“АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО СТАНОВЛЕННЯ” ПРОДОВЖУЄ РОБОТУ

11.05.2023 в 11:00

10 травня відбулося друге заняття в “Академії педагогічного становлення” для вчителів закладів загальної середньої освіти Роменської громади.

Під час зустрічі детально розглянуто питання оцінювання здобувачів освіти. Головне завдання вчителя Нової української школи – ретельно вивчити принципи нових підходів до оцінювання та зрозуміти, що оцінювання учнів здійснюється щосекунди, з першого дня навчання, в різних умовах, а не лише під час виконання домашньої роботи, самостійних та контрольних робіт.

Які аспекти сучасних підходів до оцінювання? Які цілі та функції вони мають на меті? За якими критеріями оцінювати? Що краще: традиційне оцінювання рівня знань учнівства чи оцінювання процесу навчання? Які особливості має формувальне оцінювання? Чи доречними будуть мобільні застосунки під час формувального оцінювання? Які існують інструменти для отримання зворотного зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу? За яких умов формувальне оцінювання буде ефективним та дієвим? На ці та інші запитання педагоги отримали ґрунтовні, вичерпні відповіді.

У підсумку другого заняття учасники виконали вправу «Дві зірки та побажання»:  зазначили два моменти, які найбільше запам’яталися, та побажання на майбутнє.

Важливо розуміти, що в сучасній школі дитина може бути оцінена без оцінки, змотивованою на позитивний результат на наступних уроках.

За повідомленням Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Ромни

Більше інформації на Telegram-каналі “Роменська громада” – https://t.me/romny_gromada

 

Всього коментарів: 0

Залишити коментар

Ваш email не буде опублікований.