Центр надання адміністративних послуг міста Ромни продовжує здійснювати реєстрацію та зняття з місця реєстрації проживання
Центр надання адміністративних послуг міста Ромни продовжує здійснювати реєстрацію та зняття з місця реєстрації проживання. Важливо знати, що громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати його. При цьому, реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.
Перелік документів необхідних для реєстрації:
– заява;
– документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;
– квитанція про сплату адміністративного збору;
– документи, що підтверджують право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації. Згода власника (власників) житла, якщо Ви бажаєте зареєструватись не в своєму житлі;
– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). ВАЖЛИВО! У військовому квитку/посвідченні про приписку повинна бути відмітка місцевого військового комісаріату про прийняття на військовий облік або зняття з військового обліку.
– будинкова книга (картка реєстрації особи) з адреси якої знімається з реєстрації та на яку реєструється.
Вартість адміністративного збору:
– у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку — у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати ( 13,60 грн.);
– у разі звернення з порушенням строку — у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати (40,80 грн.).
у разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
– документ, що посвідчує особу представника;
– документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).
Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
Зареєструйте місце проживання і майте безперешкодний доступ до адміністративних послуг.
Більш детальні роз’яснення Вам з радістю нададуть наші спеціалісти за адресою вул. Соборна, 13/71 або за тел. 5 29 15, 5 33 00.
Ми чекаємо на Вас!