СЕРВІСИ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ – ДОПОМОГА ПЛАТНИКУ У РЕЖИМІ ON-LINE

30.11.2021 в 17:18

В Головному управлінні ДПС в Сумській області нагадують платникам податків, що ДПС запроваджено низку електронних сервісів засобами «Електронного кабінету».

Скористатися сервісом можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді  не виходячи з дому.  За допомогою Електронного кабінету платник отримує всю необхідну інформацію, що міститься в базах даних контролюючих органів.

Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.

Електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет).

Вхід до відкритої частини (https://cabinet.tax.gov.ua/) надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними.

Для можливості користування приватною частиною «Електронного кабінету» платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

В приватній частині цілий спектр послуг:

-подання звітності;

-подання заяв та запитів;

-перегляд облікових даних платника;

-отримання довідки про відсутність заборгованості;

-листування з контролюючим органом;

-реєстрація податкових накладних;

-реєстрація РРО та КОРО;

-iнформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА ПДВ та СЕА реалiзацiї пального;

-стан розрахунків з бюджетом та інші електронні сервіси.

Сервіси Електронного кабінету платника надають можливість скоротити час і витрати на подання звітності,  мінімізувати помилки при заповненні декларації. Це спілкування та листування платників з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення часу на отримання необхідних довідок.

За повідомленням Головного управління ДПС в Сумській області

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.