Новини центру

 

 

 

 

 

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг міста Ромни!

Просимо звернуту увагу на важливу інформацію!!!

В Україні з 17 серпня 2020 року запрацює новий  Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 З 07 по 16 серпня 2020 року дані будуть переноситись з старого реєстру до нового і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутнім. Документи на реєстрацію не прийматимуться  з 00 годин 05 серпня, а документи, подані до цього часу повинні бути опрацьовані до 18 години 07 серпня.

У зв’язку з цим ,  прийом громадян з питань реєстрації бізнесу та реєстрації майна – здійснюватися не буде з 05.08. по 17.08. 2020 року.

Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрацію юридичних осіб та ФОП, зміну директора, внесення змін до зареєстрованих даних тощо) до 05 серпня або ж після 16 серпня 2020 року.


Відтепер українці зможуть підтверджувати свій податковий номер за допомогою ID-картки чи свідоцтва про народження 🤩

РНОКПП (в минулому – ІПН) у цих документах матиме таку ж юридичну силу, як і довідка про його присвоєння. Тож паперова довідка з податковим номером вже не є потрібною, не дивлячись на її популярність 😏 Уявімо лише, понад 40 млн українців оформили її

Андрій Борисов та Сергій Береславський, експерти Офісу реформи адмінпослуг в рамках проєкту SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance, що фінансується Урядом Канади, допомогли Міністерство цифрової трансформації України розробити законопроєкт №2524, який вносить відповідні зміни до Податкового кодексу.

Нові зміни створюють можливості для запровадження е-РНОКПП — це означає, що податковий номер відображатиметься у електронному вигляді.

Друзі, отримуємо й надалі дуже багато запитань щодо того, як отримати допомогу на дітей ФОПів.

Ділимось з Вами інфографікою!

Допомогу на дітей фізичні особи-підприємці можуть оформити онлайн, заповнивши електронну форму на офіційному веб-сайті Міністерства соціальної політики www.msp.gov.ua в розділі “е-сервіси” або за посиланням – https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua/, а також скориставшись Єдиним порталом державних послуг «Дія».

Більш детальна інформація розміщена на сайті Міністерства соціальної політики України: https://www.facebook.com/MLSP.gov.ua/posts/3022084591171353.

З метою удосконалення взаємодії між громадянами та працівниками Управління адміністративних послуг Роменської міської ради, створена «гаряча телефонна лінія». Головне завдання якої – забезпечити швидке реагування на проблемні питання, порушені в телефонних зверненнях. Як показує практика, такий вид комунікації дає змогу підвищити якість адміністративних послуг, покращити їх доступність для громадян та удосконалити роботу в цілому.

Звернувшись на «гарячу лінію», кожен зможе отримати кваліфіковану консультацію спеціаліста, повідомити про недоліки в роботі Управління та висловити свої пропозиції щодо їх оптимізації, що і є головними завданнями «гарячої лінії». 

Прийом телефонних дзвінків здійснюється в Управлінні кожного вівторка з 17:00 до 20:00 за телефонами 5-33-00, (098)7834866 та (066)7044823.

 

 

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни відтепер здійснює прийом громадян з отримання послуг соціального характеру у зручних та комфортних умовах за адресою вул. Соборна, 13/71.

            Доступ громадян, які потребують підтримки держави, до адміністративних послуг соціального характеру є особливо важливий. Наш ЦНАП є інклюзивним, тому отримання адміністративних послуг, зокрема й послуг соціального характеру та пенсійного забезпечення, відбувається в комфортних умовах. Крім того, ці послуги є одними з найзапитуваніших серед громадян і можуть надаватись у комплексі з іншими послугами, за моделлю життєвих ситуацій.

             Ви маєте змогу отримати не тільки послуги соціального характеру, але й інші адміністративні послуги (а їх наразі в нашому Центрі 174).

            Ми підготувалися та створили всі належні умови для надання 44 соціальних послуг. Серед них найпопулярнішими є:

  • надання субсидій;
  • надання державної допомоги;
  • надання тимчасової державної допомоги;
  • видача посвідчення громадян (постраждалим на ЧАЕС, учасникам війни тощо);
  • призначення, виплата одноразової компенсації сім’ям щомісячних адресних допомог;
  • надання соціальної державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

З повним переліком Ви можете ознайомитися на нашій сторінці у Facebook:   https://www.facebook.com/Центр-надання-адміністративних-послуг-міста-Ромни-Сумської-області-108111160591832/?eid=ARBub8DRBJjtEKNg3jEaaJI3DidkgIicAhWYPtIPhOJt6Mt5GdACJRwBH9np5kqOIlyaJWE5dcokpGUr, та на головній сторінці Роменської міської ради: https://romny-vk.gov.ua.

Шановні громадяни, для консультацій звертайтеся за телефонами: 5 33 00, (098)7834866, (066)7044823 або на нашу електронну адресу: reestr@romny-vk.gov.ua.   


Як завжди, не змінюючи традиціям, Центр надання адміністративних послуг міста Ромни прослідкував за вашими думками та враженнями від візитів до нас, шановні відвідувачі! Вкотре хочеться подякувати за позитивний настрій та чесні думки стосовно нашої роботи.

            Тож, підводячи підсумки за другий квартал цього року, ми враховували голосування за талонами, відповіді в анкетах, записи у «Книзі скарг, відгуків та пропозицій з питань роботи Центру» та активність користування картографічною технологією «Google map». На жаль, у період карантину відвідувачі не так жваво брали участь у голосуваннях, та все ж діалог склався доволі продуктивний.

            Користуючись талонами для запису в електронну чергу, наші реципієнти залишили 31 голос у скриньці з позитивним настроєм та жодного – з негативним. Окремо ми підготували анкети, в яких громадяни могли залишити більш детальні відповіді про враження від обслуговування. Бажаючих виявилося 15 чоловік, з яких більшістю виявилися робітники, студенти та пенсіонери. На питання, скільки довелося чекати в черзі, усі одноголосно відповіли – «не довелося».

            За період з квітня у «Книзі скарг, відгуків та пропозицій з питань роботи Центру» був залишений лише один запис негативного характеру. Спеціалісти ЦНАП обов’язково врахують усі побажання та зауваження в роботі.

            Цікаво також, що за другий квартал на  «Google map» було 269 переглядів осіб, зацікавлених розташуванням Управління.

            Нам дуже приємно мати постійний зворотній зв’язок з Вами, наші відвідувачі! Бачимо, що працюємо недаремно. Гарні відгуки нас надихають та мотивують.

            А ми нагадуємо: прийом громадян здійснюється з 08.00 до 17.00 крім вихідних. Не забувайте про захисні маски! Дякуємо за те, що Ви з нами!

_______________________________________________________________________

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни розпочав активно надавати послугу «ID-14», яка включає оформлення й видачу паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. І вже червень має свої плідні результати роботи.

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни розпочав активно надавати послугу «ID-14», яка включає оформлення й видачу паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. І вже червень має свої перші результати роботи.
Лише за цей місяць до управління звернулося 39 юних осіб для оформлення паспорта громадянина вперше, із них 4 особи, які скористалися новою послугою ID-14.
Шановні мешканці! Звертайтеся за ID-картками з кодом, адже це зручно, швидко та для «новачків» – безкоштовно!!! Для уточнення переліку необхідних документів та реєстрації в електрону чергу телефонуйте нам: (05448)5 29 15, (098)7834866 або (066)7044823.

_______________________________________________________________________

 

Не дивлячись на обмеження, кожного дня спеціалісти ЦНАП плідно працюють та надають низку послуг. Лише за минулий тиждень адміністраторами відділу надання адміністративних послуг управління були представлені послуги та надані консультації громадянам у кількості близько 430 осіб.

Реєстратори відділу реєстру територіальної громади здійснили 172 операції з питань реєстрації та зняття з місця проживання, вносили зміни до реєстру, надали 40 довідок про склад сім’ї та 54 про реєстрацію місця проживання, кожного дня виконували консультування громадськості тощо.   

Державні реєстратори відділу реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за минулий тиждень зареєстрували 5 ФОПів, здійснили 3 зміни видів економічної діяльності у ФОП, прийняли 224 заяви про інше речове право та 19 – про право власності, 3 заяви про внесення змін та 13 про надання відомостей з ЄДР.

З будь яких питань звертайтеся за телефонами: (05448)5 29 15, (098)7834866 та (066)7044823. Наші фахівці Вам радо допоможуть!

 

 


Шановні громадяни! У зв’язку з дослідженням однієї з тем гендерної рівності, Асоціація жінок-юристок України «ЮрФем» проводить опитування: «Вплив COVID 19 на права жінок в Україні» серед мешканок/-ців об’єднаних територіальних громад, за підтримки Програми розвитку ООН у партнерстві з Апаратом урядової уповноваженої з питань гендерної політики та Міжфракційним депутатським об’єднанням «Рівні можливості».

Партнерам Програми «U-LEAD з Європою» важливо отримати думки представників нашої громади та разом зрозуміти, як пандемія вплинула на реалізацію прав людей! Тож, Просимо Вас ознайомитися з опитувальником, який потрібно заповнити за Вашим бажанням до 1 липня за посиланням https://tinyurl.com/y759tvuh. Не будьте байдужими.

         До уваги! Опитування відкрите та стосується сімейної й трудової сфери. За консультаціями звертайтеся за телефоном офісу ЮрФем: 0676172002.

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни продовжує здійснювати реєстрацію та зняття з місця реєстрації проживання. Важливо знати, що  громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати його. При цьому, реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Перелік документів необхідних для реєстрації:

– заява;

– документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

– квитанція про сплату адміністративного збору;

– документи, що підтверджують право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації. Згода власника (власників) житла, якщо Ви бажаєте зареєструватись не в своєму житлі;

– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку). ВАЖЛИВО! У військовому квитку/посвідченні про приписку повинна бути відмітка місцевого військового комісаріату про прийняття на військовий облік або зняття з військового обліку.

– будинкова книга (картка реєстрації особи) з адреси якої знімається з реєстрації та на яку реєструється.

            Вартість адміністративного збору:

– у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку — у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати ( 13,60 грн.);

– у разі звернення з порушенням строку — у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати (40,80 грн.).

у разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку.

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

– документ, що посвідчує особу представника;

– документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

Зареєструйте місце проживання і майте безперешкодний доступ до адміністративних послуг.

Більш детальні роз’яснення Вам з радістю нададуть наші спеціалісти за адресою вул. Соборна, 13/71 або за тел. 5 29 15,  5 33 00.

Ми чекаємо на Вас!


Центр надання адміністративних послуг міста Ромни продовжує надавати послуги з видачі паспорта громадянина України у формі картки з безконтактним електронним носієм та повернувся до надання послуги з видачі паспорта громадянина України для виїду за кордон.

Строки та вартість послуг:

  • паспорт громадянина України у формі ID- картки: термін 20 робочих днів – 345 гривень; термін 10 робочих днів – 471 гривня;
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон (з біометричними даними): термін 20 робочих днів – 682 грн., 7 робочих днів – 1034 грн..

Дізнатися перелік документів та отримати консультації Ви зможете за телефонами: (05448)5 29 15, (098)7834866, 0977202623 та (066)7044823.


УВАГА! Внесено зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сфері державної реєстрації речових  прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

До відома державних реєстраторів та нотаріусів: набрала чинності постанова КабМіну від 13 травня 2020 року №399 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сфері державної реєстрації».

Так, постановою вперше передбачається:

  • проведення державної реєстрації права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язань;
  • відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно доповнюються інформацією, необхідною для здійснення зв’язку із заявником (абонентський номер мобільного телефону та/або адреса електронної пошти);
  • інформацією щодо реквізитів платежу про справляння адміністративного збору;
  • відомостями про ціну (вартість) об’єкту нерухомого майна.

Також передбачено, що рішення компетентного органу про переведення дачних та садових будинків у жилі без внесення відповідних змін до реєстру вважатиметься достатньою підставою для використання дачних і садових будинків як житла, у тому числі для реєстрації місця проживання, тощо.

У першу чергу, реалізація постанови сприятиме удосконаленню механізмів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.  


Центр надання адміністративних послуг міста Ромни відтепер здійснює прийом громадян з отримання послуг соціального характеру у зручних та комфортних умовах за адресою вул. Соборна, 13/71.

            Доступ громадян, які потребують підтримки держави, до адміністративних послуг соціального характеру є особливо важливий. Наш ЦНАП є інклюзивним, тому отримання адміністративних послуг, зокрема й послуг соціального характеру та пенсійного забезпечення, відбувається в комфортних умовах. Крім того, ці послуги є одними з найзапитуваніших серед громадян і можуть надаватись у комплексі з іншими послугами, за моделлю життєвих ситуацій.

             Ви маєте змогу отримати не тільки послуги соціального характеру, але й інші адміністративні послуги (а їх наразі в нашому Центрі 174).

            Ми підготувалися та створили всі належні умови для надання 44 соціальних послуг. Серед них найпопулярнішими є:

  • надання субсидій;
  • надання державної допомоги;
  • надання тимчасової державної допомоги;
  • видача посвідчення громадян (постраждалим на ЧАЕС, учасникам війни тощо);
  • призначення, виплата одноразової компенсації сім’ям щомісячних адресних допомог;
  • надання соціальної державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

З повним переліком Ви можете ознайомитися на нашій сторінці у Facebook:   https://www.facebook.com/Центр-надання-адміністративних-послуг-міста-Ромни-Сумської-області-108111160591832/?eid=ARBub8DRBJjtEKNg3jEaaJI3DidkgIicAhWYPtIPhOJt6Mt5GdACJRwBH9np5kqOIlyaJWE5dcokpGUr, та на головній сторінці Роменської міської ради: https://romny-vk.gov.ua.

Шановні громадяни, для консультацій звертайтеся за телефонами: 5 33 00, (098)7834866, (066)7044823 або на нашу електронну адресу: reestr@romny-vk.gov.ua.   


Сьогодні 16 червня адміністратори відділу надання адміністративних послуг ЦНАП міста Ромни на чолі з керівником управління Павліною Оганесян провели робочу нараду спільно з представниками Роменського МВ УДМС України в Сумській області.  

Разом з начальником відділу міграційної служби Олександром Дмитренком, його заступником Валентиною Філь та головним спеціалістом Мариною Жураховською адміністратори обговорили робочі питання в подальшій співпраці стосовно нововведень у постановах Кабінету Міністрів України.

Фахівці домовилися діяти злагоджено та спільно підготуватися до дещо зміненої процедури видачі паспортів, яка стосуватиметься виключно адміністраторів ЦНАП.


Увага!!! Ми раді повідомити, що Центр надання адміністративних послуг міста Ромни, у зв’язку з поступовим виходом з карантину в країні, повертається до надання адміністративних послуг з видачі паспорта громадянина для виїзду за кордон та продовжує прийом громадян з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки:

  • первинне оформлення;
  • обмін у зв’язку зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
  • обмін у зв’язку з виявленням помилки в інформації, внесеній до паспорта;
  • обмін у зв’язку з закінченням строку дії паспорта;
  • обмін у зв’язку з досягненням 25- чи 45-річного віку особою, яка має паспорт зразка 1994 року;
  • обмін у зв’язку з непридатністю паспорта для подальшого використання.

 

Нагадуємо, прийом відбуватиметься з 9.00 до 16.00, але наша робота в обов’язковому порядку проходитиме з технологічними перервами: з 10.00 до 10.30, з 12.00 до 13.00, з 14.00 до 14.30 та за попереднім записом. Для уточнення переліку необхідних документів та реєстрації в електрону чергу телефонуйте нам:  (05448)5 29 15, (098)7834866, 0977202623 та (066)7044823. Шановні відвідувачі, не забувайте про захисні маски!

 


28 травня в ЦНАП міста Ромни відбулася робоча нарада з питання одночасної видачі паспорта громадянина України у вигляді картки особам віком від 14 до 18 років та реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків з подальшим внесенням індивідуального податкового номера (РНОКПП) у паспорт. Уперше громадянин може за власним бажанням одночасно виконати дві операції, як повідомив начальник Роменського міського відділу ДМС Олександр Дмитренко.

За його словами особа віком від 14 до 18 років, яка має зареєстроване місце проживання та яка не зареєстрована у Державному реєстрі, має подавати документи особисто або ж її законний представник (уповноважена особа) до Центру надання адміністративних послуг міста Ромни чи до відділу обслуговування громадян Роменського міського відділу ДМС.

Після проведення перевірок, ідентифікації особи та перевірки факту належності особи до громадянства України, дані направляються до Державної фіскальної служби України. Далі після отримання від ДФСУ РНОКПП, дані особи направляються для виготовлення паспорта.

Важливо,що під час видачі паспорта до якого не внесені дані про РНОКПП адміністратор ЦНАП чи працівник підрозділу ДМС в обов’язковому порядку надає заявнику роздруковане повідомлення податкової служби про необхідність звернення до контролюючого органу. 

За більш детальною інформацією можна звернутися за телефонами (05448)5 29 15, (098)7834866 та (066)7044823. Ми з радістю надамо консультації.

 

Уже другий місяць поспіль спеціалісти Центру надання адміністративних послуг міста Ромни змушені частково призупинити свій звичний темп роботи у зв’язку з карантинними заходами. Але цей час не було згаяно: крім повсякденного прийому громадян, приведення архівних справ до ладу, кожен працівник плідно та старанно пропрацював над саморозвитком, узявши участь у великій кількості онлайн семінарів та навчань. Завдяки спеціально розробленим вебінарам Міністерством цифрової трансформації України, адміністратори ЦНАПу удосконалювали свої знання та вчилися комунікативним прийомам у спілкуванні з відвідувачами. А сааме: узяли активну участь в онлайн заняттях з питань роботи в Інформаційній системі «Програмний комплекс автоматизації ЦНАП» («Вулик») з використанням простого й зручного програмного забезпечення Zoom; вебінарах з психологами де, зрозуміли як зберігати емоційний спокій, як прийняти та адаптуватися до нових викликів сьогодення та зменшити рівень стресу, як запобігти емоційному вигоранню та зберегти баланс у житті; в онлайн вебінарах, які дали змогу вивчити практики інших міст з питання реєстрації місця проживання у ЦНАП. Наш колектив дякує Мінцифрі за можливсть отримувати нові знання та навички, ділитися своїм досвідом та чути думки колег-практиків. І ми не зупинилися на цьому, а вирішили йти далі. За період карантину, задля власного розвитку , зросту та освіченості, кожен працівник Центру обрав собі по декілька онлайн курсів на онлайн платформах PROMETHEUS, ВУМ, PROZORRO та Школа децентралізації U-LEARN. Тематики досить різні, але дуже цікаві. У результаті ми отримали 66 сертифікатів у підтвердження нових здобутих знань, які будемо використовувати у своїй роботі. ЦНАП сумує за своїми клієнтами та сподівається, що скоро всі ми з новими силами та знаннями повернемося до звичайного темпу життя! А наші відвідувачі оцінять результати нашої плідної роботи.

 

 

 

 

 

 


Шановні громадяни!

На всій території України (постанова КМУ №211 від 11 березня 2020 року) встановлено карантин з метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19.
Ми не припиняємо свою роботу, лише вводимо певні обмеження! Тому, з точки зору безпеки та попередження захворювання, Управління адміністративних послуг рекомендує не відвідувати ЦНАП без нагальної потреби та скористатися можливістю отримати консультації в телефонному режимі за номерами: 5 29 15, 0977202623 та 0986750213, або за електронною поштою: reestr@romny-vk.gov.ua. Слідкуйте за актуальною інформацією, яка розміщується на сторінці Управління в мережі Facebook.

Переконливе прохання зайвий раз не відвідувати ЦНАП! Ми розробили тимчасовий графік прийому, який передбачає знаходження одночасно лише п’яти відвідувачів у приміщенні в такі часи: з 8 до 9.15, з 10 до 11.15, з 12 до 13.15, з 14 до 15.15, з 16 до 17.15. Наполегливо просимо записуватися на прийом до ЦНАПу заздалегідь (за телефонами або через пошту)!

ПАМ’ЯТАЄМО! Між відвідувачами та спеціалістами відстань повинна бути не менше 1 метра. Ми не будемо допускати в приміщення громадян з ознаками інфекційних захворювань без масок, а рекомендуватимемо звернутися пізніше чи отримати послуги засобами зв’язку!!!

Наші працівники забезпечені засобами захисту (захисними масками, антисептиками та милом)! У приміщенні здійснюються постійно вологе прибирання з дезінфікуючими засобами та провітрювання.

У такий складний та загрозливий період для українців давайте будемо просто толерантними одне до одного!


 

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг міста Ромни! Раді повідомити, що в наших комфортних умовах Ви можете не тільки замовити паспорт громадянина України, але й обміняти свій паспорт громадянина України у формі книжечки на більш зручний та надійний паспорт у формі картки. Зазначаємо! Вам не доведеться багато часу засиджуватися в чергах та довго чекати на результат! Наші адміністратори швидко та якісно Вам допоможуть. Звертайтесь за адресою: вул. Соборна, 13/71. Телефон: 5-29-15. Дякуємо, що Ви з нами!

 


З 1 березня 2020 року перетин кордону з РФ буде здійснюватися на підставі закордонного паспорта

 Це стосуватиметься тільки для громадян України, що виїжджають з України на територію РФ. Відповідне рішення прийнято на засіданні Уряду 18 грудня.

Таким чином зменшується час проходження прикордонного контролю кожного громадянина. Для перевірки даних особи відомості закордонних паспортів зчитуються спеціальними приладами.

Водночас при в’їзді громадян України з території РФ на територію України Державна прикордонна служба України здійснюватиме безперешкодний пропуск громадян України і за внутрішніми паспортами та свідоцтвом про народження. 

            Принагідно нагадуємо, що Ви маєте можливість оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон у Центрі надання адміністративних послуг міста Ромни, додаткова інформація за телефоном (05448) 5 33 00, або за адресою: вул. Соборна,13/71, м. Ромни, Сумська область.

 


 

13 лютого спеціалісти Центру надання адміністративних послуг завітали до Роменського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, щоб проконсультувати зацікавлене населення з найбільш запитуваних послуг управління. Начальник відділу реєстру територіальної громади Тетяна ЧУБА та адміністратор відділу надання адміністративних послуг Людмила СУХОВА розповіли родинам, які опинилися в скрутних життєвих обставинах, про порядок реєстру місця проживання та регламент отримання як паспорта громадянина України у формі ID картки, так і паспорта для виїзду за кордон. Фахівці ЦНАПу активно й вичерпно відповідали на запитання молоді та їх батьків. Тож у результаті склався доволі плідний та пізнавальний діалог.

 


 

Гендерна рівність

Центр надання адміністративних послуг міста Ромни постійно удосконалює свою роботу в сфері надання адміністративних послуг , і, наразі, суспільство сприймає ЦНАП, як обличчя нової влади, тому й отримані послуги оцінює як діалог з владою.

Однією з ключових завдань у роботі ЦНАПу міста Ромни  є надання гендерно-орієнтованого сервісу, невід’ємними компонентами якого є:

  • забезпечення рівних умов та можливостей для жінок та чоловіків в отриманні та наданні послуг;
  • використання толерантної та недискримінаційної лексики;
  • наявні інформаційні матеріали щодо гендерно-обумовленого насилля, зокрема домашнього насилля, торгівлі людьми тощо.

Так, у нашому Центрі всі відвідувачі мають можливість не лише отримати адмінпослуги, а й  ознайомитись з інформаційними матеріалами  щодо  захисту себе та близьких від насилля, захисту прав дітей,  попередження торгівлі людьми, контактними даними гарячих ліній  відповідних держустанов та громадських організацій.

Для зручності громадян встановлено велостоянку, забезпечено  доступність для батьків із дітьми в колясках, людей з інвалідністю та навіть пеленальний столик, – Центр надання адміністративних послуг у Ромнах надає безбар’єрне середовище для користувачів з різними потребами. 

 Без сумніву, впровадження гендерної рівності в ЦНАП допомагає бути управлінню не лише центром надання послуг, але й осередком об’єднання мешканців міста, інформаційним ресурсом та місцем згуртування громади.

 


23 січня в Центрі  надання адміністративних послуг відбулася робоча нарада з питання співпраці з місцевими відділами ДРАЦС та ДМС. Було обговорено  питання в сфері реєстрації актів цивільного стану та  видачі паспортних документів, які потребують негайного вирішення. У першу чергу, шукали ключі вирішення питання розбіжностей даних в реєстрах ДРАЦСу та паспортних документах. Також обговорили нову експериментальну програму «ChecK»: щодо підтвердження сплати адміністративного збору. І наостанок начальники відділів ЦНАПу та ДРАЦС домовилися плідно попрацювати над формуванням гендерного паспорту міста Ромни за 2019 рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


Графік прийому громадян керівництвом

управління адміністративних послуг Роменської міської ради

 

№ з/п

ПІБ, посада

Місце прийому

Дата прийому

Примітки

1

Оганесян Павліна Миколаївна, начальник управління

вул. Соборна, 13/71, каб. 5

Друга і четверта середа місяця

З 14-00 до 16-00

З питань

реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб, реєстрації місця проживання, надання/отримання адміністративних послуг

2

Пікулицький Олександр Вікторович, заступник начальника управління

вул. Соборна, 13/71, каб. 4

Кожний четвер місяця

З 14-00 до 16-00

З питань

реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб, реєстрації місця проживання

3

Савченко Світлана Валеріївна, начальник відділу, державний реєстратор відділу реєстрації нерухомого майна, фізичних осіб та юридичних осіб

вул. Соборна, 13/71, каб. 1

Кожної п’ятниці місяця

З 14-00 до 16-00

З питань реєстрації майна, юридичних та фізичних осіб

4

Чуба Тетяна Євгенівна,

начальник відділу реєстру територіальної громади

вул. Соборна, 13/71 каб. 2

Кожний вівторок місяця

З 14-00 до 16-00

З питань реєстрації місця проживання

5

Овчаренко Владислав Олексійович,начальник відділу, адміністратор відділу надання адміністративних послуг

вул. Соборна, 13/71

Кожного дня крім понеділка

з 08-00 до 17-00

З питань надання/отримання адміністративних послуг