На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю

26.03.2021 в 11:04

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Скористатися відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка «Почуй мене»)

Яку інформацію ви можете отримати:

  • про субсидію від держави;
  • про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
  • про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
  • як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
  • про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
  • як оформити грошові виплати при народженні дитини;
  • про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

 

                                     За повідомленням управління соціального  захисту населення Роменської міської ради

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.