СЕРВІСИ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ – ДОПОМОГА ПЛАТНИКУ У РЕЖИМІ ON-LINE
В Головному управлінні ДПС в Сумській області нагадують платникам податків, що ДПС запроваджено низку електронних сервісів засобами «Електронного кабінету».
Скористатися сервісом можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, але й будь-яка особа, яка бажає отримувати адміністративні послуги, консультації, здійснювати розрахунки з бюджетом, замовляти та отримувати довідки, звітувати в електронному вигляді не виходячи з дому. За допомогою Електронного кабінету платник отримує всю необхідну інформацію, що міститься в базах даних контролюючих органів.
Сервіс працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет – без встановлення спеціального програмного забезпечення.
Електронний кабінет платника має дві функціональних частини: відкриту (загальнодоступну) та приватну (особистий кабінет).
Вхід до відкритої частини (https://cabinet.tax.gov.ua/) надається усім користувачам без винятку та дозволяє переглянути довідкову інформацію, новини, податковий календар та інформацію з реєстрів ДПС, які є загальнодоступними.
Для можливості користування приватною частиною «Електронного кабінету» платнику податків необхідно отримати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
В приватній частині цілий спектр послуг:
-подання звітності;
-подання заяв та запитів;
-перегляд облікових даних платника;
-отримання довідки про відсутність заборгованості;
-листування з контролюючим органом;
-реєстрація податкових накладних;
-реєстрація РРО та КОРО;
-iнформацiя з реєстрiв операцiй та транзакцiй в СЕА ПДВ та СЕА реалiзацiї пального;
-стан розрахунків з бюджетом та інші електронні сервіси.
Сервіси Електронного кабінету платника надають можливість скоротити час і витрати на подання звітності, мінімізувати помилки при заповненні декларації. Це спілкування та листування платників з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення часу на отримання необхідних довідок.
За повідомленням Головного управління ДПС в Сумській області