ІНСТИТУЦІЙНИЙ АУДИТ РОМЕНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТУПЕНІВ № 8 РОМЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

22.03.2021 в 11:19

15-19 березня 2021 року тривав позаплановий інституційний аудит Роменського ЗЗСО І-ІІ ст. № 8 (директор Тетяна ПРОКОПЕНКО), який проводила Державна служба якості освіти у Сумській області. Мета інституційного аудиту – оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти та вироблення рекомендацій щодо: підвищення якості освітньої діяльності та вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти; приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства. Сама процедура аудиту включає підготовчий етап, роботу експертів і складання документації за результатами аудиту.

Робота експертів у закладі тривала 5 робочих днів. У перший день роботи експерти ознайомилися з опитувальним аркушем для попереднього оцінювання (самооцінювання) діяльності закладу освіти, який заповнюється директором. Олег ТОКАРЕНКО, заступник начальника відділу інституційного аудиту, та Ігор КОРНІЄНКО, головний спеціаліст відділу інституційного аудиту, провели онлайн-інтерв’ю з директором школи, заступником директора, практичним психологом, представниками учнівського колективу.

Протягом тижня освітні експерти Світлана ТИМОШЕНКО, учитель фізики, астрономії Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів та Людмила ГЛАЗЬКО, учитель математики Рогинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відвідали 20 навчальних занять. Також проведено анкетування учнів, батьків та педагогічних працівників та узагальнено їх результати.

Освітні експерти – це досвідчені педагоги, які пройшли спеціальне навчання та підготовлені до оцінювання школи за критеріями інституційного аудиту. Усі експерти мають педагогічну освіту та працюють у школі не менше 5 років.

За результатами перевірки експертна група складе ряд документів: акт перевірки, розпорядження про усунення порушень законодавства (у разі наявності), аналітичну довідку, звіт про проведення інституційного аудиту, висновок, рекомендації.

Додатково:

Як експертна група збирає інформацію в закладі?

Працюючи в закладі, освітні експерти:

– проводять спостереження за освітнім середовищем;

– оглядають навчальні кабінети, спортзал, актову залу та інші приміщення школи;

– спостерігають за поведінкою та спілкуванням учнів між собою та з вчителями поза уроками;

– оцінюють, наскільки діти почуваються вільно та безпечно;

– вибірково відвідують заняття та спостерігають за роботою вчителя з учнями, при цьому освітні експерти не втручаються в освітній процес, не роблять зауважень та не дають порад учителю;

– проводять інтерв’ю з директором та його заступниками;

– анкетують учителів, учнів, та їхніх батьків: важливою частиною аудиту школи є дослідження думки учасників освітнього процесу;

– вивчають документацію школи.

За повідомленням відділу освіти

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.