ПРО РОЗГЛЯД ПИТАНЬ НА ПОЗАЧЕРГОВОМУ ЗАСІДАННІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

25.11.2021 в 14:22

Відбулося позачергове засідання виконавчого комітету Роменської міської ради з порядком денним:

про підсумки перевірки здійснення виконавчими органами Роменської міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади, проведеної Сумською обласної державною адміністрацією у період з 18 до 20 жовтня 2021 року та затвердження Заходів щодо усунення недоліків, вказаних в Акті про перевірку здійснення виконавчими органами Роменської міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади від 03 листопада 2021 року;

про визначення комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» одержувачем бюджетних коштів.

Керуючий справами Наталія Москаленко поінформувала, що у період з 18 по 20 жовтня 2021 року структурними підрозділами Сумської обласної державної адміністрації проведена позапланова перевірка здійснення виконавчими органами Роменської міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади за 2020 рік та перше півріччя 2021 року. За результатами перевірки до Виконавчого комітету Роменської міської ради 10.11.2021 надійшов на розгляд Акт про перевірку здійснення виконавчими органами Роменської міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади від 03 листопада 2021 року. У даному акті містяться 132 пропозиції щодо поліпшення роботи із виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади в сфері економіки, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального господарства тощо. Усі ці пропозиції ретельно вивчені відповідними структурними підрозділами та прийняті до виконання.

Міський голова Олег Стогній зазначив, що позаплановою перевіркою охоплено й період до утворення громади (до 04.12.2020). Проте, міська рада повинна виконувати вимоги законодавства та взяті на себе зобов’язання, в першу чергу – перед жителями громади.

В.о. начальника управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради Олена Гребенюк поінформувала, що у зв’язку із прийняттям рішення міської ради від 24.11.2021 «Про внесення змін до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Роменської міської територіальної громади на 2020-2022 роки» виникла потреба у необхідності якнайшвидшого визначення комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Роменської міської ради» одержувачем бюджетних коштів для забезпечення використання у поточному році коштів для придбання двох автобусів.

Очільник громади Олег Стогній зазначив, що прийняттю даного рішення передували тривалі перемовини з ТОВ «МХП-УРОЖАЙНА КРАЇНА» щодо виділення ними коштів для придбання автобусів. Ситуація із пасажирськими перевезеннями як в нашій громаді, так і в цілому в державі є вкрай складна. У зв’язку із стрімким подорожчанням газу метану деякі перевізники відмовляються від обслуговування місцевих маршрутів. Інші перевізники не можуть  здійснювати перевезення на постійній основі через відсутність вільного транспорту. Придбання цих двох автобусів є першим кроком до вирішення питання забезпечення належного транспортного сполучення у громаді.

З прийнятими рішеннями в подальшому можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.

 За повідомленням загального відділу

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.