На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Скористатися відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка «Почуй мене»)
Яку інформацію ви можете отримати:
- про субсидію від держави;
- про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
- про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
- як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
- про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
- як оформити грошові виплати при народженні дитини;
- про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.
За повідомленням управління соціального захисту населення Роменської міської ради