом впровадження технології прийому за принципом фронт-офісу. Головна перевага такого нововведення – здійснення прийому без встановлення спеціальних днів і годин, без поділу за зональним чи дільничним принципом у межах одного сервісного центру. В одному місці громадяни мають змогу подати необхідні документи для призначення або перерахунку пенсій, оформити допомогу на поховання, зареєструватися на веб-порталі ПФУ, отримати пенсійні посвідчення, потрібні довідки та отримати всебічні роз’яснення на пенсійну тематику. Зокрема, до відділу обслуговування громадян за 9 місяців 2021 року на особистий прийом звернулося понад 23 тисяч осіб. 

Зараз, особливо в умовах пандемії через різкий сплеск захворюваності на COVID-19, Роменський сервісний центр активно популяризує дистанційні форми обслуговування громадян, які запроваджує Пенсійний фонд. Особливо популярним є веб-портал електронних послуг. Кожна працююча особа, яка зареєстрована на порталі, має змогу стежити за своїми відрахуваннями, які здійснюють із заробітної плати, а пенсіонер – переглянути свою пенсійну справу. Та особливо важливим і корисним для населення є запровадження послуги призначення пенсії “в один дотик”, коли нарахування пенсії можливе без відвідування установи, за допомогою веб-порталу. Переваги цього сучасного Інтернет-ресурсу вже відчули близько 33 тисяч користувачів, більшу половину з яких становлять пенсіонери. Також забезпечено проведення роз’яснювальної роботи щодо запровадження сервісів інформування осіб шляхом відправлення СМС-повідомлень. Як результат понад 10 тис. відвідувачів підключені до даної послуги.

З метою оперативного вирішення питань, що турбують мешканців міста та району, та задля убезпечення населення в умовах карантину на території сервісного центру постійно діє «гаряча» телефонна лінія, за якою протягом 2021 року отримали вичерпні роз’яснення та консультації  близько 3000 осіб.                                                                                                               

Особливу увагу фрон-офіс приділяє людям з обмеженими фізичними можливостями. Вхід до приміщення обладнаний пандусом, тактильною плиткою, метрономом та кнопкою виклику спеціаліста, зал очікування – вказівниками та табличками з шрифтом Брайля, а місця загального користування устатковані із врахуванням потреб осіб з обмеженими можливостями. Для ведення якісного та ефективного прийому громадян запроваджено режим електронної черги, за якою відвідувачі можуть слідкувати на відео-екрані. Крім того, в залі очікування є  кулер, аптечка, а  також постійно транслюється соціальна реклама на пенсійну тематику.                                                                                                                                                                  

На сьогоднішній день, крім роботи з людьми безпосередньо в управлінні Фонду, практикується прийом громадян на віддалених робочих місцях. Відповідно до укладених угод та затверджених графіків, фахівці відділу працюють на виїзних прийомах у Роменській міській територіальній громаді. Поширення такої форми спілкування з населенням забезпечує комфортний доступ до інформації особам, які проживають у віддалених населених пунктах.

Сьогодні все більше стають відчутними реформи економічного розвитку та нестримний потік високих технологій в життя кожної людини. Пенсійний фонд не є винятком. З кожним днем його діяльність осучаснюється, оновлюється та  модернізується. Щодня відвідувачі мають можливість пересвідчитися, що такі глибокі, якісні перетворення спрямовані на позитивний результат, на оперативне вирішення будь-якої проблеми з найсприятливішими наслідками. Адже головне – це приємні враження громадян від спілкування з фахівцями Пенсійного фонду і працівники відділу роблять все можливе, щоб забезпечити такий підхід.

7 листопада 2021 року в Україні відзначається День працівника соціальної сфери. Користуючись нагодою, колектив Пенсійного фонду  вітає із професійним святом передставників інших соціальних служб та ветеранів сфери соціального захисту, всіх хто працею і душею має відношення до значущої справи соціального забезпечення! Бажаю міцного здоров’я, щастя, натхнення на добрі справи. Хай найвищою нагородою для всіх завжди буде людська повага і вдячність. Миру та злагоди Вам і Вашим родинам!

Алла Біленко

Начальник відділу обслуговування громадян № 3

(сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління

Пенсійного фонду України в Сумській області

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.