Інформація про намір передати комунальне майно в оренду

24.01.2020 в 08:36

Управління економічного розвитку Роменської міської ради у відповідності до Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Порядку передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Ромни, затвердженого рішенням 38 сесії Роменської міської ради 6 скликання від 26.04.2013, рішення Роменської міської ради від 22.01.2020 «Про затвердження незалежної оцінки вартості нерухомого майна» оголошує про намір передати в оренду наступне майно:

Місце розташування об’єкту оренди

Характеристика об’єкту

Балансоутри-мувач

Початкова ціна оренди 1кв.м об’єкта в місяць, грн.

Орендні ставки за використання, %

 Термін оренди

м. Ромни,

1 пров. Коржівської, 7

Нежитлове приміщення (сарай) загальною площею 13,2 кв.м

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги міста Ромни» РМР

13,93

– для розміщення крамниць-складів, магазинів-складів (18%)

 

2 роки 11 місяців

 

Заяви про оренду відповідного майна приймаються протягом 10 робочих днів після розміщення оголошення.

Для передачі в оренду комунального майна територіальної громади м. Ромни необхідно надати заяву про намір укласти договір оренди, в якій вказується найменування заявника (найменування юридичної особи або прізвище, ім’я по батькові фізичної особи), адреса місцезнаходження або місця проживання, інформація про засоби зв’язку з ним, комунальне майно, яке заявник бажає отримати в оренду, бажаний термін оренди.

До заяви необхідно надати пропозиції щодо використання об’єкту оренди, а також:

Юридичним особам:

  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи (паспорт та нотаріальна посвідчена довіреність);
  • посвідчені нотаріусом копії установчих документів;
  • копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • завірена належним чином копія звіту про фінансові результати претендента за останній рік;
  • довідка від претендента про те, що стосовно нього не порушено справу про банкрутство.

Фізичним особам:

  • копія паспорта претендента або нотаріально посвідчена довіреність;
  • завірена належним чином копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • завірена належним чином копія декларації про доходи або звіту суб’єкта малого підприємництва – фізичної особи – платника єдиного податку.

 

Заява та документи надаються до Управління адміністративних послуг Роменської міської ради за адресою: м. Ромни, вул. Соборна, 13/71. Додаткову інформацію можна отримати за тел. 5-32-92.

 

 

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.