ПРО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ
Відбулося чергове засідання виконавчого комітету Роменської міської ради, на якому згідно порядку денного розглянуто 22 питання, в т.ч. з питань здійснення пасажирських перевезень – 3, фінансово-господарських – 4, житлово-комунального господарства – 7, містобудування та архітектури – 1, житлової політики – 3, соціального захисту – 5 рішень, організаційні питання – 2, освіти – 1.
Виконавчим комітетом вирішено розірвати договори про організацію перевезення пасажирів, укладених із автомобільним перевізником – комунальним підприємством «Архітектурно- планувальне підприємство» Роменської районної ради Сумської області, за маршрутами № 9 «Лучки – пл. Засульська», «Ромни – Гаврилівка», «Ромни – Кашпури» та «Ромни – Калинівка». Підстава прийняття рішень – неодноразово зафіксовані факти невиконання перевізником умов договорів про організацію перевезення пасажирів на міських/приміських автобусних маршрутах загального користування.
Відповідно до рішення виконавчого комітету, з 23.07.2022 призначено тимчасовим виконавцем пасажирських перевезень на міському автобусному маршруті загального користування № 9 «Лучки – пл. Засульська» із заїздом до села Борозенка автомобільного перевізника – фізичну особу-підприємця Вінніченка Валерія Васильовича.
Затверджено фінансовий план комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради на 2023 рік та внесені зміни до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради на 2022 рік».
Прийнято регуляторний акт «Про затвердження конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителів багатоквартирних будинків, які перебували на обслуговуванні приватних підприємств». Дане рішення передбачає визначення управителів будинків, які перебувають на обслуговуванні ПП «Житло-Сервіс», ПП «Марс» та ПП «Наш Дім».
З усіма прийнятими рішеннями в подальшому можна буде ознайомитися на офіційному вебсайті міської ради.
За повідомленням загального відділу