Діяльність центру

Центр надання адміністативних послуг міста Ромни Сумської області


Адреса: вул. Соборна, 13/71,телефон:05448 52915; електронна пошта:reestr@romny-vk.gov.ua

 наша сторінка у Facebook

 

Оганесян Павліна Миколаївна

начальник     управління 

 

 

До уваги громадян!!! З метою підвищення якості адміністративних послуг, покращення їх доступності та удосконалення роботи Управління адміністративних послуг запроваджує «гарячу лінію». Прийом телефонних дзвінків здійснюється кожного вівторка з 17:00 до 20:00. Телефонуйте: 5-33-00.
Звернувшись на «гарячу лінію», Ви зможете отримати кваліфіковану консультацію спеціаліста, повідомити про недоліки в роботі управління та висловити свої пропозиції щодо їх оптимізації.

 

Графік прийому громадян керівництвом управління адміністративних послуг Роменської міської ради

 

№ з/п

ПІБ, посада

Місце прийому

Дата прийому

Примітки

1

Оганесян Павліна Миколаївна, начальник управління

вул. Соборна, 13/71, каб. 2

Друга і четверта середа місяця

З 14-00 до 16-00

З питань

реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб, реєстрації місця проживання, надання/отримання адміністративних послуг

2

Пікулицький Олександр Вікторович, заступник начальника управління

вул. Соборна, 13/71, каб. 4

Кожний четвер місяця

З 14-00 до 16-00

З питань

реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб, реєстрації місця проживання

3

Савченко Світлана Валеріївна, начальник відділу реєстрації нерухомого майна, фізичних осіб та юридичних осіб, реєстратор

вул. Соборна, 13/71, каб. 5

Кожної п’ятниці місяця

З 14-00 до 16-00

З питань реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб

4

Чуба Тетяна Євгенівна,

начальник відділу реєстру територіальної громади

вул. Соборна, 13/71 каб. 1

Кожний вівторок місяця

З 14-00 до 16-00

З питань реєстрації місця проживання

5

Овчаренко Владислав Олексійович,начальник відділу надання адміністративних послуг

вул. Соборна, 13/71

Кожного дня, крім понеділка

з 08-00 до 17-00

З питань надання/отримання адміністративних послуг