ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М. РОМНИ ІНФОРМУЄ НАСЕЛЕННЯ З НАЙАКТУАЛЬНІШИХ ПИТАНЬ ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ
У багатьох жителів Роменської громади цей факт може викликати занепокоєння: у скільки їм обійдеться зміни назв вулиць та, зрештою, що їм робити в цій ситуації? Тож Центр надання адміністративних послуг м.Ромни інформує населення з найактуальніших питань перейменування.
Місце реєстрації («прописку») – змінювати не потрібно. Перереєстрація місця проживання людини може відбуватися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли в людини виникає потреба. Таким чином, після перейменування вулиці ніхто не повинен йти робити відмітку про нову адресу.
Щодо внесення змін до установчих документів, зміна відомостей про місцезнаходження юридичної особи та фізичної особи підприємця підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”. Законом не встановлено граничних термінів для проведення зміни відомостей щодо місцезнаходження, таким чином суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно провести реєстрацію змін.
Також чинним законодавством не передбачена необхідність внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиці, на якій розміщена нерухомість.
Зміни до документів про право власності на нерухоме майно необхідно буде вносити лише, якщо власник захоче продати, подарувати або передати у спадок свою нерухомість. У такому випадку в документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва.
За додатковою інформацією звертайтесь у ЦНАП м. Ромни за телефонами: (05448) 5-29-15, (098)783-48-66 або на сайт Центру: http://cnap-romny.gov.ua/.